Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:02 schreef Intrepidity het volgende:
Exit windesheimGisteren afgestudeerd met een 9 en 3 8'en voor de 4 afstudeeronderdelen (opl. Informatica)
Hoezo toelatingsexamen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:22 schreef rub3n het volgende:
Whoohoo! Ik weet mijn klas. (SBE)
Vrijdags vrij!
Nu nog mijn toelatingsexamen halen haha
Ja hoor. Maar blij dat ik er vanaf ben. Supermakkelijk en eigenlijk leer je geen reet. Wel een leuke tijd gehad hoorquote:Op donderdag 2 september 2010 20:51 schreef MaartenVanRossem het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook Communicatie gedaan op windesheim? Beviel die studie je een beetje?
Ik doe Journalistiek en het bevalt wel goed hoorquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:53 schreef MetBas het volgende:
Is het echt zo erg allemaal? Ik wou graag journalistiek gaan doen aan Windesheim maar nu twijfel ik toch na al die negatieve verhalen.. Hier leek het toch allemaal vrij goed beoordeeld door studenten.
Wil volgens mij niet. Je kon wel altijd een usbstick direct in de printer steken.quote:Op woensdag 17 november 2010 14:11 schreef rub3n het volgende:
Weet iemand of/hoe het mogelijk is om vanaf een MacBook te printen op school?
Via een (windows) laptop kan je het instellen via printing01.windesheim.nl ofzo. Maar via de mac?
Hoe is je klas en wat waren je ervaringen? Ben wel benieuwd hoe het in Zwolle is.quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:18 schreef Pino112 het volgende:
Nog meer mensen die morgen beginnen met Informatica?.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |