Volgens mij is de vuilste partij die we in Nederland hebben toch echt de PvdA hoor. Diep in je hart weet je dat ook wel.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:56 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik wordt agressief van jullie. Jullie spelen het altijd vuil omdat het inherent is aan jullie ideologie. Nu ook weer. Iedereen weet dat die landen een sterke linkse erfenis kennen. Ik haat rechts.
Het is gewoon waar wat ik zeg. Rechts houdt nooit op totdat de door hen gemaakte 'zwakke' mensen dood neer vallen of verworden tot slaven ten gunste van hun eigen welvaart en dan overdrijf ik niet. Eigenlijk is het massamoord.quote:
Net alsof rechtse mensen geen menselijke trekken hebbenquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:58 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het is gewoon waar wat ik zeg. Rechts houdt nooit op totdat de door hen gemaakte 'zwakke' mensen dood neer vallen of verworden tot slaven ten gunste van hun eigen welvaart en dan overdrijf ik niet. Eigenlijk is het massamoord.
Zie je nou wel!!!! Door de overheersing van het rechtse denken in de media, universiteiten, overheid en op dit forum ga ik vanzelf ook rechts denken en neem ik zelfs jullie terminologie over ('extraatjes'). Vuil. Alweer.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:47 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Bezuinigen op extraatjes? Gewoon als eerste afschaffen, het zijn niet voor niets extraatjes.
Ze doen alsof. De sturende krachten dan. Meelopers zijn slechts.... meelopers.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:00 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Net alsof rechtse mensen geen menselijke trekken hebben
Ik vind het leuk voor je dat jij dat kan, er zijn echter ook zat mensen die dat niet kunnen en die moet je 'beschermen'. En nee, dat zijn niet die 'Tokkies'; dat is slechts een heel kleine groep. Daarnaast, jij doet deze uitspraak nu met jouw huidige kennis, je weet niet wat er morgen of over 10 jaar gaat gebeuren, dus ook deze uitspraak is korte termijn.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:53 schreef henkway het volgende:
[..]
Juist in een dlplomamaatschappij
Ik ben verantwoordelijk voor mijn eigen bewust gemaakte keuzes, daarom doe ik wat ik doe
Als ik zwaar werk moet doen dan denk ik ja maar dat zal ik niet kunnen doen als ik ouder wordt, daar heb ik indertijd bewust over nagedacht, echt waar
Het korte termijn denken is een tokkie-eigenschap, maar men moet wel geholpen worden door een extra spaarheffing bij de werkgever ten gunste van een tot spaarrekening die tot uitkering overgaat bij het bereiken van de 65 jaar
Ik dacht dat je deze topicreeks was begonnen om te kijken waarom onze regering Nederlanders zo zwaar laat bloeden in vergelijking met andere landen. Het enige wat jij doet is ageren 'tegen' rechts. En dan ook nog op een vrij zwakke manierquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:58 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het is gewoon waar wat ik zeg. Rechts houdt nooit op totdat de door hen gemaakte 'zwakke' mensen dood neer vallen of verworden tot slaven ten gunste van hun eigen welvaart en dan overdrijf ik niet. Eigenlijk is het massamoord.
Ik vind het niet maar hoor. Laten we even aannemen dat de burger de helft moet opbrengen. Dat komt voor een modaal gezin toch neer op een 1/8 van het bruto-inkomen en dat is werkelijk enorm.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:05 schreef Bolkesteijn het volgende:
35 miljard maar, maar goed het begin is er.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:01 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zie je nou wel!!!! Door de overheersing van het rechtse denken in de media, universiteiten, overheid en op dit forum ga ik vanzelf ook rechts denken en neem ik zelfs jullie terminologie over ('extraatjes'). Vuil. Alweer.
Er had ook kunnen staan dat de belastingen voor 35 miljard verhoogd zouden worden...quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:06 schreef Fastmatti het volgende:
Laten we even aannemen dat de burger de helft moet opbrengen.
Per saldo is dat toch hetzelfde in Nederlandquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Er had ook kunnen staan dat de belastingen voor 35 miljard verhoogd zouden worden...
We kunnen het ook omdraaien: Links houdt nooit op totdat de door hen gemaakt 'zwakke' mensen door allerlei halfzachte maatregelen tot afhankelijke, makke schapen zijn gemaakt zodat de heersende linkse elite het gehele volk kan knechten, en dan overdrijf ik niet. Eigenlijk is het misdadig.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:58 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld gebeuren, naast de bezuinigingen. Dubbel genaaid houdt beter.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Er had ook kunnen staan dat de belastingen voor 35 miljard verhoogd zouden worden...
Daarbij als je de gaat bezuinigingen op bijvoorbeeld de HRA dan ga je toch echt meer belasting betalen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:10 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld gebeuren, naast de bezuinigingen. Dubbel genaaid houdt beter.
Een aanmoediging voor de geldbeluste, egoistische economisch geschoolde medemens van jou om nog een crisisje te veroorzaken.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:05 schreef Bolkesteijn het volgende:
35 miljard maar, maar goed het begin is er.
Dat poogde ik ook maar niemand doet een inhoudelijke poging. Ik heb enkel gehoord dat Nederland een open economie is.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:05 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je deze topicreeks was begonnen om te kijken waarom onze regering Nederlanders zo zwaar laat bloeden in vergelijking met andere landen. Het enige wat jij doet is ageren 'tegen' rechts. En dan ook nog op een vrij zwakke manier
Links wil juist mensen niet afhankelijk maken. Daar bestaan zij voor.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:09 schreef waht het volgende:
[..]
We kunnen het ook omdraaien: Links houdt nooit op totdat de door hen gemaakt 'zwakke' mensen door allerlei halfzachte maatregelen tot afhankelijke, makke schapen zijn gemaakt zodat de heersende linkse elite het gehele volk kan knechten, en dan overdrijf ik niet. Eigenlijk is het misdadig.
En dat we geld verbrast hebben dat nu terugbetaald moet worden.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:44 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat poogde ik ook maar niemand doet een inhoudelijke poging. Ik heb enkel gehoord dat Nederland een open economie is.
Wat wil je horen? Dat 'rechts' slecht is? Dat 'links' goed is? De maatschappij gaat zich dat echt niet afvragen hoor. Als links en rechts al bestaan.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:44 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat poogde ik ook maar niemand doet een inhoudelijke poging. Ik heb enkel gehoord dat Nederland een open economie is.
Maar zo lijkt het niet te werken: een (te) grote groep kan er blijkbaar bijzonder makkelijk misbruik van maken, zonder dat er consequenties aan zijn verbonden.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:45 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Links wil juist mensen niet afhankelijk maken. Daar bestaan zij voor.
Dat vind ik wel irritant, ik schijn dus vanaf volgend jaar een bijzonder vergroot aandeel te hebben in de astronomisch hoge staatsschuld, terwijl ik altijd braaf spaar en zuinig ben. Als er geld verbrast zou zijn, dan wil ik daar aan hebben deelgenomen, anders mag van mij de pleuris uitbreken.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:53 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
En dat we geld verbrast hebben dat nu terugbetaald moet worden.
Het kaartje is uit 2003. Toen had in ieder geval Zweden nog een sociaal democratische regering en het zou me niets verbazen als dit ook op gaat voor Denemarken..quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zweden en Denemarken hebben beiden centrum-rechtse regeringen. Noorwegen kan de inkomsten van één van de grootste olievoorraden ter wereld verdelen over 4.5 miljoen inwoners.
Kan je dat voor de Nederlandse situatie ook een keer goed onderbouwen? Want volgens mij kom je weer eens niet verder dan het bekende borreltafelniveau.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:09 schreef waht het volgende:
[..]
We kunnen het ook omdraaien: Links houdt nooit op totdat de door hen gemaakt 'zwakke' mensen door allerlei halfzachte maatregelen tot afhankelijke, makke schapen zijn gemaakt zodat de heersende linkse elite het gehele volk kan knechten, en dan overdrijf ik niet. Eigenlijk is het misdadig.
Plus dat bij Noorwegen de olieopbrengsten terugvloeien naar de staatskas en dat het dus voor de koopkracht niets uit maakt.quote:Op maandag 31 augustus 2009 08:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het kaartje is uit 2003. Toen had in ieder geval Zweden nog een sociaal democratische regering en het zou me niets verbazen als dit ook op gaat voor Denemarken..
In ieder geval Zweden heeft gewoon een lange sociaaldemocratische traditie daar doet een centrum rechtse regering niets aan af..
Bovendien doet Duitsland het ook best goed, die hadden toen een linkse regering (SPD+Grüne) en je ziet dat een deelstaat als NRW, waar 50 jaar lang de sociaaldemocraten aan de macht zijn geweest, het ongeveer even goed doet als Beieren, waar al 60 jaar lang de christendemocraten regeren.quote:Op maandag 31 augustus 2009 08:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het kaartje is uit 2003. Toen had in ieder geval Zweden nog een sociaal democratische regering en het zou me niets verbazen als dit ook op gaat voor Denemarken..
In ieder geval Zweden heeft gewoon een lange sociaaldemocratische traditie daar doet een centrum rechtse regering niets aan af..
Ligt het Ruhr gebied niet in NRW? Je zou je kunnen afvragen of NRW het onder CDU bewind nog beter had gedaan.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:56 schreef Igen het volgende:
[..]
Bovendien doet Duitsland het ook best goed, die hadden toen een linkse regering (SPD+Grüne) en je ziet dat een deelstaat als NRW, waar 50 jaar lang de sociaaldemocraten aan de macht zijn geweest, het ongeveer even goed doet als Beieren, waar al 60 jaar lang de christendemocraten regeren.
(Dat laatste is dan wel weer verbazend, want over het algemeen denken Duitsers dat Beieren veel welvarender is!)
quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:13 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Plus dat bij Noorwegen de olieopbrengsten terugvloeien naar de staatskas en dat het dus voor de koopkracht niets uit maakt.
Zweden heeft een sterk bedrijfsleven met een aantal grote multinationals die veel exporteren. Het is ten eerste een fabeltje dat Zweden extreem welvarend is. Dat het desondanks relatief welvarend is komt eerder ondanks dan dankzij de sociaal-democraten.quote:Op maandag 31 augustus 2009 08:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |