Die apparaten die je linkt werken allemaal met hoge voltages. Als je niet weet waar je mee bezig bent, moet je daar gewoon vanaf blijven. De voltages en opgeslagen energie is in de meeste gevallen genoeg om je om zeep te helpen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:32 schreef Oversight het volgende:
ik kan nog geen volt van een watt onderscheiden, stekker erin, dan houd mijn elektro-kennis op.
Kan 5000 Volt en 1000 ampere piekstroom leveren. Wel heel kort, maar genoeg om je hartritme minimaal goed door de war te gooien.quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:45 schreef Catbert het volgende:
[..]
Kan 5000 Volt en 1000 ampere piekstroom leveren. Wel heel kort, maar genoeg om je hartritme minimaal goed door de war te gooien.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:49 schreef Catbert het volgende:
Joh, laatmaar. Elektrocuteer je jezelf maar fijn, hebben we weer een darwin award te pakken.
Door met je tengels van dat soort spul af te blijven. Dit spul is te gevaarlijk voor leken. Klaar.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:51 schreef Oversight het volgende:
zou vervelend zijn, hoe voorkom ik dat?
Poepie, je hoeft natuurlijk hier ook helemaal niet te reageren.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:49 schreef Catbert het volgende:
Joh, laatmaar. Elektrocuteer je jezelf maar fijn, hebben we weer een darwin award te pakken.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:56 schreef Catbert het volgende:
[..]
Door met je tengels van dat soort spul af te blijven. Dit spul is te gevaarlijk voor leken. Klaar.
Goed gespotquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:58 schreef huhggh het volgende:
Vanaf je eerste post in dit topic kreeg ik al het gevoel dat je eigenlijk Oversight uit dit hele plan wilt praten.
quote:
denk dat je wel een ervaring krijgt, maar of je daarna ook nog maar iets kan leren...quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:59 schreef Oversight het volgende:
[..]
ik doe het lekker toch.
Dan maar leren door ervaring...
quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:11 schreef Bensel het volgende:
[..]
denk dat je wel een ervaring krijgt, maar of je daarna ook nog maar iets kan leren...
quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:33 schreef Iblis het volgende:
[..]
muggenzifter-modus: statische elektriciteit kan zo een paar duizend volt zijn en daar gaat niemand dood aan
Iblis: snap je nu waarom ik 't helder probeer te houden?quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:05 schreef Oversight het volgende:
meer input, meer input, meer input,..
quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:09 schreef Catbert het volgende:
[..]
Iblis: snap je nu waarom ik 't helder probeer te houden?
Ja, ik had gehoopt dat m'n PI metquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:09 schreef Catbert het volgende:
[..]
Iblis: snap je nu waarom ik 't helder probeer te houden?
Hij heeft zn gun inmiddels afgemaaktquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:42 schreef Oversight het volgende:dit lijkt haalbaar, en ziet er mooi spannend uit.
Wie kan benoemen wat wat is ?
quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:36 schreef Embargo het volgende:
[..]
Hij heeft zn gun inmiddels afgemaakt
Je ziet hier wel hoe dichtbij hij de rekenmachine en het autootje moet houden om ze kapot te krijgen, terwijl z'n camera, die niet veel verder zit het allemaal overleeft.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:47 schreef Oversight het volgende:
[..]
ik durf niet te kijken, sterft ie een vreselijke dood ?
In je eigen topic?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |