abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74378429
Ik snap je redenatie, maar het is nog steeds dom om door zoiets simpels 30% van je punt te laten bepalen (lees: verneuken). Waarom zou je? Je kunt wel overal als een insubordinate puber op gaan reageren, maar daar heb je alleen jezelf mee.
pi_74381723
True, eigenlijk had ik die zooi ook gewoon even in moeten leveren hoor, maar ja. History.

Ben nu net thuis van tentamen numero 2, die ging naar mijn idee nog best wel goed eigenlijk. Al zal ik maar niet te vroeg juichen...
  woensdag 4 november 2009 @ 15:16:00 #253
30252 Soempie
Procreating
pi_74386831
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 21:01 schreef Editeur het volgende:
In 1 avond alle hoorcollege's doorbladeren
Herkenbaar, dat ga ik morgenochtend voor het tentamen proberen te doen.

Vandaag ben ik begonnen met het lezen van de boeken. Ik heb 'al' 180 pagina's gelezen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_74435263
verkansie?
Ik heb gister mijn tentamen verprutst:( Ik studeer wiskunde, die hebben jullie nog niet in dit topic zag ik
  vrijdag 6 november 2009 @ 14:34:31 #255
257041 Editeur
I LOVE MUDKIP K?
pi_74453734
1 vak hard geleerd maar niet gehaald, het andere vak van tevoren opgegeven en doorheen gevlogen Achja weten we ook weer hoe dat gaat op de uni
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_74460335
Is er tegenwoordig nog een busverbinding op de RU? Damn, ze hebben echt alles afgesloten zeg
Patat Friet
  vrijdag 6 november 2009 @ 18:59:35 #257
257041 Editeur
I LOVE MUDKIP K?
pi_74462552
Lijn 3 en 11 ook volgens mij
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_74462696
Ik neem aan dat lijn 10 en Wijchen-Noord (is dat 3?) gewoon nog steeds rijden?

Heb alleen geen idee waar die nu gaan stoppen.
  vrijdag 6 november 2009 @ 23:38:28 #259
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_74472510
Lijn 10 rijdt nog ja, die stopt nu bij de nieuwe rotonde op de Heyendaalseweg.
pi_74477272
3,4,11,9 die gaan tegenwoordig gelijk op de heyendaalseweg weer recht langs de HAN en naar tandheelkunde... Om bij erasmus of Beta faculteit te komen moet je idd 10 nemen
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_74483643
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 10:25 schreef Californium het volgende:
3,4,11,9 die gaan tegenwoordig gelijk op de heyendaalseweg weer recht langs de HAN en naar tandheelkunde... Om bij erasmus of Beta faculteit te komen moet je idd 10 nemen
Oh, dat is goed om te weten.

Dat ik volgende week dus niet in de 3 stap.
pi_74484553
Vandaag naar voorlichting Psychologie en Kunstmatige Intelligentie geweest
Beide interessant, maar KI stak wel weer met kop en schouders boven Psychologie uit (voor mij).
Grote kans dat dat hem wordt
pi_74487267
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 16:25 schreef RRGJL het volgende:
Vandaag naar voorlichting Psychologie en Kunstmatige Intelligentie geweest
Beide interessant, maar KI stak wel weer met kop en schouders boven Psychologie uit (voor mij).
Grote kans dat dat hem wordt
dan had je mij kunnen meeten had dat even gezegd ofzo! Heb de hele tijd met KI mensen staan kletsen
Ja doei.
pi_74489982
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 18:06 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dan had je mij kunnen meeten had dat even gezegd ofzo! Heb de hele tijd met KI mensen staan kletsen
sorry he.
Waar stond je dan, en waarom heb ik je niet gezien?
pi_74490022
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 19:51 schreef RRGJL het volgende:

[..]

sorry he.
Waar stond je dan, en waarom heb ik je niet gezien?
ik stond in het Huygensgebouw, daar stond ook een KI afvaardiging
Ja doei.
pi_74490093
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 19:53 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik stond in het Huygensgebouw, daar stond ook een KI afvaardiging
Ah ok, ik was bij de voorlichting in het Spinozagebouw
Wat deed jij daar dan eigenlijk? Gewoon rondhangen?
pi_74490113
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 19:56 schreef RRGJL het volgende:

[..]

Ah ok, ik was bij de voorlichting in het Spinozagebouw
Wat deed jij daar dan eigenlijk? Gewoon rondhangen?
nee, ik deed mee voor de voorlichting van Informatica en Informatiekunde aangezien ik nog steeds daar bij betrokken ben omdat ik voorzitter ben van Thalia
Ja doei.
  zaterdag 7 november 2009 @ 20:03:51 #268
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_74490294
Ik was er ook vandaag voor Engels(e taal en cultuur) in het Erasmusgebouw. Wel lief van ze dat je vrolijk 4,50 mocht gaan betalen voor een broodje plus wat drinken. Bij de open dag v.d. UT kreeg je (2 jaar geleden) gewoon gratis lunch.
pi_74490328
Engelse Taal en Cultuur! Wat leuk! Dat doe ik dus nu! hoe vond je het?
Ja doei.
pi_74490636
Hou op over het eten. Die rijen
Ik had 'sochtends geen tijd om te ontbijten. Even snel op het station een appelflap gepakt. Ik dacht ik eet daar 'smiddags wel (want toen ik aankwam had ik meteen Psychologie voorlichting).
Er stond om half 1 gewoon een rij van zeker een half uur. In het spinozagebouw bij 'het gerecht' viel het wel mee. Daar stond een rij van een kwartier ofzo. En toen ik eindelijk aan de beurt was waren alle broodjes enzo al op Dus toen heb ik de rest van de middag geleefd op kitkat en speculaas. Was mooi geregeld
pi_74490652
in het Huygens was het volgens mij wel beter geregeld?
Ja doei.
  zondag 8 november 2009 @ 14:14:31 #272
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_74505890
* MLW'er meldt .
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
  vrijdag 13 november 2009 @ 19:57:02 #273
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_74676152
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 20:05 schreef motorbloempje het volgende:
Engelse Taal en Cultuur! Wat leuk! Dat doe ik dus nu! hoe vond je het?
De presentatie was wel aardig. Weer een beetje wijzer geworden over Engels studeren in ieder geval. Wel typisch dat ze één powerpoint sheet hadden gemaakt met William Butler Yeats erop en dat zijn naam verkeerd gespeld was . (Daar kwam ze zelf van te voren ook wel achter echter). En ook wel grappig dat ze hadden een student meegenomen die al voor het 6e jaar bezig was. Toegeven hij had eerste 3 jaar geschiedenis gedaan. Daar was hij bijna klaar mee en wilde dus Engels er achteraan doen. Alleen nu had hij nog steeds geen bachelor in geschiedenis .
Ook nog even naar Amerikanistiek geweest. Ik dacht dat dat gewoon de Amerikaanse variant van Engels was, maar dat bleek dus echt een hele brede studie over alles en niets betreft Amerika.

Ik was rond half één in het Erasmus gebouw bij de lunch. En toen heb ik inderdaad ook een tijd (20 min oid) in de rij gestaan. Het eten was echter nog niet op toen ik aan de beurt was . Ze liepen dan ook constant af en aan met nieuw voedsel.

Maar ik zit er dus serieus over na te denken om Engels te gaan studeren. Alleen ik moet nog 3/4 jaar les Elektrotechniek, dan half jaar stage (waarschijnlijk naar Australië), minor (mag elk willekeurig vakgebied kiezen) en afstuderen. Dus ik maak dit nog maar 'even' af, dan ben ik in februari 2012 klaar (ben ook in februari begonnen).
Een Master Elektrotechniek gaat me ook 4 jaar kosten gok ik. Twee jaar een "schakel jaar", want de wiskunde/ natuurkunde op het HBO stelt geen bal voor (is gewoon VWO (N&T) niveau) en dan nog een 2- jarige Master. Daarbij heb ik het inmiddels wel gehad met (elektro)techniek. Alleen programmeren (met Visual C#) vind ik wel aardig om te doen, maar zeker niet als permanent werk. En een Master elektrotechniek lijkt me dus eigenlijk sowieso helemaal niks (naast het feit dat het gruwelijk moeilijk is).

Kortom ik kan net zo goed een compleet nieuwe studie gaan doen als ik klaar ben met elektrotechniek. En Engels vind ik zeker interessant. Nieuwe/'oude' boeken lezen, grammatica, woorden leren, verhaaltjes schrijven, geschiedenis i.h. algemeen en wat al niet meer. Dan zou ik op mijn 23e beginnen en waarschijnlijk op mijn 27ste klaar zijn. Op zich geen ramp natuurlijk. Eerst zat ik aan Leiden te denken (vriend van me zit daar, doet Japans), maar ik ben niet zo van het ballerige . Ik zag toevallig dat Nijmegen een open dag hield, dus daar ben ik maar heen gegaan. Wat een uur naar het Zuiden al niet met de mensen kan doen, spreekt me toch meer aan dan Leiden . Maar goed ik heb dus nog 2 jaar te gaan, dus misschien denk ik tegen die tijd er wel weer heel anders over.

[ Bericht 0% gewijzigd door Thormodo op 13-11-2009 20:03:46 ]
pi_74676232
Nijmegen is echt geweldig, zowel de stad als de opleiding (vind ik). Informatiekunde was ook al zo puik... Leiden heb ik ook een jaartje gestudeerd in 2004, maar dat was 't toch niet voor mij.. geen goede sfeer vond ik zelf
Ja doei.
pi_74677935
De eerste cursus van het 2e jaar ook weer gehaald
Propedeuse uitreiking afgelopen week was ook wel leuk
pi_74678345
Ik heb Engelse taal en cultuur in Leiden gedaan, een half jaartje.. juist op die opleiding vind je daar geen ballen hoor Maar de rest van het studentenleven is daar m.i. niks als je geen lid wordt, en dat wilde ik toen niet.

Zit nu heerlijk in Nijmegen
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_74751469
Studievereniging gemaild of er nog ouderejaars studenten zijn die bijles (toetsende) statistiek geven
Misschien toch nog wel even slim, alleen nog geen mail teruggehad
pi_74831652
Heeft iemand dat stukje over die Pipo in de Ans gelezen?

Dat was echt best wel beschamend :P ;)

* Student Duitse Taal en Cultuur meld zich ;)

[ Bericht 3% gewijzigd door Danny op 04-10-2010 17:33:26 ]
pi_74832341
oh ja, moet de Ans weer eens meenemen

welkom!
Ja doei.
pi_74832462
De ans zit al een tijdje in mijn tas maar nog niet gelezen (de colleges zijn nog niet echt saai geweest)
Zelfs niet aan de crypto begonnen.....
  woensdag 18 november 2009 @ 22:21:36 #281
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_74834051
quote:
Op woensdag 18 november 2009 21:16 schreef Ruder het volgende:

Wat een klapjosti lijkt me dat, met z'n "stoere" praat. :')

[ Bericht 2% gewijzigd door Danny op 04-10-2010 17:33:59 ]
pi_74846070
quote:
Op woensdag 18 november 2009 21:16 schreef Ruder het volgende:

Oh ik ben benieuwd, hij zat bij mij op de middelbare school.. Staat dat niet online ofzo?

[ Bericht 2% gewijzigd door Danny op 04-10-2010 17:34:39 ]
pi_74851325
quote:
Op donderdag 19 november 2009 12:00 schreef LastRequest het volgende:

[..]

Oh ik ben benieuwd, hij zat bij mij op de middelbare school.. Staat dat niet online ofzo?
Bij deze een paar quotes:

Waar ben je het meest trots op?
'Mijn goddelijke lichaam. Als ik mezelf vergelijk met anderen, steek ik er met kop en schouders bovenuit'

Hanteer je een strikte leeftijdsgrens voor romantische escapades?
.... 'Met mokkels van 16 heb ik geen moeite, maar ook tegen dertigers met geld zeg ik geen nee'

Ze liggen nog in overvloed bij het Erasmusgebouw

Waarom zijn er in de Refter deze week allemaal van die vage optredens waar niemand naar kijkt en waar het geluid veel te hard staat
  donderdag 19 november 2009 @ 16:54:31 #284
180385 Horloge
pi_74855539
quote:
GH (21), vierdejaars Geschiedenis

Waar ben je het meest trots op?
‘Mijn goddelijke lichaam. Als ik mezelf vergelijk met anderen, steek ik er met kop en schouders bovenuit. Toch is er ruimte voor verbetering. Ik zou de looks van Kevin Zegers, de intelligentie van Albert Einstein en het charisma van Brad Pitt willen hebben.’

Waar heb je spijt van?
‘Er zijn periodes geweest waarin de nachten steeds langer leken en de dagen steeds korter. Het was een soort alcoholroes waar ik niet meer uit kwam. Tijdens een van die nachten heb ik bij een huisgenoot door het raam naar binnen gepist. Daar ben ik niet trots op, maar ach, ik word nu eenmaal gezien als een studentikoze lambal.’

Hanteer je een strikte leeftijdsgrens voor romantische escapades?
‘Moeilijke vraag. Het ligt vooral aan haar persoonlijkheid, maar af en toe moet je je grenzen verleggen. Als ze niet veel jonger is dan ik en ze ziet er volwassen uit, is het geen probleem. Met mokkels van zestien heb ik geen moeite. Maar ook tegen dertigers met geld zeg ik geen nee.’

Wat is je grootste angst?
‘Ik heb een fobie voor de politie ontwikkeld, omdat ik het afgelopen jaar twee keer ben opgepakt. Als zo’n auto de hoek om komt, keert mijn maag om. De avond op het bureau resulteerde in een nachtje cel en dat hakte er flink in. Een vent van 21 jaar hoort niet te huilen om zijn moeder. Ik was toen op heterdaad betrapt tijdens het ontvreemden van enkele kerstbomen. Een andere avond zat ik lusteloos voor de tv met een huisgenoot. Uit verveling heb ik met mijn luchtdrukpistool een verkeersbord onder vuur genomen. Niet veel later stonden er twee agenten voor de deur. Gelukkig kwam ik er met een boete vanaf.’

Op wie zou je wraak willen nemen?
‘Op degenen die over me roddelen. Als ik wraak zou nemen, zouden geniepige praktijken zoals het plegen van neptelefoontjes mijn voorkeur genieten. Maar als iemand de confrontatie opzoekt, sla ik hem gewoon op zijn bek.’
Meest sneue vind ik nog wel dat hij zichzelf hier probeert te profileren als een ontzettend rebels figuur, met het naar binnen pissen bij een vriend en zijn confrontaties met de politie. En dan ook nog zeggen dat hij er niet trots op is. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Danny op 04-10-2010 17:35:28 ]
pi_74856971
Nou nou, stoere vent. 'Als iemand de confrontatie opzoekt' Geen zorgen, iedereen gaat je voortaan waarschijnlijk gewoon uit de weg.
pi_74857073
Klinkt als iemand die ik echt recht in zijn gezicht uit zou lachen
Ja doei.
pi_74858157
Wat een loser IK zou m rechtstreeks in zijn gezicht uitlachen als hij voor me stond
pi_74860028
ja bij die gast moest ik ook gniffelen. Wat een josti

*3dejaars psychologie meldt
pi_74874857
Hmm.. Ik vind het wel een grappig stukje, maar ik ga er dan ook vanuit dat het niet serieus bedoeld is
pi_74878960
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 03:23 schreef LastRequest het volgende:
Hmm.. Ik vind het wel een grappig stukje, maar ik ga er dan ook vanuit dat het niet serieus bedoeld is
Misschien dat ik idd de tekst anders geinterpreteerd had met een foto erbij. Je kunt je wel afvragen hoe slim het is om een heel 'interview' te gaan faken, dat vervolgens in een blad komt te staan dat vrij serieus van toon is.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2009 10:53:56 ]
pi_74880184
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:45 schreef Ruder het volgende:

Waarom zijn er in de Refter deze week allemaal van die vage optredens waar niemand naar kijkt en waar het geluid veel te hard staat
Ik vond het best irritant.
  vrijdag 20 november 2009 @ 11:37:12 #292
30252 Soempie
Procreating
pi_74880272
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 03:23 schreef LastRequest het volgende:
Ik ging er ook vanuit dat het niet serieus was, maar dat maakt hem in mijn ogen alleen nog maar meer een loser.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_74945814
wanneer gaan 'we' nou eens meeten?

DE café ?

en dan allemaal een Heavenly Hazel ofzo wegslurpen

Ik ben overigens nog steeds compleet tevreden over mijn studie.. wat een opluchting, dat het echt zo leuk is als ik hoopte
Ja doei.
pi_74950292
bij die chagrijnige DE wijven soms zijn ze best aardig tho. Maar doe mij maar een cappucino.
  dinsdag 24 november 2009 @ 22:13:56 #295
180385 Horloge
pi_74974699
...er is een DE café?

En verder: ik durf niet.
pi_74974961
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:13 schreef Horloge het volgende:
...er is een DE café?
Spinoza.
  woensdag 25 november 2009 @ 09:42:01 #297
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_74984631
Ik doe wel mee hoor!
En Horloge, jij durft wel. Iedereen die wel eens forummeets doet heeft een eerste keer gehad En we bijten niet! Althans, ik niet. En Moblo tot nu toe ook niet.
pi_74984974
quote:
Op woensdag 25 november 2009 09:42 schreef morgane het volgende:
Ik doe wel mee hoor!
En Horloge, jij durft wel. Iedereen die wel eens forummeets doet heeft een eerste keer gehad En we bijten niet! Althans, ik niet. En Moblo tot nu toe ook niet.
en als wel, dan bijt ik niet hard
Ja doei.
pi_74992971
Kent iemand hier een 'native speaker' Engels?

Dit mag Brits, Amerikaans, Iers, Nieuw Zeelands, Australisch zijn... is voor een interview
Ja doei.
pi_74993478
1 van mijn leraren op de Uni...de HAN...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')