quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:02 schreef motorbloempje het volgende:
Bij mij bevalt het echt prima, geweldig zelfs
zitten nu bijna in week 6 en loop nog helemaal bijvind alles nog leuk
en ben hard op weg om gewoon eens ergens goed in te worden
Mijn uitspraak schijnt al erg goed te zijn (uiteraard nog niet uitmuntend of perfect, maar hij heeft zeker potentie) en ik vind het heerlijk om al die verhalen te lezen. Sommige opdrachten zijn natuurlijk niet echt geweldig leuk, maar omdat het complete plaatje erg tof is, doe ik ook die gewillig
Vet, was je bij het Afeest?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:21 schreef DeVinger het volgende:
Hier meld zich een Politicologie-student
Ik zou even een indicatie geven hoe het was:quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:13 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, er scheen een A-feest te zijn
'DJ-battle' faalde hard op sommige punten.quote:
Als ik het goed begrijp is Horloge nog niet ingeschreven bij de SSHN, omdat de 20 euro (inschrijfgeld bij de SSHN) genoemd wordt. Dan zou het dus nog 2 jaar duren.quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:17 schreef motorbloempje het volgende:
truemaar met 2 jaar wachttijd bij de SSHN kom je zeker wel aan een kamer. Je moet geen Proosdij of Platolaan verwachten, maar Hoogeveld zit er wel in
Het gaat om na zijn bachelor, misschien is dat pas over 2 jaar?quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:08 schreef morgane het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp is Horloge nog niet ingeschreven bij de SSHN, omdat de 20 euro (inschrijfgeld bij de SSHN) genoemd wordt. Dan zou het dus nog 2 jaar duren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |