Simpel versterken ? Probeer eens een serie-aansluiting op een bliksem-afleider. ben benieuwd.quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:40 schreef Oversight het volgende:Onder een elektromagnetische puls verstaat men in het algemeen een kortdurend elektromagnetisch verschijnsel van niet verwaarloosbare omvang. Het kan ontstaan door bijvoorbeeld de ontlading van een grote condensator via een spoel.
geprobeerd is al wat er gebeurt als je een oude handflitser neemt, waar je het flitslapmje vervangt door een spoel, en het ding laat "flitsen" in de buurt van een rfid-chip....... da's leuk joh....
Hoe zou je dit effect op een simpele manier kunnen versterken, of zelfs richten, met behulp van huis-tuin-en keukengereedschap ?
quote:Op donderdag 3 september 2009 02:17 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Simpel versterken ? Probeer eens een serie-aansluiting op een bliksem-afleider. ben benieuwd.
quote:Op donderdag 3 september 2009 18:51 schreef RemcoDelft het volgende:
http://www.globalsecurity.org/military/systems/munitions/hpm.htm bouwen dus?
quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
zou zon ding ook bankpassen wissen?
De ouderwetse magneetstrip niet, de moderne chip wel...quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
zou zon ding ook bankpassen wissen?
Die magneet strip is dan weer met een magneet die toevallig in de buurt is vrij goed te doen..quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:50 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
De ouderwetse magneetstrip niet, de moderne chip wel...
Gek genoeg kom je zo'n "flux compressie generator" in het wild nou nooit tegen, in het nieuws bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:27 schreef Oversight het volgende:
[..]
nu draagbaar, herlaadbaar en richtbaar...
quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:55 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Die magneet strip is dan weer met een magneet die toevallig in de buurt is vrij goed te doen..
nee.. want dat veld moet behoorlijk sterk zijn, en dan trek je toch iets meer aan met een elektro magneet om dat heimelijk te kunnen doenquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:19 schreef Oversight het volgende:
[..]
Elektromagneet...., koffertje, ..rij voor de pinautomaat langswandelen....... zou het zo simpel zijn?
quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:26 schreef Bensel het volgende:
[..]
nee.. want dat veld moet behoorlijk sterk zijn, en dan trek je toch iets meer aan met een elektro magneet om dat heimelijk te kunnen doen
Voor een echte EMP 'knal' heb je explosieven nodig, zoals ook in dat plaatje.quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Voor een echte EMP 'knal' heb je explosieven nodig, zoals ook in dat plaatje.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:16 schreef Catbert het volgende:
Jij gaat jezelf echt zo elektrocuteren
Ik zou om te beginnen wegblijven van voltages van meer dan 100V ofzo.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:22 schreef Oversight het volgende:
niet als jij uitlegt welke fouten ik vooral niet moet maken...
quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:24 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik zou om te beginnen wegblijven van voltages van meer dan 100V ofzo.
Wat snap je daar nu niet aan dan? Hoge voltages zijn levensgevaarlijk, duhquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:27 schreef Oversight het volgende:
klinkt als een strak plan,... maar leg uit ?
quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:30 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wat snap je daar nu niet aan dan? Hoge voltages zijn levensgevaarlijk, duh
muggenzifter-modus: statische elektriciteit kan zo een paar duizend volt zijn en daar gaat niemand dood aanquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:30 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wat snap je daar nu niet aan dan? Hoge voltages zijn levensgevaarlijk, duh
No shit sherlock.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:33 schreef Iblis het volgende:
muggenzifter-modus: statische elektriciteit kan zo een paar duizend volt zijn en daar gaat niemand dood aan
Die apparaten die je linkt werken allemaal met hoge voltages. Als je niet weet waar je mee bezig bent, moet je daar gewoon vanaf blijven. De voltages en opgeslagen energie is in de meeste gevallen genoeg om je om zeep te helpen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:32 schreef Oversight het volgende:
ik kan nog geen volt van een watt onderscheiden, stekker erin, dan houd mijn elektro-kennis op.
Kan 5000 Volt en 1000 ampere piekstroom leveren. Wel heel kort, maar genoeg om je hartritme minimaal goed door de war te gooien.quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:45 schreef Catbert het volgende:
[..]
Kan 5000 Volt en 1000 ampere piekstroom leveren. Wel heel kort, maar genoeg om je hartritme minimaal goed door de war te gooien.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:49 schreef Catbert het volgende:
Joh, laatmaar. Elektrocuteer je jezelf maar fijn, hebben we weer een darwin award te pakken.
Door met je tengels van dat soort spul af te blijven. Dit spul is te gevaarlijk voor leken. Klaar.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:51 schreef Oversight het volgende:
zou vervelend zijn, hoe voorkom ik dat?
Poepie, je hoeft natuurlijk hier ook helemaal niet te reageren.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:49 schreef Catbert het volgende:
Joh, laatmaar. Elektrocuteer je jezelf maar fijn, hebben we weer een darwin award te pakken.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:56 schreef Catbert het volgende:
[..]
Door met je tengels van dat soort spul af te blijven. Dit spul is te gevaarlijk voor leken. Klaar.
Goed gespotquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:58 schreef huhggh het volgende:
Vanaf je eerste post in dit topic kreeg ik al het gevoel dat je eigenlijk Oversight uit dit hele plan wilt praten.
quote:
denk dat je wel een ervaring krijgt, maar of je daarna ook nog maar iets kan leren...quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:59 schreef Oversight het volgende:
[..]
ik doe het lekker toch.
Dan maar leren door ervaring...
quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:11 schreef Bensel het volgende:
[..]
denk dat je wel een ervaring krijgt, maar of je daarna ook nog maar iets kan leren...
quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:33 schreef Iblis het volgende:
[..]
muggenzifter-modus: statische elektriciteit kan zo een paar duizend volt zijn en daar gaat niemand dood aan
Iblis: snap je nu waarom ik 't helder probeer te houden?quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:05 schreef Oversight het volgende:
meer input, meer input, meer input,..
quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:09 schreef Catbert het volgende:
[..]
Iblis: snap je nu waarom ik 't helder probeer te houden?
Ja, ik had gehoopt dat m'n PI metquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:09 schreef Catbert het volgende:
[..]
Iblis: snap je nu waarom ik 't helder probeer te houden?
Hij heeft zn gun inmiddels afgemaaktquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:42 schreef Oversight het volgende:dit lijkt haalbaar, en ziet er mooi spannend uit.
Wie kan benoemen wat wat is ?
quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:36 schreef Embargo het volgende:
[..]
Hij heeft zn gun inmiddels afgemaakt
Je ziet hier wel hoe dichtbij hij de rekenmachine en het autootje moet houden om ze kapot te krijgen, terwijl z'n camera, die niet veel verder zit het allemaal overleeft.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:47 schreef Oversight het volgende:
[..]
ik durf niet te kijken, sterft ie een vreselijke dood ?
In je eigen topic?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |