dat dusquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:47 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Het gaat om na zijn bachelor, misschien is dat pas over 2 jaar?
Held, geen andere woorden voorquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:19 schreef Horloge het volgende:
Si. Ik ben nu bezig met mijn bachelor (tweede studie, voor erbij dus) aan de RUN, en reis daarvoor heen en weer vanuit Amsterdam. Over twee jaar ben ik klaar met allebei mijn studies. Misschien ga ik dan ook mijn master in Nijmegen doen, dan is het wel handig om er ook te wonen.
Ik zal me morgen even inschrijven.
Je hebt gewoon dikke motor dusquote:
Ah zie, van zoiets dus.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:33 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, dik, dik
volgens mij heb ik dan wel eens met jou zitten pokeren na een vergadering bij Pepijn
quote:
Ik ken die knul, iets met bestuurskunde/BOW kan dat?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:53 schreef DeVinger het volgende:
Ik ken die meid, iets met informatica/Informatiekunde kan dat?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:32 schreef erniee het volgende:
Omniej, weet jij of we morgen naar av moesten. Of ging dat weer niet door en moet je alleen vrijdag de inleiding voor het paper inleveren?
Ik ging vandaag naar een wc in het Erasmusgebouw, hing dat bericht uitgeprint op de spiegel.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:54 schreef Wheelgunner het volgende:
Ahum:
Radboud Universiteit ontslaat toilet-begluurder
Dan annuleer je m toch.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:04 schreef thijsltc het volgende:
ik heb net ticketuur gereserveerd voor spinnen om 12 uur. ik heb zo hard geen zin gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |