Brand losquote:Op maandag 21 september 2009 14:48 schreef motorbloempje het volgende:
wanneer doen we eens een RU meet?
neen, ben deze week nog niet met de motor naar de uni geweestquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:34 schreef Omniej het volgende:
Zeg moblo, stond jij vandaag toevallig met de motor naast 't Erasmusgebouw?
Okquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:03 schreef Felon het volgende:
Wat een drukte hier zeg! Iedereen keihard met de neus in de boeken?![]()
Moet zeggen dat de eerste weken van mijn studie echt goed bevallen! Stof is interessant, docenten maken de lappen tekst levendig en zijn deskundig. Voor de rest bevalt de hele sfeer op de campus en in de stad mij meer dan prima, zit er echt goed op m'n plek!
Inderdaad.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:56 schreef motorbloempje het volgende:
puik!
Dat heb ik vorig jaar gestudeerd inderdaadquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:36 schreef Omniej het volgende:
En sociologie blijkbaar ook... Die studierichting staat in zijn profiel.
Bij pedagogische wetenschappen geldt: formulier inleveren bij de studieadviseur, wachten op bevestigingsmail en dan afwachten of de vrijstelling/ het vak bij de resultaten verschijnt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:36 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Dat heb ik vorig jaar gestudeerd inderdaad![]()
Het vak en de opleiding lijken me niet zo heel relevant. Ik snap alleen nog niet precies hoe die procedure van vrijstelling krijgen precies werkt.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:02 schreef motorbloempje het volgende:
Bij mij bevalt het echt prima, geweldig zelfs
zitten nu bijna in week 6 en loop nog helemaal bijvind alles nog leuk
en ben hard op weg om gewoon eens ergens goed in te worden
Mijn uitspraak schijnt al erg goed te zijn (uiteraard nog niet uitmuntend of perfect, maar hij heeft zeker potentie) en ik vind het heerlijk om al die verhalen te lezen. Sommige opdrachten zijn natuurlijk niet echt geweldig leuk, maar omdat het complete plaatje erg tof is, doe ik ook die gewillig
Vet, was je bij het Afeest?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:21 schreef DeVinger het volgende:
Hier meld zich een Politicologie-student
Ik zou even een indicatie geven hoe het was:quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:13 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, er scheen een A-feest te zijn
'DJ-battle' faalde hard op sommige punten.quote:
Als ik het goed begrijp is Horloge nog niet ingeschreven bij de SSHN, omdat de 20 euro (inschrijfgeld bij de SSHN) genoemd wordt. Dan zou het dus nog 2 jaar duren.quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:17 schreef motorbloempje het volgende:
truemaar met 2 jaar wachttijd bij de SSHN kom je zeker wel aan een kamer. Je moet geen Proosdij of Platolaan verwachten, maar Hoogeveld zit er wel in
Het gaat om na zijn bachelor, misschien is dat pas over 2 jaar?quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:08 schreef morgane het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp is Horloge nog niet ingeschreven bij de SSHN, omdat de 20 euro (inschrijfgeld bij de SSHN) genoemd wordt. Dan zou het dus nog 2 jaar duren.
dat dusquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:47 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Het gaat om na zijn bachelor, misschien is dat pas over 2 jaar?
Held, geen andere woorden voorquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:19 schreef Horloge het volgende:
Si. Ik ben nu bezig met mijn bachelor (tweede studie, voor erbij dus) aan de RUN, en reis daarvoor heen en weer vanuit Amsterdam. Over twee jaar ben ik klaar met allebei mijn studies. Misschien ga ik dan ook mijn master in Nijmegen doen, dan is het wel handig om er ook te wonen.
Ik zal me morgen even inschrijven.
Je hebt gewoon dikke motor dusquote:
Ah zie, van zoiets dus.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:33 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, dik, dik
volgens mij heb ik dan wel eens met jou zitten pokeren na een vergadering bij Pepijn
quote:
Ik ken die knul, iets met bestuurskunde/BOW kan dat?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:53 schreef DeVinger het volgende:
Ik ken die meid, iets met informatica/Informatiekunde kan dat?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:32 schreef erniee het volgende:
Omniej, weet jij of we morgen naar av moesten. Of ging dat weer niet door en moet je alleen vrijdag de inleiding voor het paper inleveren?
Ik ging vandaag naar een wc in het Erasmusgebouw, hing dat bericht uitgeprint op de spiegel.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:54 schreef Wheelgunner het volgende:
Ahum:
Radboud Universiteit ontslaat toilet-begluurder
Dan annuleer je m toch.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:04 schreef thijsltc het volgende:
ik heb net ticketuur gereserveerd voor spinnen om 12 uur. ik heb zo hard geen zin gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |