Alleen naar de sportschool gaan om te fietsenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:16 schreef Tamashii het volgende:
Ik haat de sportschool en toch heb ik een abonnement.
En na 30 minuten fietsen op niveau 6 zweet ik me kapot.
Maar je haat het om te doen ... waarom doe je het dan ?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:17 schreef Tamashii het volgende:
Nee, niet alleen fietsen. Doe altijd uur fitnessen met apparaten en uur les.
Is goed voor je. En er zijn altijd van die jongens met spierballen en dat is best leuk om te zien.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:18 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Maar je haat het om te doen ... waarom doe je het dan ?
quote:
En die kun je niet krijgen dus zit je maar op Fok!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is goed voor je. En er zijn altijd van die jongens met spierballen en dat is best leuk om te zien.
Nuja, sportschool is nu dicht he.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:29 schreef Zero17 het volgende:
[..]
En die kun je niet krijgen dus zit je maar op Fok!?
Ik heb het nog nooit meegemaakt, maar zit dan ook bij Knetemann.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:30 schreef Noshiba het volgende:
Wat voor paupersportscholen zitten jullie dat daar kinderen naar binnen mogen.
Nieuwe dag, nieuwe kansen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nuja, sportschool is nu dicht he.Morgen weer.
Daar ben je snel achter Einsteinquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:29 schreef mtchel112 het volgende:
oh kut dat woord bestaat helemaal nietben nu niet meer zo helder
'quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:50 schreef Appelknaller het volgende:
Nog eentje:
Muziek die veels te hard staat en dan ook nog van die dance muziek, wat niet bepaald mijn smaak is. Het is op zich niet erg, alleen dat het zo hard staat. Zo komt het boven het geluid van de oordopjes van mijn mp3 speler uit en dat is irritant.
Ik douche altijd thuis om stiekeme flikkers als jij een hak te zetten..quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:22 schreef twiFight het volgende:
Mensen die niet douchen na het sporten zijn de ergste soort van allemaal. Al die zweet al aangekoekt, bah
Ik ook. Ik woon dan ook zo wat tegenover de sportschool. Na het sporten neem ik dan thuis eerst een biertje, en dan ga ik pas douchenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:00 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ik douche altijd thuis om stiekeme flikkers als jij een hak te zetten..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:10 schreef Goofisch het volgende:
Ik heb gewoon me eigen fitness ruimte thuis
Je hebt een Wii?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
Ook.quote:
Ga dan gewoon buiten fietsenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:16 schreef Tamashii het volgende:
Ik haat de sportschool en toch heb ik een abonnement.
En na 30 minuten fietsen op niveau 6 zweet ik me kapot.
Dochtertje van de eigenaresse liep bij ons nog wel eens in d'r uppie rond, totdat ze een keer aan een stang ging hangen, die vervolgens losraakte en bovenop haar gezicht viel. Paar hechtingen aan de binnenkant van de mond, en wat uitgespuugd bloed later en ze wordt ineens wel strak in de gaten gehouden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:16 schreef Maikuuul het volgende:
In onze sportschool zitten bekans alleen mannen
1x pas kindjes gezien daar maar daar hebje geen last van.
Brahimquote:
Volgens mij had ik er laatst ook last van, maar mijn huisarts stuurde me toen naar een inburgeringscursus...quote:
die kreeg dus niet het lid op de neus, maar de stang op haar gezicht...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:58 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Dochtertje van de eigenaresse liep bij ons nog wel eens in d'r uppie rond, totdat ze een keer aan een stang ging hangen, die vervolgens losraakte en bovenop haar gezicht viel. Paar hechtingen aan de binnenkant van de mond, en wat uitgespuugd bloed later en ze wordt ineens wel strak in de gaten gehouden.
trek gewoon een zweet t-shirt aan, dan rennen ze allemaal weg.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:14 schreef mtchel112 het volgende:
ga ik vandaag lekker fitnessen, en al meerdere keren meegemaakt deze dingen
1.: (vaak) moeders die hun kinderen meenemen en daar gewoon laten rondzwerven die dan voor je poten lopen en aan vanalles gaan zitten
2: dikke vrouwen die zich daar gedragen alsof ze god zijn en niks presteren hard zitten te praten zodat iedereen het kan horen, achterlijk hard lachen etc, en nog een keer: ze kunnen daar niks ze lopen daar 10 minuten op de loopband op stand: wandelen
grr
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:24 schreef mtchel112 het volgende:
loopt hier zon vent rond die geen deo gebruikt en zich de klere zweet, echt n paar meter van m vandaan ruik je echt funzige stank
vandaag zei zo iemand: hmm het ruikt hier naar ui
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |