Niet over Windesheim als organisatie, maar vooral over gebouw Xquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:32 schreef Gamefan24 het volgende:
Wat een geklaag van sommige mensen hier over WindesheimIk vind Windesheim zo slecht nog niet, maar ik volg dan ook een afstandstudie
Zovaak ben ik dr dus niet. Moet wel zeggen dat ik steeds genietend met de trein in Zwolle arriveer, alvorens ik naar Windesheim loop.
Vind wel dat de afstandstudie beter gemaakt had kunnen worden, ook het feit dat je overal opnieuw moet inloggen e.d. Moest in het begin ook zelf overal achteraan zitten, maar ik kom van de uni dus ben dat wel gewend.
Sommige mensen willen dat alles precies voor hen wordt geregeld, ik klaag dus ook niet als ik zelf dingen moet uitzoeken/ondernemen op Windesheim.
Wat dan zoal?quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:20 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb wel klachten over de organisatie op Windesheim. Véél ook. Wat een enorme teringzooi is het daar.
Om even wat dingen te noemen:quote:
Dat was altijd mijn grootste bron van frustratie.. wat een randmongolen lopen daar rond zeg, werkelijk niet normaal.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:22 schreef Viking84 het volgende:
onbekwame docenten die zelf niet eens weten hoe ze les moeten geven, domme opdrachten waar je geen drol van leert.
Inderdaad!quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:28 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat was altijd mijn grootste bron van frustratie.. wat een randmongolen lopen daar rond zeg, werkelijk niet normaal.
Je hebt iig een goed voorbeeld hoe het niet moet.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:02 schreef Intrepidity het volgende:
Exit windesheimGisteren afgestudeerd met een 9 en 3 8'en voor de 4 afstudeeronderdelen (opl. Informatica)
Hoezo toelatingsexamen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:22 schreef rub3n het volgende:
Whoohoo! Ik weet mijn klas. (SBE)
Vrijdags vrij!
Nu nog mijn toelatingsexamen halen haha
Ja hoor. Maar blij dat ik er vanaf ben. Supermakkelijk en eigenlijk leer je geen reet. Wel een leuke tijd gehad hoorquote:Op donderdag 2 september 2010 20:51 schreef MaartenVanRossem het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook Communicatie gedaan op windesheim? Beviel die studie je een beetje?
Ik doe Journalistiek en het bevalt wel goed hoorquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:53 schreef MetBas het volgende:
Is het echt zo erg allemaal? Ik wou graag journalistiek gaan doen aan Windesheim maar nu twijfel ik toch na al die negatieve verhalen.. Hier leek het toch allemaal vrij goed beoordeeld door studenten.
Wil volgens mij niet. Je kon wel altijd een usbstick direct in de printer steken.quote:Op woensdag 17 november 2010 14:11 schreef rub3n het volgende:
Weet iemand of/hoe het mogelijk is om vanaf een MacBook te printen op school?
Via een (windows) laptop kan je het instellen via printing01.windesheim.nl ofzo. Maar via de mac?
Hoe is je klas en wat waren je ervaringen? Ben wel benieuwd hoe het in Zwolle is.quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:18 schreef Pino112 het volgende:
Nog meer mensen die morgen beginnen met Informatica?.
Vandaag eerste echt lesdag gehad, 1.45 uur maar. Kan ik dus nog weinig van zeggen.quote:Op maandag 5 september 2011 23:15 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Hoe is je klas en wat waren je ervaringen? Ben wel benieuwd hoe het in Zwolle is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |