abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72278352
Mijn verliefdheid is nog steeds oneindig voor mijn schoonzus,mijn verhaal is ,ben een man met respectabelle functie ben 25 jaar gelukkig getrouwd en 2 kinderen die goed studeren aan de unief heb niets te kort maar toch wringt mijn ziel soms door mijn lichaam hoe groot de verliefdheid voor mijn schoonzus nog steeds is .

Sinds dat ik mijn vrouw een goeie 28 j leerde kennen had die ook een 3j jongere zus een bloedmooi meisje en nu ook nog steeds ,toen ik verkeerde met mijn vrouw was ik evenveel verliefd op mijn schoonzus maar heb dit nooit haar persoonlijk gezegd alhoewel er wel bepaalde blikken zeker van mijn kant naar haar toe waren en vroeger soms bepaalde gewone aanrakingen toevallig of niet mij soms deed denken dat zij misschien ook iets voelde voormij.

Mijn schoonzus is nu ook al een 20j met dezelfde persoon samen niet getrouwd maar wel samenwonend en ook moeder van 1 kind.

Soms als het te lang duurt vooraleer ik haar nog es kan zien vind ik van alles uit om haar eens te horen of te zien bel ik zogezegd eens naar het kind waar gans onze familie verzot is of nodig ik mijn schoonzus en schoonbroer es uit om te komen dineren .

Soms vind ik dat de schoonbroer haar te weinig aandacht heeft met zijn persoonlijke hobby's .
Hoe kan ik haar toch mijn gevoelens vertellen ,na al die jaren ,soms denk ik dat ze haar gevoelens niet echt wil uitten omdat haar zus ,mijn vouw dus zeker een goede gezinsband heeft en haar geen schade wil berokkenen.

Hoe kan ik verder zo verder leven.
pi_72278507
Ik las 25 jaar en gelukkig getrouwd,

Uhmzz bedenk eerst maar eens wat de gevolgen kunnen zijn van je wilde "plannen"
Ik zwaai naar dieren.
pi_72278555
Als je al verliefd was op die schoonzus toen je je vrouw leerde kennen waarom ben je dan in vredesnaam met haar doorgegaan en niet met haar zus? Ik weet niet hoe oud je bent maar gezien het feit dat je al 25 jaar getrouwd bent zou je geen last kunnen hebben van een midlifecrises? Mocht je je verliefdheid willen doorzetten wees voorzichtig met je wat je weggooit (want je vrouw en ook je kinderen zullen niet blij met je zijn). Het is maar de vraag of datgene wat je verlangt ook zo zal zijn zoals je hoopt. Je bent een volwassen kerel dus denk na voordat je wat doet.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zondag 30 augustus 2009 @ 13:44:39 #4
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_72278579
Misschien wil ze wel bij je intrekken? Vraag het gewoon, niet geschoten is altijd mis.
En ik zie niet in waarom een man niet meerdere vrouwen/vriendinnen mag hebben, we leven niet meer in jaren '50
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_72278626
Heb je wel eens gedacht dat jij de verliefdheid in stand houdt door het sturen van je gedachtes die misschien alleen gebasseerd zijn op een fantasie?
pi_72278629
Pleur het eruit en kijk gewoon wat er van komt. Opkroppen is heel slecht....
pi_72278654
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 13:44 schreef Rosbief het volgende:
Misschien wil ze wel bij je intrekken? Vraag het gewoon, niet geschoten is altijd mis.
En ik zie niet in waarom een man niet meerdere vrouwen/vriendinnen mag hebben, we leven niet meer in jaren '50
Ja leuk , vooral als zijn vrouw van niets weet en denk een gelukkig huwelijk te hebben met haar man.
Optimist tot in de kist
pi_72278686
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 13:43 schreef trovey het volgende:
Als je al verliefd was op die schoonzus toen je je vrouw leerde kennen waarom ben je dan in vredesnaam met haar doorgegaan en niet met haar zus? Ik weet niet hoe oud je bent maar gezien het feit dat je al 25 jaar getrouwd bent zou je geen last kunnen hebben van een midlifecrises? Mocht je je verliefdheid willen doorzetten wees voorzichtig met je wat je weggooit (want je vrouw en ook je kinderen zullen niet blij met je zijn). Het is maar de vraag of datgene wat je verlangt ook zo zal zijn zoals je hoopt. Je bent een volwassen kerel dus denk na voordat je wat doet.
Dat dus.
Waarom ben je dan getrouwd met je vrouw?
Je wist op dat moment dat je verliefd was op haar zus..
En ik denk dat zeker nu je niet zomaar moet aannemen dat haar zus dezelfde dingen wilt als jij, als ze een beetje goed overeen komen zou ze gewoon al niets doen uit respect voor haar zus.
Alhoewel ik al soortgelijke dingen tussen neven heb meegemaakt

[ Bericht 0% gewijzigd door CherryBoomBoom op 30-08-2009 14:02:25 ]
  zondag 30 augustus 2009 @ 13:48:45 #9
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_72278690
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 13:47 schreef trovey het volgende:

[..]

Ja leuk , vooral als zijn vrouw van niets weet en denk een gelukkig huwelijk te hebben met haar man.
Als zijn vrouw het ermee eens is natuurlijk. Waarom zou dat niet kunnen, je kunt toch ook meerdere vrienden hebben zonder dat je andere vrienden jaloers worden?
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_72278751
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 13:48 schreef Rosbief het volgende:

[..]

Als zijn vrouw het ermee eens is natuurlijk. Waarom zou dat niet kunnen, je kunt toch ook meerdere vrienden hebben zonder dat je andere vrienden jaloers worden?
Een relatie hebben of een vriendschap is toch wel iets anders in mijn ogen.
Optimist tot in de kist
  zondag 30 augustus 2009 @ 13:51:49 #11
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_72278767
Aan jouw schrijfstijl en taalgebruik te zien ben je zeker geen man van middelbare leeftijd en heb je een leuk verhaaltje verzonnen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_72278851
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 13:51 schreef golfer het volgende:
Aan jouw schrijfstijl en taalgebruik te zien ben je zeker geen man van middelbare leeftijd en heb je een leuk verhaaltje verzonnen.
En wellicht een Zuiderbuur..
  zondag 30 augustus 2009 @ 13:55:39 #13
191838 mrfool
Why so serious?
pi_72278878
ben een man met respectabelle functie

5 regels later stopte ik met lezen, wat is de toegevoegde waarde dit te melden? Heeft totaal niks met de vrouw en schoonzus te maken...
  zondag 30 augustus 2009 @ 14:31:29 #14
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_72279832
Binnen de familie switchen is kansloos. De kans is minimaal dat zij een avontuurtje met je wil. Het zou een enorme familieruzie veroorzaken als het uitkomt. En iets serieus beginnen is daarom al helemaal out of the question, of het moet wel van beide kanten enorme hevige verliefdheid zijn. Nou, dat is het bij haar niet, anders had ze na al die jaren wel één van de mogelijkheden aangepakt.

Ik kan me wel enigszins met je verhaal identificeren; ik had ooit een vriendin met een heel leuk zusje dat ook altijd aan mijn lippen hing; en toen de relatie op zijn eind liep had ik wel eens de gedachte om "over te stappen"... Maar dat zou wel extreem lullig zijn voor de ex, en de ouders hoeven je ook niet meer zien aankomen, etc.

Zet het uit je hoofd.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_72280382
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 13:46 schreef MarMar het volgende:
Heb je wel eens gedacht dat jij de verliefdheid in stand houdt door het sturen van je gedachtes die misschien alleen gebasseerd zijn op een fantasie?
Dit.
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 13:43 schreef trovey het volgende:
Als je al verliefd was op die schoonzus toen je je vrouw leerde kennen waarom ben je dan in vredesnaam met haar doorgegaan en niet met haar zus? Ik weet niet hoe oud je bent maar gezien het feit dat je al 25 jaar getrouwd bent zou je geen last kunnen hebben van een midlifecrises?
En dit.
There is no love sincerer than the love of food.
  zondag 30 augustus 2009 @ 15:08:09 #16
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_72280811
Aangezien je het al 28 jaar zo volhoudt, vraag ik me af waarom je er nu ineens mee komt. Waarom zou je niet gewoon zo door doen?
Resistance is futile
  zondag 30 augustus 2009 @ 15:10:25 #17
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_72280879
What a mess....
Denk je wel aan je kinderen? En aan de gevolgen die het met zich meebrengt.
En hou je helemaal niet meer van je vrouw?
Als je echt ongelukkig bent...., maar als je alleen maar verliefd bent en het spannend vind, vind ik je nogal onverantwoordelijk. Wat zou er gebeuren als je verteld aan je vrouw dat je gevoelens hebt voor je schoonzus?
Volg je hart, gebruik je verstand.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 30 augustus 2009 @ 15:45:46 #18
163650 Greys
pi_72281826
Ik snap die respectabele functie ook niet helemaal. Waarom moet je dit vermelden? En schijf je het nog fout ook? En heb je geen punt op je toetsenbord?

En maak je het allemaal niet veel dramatischer dan het is met je 'Hoe kan ik zo verder leven?'.
Het is vrij simpel:
OF je vertelt het allemaal aan je schoonzus met het gevaar dat zij jou helemaal niet zo ziet, het aan haar zus (jouw vrouw) vertelt en je dus alles en iedereen kwijt bent.
OF je vertelt het aan je schoonzus, zij is ook razend verliefd op jou en bereid om alles en iedereen (incl. haar zus) op te geven en je begint helemaal opnieuw met een hoop ellende.
OF je houdt je mond en jezelf een schop onder je kont en richt je energie op je vrouw en kinderen ipv op je schoonzus.

Welke optie klinkt het meest reëel en aantrekkelijk?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72281901
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 15:45 schreef Greys het volgende:
Ik snap die respectabele functie ook niet helemaal. Waarom moet je dit vermelden? En schijf je het nog fout ook? En heb je geen punt op je toetsenbord?

En maak je het allemaal niet veel dramatischer dan het is met je 'Hoe kan ik zo verder leven?'.
Het is vrij simpel:
OF je vertelt het allemaal aan je schoonzus met het gevaar dat zij jou helemaal niet zo ziet, het aan haar zus (jouw vrouw) vertelt en je dus alles en iedereen kwijt bent.
OF je vertelt het aan je schoonzus, zij is ook razend verliefd op jou en bereid om alles en iedereen (incl. haar zus) op te geven en je begint helemaal opnieuw met een hoop ellende.
OF je houdt je mond en jezelf een schop onder je kont en richt je energie op je vrouw en kinderen ipv op je schoonzus.

Welke optie klinkt het meest reëel en aantrekkelijk?
Daar is niets meer aan toe te voegen
Optimist tot in de kist
pi_72282149
Familieruzie, kom binnen.
pi_72284415
zo hee, das knap ingewikkeld.
Niks mee doen verder....
  zondag 30 augustus 2009 @ 18:27:09 #22
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_72287165
Als je er echt diep mee zit en het gevoel hebt dat het wederzijds is zou je best wel tegen haar kunnen zeggen dat jij je tot je schoonzus aangetrokken voelt. Zeg dit overgens niet heel direct maar juist heel subtiel en met heel veel tact. Vrouwen zijn daar gevoelig voor. Maar laat er ook uit blijken dat het nooit meer zal worden dan gezelligheid.
Zeg het wel op een manier dat je er altijd nog een soort draai aan kan geven in het geval dat het verkeerd uitpakt.
Dan heb je het iig uitgesproken.
Verder denk ik dat je niet echt dieper op in moet gaan maar meer moet genieten van de vriendschap en familieband die je met haar hebt en houden van haar als een vriendin/schoonzus.
Verder moet je je maar over die verliefdheid heen zetten omdat je simpelweg dik 28 jaar te laat aan komt kakken met je conclussie.
Je zou jezelf, je kids, je vrouw en de rest van de fam toch niet in een crisses willen laten belanden.
pi_72290597
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 14:31 schreef eleusis het volgende:
Binnen de familie switchen is kansloos.
Toch heb ik het weten voorkomen bij (dan wel verre) familie, vooral zielig voor de kinderen

[ Bericht 5% gewijzigd door CherryBoomBoom op 30-08-2009 20:27:33 ]
  zondag 30 augustus 2009 @ 20:20:28 #24
223368 Walejya
Lekker anders!
pi_72290958
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 14:31 schreef eleusis het volgende:
Binnen de familie switchen is kansloos. De kans is minimaal dat zij een avontuurtje met je wil. Het zou een enorme familieruzie veroorzaken als het uitkomt. En iets serieus beginnen is daarom al helemaal out of the question, of het moet wel van beide kanten enorme hevige verliefdheid zijn. Nou, dat is het bij haar niet, anders had ze na al die jaren wel één van de mogelijkheden aangepakt.

Zet het uit je hoofd.
Dit dus. Verdraag je het niet meer, ga dan weg bij je vrouw, maar blijf ook uit de buurt van je schoonzus. Niemand zal je accepteren en je haalt een hele familie uit elkaar, mocht je schoonzusje al interesse hebben. Dit is echt kansloos.
pi_72291739
1 ding, vertel het nooit tegen je vrouw tenzij je WW3 wilt hebben.
  zondag 30 augustus 2009 @ 21:01:58 #26
262 Re
Kiss & Swallow
pi_72292132
kan me trouwens niet echt voorstellen dat je vrouw niets door zou hebben na 25 jaar...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_72301483
ik zal maar mijn conclusie's trekken na deze gedachtenwissel op dit forum.

Eind goed al goed en gewoon mee verder leven merciekes voor de raad
  maandag 31 augustus 2009 @ 08:06:01 #28
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_72301549
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 07:54 schreef pont het volgende:

Tja, had je maar niet met iemand moeten doorgaan terwijl je al wist dat je gevoelens eigenlijk bij een ander lagen. Nu is alles te ver gevorderd om nog 'effe te switchen' naar je schoonzus. Maar om je vrouw voor te blijven liegen vind ik ook wel laf eigenlijk, dus waarom zou je er niet over praten. Ik denk dat je juist als je zoiets geheim houdt je dat 'spannende' van een ander er alleen maar inhoudt (en zo die gevoelens in stand houdt), terwijl je verder niets doet aan je relatie om dat weer aantrekkelijk te maken.
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
  maandag 31 augustus 2009 @ 10:09:31 #29
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72303127
Alsof je schoonzus ooit iets met jou zou beginnen en daarvoor zou scheiden met haar man en haar relatie met haar familie een flinke deuk (understatement) zou geven.

Get over it.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  maandag 31 augustus 2009 @ 14:09:18 #30
18671 ArmaniXL
Retarded disfigured clown
pi_72308688
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 13:36 schreef pont het volgende:
Soms vind ik dat de schoonbroer haar te weinig aandacht heeft met zijn persoonlijke hobby's .Hoe kan ik verder zo verder leven.
Pot - ketel...
Learning to love life by living through loss and mistakes.
  maandag 31 augustus 2009 @ 14:11:14 #31
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_72308723
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 07:54 schreef pont het volgende:

Veel sterkte met volwassen worden gewenst.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_72308954
& toen hadden ts en zijn vrouw een gedeelde computer en kwam ze terecht op zijn fok profiel
  Moderator maandag 31 augustus 2009 @ 14:23:46 #33
9859 crew  Karina
Woman
pi_72309045
quote:
Dat dus en zeker niet iemand met een "respectabelle functie"
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 31 augustus 2009 @ 15:25:30 #34
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72310865
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 14:23 schreef Karina het volgende:
Hij's belg, die schrijven sowieso raar.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  maandag 31 augustus 2009 @ 17:18:03 #35
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72314184
quote:
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 14:23 schreef Karina het volgende:

[..]

Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_72322633
Dit is wel een lose-lose situatie zeg.

Als jij werkelijk al 25 jaar verliefd bent op je schoonzus en toch nog getrouwd bent met iemand anders, dan ben je ook niet blij. In hoeverre ben je verliefd op je eigen vrouw? Misschien is die onbereikbaarheid van je schoonzus wel zo aantrekkelijk.

Zou het ondragelijk worden, die verliefdheid, en je zou met haar verder willen gaan, is dit eigenlijk geen optie. Wat al eerder is gezegd: je scheurt zo een familie uit elkaar. Dus de enige optie is dan scheiden van je vrouw maar niet de schoonzus krijgen.

Als ik jou was zou ik de gevoelens maar voor je houden en je op je vrouw richten. Het is of je vrouw, of niemand. De zus krijg je toch nooit...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')