Ja leukquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:44 schreef Rosbief het volgende:
Misschien wil ze wel bij je intrekken? Vraag het gewoon, niet geschoten is altijd mis.
En ik zie niet in waarom een man niet meerdere vrouwen/vriendinnen mag hebben, we leven niet meer in jaren '50
Dat dus.quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:43 schreef trovey het volgende:
Als je al verliefd was op die schoonzus toen je je vrouw leerde kennen waarom ben je dan in vredesnaam met haar doorgegaan en niet met haar zus? Ik weet niet hoe oud je bent maar gezien het feit dat je al 25 jaar getrouwd bent zou je geen last kunnen hebben van een midlifecrises? Mocht je je verliefdheid willen doorzetten wees voorzichtig met je wat je weggooit (want je vrouw en ook je kinderen zullen niet blij met je zijn). Het is maar de vraag of datgene wat je verlangt ook zo zal zijn zoals je hoopt. Je bent een volwassen kerel dus denk na voordat je wat doet.
Als zijn vrouw het ermee eens is natuurlijk. Waarom zou dat niet kunnen, je kunt toch ook meerdere vrienden hebben zonder dat je andere vrienden jaloers worden?quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:47 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja leuk, vooral als zijn vrouw van niets weet en denk een gelukkig huwelijk te hebben met haar man.
Een relatie hebben of een vriendschap is toch wel iets anders in mijn ogen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:48 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Als zijn vrouw het ermee eens is natuurlijk. Waarom zou dat niet kunnen, je kunt toch ook meerdere vrienden hebben zonder dat je andere vrienden jaloers worden?
En wellicht een Zuiderbuur..quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:51 schreef golfer het volgende:
Aan jouw schrijfstijl en taalgebruik te zien ben je zeker geen man van middelbare leeftijd en heb je een leuk verhaaltje verzonnen.
Dit.quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:46 schreef MarMar het volgende:
Heb je wel eens gedacht dat jij de verliefdheid in stand houdt door het sturen van je gedachtes die misschien alleen gebasseerd zijn op een fantasie?
En dit.quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:43 schreef trovey het volgende:
Als je al verliefd was op die schoonzus toen je je vrouw leerde kennen waarom ben je dan in vredesnaam met haar doorgegaan en niet met haar zus? Ik weet niet hoe oud je bent maar gezien het feit dat je al 25 jaar getrouwd bent zou je geen last kunnen hebben van een midlifecrises?
Daar is niets meer aan toe te voegenquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:45 schreef Greys het volgende:
Ik snap die respectabele functie ook niet helemaal. Waarom moet je dit vermelden? En schijf je het nog fout ook? En heb je geen punt op je toetsenbord?
En maak je het allemaal niet veel dramatischer dan het is met je 'Hoe kan ik zo verder leven?'.
Het is vrij simpel:
OF je vertelt het allemaal aan je schoonzus met het gevaar dat zij jou helemaal niet zo ziet, het aan haar zus (jouw vrouw) vertelt en je dus alles en iedereen kwijt bent.
OF je vertelt het aan je schoonzus, zij is ook razend verliefd op jou en bereid om alles en iedereen (incl. haar zus) op te geven en je begint helemaal opnieuw met een hoop ellende.
OF je houdt je mond en jezelf een schop onder je kont en richt je energie op je vrouw en kinderen ipv op je schoonzus.
Welke optie klinkt het meest reëel en aantrekkelijk?
Toch heb ik het weten voorkomen bij (dan wel verre) familie, vooral zielig voor de kinderenquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:31 schreef eleusis het volgende:
Binnen de familie switchen is kansloos.
Dit dus. Verdraag je het niet meer, ga dan weg bij je vrouw, maar blijf ook uit de buurt van je schoonzus. Niemand zal je accepteren en je haalt een hele familie uit elkaar, mocht je schoonzusje al interesse hebben. Dit is echt kansloos.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:31 schreef eleusis het volgende:
Binnen de familie switchen is kansloos. De kans is minimaal dat zij een avontuurtje met je wil. Het zou een enorme familieruzie veroorzaken als het uitkomt. En iets serieus beginnen is daarom al helemaal out of the question, of het moet wel van beide kanten enorme hevige verliefdheid zijn. Nou, dat is het bij haar niet, anders had ze na al die jaren wel één van de mogelijkheden aangepakt.
Zet het uit je hoofd.
Tja, had je maar niet met iemand moeten doorgaan terwijl je al wist dat je gevoelens eigenlijk bij een ander lagen. Nu is alles te ver gevorderd om nog 'effe te switchen' naar je schoonzus. Maar om je vrouw voor te blijven liegen vind ik ook wel laf eigenlijk, dus waarom zou je er niet over praten. Ik denk dat je juist als je zoiets geheim houdt je dat 'spannende' van een ander er alleen maar inhoudt (en zo die gevoelens in stand houdt), terwijl je verder niets doet aan je relatie om dat weer aantrekkelijk te maken.quote:Op maandag 31 augustus 2009 07:54 schreef pont het volgende:
ik zal maar mijn conclusie's trekken na deze gedachtenwissel op dit forum.
Eind goed al goed en gewoon mee verder leven merciekes voor de raad
Pot - ketel...quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:36 schreef pont het volgende:
Soms vind ik dat de schoonbroer haar te weinig aandacht heeft met zijn persoonlijke hobby's .Hoe kan ik verder zo verder leven.
Veel sterkte met volwassen worden gewenst.quote:Op maandag 31 augustus 2009 07:54 schreef pont het volgende:
ik zal maar mijn conclusie's trekken na deze gedachtenwissel op dit forum.
Eind goed al goed en gewoon mee verder leven merciekes voor de raad
Dat dus en zeker niet iemand met een "respectabelle functie"quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:51 schreef golfer het volgende:
Aan jouw schrijfstijl en taalgebruik te zien ben je zeker geen man van middelbare leeftijd en heb je een leuk verhaaltje verzonnen.
Hij's belg, die schrijven sowieso raar.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:23 schreef Karina het volgende:
Dat dus en zeker niet iemand met een "respectabelle functie"
quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:51 schreef golfer het volgende:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat dus en zeker niet iemand met een "respectabelle functie"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |