dan smijt ik het nog maar niet het raam uit.quote:
Zoom IN, zoom UIT, zoom IN, zoom UIT!quote:
Daar kun je het niet aan zien, die lui die dat doen zijn soms pijnlijk slecht in taalquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:46 schreef TheVulture het volgende:
Is dit nu live eigenlijk? Gezien de ondertitels?
Ja is live. Een fok-kennis van me zit nu in de zaal.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:46 schreef TheVulture het volgende:
Is dit nu live eigenlijk? Gezien de ondertitels?
Mee eens, te veel gestrip, jammerquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoom IN, zoom UIT, zoom IN, zoom UIT!
En dat was alleen nog maar de eerste 8-count!
Ik vond het.... hmmz.... het uitkleden e.d. nam te lange tijd in beslag. Vond de choreografie van Ish niet super sterk. maar... mja, vermakelijk. Ik snap jan's commentaar.
Ze zijn te lam om de voornamen met een hoofdletter te typen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar kun je het niet aan zien, die lui die dat doen zijn soms pijnlijk slecht in taal
Dennis Weeningquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:49 schreef Cee het volgende:
Verder vind ik dit presentatie-duo een absolute verademing, ik kan, de zwakke regie buiten beschouwing gelaten, gewoon genieten van het programma zonder me te ergeren.
Elize was dan ook echt bagger. Godsgruwelijk dat ik het zeg, maar zelfs Tooske is beter.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Mee eens, te veel gestrip, jammer
En ik zie die regisseur in de regie-kamer al helemaal als een spast met z'n vingers knippen (en CUT naar camera 3 -knip- CUT camera 5 -knip- CUT camera 6 PUBLIEK PUBLIEK -knip- CUT camera 2 -knip- CUT terug camera 3 PUBLIEK). En dat waren de eerste 2 seconden.
RTL LEZEN JULLIE DIT.
Verder vind ik dit presentatie-duo een absolute verademing, ik kan, de zwakke regie buiten beschouwing gelaten, gewoon genieten van het programma zonder me te ergeren.
Zullen we ze volspammen met klaagmail?quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Mee eens, te veel gestrip, jammer
En ik zie die regisseur in de regie-kamer al helemaal als een spast met z'n vingers knippen (en CUT naar camera 3 -knip- CUT camera 5 -knip- CUT camera 6 PUBLIEK PUBLIEK -knip- CUT camera 2 -knip- CUT terug camera 3 PUBLIEK). En dat waren de eerste 2 seconden.
RTL LEZEN JULLIE DIT.
Ja stuk-ken beter dan Elize vorig jaar.quote:Verder vind ik dit presentatie-duo een absolute verademing, ik kan, de zwakke regie buiten beschouwing gelaten, gewoon genieten van het programma zonder me te ergeren.
?quote:
Sexy tasje - Sexy Bag - Sexy Backquote:
OOOOOOOOOOOquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sexy tasje - Sexy Bag - Sexy Back
Tot zover deze teleac-cursus
quote:
Ik denk dat de reacties op Elize's "prestaties" er mede toe hebben geleid haar niet nog een seizoen dit programma te laten dragen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zullen we ze volspammen met klaagmail?
Ik kan me niet voorstellen dat ze na vorig seizoen geen commentaar hebben gehad..... alhoewel... dit jaar is het nog steeds zo'n pruts camerawerk.
Zou kunnen. En dan vliegt de cameramanmeneer er na dit seizoen uit en is volgen jaar alles in ordequote:Op zondag 11 oktober 2009 20:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat de reacties op Elize's "prestaties" er mede toe hebben geleid haar niet nog een seizoen dit programma te laten dragen.
Dat mag ik in ieder geval graag denken.
Soms he, soms denk ik dat je een mannelijke versie van mij bent.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zij is trouwens net gescheiden van de zanger van Nailpin.... Boulevard-modus uit
quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat de reacties op Elize's "prestaties" er mede toe hebben geleid haar niet nog een seizoen dit programma te laten dragen.
Dat mag ik in ieder geval graag denken.
De regisseur zal wel de broer van Elize zijn. Die pakt ons nu terug.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zou kunnen. En dan vliegt de cameramanmeneer er na dit seizoen uit en is volgen jaar alles in orde
quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
De regisseur zal wel de broer van Elize zijn. Die pakt ons nu terug.
Canada rulesquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:55 schreef Re het volgende:
de regie is toch altijd ruk... zelfs in de VS versie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |