Uh, ja? Of in Belgie niet, dan snap ik de reden dat de Nederlanders niet mogen stemmen, want hier is dat wel het gevalquote:
Marleen hiphoppenquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:35 schreef Goodbye het volgende:
Marleen heeft wel weer mazzel dat het een stijl is die haar ligtVolgende keer mag ze lekker hiphoppen van mij ofzo
Preciesquote:
Ohhh zo. Waarschijnlijk is het in Belgie dan ook gewoon betaald. Anders zou het een béétje unfair zijnquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uh, ja? Of in Belgie niet, dan snap ik de reden dat de Nederlanders niet mogen stemmen, want hier is dat wel het geval
[stemmetje op zet]Aan het bijkomen van het trainen van Marleen. [/]quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:38 schreef TheVulture het volgende:
Waar is Yevgenia?
Die heeft de choreografie van de wals net gedaan dus het lijkt me niet eerlijk om dan in de jury te zitten.quote:
Ik weet het niet, maar het zou idd erg oneerlijk zijn.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ohhh zo. Waarschijnlijk is het in Belgie dan ook gewoon betaald. Anders zou het een béétje unfair zijn
De jury wisselt. Dat is in USA ook. Soms dan choreografeert een jurylid, zoals nu, en dan zitten ze niet in de jury. Dan zit er ff iemand anders.quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:40 schreef Cee het volgende:
Like a Virgil.
Touched Walzed for the very first time.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:40 schreef Cee het volgende:
Like a Virgil.
Touched for the very first time.
Dat heb ik steeds in m'n hoofd.
10 keerquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:40 schreef Cee het volgende:
Like a Virgil.
Touched for the very first time.
Dat heb ik steeds in m'n hoofd.
Nee dat had ik net inderdaad ookquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:43 schreef Pheno het volgende:
Ligt het aan mijn tv, maar is in de show het geluid erg "hol"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |