abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72313493
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 15:21 schreef sloopkogel het volgende:

[..]

Allereerst was Adolf Hitler een Christen die Joden uitmoordde.
Ten tweede in communisme netzoals religie ook een ideologieen.
Beiden zijn fout.......dat weten we inmiddels
Inside info over KD? Gewoon vragen!
pi_84298010
Jullie moeten eens hier kijken: http://www.drdino.com/
Bijv bij de multimedia.
Of ff zoeken op youtube naar Kent Hovind.

Ben benieuwd wat jullie er van vinden!
pi_84298104
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 23:44 schreef wiver het volgende:
Bijv bij de multimedia.

quote:
We believe that man was created directly by God and in His image. We believe that God created the heavens and the earth, including all life, by direct act in six literal twenty-four hour days about 6,000 years ago.
Hopeloos achterhaald, aantoonbaar onjuist en eigenlijk vooral erg achterlijk.
The time you enjoy wasting is not wasted time.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 23:47:49 #154
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_84298133
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 23:44 schreef wiver het volgende:
Bijv bij de multimedia.

pi_84298232
heb wel eens christenen hier in londen ontmoet die boekjes in de kast hadden waarin werd "bewezen" dat de aarde pas max. 10.000 jaar bestond, dat adam en eva echt hadden geleefd, etc.

Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_84310129
Ben het op zich wel eens met de klacht.

Gesprekken over evolutie met sommigen van mijn christenbroeders en zusters vallen niet altijd mee.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_84310413
Mensen overtuigen tot Atheïsme even classy hoor.
Laat die mensen er toch mooi zelf achter komen wat zij echt vinden.
  Moderator woensdag 21 juli 2010 @ 12:44:43 #158
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_84310686
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 12:36 schreef gevaarlijke-man het volgende:
Mensen overtuigen tot Atheïsme even classy hoor.
Laat die mensen er toch mooi zelf achter komen wat zij echt vinden.
Evolutie zien als een overtuiging De mensen die het hardst schreeuwen dat atheisme het is en zich dan vervolgens gaan ontdopen etc.

Atheïsten laten zich ontdopen met föhns

Mensen moeten snappen dat evolutie een diep uitgewerkt wetenschappelijk concept is, het is de staande hypothese die actief is totdat hij wordt verworpen en/of veranderd. Het is geen vaststaande theorie die al sinds darwin stil staat, door het goed uit te diepen en op alle fronten te testen komen we een beetje dichter bij de vraag hoe diversiteit is ontstaan en behouden.

Deze discussies lopen altijd uit op drogredeneringen van beide kanten en stug aan dogma vasthoudende mensen.

Het beste is om het zelf eens te testen neem gemengde bloemen en selecteer zelf op grote en kleur. Blijf deze selectie druk toepassen en kijk zelf of je aan het einde nog gemengde bloemen over hebt, en of de planten nog dezelfde grote hebben of zelfs groter/kleiner (hangt van de selectie af) dan de oorspronkelijke populatie. Tijdens de jaren dat dit experiment loopt kun je je dmv boeken verdiepen in beide kanten van het spectrum.

Veel succes
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 21 juli 2010 @ 12:47:13 #159
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_84310765
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 00:55 schreef dieselnoi het volgende:
Mijn god wat zijn die gasten toch echt zo ongelofelijk eigenwijs. Ik ga niet zeggen wat voor geloof hij aanhangt maar het is een van de grote drie. Maar het zijn allemaal echt fanaten.

Loopt hij eerst een half uur te lullen over wat het verschil is tussen het christendom, jodendom en de islam. En eerlijk gezegt boeit het mij geen ene fuk. Serieus! Maar ik moest hem wel uit laten praten want je weet maar nooit met dit soort gasten.

Evolutietheorie is gewoon keihard bewezen.
Hier stopte ik met lezen.
Als de evolutietheorie bewezen was, heette het geen theorie meer.
Deathlift or Die.
  Moderator woensdag 21 juli 2010 @ 12:48:21 #160
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_84310808
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 12:47 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Het is ook geen theorie het is een behoorlijk goed verdedigbare hypothese.
  woensdag 21 juli 2010 @ 12:49:36 #161
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_84310853
Moet je ze vragen of God ook een navel heeft!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 21 juli 2010 @ 12:52:14 #162
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_84310949
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 12:48 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Het is ook geen theorie het is een behoorlijk goed verdedigbare hypothese.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben een aanhanger van de evolutietheorie.
Het is echter nog niet 'gewoon keihard bewezen'.
Deathlift or Die.
  Moderator woensdag 21 juli 2010 @ 12:56:42 #163
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_84311104
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 12:52 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Begrijp me niet verkeerd, ik ben een aanhanger van de evolutietheorie.
Het is echter nog niet 'gewoon keihard bewezen'.
Evolutie is op meerder vlakken keihard bewezen er zijn nuances die wij (nog) niet begrijpen maar de basis processen die aan de gang zijn in voortplanting en soortenvorming zijn goed uitgediept en zijn bewezen. Het process dat wij evolutie noemen is beschreven en bewezen. De diepgang van het process is nog niet helemaal begrepen.

Op het moment ligt de focus in het veld veelal op de nuances, dingen als epigenetica etc Ook is er veel onderzoek naar wat in bepaalde gevallen de selectie nou precies is? (dingen als kunnen luipaarden zo snel lopen omdat ze dan meer prooi kunnen vangen, of omdat ze daardoor beter zijn aangepast aan hun leefgebied, of omdat de gazelle steeds harder is gaan rennen en ze die bij moesten blijven, etc etc etc, en in veel gevallen blijft dat natuurlijk gissen)

[ Bericht 18% gewijzigd door Bosbeetle op 21-07-2010 13:11:42 ]
  Moderator woensdag 21 juli 2010 @ 13:04:52 #164
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_84311432
Sterker nog we kunnen het tegenwoordig gebruiken. Wetenschappers hebben bacteriën gemaakt die één of meer extra amminozuur in eiwitten kunnen bouwen doormiddel van een codon die 4 nucleotiden ipv 3 gebruikt. Daarvoor was die bacterie een enzym nodig die dat kon. Hoe dat enzym eruit moest zien wist niemand. Ze hebben toen selectie toegepast die selecteerd voor de mogelijkheid om dit in te bouwen en de bacteriën (met toevoeging van iets meer mutaties als normaal) laten evolueren todat dit enzym de zelfde efficientie heeft voor codons van 4 als codons van 3. Dat is gewoon de evolutie aan het werk en dat werkt!

Komt geen magie of hogere kracht bij te pas.
  woensdag 21 juli 2010 @ 13:09:30 #165
246388 Thorpe
Gewoon, bam
pi_84311588
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 12:47 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Wat een niveau weer in dit topic, mag hopen dat dit allemaal trolls zijn.
Rekwisieten naar de veldhond.
pi_84312169
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 12:44 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Evolutie zien als een overtuiging De mensen die het hardst schreeuwen dat atheisme het is en zich dan vervolgens gaan ontdopen etc.

Atheïsten laten zich ontdopen met föhns

Mensen moeten snappen dat evolutie een diep uitgewerkt wetenschappelijk concept is, het is de staande hypothese die actief is totdat hij wordt verworpen en/of veranderd. Het is geen vaststaande theorie die al sinds darwin stil staat, door het goed uit te diepen en op alle fronten te testen komen we een beetje dichter bij de vraag hoe diversiteit is ontstaan en behouden.

Deze discussies lopen altijd uit op drogredeneringen van beide kanten en stug aan dogma vasthoudende mensen.

Het beste is om het zelf eens te testen neem gemengde bloemen en selecteer zelf op grote en kleur. Blijf deze selectie druk toepassen en kijk zelf of je aan het einde nog gemengde bloemen over hebt, en of de planten nog dezelfde grote hebben of zelfs groter/kleiner (hangt van de selectie af) dan de oorspronkelijke populatie. Tijdens de jaren dat dit experiment loopt kun je je dmv boeken verdiepen in beide kanten van het spectrum.

Veel succes
Begrijp me niet verkeerd, ik ben zelf een agnostisch atheïst, maar ik word altijd zo scheit ziek van Atheisten op het internet die er vol op tegen in gaan. Ik zou liever willen dat ook maar één gelovige er zelf achter komt, dan dat 100 gelovigen door schreeuwerige Atheistjes worden 'bekeerd'.
  Moderator woensdag 21 juli 2010 @ 13:25:58 #167
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_84312278
Nouja ik ben zelf ook wel eens in de val gelopen, ben je heel uitvoerig aan het uitleggen hoe het zit omdat mensen geintreseerd overkomen. Doen ze je hele uitleg af met een opmerking als "ja maar toch zegt mijn gevoel dat er meer is en dat het daarom anders in elkaar steekt"

pi_84313038
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 13:25 schreef Bosbeetle het volgende:
Nouja ik ben zelf ook wel eens in de val gelopen, ben je heel uitvoerig aan het uitleggen hoe het zit omdat mensen geintreseerd overkomen. Doen ze je hele uitleg af met een opmerking als "ja maar toch zegt mijn gevoel dat er meer is en dat het daarom anders in elkaar steekt"

Ook leuk:
http://encyclopediadramat(...)your_average_Atheist
is veel leuker om tegen Atheïsten in te gaan met dit soort dingen
  Moderator woensdag 21 juli 2010 @ 13:43:11 #170
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_84313115
Nog iets waar ik een hekel heb mensen die in dit soort discussie allemaal youtube fimpjes of enorme lappen tekst copy pasten Als je het niet aan een ander uit kunt leggen hoe kun je het zelf dan snappen.
  woensdag 21 juli 2010 @ 13:49:47 #171
246388 Thorpe
Gewoon, bam
pi_84313402
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 13:39 schreef Cybey het volgende:
filmpjes
potholer54, wat een baas
Rekwisieten naar de veldhond.
pi_84320168
Geloven in boekrollen die miljoenen jaren geleden zijn gevonden en daarna gecensureerd zijn hergeschreven. Tja, wat moet ik daar van zeggen. Mijn hele familie is opgebroken door het geloof, heb er geen goed woord voor over. Dat je je zus niet meer mag zien omdat die niet hetzelfde gelooft. En dat allemaal op basis van iets wat mensen vroeger dachten omdat ze niet beter wisten. Dat het een steun kan zijn voor mensen omdat ze het leven anders te moeilijk vinden, prima. Maar val anderen er niet mee lastig. Al die foldertjes door de brievenbus, posters langs de weg, mensen die langs komen. Hou toch op met die onzin, bah! Doen wij toch ook niet!
  Moderator woensdag 21 juli 2010 @ 16:46:42 #173
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_84320218
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 16:45 schreef Neytiri het volgende:
Geloven in boekrollen die miljoenen jaren geleden zijn gevonden en daarna gecensureerd zijn hergeschreven. Tja, wat moet ik daar van zeggen. Mijn hele familie is opgebroken door het geloof, heb er geen goed woord voor over. Dat je je zus niet meer mag zien omdat die niet hetzelfde gelooft. En dat allemaal op basis van iets wat mensen vroeger dachten omdat ze niet beter wisten. Dat het een steun kan zijn voor mensen omdat ze het leven anders te moeilijk vinden, prima. Maar val anderen er niet mee lastig. Al die foldertjes door de brievenbus, posters langs de weg, mensen die langs komen. Hou toch op met die onzin, bah! Doen wij toch ook niet!
Erm duizenden jaren bedoel je denk ik.

En verder ja ik heb geloof ook families zien scheuren jammer is dat.
pi_84320908
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 16:45 schreef Neytiri het volgende:
Geloven in boekrollen die miljoenen jaren geleden zijn gevonden

Dat zou interessant zijn.
The time you enjoy wasting is not wasted time.
pi_84357875
Weet wel vaker dingen interessant te maken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')