Wat een klapjosti lijkt me dat, met z'n "stoere" praat.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:16 schreef Ruder het volgende:
Heeft iemand dat stukje over die Pipo in de Ans gelezen?
Dat was echt best wel beschamend![]()
* Student Duitse Taal en Cultuur meld zich
Oh ik ben benieuwd, hij zat bij mij op de middelbare school.. Staat dat niet online ofzo?quote:Op woensdag 18 november 2009 21:16 schreef Ruder het volgende:
Heeft iemand dat stukje over die Pipo in de Ans gelezen?
Dat was echt best wel beschamend![]()
* Student Duitse Taal en Cultuur meld zich
Bij deze een paar quotes:quote:Op donderdag 19 november 2009 12:00 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Oh ik ben benieuwd, hij zat bij mij op de middelbare school.. Staat dat niet online ofzo?
Meest sneue vind ik nog wel dat hij zichzelf hier probeert te profileren als een ontzettend rebels figuur, met het naar binnen pissen bij een vriend en zijn confrontaties met de politie. En dan ook nog zeggen dat hij er niet trots op is.quote:GH (21), vierdejaars Geschiedenis
Waar ben je het meest trots op?
‘Mijn goddelijke lichaam. Als ik mezelf vergelijk met anderen, steek ik er met kop en schouders bovenuit. Toch is er ruimte voor verbetering. Ik zou de looks van Kevin Zegers, de intelligentie van Albert Einstein en het charisma van Brad Pitt willen hebben.’
Waar heb je spijt van?
‘Er zijn periodes geweest waarin de nachten steeds langer leken en de dagen steeds korter. Het was een soort alcoholroes waar ik niet meer uit kwam. Tijdens een van die nachten heb ik bij een huisgenoot door het raam naar binnen gepist. Daar ben ik niet trots op, maar ach, ik word nu eenmaal gezien als een studentikoze lambal.’
Hanteer je een strikte leeftijdsgrens voor romantische escapades?
‘Moeilijke vraag. Het ligt vooral aan haar persoonlijkheid, maar af en toe moet je je grenzen verleggen. Als ze niet veel jonger is dan ik en ze ziet er volwassen uit, is het geen probleem. Met mokkels van zestien heb ik geen moeite. Maar ook tegen dertigers met geld zeg ik geen nee.’
Wat is je grootste angst?
‘Ik heb een fobie voor de politie ontwikkeld, omdat ik het afgelopen jaar twee keer ben opgepakt. Als zo’n auto de hoek om komt, keert mijn maag om. De avond op het bureau resulteerde in een nachtje cel en dat hakte er flink in. Een vent van 21 jaar hoort niet te huilen om zijn moeder. Ik was toen op heterdaad betrapt tijdens het ontvreemden van enkele kerstbomen. Een andere avond zat ik lusteloos voor de tv met een huisgenoot. Uit verveling heb ik met mijn luchtdrukpistool een verkeersbord onder vuur genomen. Niet veel later stonden er twee agenten voor de deur. Gelukkig kwam ik er met een boete vanaf.’
Op wie zou je wraak willen nemen?
‘Op degenen die over me roddelen. Als ik wraak zou nemen, zouden geniepige praktijken zoals het plegen van neptelefoontjes mijn voorkeur genieten. Maar als iemand de confrontatie opzoekt, sla ik hem gewoon op zijn bek.’
Misschien dat ik idd de tekst anders geinterpreteerd had met een foto erbij. Je kunt je wel afvragen hoe slim het is om een heel 'interview' te gaan faken, dat vervolgens in een blad komt te staan dat vrij serieus van toon is.quote:Op vrijdag 20 november 2009 03:23 schreef LastRequest het volgende:
Hmm.. Ik vind het wel een grappig stukje, maar ik ga er dan ook vanuit dat het niet serieus bedoeld is
Ik vond het best irritant.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:45 schreef Ruder het volgende:
Waarom zijn er in de Refter deze week allemaal van die vage optredens waar niemand naar kijkt en waar het geluid veel te hard staat![]()
Ik ging er ook vanuit dat het niet serieus was, maar dat maakt hem in mijn ogen alleen nog maar meer een loser.quote:Op vrijdag 20 november 2009 03:23 schreef LastRequest het volgende:
Hmm.. Ik vind het wel een grappig stukje, maar ik ga er dan ook vanuit dat het niet serieus bedoeld is
en als wel, dan bijt ik niet hardquote:Op woensdag 25 november 2009 09:42 schreef morgane het volgende:
Ik doe wel mee hoor!
En Horloge, jij durft wel. Iedereen die wel eens forummeets doet heeft een eerste keer gehadEn we bijten niet! Althans, ik niet. En Moblo tot nu toe ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |