abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72266317
crap
heb ik weer...

bij deze, hullo!

en hier verder enzo.

ik heb geen inspiratie voor een titel trouwens
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72266340
Is fijn. (L)
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_72266344
roze bankje op een wolk
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 29 augustus 2009 @ 20:47:57 #4
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_72266424
Huup, fijn om te lezen, lekker verder zweven op je wolk
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_72266450
Hey Huup! Fijn die roze wolk! Je hebt daar ook een wolk van een dochter. (echt een mooie uitdrukking vind ik dat.)

Blegh, niks lekkers in huis maar wel dat stomme deuntje van bonbon bloc in mijn hoofd.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_72266673
Kleurdoos, heb jij geen webwinkel meer? Met leuke haaksels en dergelijke?
pi_72266755
Ik heb k3 verliefd in mijn hoofd.. op tv zingen ze allemaal hetzelfde liedje
pi_72266762
oh my dat k3 programma zeg

kleurdooswebsjop weg? wrom?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72266890
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 20:58 schreef oeke het volgende:
Kleurdoos, heb jij geen webwinkel meer? Met leuke haaksels en dergelijke?
juh de oude is er nog zonder updates..maar ben druk bezig met een nieuwe
(en met eigen prullies)

laatste, tas, gepimpte jas en muts
pi_72266899
o en de tas is nog under construction, nu vol bloemenhaaks
pi_72266925
leuk! ziet er tof uit. Mutsje ook gehaakt?

ik ben gek op zulke mutsjes in de winter draag altijd van die dingen. Ik heb een mutshoofd
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 21:14:50 #12
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_72267024
Huupje, leuk dat je weer op het bankie bent!

Efteling was eigenlijk niet zo leuk. Veel te druk en we waren er veel te kort geleden nog geweest.
Maar: Pardoes en Pardijntje maakten veel goed!

Check Storm, die verliefde houding vanachter papa's veilige rug. En Marie die alles ontkent!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_72267090
Wat een leuke foto's
pi_72267098
hahaha die foto's! geweldig. Vooral die eerste twee zijn leuk

jammer dat het voor jullie tegenviel, maar Storm en Maria hebben het wel naar hun zin gehad?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 21:21:00 #15
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_72267182
Huup, fresh mama in tha house

K3 programma vergeten.. ik kijk/keek Let's dance.. grappig, hersenloos vermaak (net als K3 )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_72267233
Leuke foto's Sugar. Wij hebben ze helemaal niet gezien.
pi_72267296
Leuke foto's, Sugar.

Kleurdoos, ik kan geen linkje vinden naar de webshop vandaar dat ik het vroeg.

Lief is thuis van een dag werken i het zuiden des lands met lekkere vlaai! Dus mijn bonbonbloc liedje is vergeten.
Ik ben weg
pi_72267305
Leuke foto's van Pardoes en Pardientje:)
Wij zijn ook net thuis, en ben bekaf, dat geslenter door al die straatjes en langs marktkraampjes e.d.
Kwamen we eindelijk aan bij de springkussens (lees kwart voor 4) brult er door een microfoon dat ze om 4 uur de springkussen gaan laten leeglopen
Weg humeur Sander
Toen zijn we nog even extra lang over de kermis geslenterd

En nu een schaaltje ijs
pi_72267376
De Efteling is toch altijd leuk?!?

Leuk gemaakt kleurdoos!

K2 is voorbij, nu het beste idee. Wat een drukke avond en ik heb ook al 45 minuten gefietst naar een vriendin om wat planten op te halen. Echt leuk, de tuin herinrichten.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 21:33:11 #20
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_72267467
Oeh, lekker Oeke!

Yppy, het kwam echt een beetje door de drukte en te weinig plan met de rest van ons gezelschap. Beetje doelloos rondgelopen. Maar idd: Maria en Storm hebben genoten!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_72267502
Dat is idd jammer Sugar, als je een beetje loopt te slenteren. Dan doe je veel minder dan je eigenlijk had kunnen doen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 21:37:11 #22
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_72267536
Ja, dat was 't precies.

Wat gaan jullie doen met de tuin? En heb je groene vingers? Ik niet!
pi_72267673
Je kunt het onder m'n posts lezen, ik heb een topic gemaakt. Er zijn nu nog heel veel planten bijgekomen. Eerst was het allemaal saai grijs grind. Nu hebben we heel veel plantjes. Het is een echte meisjestuin. Alleen maar roze en witte en paarse bloemen.
*OUD heilige*
pi_72267685
Groene vingers heb ik niet bepaald, maar het was zo saai.
*OUD heilige*
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 21:52:18 #25
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_72267803
Heb gekeken, knap joh!
pi_72267987
Ben ook blij nu dat ik er toch aan begonnen ben, ook al was het zoveel werk, veel meer dan ik had verwacht. Nu nog een paar planten en het is af, voorlopig.
*OUD heilige*
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 22:06:32 #27
24188 Belana
kloon van belana
pi_72268147
wat een grappige foto's
stormy waters...
sailin'
pi_72268279
leuke foto's Suug

* _Bar_ is aan het uitbuiken van een heerlijke maaltijd
en dan maar weer naar bed, voor zover het slapen lukt.

iemand zin in een glaasje wijn?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_72268283
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 21:10 schreef huuphuup het volgende:
leuk! ziet er tof uit. Mutsje ook gehaakt?

ik ben gek op zulke mutsjes in de winter draag altijd van die dingen. Ik heb een mutshoofd
juhp ik ook!
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 22:15:33 #30
24188 Belana
kloon van belana
pi_72268330
is wel lekker een wijntje, maar ik ga douchen en naar bed, morgen drukke dag (alleen al 2 keer 2 uur in de auto ) maar we hebben er zin in
stormy waters...
sailin'
pi_72268357
alvast heel veel plezier Belana.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 22:18:15 #32
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_72268376
Doe je van het echte eindresultaat ook nog een foto in dat topic, Yp?

Veel plezier alvast, Belaantje!

Bar, nee, dank, maar geniet ervan!
pi_72268511
ik drink nog niets hoor Suug, binnenkort weer, maar nu nog even niet.
Roy komt nog niet aldoor rond dezelfde tijden voor een voeding.

maar heb nog staan en die moet wel op
pi_72268560
Ik kreeg vanmiddag twee enveloppen van de uitvaartverzekering.
Blijkt dat er nog twee premies niet betaald zijn.
Ik moest lachen...
Het waren twee premies van..... april vorig jaar... en voor de ontstellende bedragen van .... ¤ 1,72 en ¤ 3,92...
Vraag me echt af of het niet slimmer was geweest als ze dat hadden laten zitten... Denk dat die twee brieven -met-acceptrgiro's meer kosten. Plus dat het dus van april vorig jaar is en ik er nooit eerder iets over gehoord heb...
Ik ga er natuurlijk over bellen maandag... Dus zeker weten dat dit ze veel meer gaat kosten! (Zo'n belmevrouw of -meneer is natuurlijk veel duurder)
Het gaat er niet om dat ik niet wil betalen, het zal best kloppen. Maar er pas bijna anderhalf jaar later achterkomen, plus twee brieven voor deze bedragen... Niet echt efficient. En dus ga ik ze daar even vriendelijk op attent maken

O enne Sugar, je man zit op zijn knieen voor een ander...
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 23:00:25 #35
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72269354
Die eerste twee foto`s zijn tof Sugar
I`m not weird. I`m limited edition.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 23:02:03 #36
3011 E.T.
pi_72269404
hey, taartjesfee is terug
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 23:03:49 #37
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72269454
Ja De forumbazen waren mij en al m`n kloons gunstig gezind
pi_72269488
De enige onweersbui boven Nederland hangt nu boven ons huis
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_72270165
Leuke foto's Sugar!
Jammer dat het een beetje tegenviel vandaag.

Huup, verse mama!

Belana, veel plezier morgen! En genieten van de zelfmeegebrachte snacks

Mijn kind slaapt en ik ben tijdens de laatste voeding niet in slaap gevallen Dus ik heb voor het eerst in weken even wat tijd voor mezelf...maar ik ben wel moe, dus ga zo toch maar slapen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 23:38:18 #40
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_72270298
Hallo!
Ik heb vandaag met chacama gespeedmeet!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  Jubileum moderator zondag 30 augustus 2009 @ 07:26:35 #41
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_72273965
Goedemorgen!
wij gaan vandaag onze frustraties botvieren op het nieuwe huis van een vriendinnetje, lekker vloerbedekking trekken en behang scheuren
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_72273986
Ohh heerljk Lois !!! Zo te lezen dus geen lekkere nacht gehad....jammer !

Hier was het attact of the Muggies.... Gisteren heb ik een nieuwe hor (zo'n plakding) gemaakt voor onze kamer maar ja dan moet de oude erdus wel af....kortom een stapel lijken nu in die kamer en een mega verstoorde nachtrust
pi_72274013
Pandora Niet heel efficient inderdaad! Maar die dingen gaan meestal automatisch en handmatig uit het systeem halen kost meer aan mankracht dan de kleine rekeningen ook op deze manier te laten betalen.

Goedemorgen allen! Ik heb een snothoofd
pi_72274015
En ik heb wel de hele nacht geslapen, maar de hele nacht gedroomd over mensen die niet konden slapen en mensen die net sliepen en hun bed uit geschopt werden
Ik ben echt gesloopt nu
pi_72274023
Ik had gisteren ook wel dat hersenloze vermaak willen zien a la let's dance. K2 zoekt K3 heb ik vorige week gekeken en dat doe ik me zelf niet meer aan. Helaas was er voor mij gisteren avond helemaal geen tv maar zaten we weer eens op de dokterspost met de jongste. Blijkt dat hij dus ook erg allergisch reageerd op soja melk. Iets wat hij al 8 maanden krijgt maar gisteren kennelijk teveel van het goede was. Arme kind zat onder de uitslag, was opgezwollen en had het benauwd. En dan heb je een eikel van een arts die vraagt wat ik denk dat hij voor me kan betekenen.
pi_72274039
Oi Faja

Misschien ter troost, maar dat is wel de standaard vraag die ze altijd stellen...
(dan kan zo'n man trouwens ook zelf wel bedenken dat dat misschien niet altijd handig is, maar goed )

Wat hebben ze eraan gedaan uiteindelijk? En wat raar dat hij ineens reageert op soja!
pi_72274060
Hij heeft er helemaal niks aan gedaan. Ik vond het echt verspilde tijd en moeite. Ik heb hier thuis aerius vloeibaar staan voor de oudste haar pinda en amandel allergie (goh, appel valt niet ver van de boom) maar durfde het niet aan om hem dezelfde dosis te geven, achteraf had ik dat beter wel kunnen doen want het duurde echt heel lang voor het bij hem begon te werken. Ik sliep uiteindelijk ergens rond 4 uur vannacht. Hij lag naast me in bed omdat ik het niet vertrouwde en riep de hele tijd auw auw en meer kwam er niet uit, samen met een hoop gejammer / gehuil dan.
Normaliter krijgt hij maar 2 flesjes op 1 dag en nog geen 250 ml bij elkaar met soja melk. Eentje 's morgens met brinta en 1 klein flesje 's avonds voor het tanden poetsen. Gisteren heeft hij 4 flessen soja melk gekregen omdat hij daar om vroeg. Er toen kwam dus de allergische reactie. Heb elk product dat hij gegeten heeft na gelopen om te kijken of hij daar op kon reageren maar hij heeft niks anders gekregen dan normaal. Blue band goede start brood eten ze in het weekend, hij heeft gekookte worst op brood gekregen, diksap die hij altijd al krijgt en zijn soja melk, 2 thee biscuitjes in de middag met een flesje appelsap en that's it.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 30 augustus 2009 @ 08:25:01 #48
13151 crew  Rewimo
pi_72274073
Eng hoor, allergische reacties Gaat het nu weer goed met hem?

Wij gaan vanmorgen eerst stemmen, dan naar www.irrland.de met Christans elftal, daarna naar vrienden. Vol dagje dus Tot vanavond!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_72274076
Ik vond het ook doodeng. Hij was wakker geworden van de allergische reactie en toen ik bij hem ging kijken schrok ik me het ongeluk. Hij was knalrood en opgezwollen. Nu is hij wat hangerig maar ik kan er niet uit op maken of dat is omdat hij net als ik na een korte nacht gesloopt is of dat het de naweeen zijn van zijn reactie.

Fijne dag Rewimo!
pi_72274085
Dat is wel schrikken inderdaad
Veel succes dan vandaag met hangerig ventje, je zal zelf ook wel aardig brak zijn!
pi_72274093
ik ga vanmiddag even plat als mijn man wakker is na zijn nachtdienst.
  zondag 30 augustus 2009 @ 08:37:16 #52
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_72274098
Bah wat eng Faya. Arm kind. Ik hoor dat de reactie snel helemaal zeg is.
Lois veel plezier met scheuren en een voor je nachtrust.
Miss_Sly heb je goed geslapen?
Ik ga straks treinen met Tobias naar Emmen, we zijn 3.5 uur onderweg. Iemand nog last minit vermaaktips? Ik heb er zin in en Tobias is er ook helemaal vol van
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_72274106
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 08:03 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik had gisteren ook wel dat hersenloze vermaak willen zien a la let's dance. K2 zoekt K3 heb ik vorige week gekeken en dat doe ik me zelf niet meer aan. Helaas was er voor mij gisteren avond helemaal geen tv maar zaten we weer eens op de dokterspost met de jongste. Blijkt dat hij dus ook erg allergisch reageerd op soja melk. Iets wat hij al 8 maanden krijgt maar gisteren kennelijk teveel van het goede was. Arme kind zat onder de uitslag, was opgezwollen en had het benauwd. En dan heb je een eikel van een arts die vraagt wat ik denk dat hij voor me kan betekenen.
achgossie
pi_72274115
Jeetje dat is ff schrikken faja!
Saffier, ik heb geeb idee eigenlijk. Als wij lang onderweg zijn neem ik de portable dvdspeler voor amber mee.

Nou ik kan merken dat we weer thuis zijn... Was, was, was!
En ik heb al 2 dagen een oor dat steeds half dicht zit en hij suist.. Om gek van te worden!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72274124
Goeiemorgen!

Faja das schrikken!

Lois veel scheur en sloopplezier! Lekker je aggressie erop botvieren

ik krijg vandaag ontzettend veel visite maar mn meiske ligt al vanaf gisterochtend in coma en wordt alleen wakker voor een voeding en/of een kusje van papa handig zo'n bezoekregulerend-kind!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72274127
Wij gaan vandaag naar zo'n openlucht feestdinges.. ben benieuwd..vorig jaar konden we niet omdat mn vriend een meloenhoofd had van de operatie
pi_72274154
Wat eng Faja en dan zo'n HORK van een arts....ik vind echt dat ze daar wat aan moeten doen in de opleiding. T lijkt wel mode te zijn of zo... hoe bot kan ik zijn. Jammer, alleen met wat medeleven/sympathie bereik je wat.
  zondag 30 augustus 2009 @ 09:16:22 #58
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_72274207
Succes met je was Vick. Ik heb geen portabledvdspeler kleurtjes, boekjes, drinken, het gaat wel lukken
Huup wat makkelijk dat je dochter nu al het bezoek weet te reguleren
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_72274300
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 08:03 schreef Faja-Lobi het volgende:
En dan heb je een eikel van een arts die vraagt wat ik denk dat hij voor me kan betekenen.
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 09:03 schreef Stout het volgende:
Wat eng Faja en dan zo'n HORK van een arts....ik vind echt dat ze daar wat aan moeten doen in de opleiding. T lijkt wel mode te zijn of zo... hoe bot kan ik zijn. Jammer, alleen met wat medeleven/sympathie bereik je wat.
Ben ik nou de enige die het wel normaal vind dat een arts vraagt wat je denkt dat hij voor je kan betekenen
pi_72274326
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 09:03 schreef Stout het volgende:
Het stomme is dat ik belde met de centrale doktersdienst omdat ik wou weten of ik hem de medicatie mocht toedienen van de oudste. De assistente vond het noodzaak dat ik langs kwam zonder overleg met de arts en als je dan daar heen gaat en krijgt te horen "en wat denk je dat ik voor je kan betekenen?" dan kan ik echt zo kwaad worden. Dan nog eens niet kijken naar hoe het kind er uit ziet en "tsja het ziet er uit als een voedselallergoe". Goh daar waren wij ook nog niet achter. Dus ik leg uit dat ik allergisch ben voor pinda's en dat ik op zwel, jeuk krijg, benauwd wordt en mijn keel dicht gaat zitten als ik het eet. En dat ik bang ben dat hij niet kenbaar kan maken dat zijn keel dicht gaat zitten en hoe ik daar achter kan komen voor het kind blauw aanloopt zegt ie alleen maar dat ik hem zijn pufjes moet geven. Nou geloof me als ik zo een allergische reactie heb dat mijn keel dicht gaat zitten werkt een pufje ventolin echt niet.
Maar goed, ik neem dat alles wel mee in een gesprek met de kinderlongarts waar we binnenkort weer heen moeten en vraag dan wel om een uitgebreide allergietest.

ik ga denk ik maar eens me zelf nuttig maken, anders val ik zo in slaap ben ik bang.
  zondag 30 augustus 2009 @ 10:05:15 #61
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_72274508
Ik vind het eigenlijk ook best normaal, snoopy.
  † In Memoriam † zondag 30 augustus 2009 @ 10:17:49 #62
7074 moussy
kuttekop
pi_72274632
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 09:41 schreef Faja-Lobi het volgende:

[..]

Het stomme is dat ik belde met de centrale doktersdienst omdat ik wou weten of ik hem de medicatie mocht toedienen van de oudste. De assistente vond het noodzaak dat ik langs kwam zonder overleg met de arts en als je dan daar heen gaat en krijgt te horen "en wat denk je dat ik voor je kan betekenen?" dan kan ik echt zo kwaad worden. Dan nog eens niet kijken naar hoe het kind er uit ziet en "tsja het ziet er uit als een voedselallergoe". Goh daar waren wij ook nog niet achter. Dus ik leg uit dat ik allergisch ben voor pinda's en dat ik op zwel, jeuk krijg, benauwd wordt en mijn keel dicht gaat zitten als ik het eet. En dat ik bang ben dat hij niet kenbaar kan maken dat zijn keel dicht gaat zitten en hoe ik daar achter kan komen voor het kind blauw aanloopt zegt ie alleen maar dat ik hem zijn pufjes moet geven. Nou geloof me als ik zo een allergische reactie heb dat mijn keel dicht gaat zitten werkt een pufje ventolin echt niet.
Maar goed, ik neem dat alles wel mee in een gesprek met de kinderlongarts waar we binnenkort weer heen moeten en vraag dan wel om een uitgebreide allergietest.

ik ga denk ik maar eens me zelf nuttig maken, anders val ik zo in slaap ben ik bang.
Laat mij dan ook maar een hork zijn, als je zelf al aangegeven hebt zelf te willen gaan dokteren zou ik ook vragen wat ik voor je kan doen
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_72274744
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 08:51 schreef Kleurdoos het volgende:
Wij gaan vandaag naar zo'n openlucht feestdinges.. ben benieuwd..vorig jaar konden we niet omdat mn vriend een meloenhoofd had van de operatie
die in het park ? Veel plezier ! Schijnt leuk te zijn
pi_72274753
het is een medicijn dat ze standaard voorschrijven bij een allergische reactie en ik heb het hem juist niet gegeven zonder toestemming van een arts. Ik wil niet zelf gaan dokteren maar als ik dan langs moet komen om het te laten zien dan verwacht ik toch wel dat de arts in kwestie weet waarom ik daar ben.
  † In Memoriam † zondag 30 augustus 2009 @ 10:28:25 #65
7074 moussy
kuttekop
pi_72274762
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 10:27 schreef Faja-Lobi het volgende:
het is een medicijn dat ze standaard voorschrijven bij een allergische reactie en ik heb het hem juist niet gegeven zonder toestemming van een arts. Ik wil niet zelf gaan dokteren maar als ik dan langs moet komen om het te laten zien dan verwacht ik toch wel dat de arts in kwestie weet waarom ik daar ben.
Niet standaard, want ik heb andere voor Cas.
pi_72274778
T ging mijn meer om zo van : je ziet een opgezwollen kind dat het benauwd heeft dan ga je toch niet vragen wat kan ik voor je doen maar hulp bieden... Of ben ik nu zo maf ?
  † In Memoriam † zondag 30 augustus 2009 @ 10:32:43 #67
7074 moussy
kuttekop
pi_72274813
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 10:29 schreef Stout het volgende:
T ging mijn meer om zo van : je ziet een opgezwollen kind dat het benauwd heeft dan ga je toch niet vragen wat kan ik voor je doen maar hulp bieden... Of ben ik nu zo maf ?
Maar als iemand nou toch al aangegeven heeft wat een oplossing is, is dat toch niet zo héél gek?
pi_72274887
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 10:28 schreef moussy het volgende:

[..]

Niet standaard, want ik heb andere voor Cas.
Ik heb zelf tavegyl, iets wat ze naast aerius ook vaak toedienen bij allergische reacties. Het gaat mij er om dat als ik zelf doktertje wil spelen ik niet de moeite zal nemen om een arts te raadplegen. En een dokter moet mij de oplossing bieden die verlichting geeft aan mijn kind.
  zondag 30 augustus 2009 @ 10:38:29 #69
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_72274891
Zo, ik kan me weer even in Fok verdiepen na een lange week werk. Dat was weer even wennen, zeg.

Wij zijn begin augustus ook naar de Efteling geweest en dat was voldoende om mij weer voor lange tijd te genezen. Ik kan echt niet tegen die drukte. De stress sloeg genadeloos toe bij het zien van de volle parkeerplaats. Gelukkig was het sprookjesbos nog wel redelijk rustig, dus daar ebde mijn stress weer langzaam weg.

Wel ook een lieve foto van Katja met Pardijntje. Het etiketje van het shirt van Katja was omhoog gekomen en ze deed het heel lief weer goed. Katja had het niet eens in de gaten.

En wat ik nog vragen wou;
Bix en Sugar, hoe staat het met jullie sollicitaties? Al iets gehoord?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_72274970
Ik vond het gewoon een normale vraag van een arts die gewoon wil weten wat jij denkt dat er aan de hand is. Maar als je iemand dan al een eikel en een hork noemt...

Livelink hoi!
  Moderator zondag 30 augustus 2009 @ 10:49:44 #71
5428 crew  miss_sly
pi_72275058
Faja, dat zal wel schrikken zijn als je je kind zo in zijn bedje vindt. sTraks maar even bijslapen.

livelink lieve foto van Katja!

Veel plezier Saffier vandaag!

Hier aardig geslapen, hoewel ze dus haar ritme heeft aangepast en ineens weer 's nachts om de 2 uur komt ipv maar 1 keer voor een voeding rond 4-5 uur. Gelukkig slaap ik gemakkelijk weer in
pi_72275112
Miss-sly, wij gaan straks even naar 'jullie' park, daar is pure markt met biologische levensmiddelen, wijnen en boerenproducten. Ben benieuwd of dat leuk is.

Die foto van katja is idd heel erg leuk!
pi_72275169
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 10:44 schreef snoopy het volgende:
Ik vond het gewoon een normale vraag van een arts die gewoon wil weten wat jij denkt dat er aan de hand is. Maar als je iemand dan al een eikel en een hork noemt...

Hork is voor mij zo iets als : lomp en verder niets... maar ik hou mijn mond wel weer...
Zal ook wel komen door de schoolarts die op teletubbie niveau aan mijn bijna 10 jarige gaat vragen of ie wel broodjes van zijn mama krijgt.... en of ie wel een fruitje mag eten.........
  Moderator zondag 30 augustus 2009 @ 11:10:23 #74
5428 crew  miss_sly
pi_72275333
ow snoopy, dat is een idee, kunnen wij ook wel even doen.

Eerst douchen enzo, en dan eens kijken of ik Senna in de andere draagdoek krijg
Misschien zien we elkaar nog wel.
  zondag 30 augustus 2009 @ 11:23:58 #75
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_72275519
Mijn vriendinnetje is gister mama geworden
  zondag 30 augustus 2009 @ 11:32:40 #76
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72275659
Leuk k_p!
Ik ga donderdag bij D'Shontay op kraambezoek
  zondag 30 augustus 2009 @ 11:33:43 #77
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_72275679
Das ook leuk...de enige echte D" Shontay ?
Veel plezier!
  zondag 30 augustus 2009 @ 11:34:34 #78
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72275692
De enige echte!
Om ff in te komen denk ik dat ik vandaag of morgen nog ff bij m`n verse neefje ga kijken
  zondag 30 augustus 2009 @ 11:35:56 #79
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_72275718
Lijkt mij heel belangrijk, dat "inkomen".
Fijn dat je aan de goede voorbereidingen denkt.
  zondag 30 augustus 2009 @ 11:36:57 #80
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72275734
Een slimme meid is op een kraambezoek voorbereid
pi_72276140
We zijn er en het is echt leuk Miss-sly!
pi_72276242
Lieve foto van Katja!
Oehh op visite bij D'Shontay, leuk!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator zondag 30 augustus 2009 @ 12:05:36 #83
5428 crew  miss_sly
pi_72276258
hier twijfel, want schaap wil egenlijk naar de uitmarkt.
sowieso even kijken hoe Senna zich houdt want die heeft nergens zin in lijkt het...behalve melk
pi_72276735
Ik ga woensdag bij D`Shontay op bezoek
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zondag 30 augustus 2009 @ 12:36:26 #85
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72276855
Ohhhh *jaloers*
Kom je dan ook de tractor ophalen, of is die van de baan nu blijkt dat je geen piemeltje hebt meegeleverd?
  † In Memoriam † zondag 30 augustus 2009 @ 13:22:43 #86
7074 moussy
kuttekop
pi_72277989
katten... vandaag weer 1 met de wind in zn kont..

Ik deed echt niets hoor..

Hij doet natuurlijk nog steeds niets!

Écht niet!

*zucht*
pi_72278247
moussy wat een lekker beest

En heus onschuldig
  zondag 30 augustus 2009 @ 13:59:00 #88
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_72278955
Minihuup heet niet echt D'Shontay hè?
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_72279013
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 13:59 schreef dutchie het volgende:
Minihuup heet niet echt D'Shontay hè?
neee joh
klik maar eens op de link onder haar naam
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72279476
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 13:22 schreef moussy het volgende:
katten... vandaag weer 1 met de wind in zn kont..

Ik deed echt niets hoor..
[ afbeelding ]

Hij doet natuurlijk nog steeds niets!
[ afbeelding ]

Écht niet!
[ afbeelding ]

*zucht*
Maar hij is wel schitterend
  zondag 30 augustus 2009 @ 14:19:14 #91
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_72279506
Pfjieuw...
Nee, die naam eronder is echt 100x beter.

Ik had ineens wel een flashback van een onderonsje met oud-collega's. Dat we ons later al op het speeltuinbankje zagen zitten.
"Destiny! Blijf eens van Shania's haar af!"
Daar paste D'Shontay wel mooi tussen in ieder geval.
pi_72279693
Leuke katten mous !! En zo onschuldig Geweldig die ogen !
Hier zit een 8 jarige te juichen voor Henk Grol (judo)....hij mept nog net niet tijdens de wedstrijd de tv van zijn plek... Nu de finale nog...
  Moderator zondag 30 augustus 2009 @ 14:49:22 #93
5428 crew  miss_sly
pi_72280345
Mooie kat moussy.

Wij zijn naar de bio-markt geweest en daarna even naar de uitmarkt. Laatste vond ik wat te druik met zo'n kleine bij me, maar volgens schaap overdreef ik.
De bio-markt is idd leuk, snoop. Heb je nog wat gekocht?
  zondag 30 augustus 2009 @ 14:54:32 #94
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_72280488
Dutch, wat doe je hier? Durp in gij!

Faja, wat een schrik!
Ik moet nog tot 17.00 werken maar er is niks te doen . Ben maar aan het poetsen gegaan. Hmpf.
Miss, markt klinkt leuk.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  Moderator zondag 30 augustus 2009 @ 15:10:03 #95
5428 crew  miss_sly
pi_72280860
Lishe aan het werk, niet leuk, zeker niet als er niet voldoende te doen is om de tijd snel te laten gaan.

Markt was leuk, en met veel te veel hele lekkere biologische dingen. We hebben het beperkt tot ieder een appel/kaneelmuffin als lunch, een doosje heerlijke aardbeien en wat tortelini om morgen te eten. Ben benieuwd of die zo lekker smaakt als ik denk
  zondag 30 augustus 2009 @ 15:29:29 #96
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_72281398
Jongens, drie keer raden wat er hier nu toch weer stuk is .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zondag 30 augustus 2009 @ 15:34:41 #97
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_72281531
Ik heb besloten gewoon naar huis te gaan. Hier wachten op nog 2 bezoekers is bestwel nutteloos.

En Kim, ik gok je andere slippert.
  zondag 30 augustus 2009 @ 15:35:18 #98
14746 k_i_m
pi_72281552
Nee. Mijn laptop . . .
In my life
Why do I smile
  zondag 30 augustus 2009 @ 15:37:17 #99
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_72281614
O, dat kutter nog. Aan de beademing ermee. En morgen naar een andere winkel!
  zondag 30 augustus 2009 @ 15:40:11 #100
14746 k_i_m
pi_72281683
Ondanks dat ie nog geen 1 jaar oud is zit er toch geen garantie op, dus ik kijk wel effe wat ik ermee doe. Ik denk helemaal niks meer.
In my life
Why do I smile
pi_72282180
Deze spuit11 komt even een oude koe uit de sloot halen door nog even te reageren of de mooie trouwfoto's van Asyniur! iets met geresette wachtwoorden enzo
Asy, zag er erg mooi uit, zo stralend en gelukkig samen met Hoop dat jullie een onvergetelijke dag hebben gehad! Had wel een heel ander persoon bedacht bij jouw posts....
  zondag 30 augustus 2009 @ 16:03:50 #102
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_72282321
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 15:40 schreef k_i_m het volgende:
Ondanks dat ie nog geen 1 jaar oud is zit er toch geen garantie op, dus ik kijk wel effe wat ik ermee doe. Ik denk helemaal niks meer.
Wil je je even afreageren door het merk te noemen in dit topic? Toch weer wat negatieve reclame, kun je ze een beetje terugpakken.

Verder: zwaar klote!
... ♥ ik mis je ♥
pi_72282841
miss-sly, wij hebben olijven, frambozenmosterd, een fles witte wijn en spaghetti gekocht. Heb je die tortellini met asperges?

Da's helemaal balen Kim
pi_72282968
Tjee zeg Kim, datis al de zoveelste keer toch ?

Hier weinig gedaan...ach t eten staat klaar en hoef ik alleen nog maar op te zetten, ook wel lekker
pi_72283121
Dat klinkt wel goed, die biologische markt. Is dat eenmalig of wekelijks/maandelijks en waar?
pi_72283438
Dat ziet er wel erg leuk uit! Jammer dat het niet in het Brabantse land is, maar misschien wel iets om een dagje uit van te maken
pi_72283523
Wat klote Kim!
Hier is de laptop ook weer stuk het contactpunt tussen laptop en adapter is weer stuk. Vorige keer was het op te lossen met een nieuwe adapter maar ik ben nu bang dat het toch echt het contactpunt in de laptop zelf is die het loodje heeft gelegd. Muh
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72283528
Nou zo groot is het ook weer niet hoor, om er een dagje van te maken
  zondag 30 augustus 2009 @ 16:42:34 #110
14746 k_i_m
pi_72283536
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 16:03 schreef phluphy het volgende:

[..]

Wil je je even afreageren door het merk te noemen in dit topic? Toch weer wat negatieve reclame, kun je ze een beetje terugpakken.

Verder: zwaar klote!
Ik heb allang een keer geroepen dat het om een Sony Vaio gaat .
In my life
Why do I smile
  zondag 30 augustus 2009 @ 16:43:27 #111
14746 k_i_m
pi_72283573
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 16:42 schreef huuphuup het volgende:
Wat klote Kim!
Hier is de laptop ook weer stuk het contactpunt tussen laptop en adapter is weer stuk. Vorige keer was het op te lossen met een nieuwe adapter maar ik ben nu bang dat het toch echt het contactpunt in de laptop zelf is die het loodje heeft gelegd. Muh
Dat heb ik dus ook . Ineens valt de stekker eruit en ik ben echt niet over het draadje gestruikeld .
In my life
Why do I smile
pi_72283602
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 16:42 schreef snoopy het volgende:
Nou zo groot is het ook weer niet hoor, om er een dagje van te maken
In combinatie met Amsterdam dan, daar kan ik wel een dagje vertoeven

Wat een narigheid met al die laptops, ben blij dat die van mij het nog goed doet, zou niet zonder kunnen.
pi_72283742
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 16:43 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Dat heb ik dus ook . Ineens valt de stekker eruit en ik ben echt niet over het draadje gestruikeld .
oh dan is bij deze mijn hoop voor mn laptop helemaal weg
alleen mijne is wel een stuk ouder. Jaar of eh, vier ofzo nu?
Maar ik baal er gewoon van want ik heb helemaal geen zin om geld uit te geven aan een nieuwe en ook geen zin in gedoe met reparaties enzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72283810
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 16:43 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Dat is zo fijn van mijn Apple laptop, het draadje van het stopcontact heeft een magnetisch stekkertje. Dus als je over het draadje mocht struikelen gaat ie gewoon zelf los
  zondag 30 augustus 2009 @ 17:05:45 #115
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72284291
Ik ben zo blij dat ik geen laptop heb Mijn husband heeft er een en tis niks dan kommer en kwel met dat ding
  Moderator zondag 30 augustus 2009 @ 17:10:36 #116
5428 crew  miss_sly
pi_72284457
Balen Kim...dat is dezelfde die pas 'gerepareerd' is?
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 16:22 schreef snoopy het volgende:
miss-sly, wij hebben olijven, frambozenmosterd, een fles witte wijn en spaghetti gekocht. Heb je die tortellini met asperges?
Ow ja, ik heb ook heerlijke olijven gezien. En die blauwe druieven, die zagen er ook zalig uit!
We hebben de tortellini met asperges en die met geitenkaas! Morgen gemengd eten met een lekkere salade erbij
pi_72284549
oooooh die blauwe druiven waren goddelijk. Volgens mr. snoopy is er binnenkort een of andere festiviteit bij die kwekerij. Foldertje slingert hier ergens rond.
  Moderator zondag 30 augustus 2009 @ 17:21:02 #118
5428 crew  miss_sly
pi_72284815
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 17:13 schreef snoopy het volgende:
oooooh die blauwe druiven waren goddelijk. Volgens mr. snoopy is er binnenkort een of andere festiviteit bij die kwekerij. Foldertje slingert hier ergens rond.
Ja, dat zag ik! Maar volgens mij is dat dus in eht weekend van 12/13 september en dan hebben wij een familieweekendje. En dan valt het helaas af, want het leek me wel leuk. Het is in de buurt van Delft. Ongelofelijk dat zulke druiven zo dichtbij kunnen groeien!
pi_72284982
Toen ik vanmiddag de jongste weer uit bed haalde na zijn middagslaapje zag hij er net zo uit als gisterenavond. Weer helemaal rood en opgezet en dat rare hoestje. Dus medicijnen gegeven maar na een uur werd het alleen maar erger dus toch weer dokterspost gebeld en weer langs de arts geweest. Het is geen voedselallergie maar hij heeft een virus en een keelontsteking. En nu dus aan de antibiotica.
pi_72285616
Faja, wat vervelend! In ieder geval veel beterschap! Hoop dat de ab snel aanslaat.

Pfff, heb al de hele dag nergens zin in, dus hang op de bank met de laptop. Heb zelfs geen zin om te koken, dus we gaan dalijk lekker chinees halen
pi_72285880
Wat sneu Faja. Lijkt me een eng gzicht. Wil de ab een beetje? Beterschap!
pi_72286051
Beterschap Faja voor je jongste !
pi_72286254
Faja, sterkte met de kleine man, klinkt allemaal niet fijn. Maar hij is achteraf dus niet allergisch voor soja melk zoals je eerder schreef?

Hier is het net toch nog gelukt om op m'n Fannie account een ander ww te krijgen i.v.m. de reset perikelen....jeujj (hoe blij kan een mens zijn
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  zondag 30 augustus 2009 @ 18:11:04 #124
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72286576
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 17:13 schreef snoopy het volgende:
Laat eens weten als je weet waar het is?

Beterschap voor de kleine man Faja!
pi_72286614
Dank jullie wel voor de beterschapwensen.

@Fannie, we hebben hem vandaag helemaal geen sojamelk gegeven en daarom had ik niet verwacht dat hij er vanmiddag weer zo uit zou zien. Blijkt dat hij een virus heeft waarbij de rode vlekken normaal bijverschijnsel zijn.
@Ingrid, we hebben hem vanmiddag zijn 1e dosis gegeven. Moet een week lang, 3 maal daags een rood kleurig drankje waarvoor hij weigert zijn mond open te doen. Durf nog niet te zeggen of het al is aangeslagen. Hij is nog rood bevlekt maar hopelijk gaat dat wel ergens in de loop van de dagen weg.
pi_72286788
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Laat eens weten als je weet waar het is?

Beterschap voor de kleine man Faja!
Gevonden: http://www.druivenkwekerij.nl

Beterschap voor Nathan!
  zondag 30 augustus 2009 @ 18:33:18 #127
14746 k_i_m
pi_72287344
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 16:49 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh dan is bij deze mijn hoop voor mn laptop helemaal weg
alleen mijne is wel een stuk ouder. Jaar of eh, vier ofzo nu?
Maar ik baal er gewoon van want ik heb helemaal geen zin om geld uit te geven aan een nieuwe en ook geen zin in gedoe met reparaties enzo.
Welnee, kan je een beetje solderen? . Dan mag je die van mij ook doen, want ik haaaaaat solderen .
In my life
Why do I smile
  Moderator zondag 30 augustus 2009 @ 18:34:47 #128
5428 crew  miss_sly
pi_72287393
Beterschap voor je jongste, Faja!

ja, snoopy, inderdaad dus dat weekend Ik had daar echt graag heen gewild, lijkt me erg leuk!
  zondag 30 augustus 2009 @ 18:44:08 #129
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72287697
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 15:59 schreef Poezebeest het volgende:
Deze spuit11 komt even een oude koe uit de sloot halen door nog even te reageren of de mooie trouwfoto's van Asyniur! iets met geresette wachtwoorden enzo
Asy, zag er erg mooi uit, zo stralend en gelukkig samen met Hoop dat jullie een onvergetelijke dag hebben gehad! Had wel een heel ander persoon bedacht bij jouw posts....
Dat 'zei' laats ook iemand anders hier op het forum.
Wat hadden jullie je dan voorgesteld?
al vraag ik me af of je me aan de hand van één van de trouwfoto's ueberhaupt op straat zou herkennen . Mijsje heeft me in het echt gezien: mijsje, kom eens vertellen? Lijk ik in het normale leven op de persoon op de trouwfoto's?
  zondag 30 augustus 2009 @ 18:44:51 #130
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72287716
Faja, beterschap voor je knullie

Een kapotte laptop is niet leuk
  zondag 30 augustus 2009 @ 18:55:33 #131
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_72288027
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 14:54 schreef Lishe het volgende:
Dutch, wat doe je hier? Durp in gij!

Faja, wat een schrik!
Ik moet nog tot 17.00 werken maar er is niks te doen . Ben maar aan het poetsen gegaan. Hmpf.
Miss, markt klinkt leuk.
Zat te wachten tot C. wakker was en zijn er toen in gedoken, wees gerust!
Was je nou hier aan het werk dan of in Brabant?
pi_72288406
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:12 schreef Faja-Lobi het volgende:
Dank jullie wel voor de beterschapwensen.

@Fannie, we hebben hem vandaag helemaal geen sojamelk gegeven en daarom had ik niet verwacht dat hij er vanmiddag weer zo uit zou zien. Blijkt dat hij een virus heeft waarbij de rode vlekken normaal bijverschijnsel zijn.

Het leek me ook al stug dat al die reacties kwamen van de soja melk, omdat tie dat al een paar maanden krijgt , niettemin ist wel vervelend dat ie nou weer zo ziekjes is, hopelijk slaat de AB aan
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  zondag 30 augustus 2009 @ 19:14:02 #133
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72288629
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:16 schreef snoopy het volgende:

[..]

Gevonden: http://www.druivenkwekerij.nl

Beterschap voor Nathan!
Oh dat is her om de hoek
  zondag 30 augustus 2009 @ 19:39:24 #134
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_72289451
hier kreeg ik vanmiddag te horen dat m'n achternichtje met haar zoontje in het ziekenhuis ligt, zoontje is 4 weken oud en heeft al een maagoperatie achter de rug.
hopelijk mogen ze snel weer naar huis.

druifjes... dat is één van het weinige fruit waar ik niet zo heel erg dol op ben.

zo'n biologische markt klinkt dan wel weer heel lekker en smaakvol.
pi_72289632
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:44 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Dat 'zei' laats ook iemand anders hier op het forum.
Wat hadden jullie je dan voorgesteld?
al vraag ik me af of je me aan de hand van één van de trouwfoto's ueberhaupt op straat zou herkennen . Mijsje heeft me in het echt gezien: mijsje, kom eens vertellen? Lijk ik in het normale leven op de persoon op de trouwfoto's?
Ik had in ieder geval verwacht dat je blond was en kort haar had. Waarop ik dat baseer, geen idee... Maar ben ook wel heel benieuwd of je in het dagelijks leven lijkt op de trouwfoto's of dat je stiekem toch gewoon blond bent en kort haar hebt

Dat klinkt best ernstig _Bar_, zo sneu, zo'n kleintje in het ziekenhuis en dan al zo'n grote operatie. Hopelijk knapt hij snel op!
  zondag 30 augustus 2009 @ 19:48:00 #136
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72289764
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 19:44 schreef Poezebeest het volgende:

Ik had in ieder geval verwacht dat je blond was en kort haar had. Waarop ik dat baseer, geen idee... Maar ben ook wel heel benieuwd of je in het dagelijks leven lijkt op de trouwfoto's of dat je stiekem toch gewoon blond bent en kort haar hebt
En dat ik voor de bruiloft een pruik op had
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 30 augustus 2009 @ 19:48:12 #137
13151 crew  Rewimo
pi_72289770
Faja, beterschap voor de kleine man! Toch geen allergie, dat is in elk geval een positieve kant aan de zaak.

Biologische markt klinkt leuk

Wij hebben een heel leuke dag gehad in het pretpark! Alle kids hebben zich prima vermaakt en het park is hier maar een minuut of 20 vandaan, vlakbij de NL grens ( www.irrland.de ). We gaan er zeker nog eens heen, misschien nemen we wel een jaarkaart volgend seizoen.

Is echt tof daar. Overal zijn afdakjes met banken en tafels en er staan bbq's. Je neemt zelf eten en drinken mee (je kunt het er ook kopen trouwens, blikjes fris 1 euro ) maar iedereen zit er dus gezellig te "grillen", kids kunnen zich heerlijk vermaken. Glijbanen, water, springkussens, doolhoven, ik heb de helft niet eens gezien (maar dat kwam ook doordat ik nog steeds niet mobiel ben).
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 30 augustus 2009 @ 19:49:03 #138
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_72289797
Het kindje zou zoals ik het begreep nu 9 voedingen binnen moeten houden en dan mogen ze als het goed is alweer naar huis.
maar ben best wel beetje geschrokken.
  Moderator zondag 30 augustus 2009 @ 19:50:59 #139
5428 crew  miss_sly
pi_72289882
He Bar wat naar van je achternichtje en haar zoontje. Zo sneu bij zo'n kleintje al.

Rewimo, klinkt goed

Ik ben benieuwd hoe Belana's dag in de BB was met eigen decadente snacks
  zondag 30 augustus 2009 @ 19:53:43 #140
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_72289986
ik vind het vooral heel erg voor hun omdat ze al zoveel verdriet hebben meegemaakt, (vorig jaar al een dochter verloren door een noodlottig verkeersongeluk)
(heb het dan over de zus van m'n achternichtjes moeder, mijn echte nichtje dus)
Die klap zijn ze net een klein beetje te boven aan het komen en dan nu dit.
pi_72289999
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 19:48 schreef Asyniur het volgende:

[..]

En dat ik voor de bruiloft een pruik op had
Het stond je in ieder geval dan wel erg goed
Paste de jurk nog wel ivm de beebie in de buik?
pi_72290038
Jeuh, zo meteen begint "so you think you can dance", ga me maar eens op de bank nestelen...
  zondag 30 augustus 2009 @ 19:56:14 #143
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72290074
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 19:53 schreef Poezebeest het volgende:

[..]

Het stond je in ieder geval dan wel erg goed
Paste de jurk nog wel ivm de beebie in de buik?
Ja, die was met veters aan de achterkant
alleen toen ik een foto zag van mezelf van de zijkant schrok ik wel een beetje van mijn voorgevel
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 30 augustus 2009 @ 19:57:35 #144
13151 crew  Rewimo
pi_72290126
Bar, hopelijk knapt hij snel op en mag hij naar huis. 4 weken en dan al een operatie, niet mis
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_72290276
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 19:56 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ja, die was met veters aan de achterkant
alleen toen ik een foto zag van mezelf van de zijkant schrok ik wel een beetje van mijn voorgevel
Het is voor een goed doel hè... Maar ik herken het, ik had straplessjurk met halter en schrok op sommige foto's ook wel van mijn voorgevel en dan ben ik nog niet eens zwanger
  zondag 30 augustus 2009 @ 20:04:09 #146
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72290347
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 20:02 schreef Poezebeest het volgende:

[..]

Het is voor een goed doel hè... Maar ik herken het, ik had straplessjurk met halter en schrok op sommige foto's ook wel van mijn voorgevel en dan ben ik nog niet eens zwanger
Mja, ik heb nu 'maar' 1 cupmaatje meer dan normaal
en maar zeggen: mooi he?
pi_72290437
Mannen
Als ik klaar ben met kinderen krijgen of als er nooit kinderen komen dan zou ik serieus een borstverkleining overwegen
pi_72290895
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:33 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Welnee, kan je een beetje solderen? . Dan mag je die van mij ook doen, want ik haaaaaat solderen .
jaaaa ik kan keigoed solderen!
in de tweede met techniek geloof ik voor t laatst gedaan het klompje soldeer nam hele aparte vormen aan op mn draadje wat aan elkaar moest wist ik veel dat ik niet dat hele klompje hoefde te gebruiken...
maar t zat wel vast!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 30 augustus 2009 @ 20:44:29 #149
24188 Belana
kloon van belana
pi_72291659
kwam even melden dat we weer thuis zijn na een lange dag
vanmorgen 10 uur vetrokken en nu net thuis
het was wel leuk, maar viel een beetje tegen. we vonden ouwehands leuker.
toch een geslaagde dag met hele moeie mannetjes.
de meegenomen hapjes en drankjes zijn allemaal op
stormy waters...
sailin'
  zondag 30 augustus 2009 @ 21:08:48 #150
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_72292355
Bar, wat heftig voor zo'n kleintje. Ik hoop dat alles nu goed zal gaan met 'm.

Belana! Jammer dat het toch wat tegenviel. Godzijdank vinden kindjes het átijd geweldig, he, zoiets?

Wij hebben een logeetje! Ons nichtje van bijna 7 heeft de primeur: er wordt gelogeerd en ze zijn volgens mij al helemaal doodstil!
  zondag 30 augustus 2009 @ 21:11:10 #151
24188 Belana
kloon van belana
pi_72292439
de kinderen hebben een prima dag gehad idd er waren speeltuintjes, dus dat was prima
beekse bergen is gewoon zo groot en ruim dat je weinig dieren ziet, wel heerlijk voor die dieren zelf hoor, dat wel! volgende keer blijdorp
stormy waters...
sailin'
pi_72292713
Bar, hopelijk gaat het snel beter met hem

Sugar, wat spannend! En wat goed dat het al stil is!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_72292741
jeetje Bar, dat is ff pittig voor het mannetje! Hoop dat het snel beter met 'm gaat!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 30 augustus 2009 @ 21:51:59 #154
3011 E.T.
pi_72293869
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:11 schreef Belana het volgende:
de kinderen hebben een prima dag gehad idd er waren speeltuintjes, dus dat was prima
beekse bergen is gewoon zo groot en ruim dat je weinig dieren ziet, wel heerlijk voor die dieren zelf hoor, dat wel! volgende keer blijdorp
en dat meld je dan wel ff van te voren natuurlijk
pi_72293955
Haai!!
Weer terug!!

Ik moet heel veel bijlezen!
Maar eerst, innepin, huup en be, gefeliciteerd met de nieuwe babies. (heel vlug het update topic gelezen, dus fouten kunnen)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_72295382
wb Tico!

Wij mogen morgen met z'n allen naar de tandarts en volgens mij heb ik een gaatej... althans, als ik aan de linkerkant kauw voelt het niet helemaal prettig
en mijn oor zit nog steeds dicht en doet behoorlijk zeer..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 30 augustus 2009 @ 22:35:54 #157
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_72295494
Dutch ik moest 'hier' werken!
En Sugar, ik vergeet steeds dat het 'daar' nog vakantie is. Oh, de heerlijkheid. 's ochtends geen gehaast!
Veel plezier met logee, zo gezellig is dat!
Belana, jammer, maar je klinkt wel enthousiast nog! En ik wou ook nog 's zeggen hoe goed ik vind van al die sigaretten die je niet rookt! Knap!
Ticoo, welkom terug. Wat was je lang weg!

En ik wil geen kussen en knuffels maar wel even vertellen, als het mag. Morgen is het een jaar geleden dat ik die buitenbaarmoederlijke zwangerschap had. ow meen, ik kan het bijna voelen. En ook: de drang om weer zwanger te worden. En jaloers! Op alle bevallende moeders. Ik mag van mezelf morgen en overmorgen zwelgen, daarna ga ik weer op normaal. Zo.
  zondag 30 augustus 2009 @ 22:38:10 #158
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_72295569
Ze zijn gewoon écht gaan slapen! En ze waren zo lief, die twee meiden samen, maar ook met z'n drieën nog. Nichtje kan al lezen, dus las ze voor!

zondag 30 augustus 2009 @ 22:40:36 #159
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_72295659
Oh lieve Lishe, je mag gerust.
Zwelgen mag, als je je maar wel -als fijn- laat omringen door lieve mensen ook. Dat wel.
En dan woensdag weer fijn, want dan schal ik de hele dag je lievelingszin door het land.
  zondag 30 augustus 2009 @ 22:40:48 #160
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_72295665
Leuk! En een voorlezer! Dat is helemaal gezellig voor Marietje!
Toen Luuk en nichtje bij elkaar op de kamer sliepen voor het eerst stonden ze na 10 minuten huilend onderaan de trap, hadden ze elkaar opgestookt over heksen! nadat ze verjaagt waren sliepen ze binnen 5 minuten.

Mijn nichtje en ik logeren nog steeds bij elkaar. Daar droomden we vroeger al over "Als we later onze eigen huizen hebben gaan we ook bij elkaar logeren, goed?"

Edit: Beloofd!
Want dan ZIJN DE KINDEREN JARIG!
  zondag 30 augustus 2009 @ 22:45:41 #161
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_72295850
Oh en welkom terug, Ticootje! Hadden jullie het fijn? Waar zijn jullie geweest?
  Moderator zondag 30 augustus 2009 @ 22:53:49 #162
5428 crew  miss_sly
pi_72296102
wb ticootje

Zwelg maar lekker, Lishe, dat doet soms goed.
En geen dan maar

Sugar, wat gezellig met het nichtje. Ziet er ook echt heel knus uit
  zondag 30 augustus 2009 @ 23:01:19 #163
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_72296326
Jullie zijn zo fijn!

Opschepmodus:
Weten jullie waarom ik met mijn lief trouw?
"Ik kom er zo aan, nog even wat typen..."
"Doe maar rustig aan, het bed moet nog opgemaakt worden. Doe ik wel even dan kun je er zo in."
  zondag 30 augustus 2009 @ 23:02:14 #164
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72296359
Lishe..tis heel begrijpelijk en zwelgen mag best als dat voor nu even nodig is Komt goed, echt waar

Tico welkom terug! Tijd voor een bakkie binnenkort, ik heb hier nog een vestje van Jen liggen
  zondag 30 augustus 2009 @ 23:19:40 #165
14746 k_i_m
pi_72296950
Zo, volgens mij heb ik mijn kater van vandaag eindelijk afgeschud .
In my life
Why do I smile
  zondag 30 augustus 2009 @ 23:20:21 #166
14746 k_i_m
pi_72296969
Lekker Lishe, ik stond net weer mijn aan mijn eigen nest te rukken .
In my life
Why do I smile
  zondag 30 augustus 2009 @ 23:24:51 #167
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72297092
Ik hoef volgende week pas weer..takkebaan is dat altijd zeg
  zondag 30 augustus 2009 @ 23:29:17 #168
14746 k_i_m
pi_72297214
Wat een zielige documentaire over Farah Fawcet op RTL4 trouwens .
In my life
Why do I smile
  zondag 30 augustus 2009 @ 23:30:49 #169
3011 E.T.
pi_72297265
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 23:29 schreef k_i_m het volgende:
Wat een zielige documentaire over Farah Fawcet op RTL4 trouwens .
zit jij ook mee te janken?
  zondag 30 augustus 2009 @ 23:32:04 #170
14746 k_i_m
pi_72297311
. En ik was al zo labielo van mijn kater en vergeten pillen en weet ik veel wat nog meer .
In my life
Why do I smile
  zondag 30 augustus 2009 @ 23:40:37 #171
3011 E.T.
pi_72297613
dat kale hoofd

pffffff
pi_72299143
is iedereen slapen?
Lotte!
Noah!
pi_72301143
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:40 schreef Lishe het volgende:
Leuk! En een voorlezer! Dat is helemaal gezellig voor Marietje!
Toen Luuk en nichtje bij elkaar op de kamer sliepen voor het eerst stonden ze na 10 minuten huilend onderaan de trap, hadden ze elkaar opgestookt over heksen! nadat ze verjaagt waren sliepen ze binnen 5 minuten.

Mijn nichtje en ik logeren nog steeds bij elkaar. Daar droomden we vroeger al over "Als we later onze eigen huizen hebben gaan we ook bij elkaar logeren, goed?"

Edit: Beloofd!
Want dan ZIJN DE KINDEREN JARIG!
  † In Memoriam † maandag 31 augustus 2009 @ 07:18:56 #174
7074 moussy
kuttekop
pi_72301308
Ik schrik me net helemaal het apenzuur, ik zag op mn mobiel dat ik gebeld was en kon het nummer niet thuis bellen, maar wie belt me nou om 3 uur, dat moest haast paniek zijn.. P. zn werk.. foutje, zal wel een verkeerd nummer gebeld hebben zei ze nog. dan maar, mn hart zit ergens in mn keel, gaat nu al een leuk dagje worden...
pi_72301324
Lekker dan mous!!

Ik ga zo maar eens douchen enzo.
Amber gaat vandaag weer naar de psz, met Tess straks naar het cb, krijgt weer eeN prik. Daarna boodscappen doen, Amber weer ophalen en vanmiddag naar de tandarts.
Oh en tussendoor nog een stuk of wat telefoontjes plegen..

Isset al 19.30 uur??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 31 augustus 2009 @ 07:22:50 #176
13151 crew  Rewimo
pi_72301326
Pfff, fijn zulke dingen op je nuchtere maag ja
  † In Memoriam † maandag 31 augustus 2009 @ 07:24:31 #177
7074 moussy
kuttekop
pi_72301333
Oh nuchtere maag... Dan nog maar een hysterisch taartje er bij, olé olé

Ik ben weer eens 23 geworden
pi_72301353
Goodmorning all
Welkom terug Ticootje, je bent echt lang weggeweest?!
Belana jammer dat je niet zoveel dieren hebt gezien, maar wel een leuke dag hebt gehad.
Lishe
pi_72301369
Moussy van harte !!! Met je 23e fijne dag !
Hoe had je gegooid met bowlen trouwens ?

Jompelmodus voor zichzelf aan -2.1 deze week totaal nu -6.4 en weer uit
pi_72301384
Gefeliciteerd moussy!

Welke routes heb je gehad Belana? Het wisselt nogal welke dieren je ziet. Sommigen zie je alleen lopend, anderen weer alleen met de boot of de bus. Blijdorp is ook leuk, is weer een totaal andere dierentuin.
Toch even een voor Lishe.

De nieuwe werkweek is weer begonnen. De laatste week schoolvakantie en dan begint het 'normale' weer.
*OUD heilige*
pi_72301394
Tjee Yppy en hier zijn ze alweer aan week 3 toe... alsof de vakantie alweer eeuwen geleden is...
Fijne laatste week nog !
pi_72301451
Het is hopen op goed weer, er zijn overal huttenbouw en vakantieweken. Jammer als het dan regent. Volgende week komen er 2 collega's terug, scheelt mij weer veel werk, dat is fijn. En ik ga eens uitzoeken hoeveel overuren ik nog heb staan, dat is ook fijn.
*OUD heilige*
  maandag 31 augustus 2009 @ 07:56:57 #183
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_72301491
Gefeliciteerd, Moussy!

En Stout, van harte met the good results! Fijn, joh.

Logeerpartijtje is helemaal goed gegaan, wel vroeg wakker, maar vannacht prima en rustig! En Storm heeft zomaar zonder probleem zijn eerste nacht zonder speen doorstaan. Ben zo trots op 'm!!!
Hihi en dit pakkie namen we laatst mee uit een vintagewinkeltje in Parijs:

maandag 31 augustus 2009 @ 07:57:59 #184
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72301497
Elvispak
Mous gefeliciteerd met je 23ste! Goh dan ben je een jaartje ouder dan ik joh
  maandag 31 augustus 2009 @ 08:02:18 #185
108648 cattie
lieve moeder
pi_72301522
Aaaah, Storm, wat een schatje.
Gefeliciteerd Moussy!
Ik ben al wakker, maar de kinderen nog niet! Slaapkopjes. (Al wilde Fee vannacht om 12 uur, 2 uur en 4 uur gevoed worden. )

Morgen moet ik ook weer werken. Beetje dubbel, ik zie vooral weer op tegen het gehaast en de wekker.
  maandag 31 augustus 2009 @ 08:03:39 #186
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_72301530
Cattie, wilde nog zeggen dat ik laatst zo moest lachen om je post over het pesthumeur van je man. Is het overgegaan? Hope so!

En Fee hoe gaat het met haar verder?
  maandag 31 augustus 2009 @ 08:19:56 #187
108648 cattie
lieve moeder
pi_72301633
Het gaat geweldig met Fee! Het is zo'n schatje, ze heeft nu ook haar eerste tandje. Ze wordt groot.

Het pesthumeur is langzaam over gegaan, gisteravond was hij wel weer vrolijk!
  † In Memoriam † maandag 31 augustus 2009 @ 08:31:14 #188
7074 moussy
kuttekop
pi_72301716
Ben je ook al meer aan je lokken gewend Cattie?

Dank voor de felicitaties, ik heb mn kinderfeestje al gehad natuulijk, straks even een klein taartje halen voor gewoon ons viertjes, want écht vieren voor horde's mensen doe ik al jaren niet meer, vind dit zo ook veel leuker
  maandag 31 augustus 2009 @ 08:34:54 #189
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_72301750
Fijn dat het zo goed gaat, cattie! Doe je ook weer een foto binnenkort?
pi_72301756
Sugar, dat pakje
Pas je op dat niemand hem steelt op straat Ik zou me moeten inhouden
  † In Memoriam † maandag 31 augustus 2009 @ 08:39:30 #191
7074 moussy
kuttekop
pi_72301777
Maar maar maar, gaat Storm zo over straat?
pi_72301830
Wij gaan de c1000 plunderen !
  maandag 31 augustus 2009 @ 08:50:34 #193
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_72301872
Nee, zo gaat ie toch maar niet naar buiten, hoor. Het is wat té, vind ik. Maar binnen vreet ik 'm er ook in op, hoor!
pi_72301881
Moussy, gefeliciteerd

* LovelyLady duidelijk nog niet wakker is en koffie pakken gaat
  maandag 31 augustus 2009 @ 08:52:09 #195
108648 cattie
lieve moeder
pi_72301885
Ik ben nu wel gewend aan mijn haar gelukkig. Maar rood is toch mooier...

Ive's krullen zijn helaas weg.

Ive en Fee zijn ondertussen wakker geworden, wij gaan lekker ontbijten!
  † In Memoriam † maandag 31 augustus 2009 @ 08:57:12 #196
7074 moussy
kuttekop
pi_72301960
Och Cattie,a ls je het niks vindt en er niet echt aan kan wennen, gewoon een pakje rood er over heen gooien! En de krullen van Ive komen vast wel weer terug, tis ook een faaase, net als bij Cas
  maandag 31 augustus 2009 @ 08:59:37 #197
108648 cattie
lieve moeder
pi_72301999
Heeft Cas ze weer terug?
Ik ga idd wel weer naar rood over een tijdje.
  † In Memoriam † maandag 31 augustus 2009 @ 09:03:58 #198
7074 moussy
kuttekop
pi_72302050
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 08:59 schreef cattie het volgende:
Heeft Cas ze weer terug?
Ik ga idd wel weer naar rood over een tijdje.
ja maar als het haar zweterig is geweest niet hoor, dan is het weer een uitgezakte permanent! En het is ook niet zo kroes als wat het was, dat is voor Cas wel fijn, maar toch jammer.

Zo is het weer niks.. ze deden de poppenwas met zn twee
  maandag 31 augustus 2009 @ 09:29:20 #199
14746 k_i_m
pi_72302409
Gefeliciteerd met je 23e verjaardag moussy! ,
In my life
Why do I smile
  Moderator maandag 31 augustus 2009 @ 09:30:55 #200
5428 crew  miss_sly
pi_72302432
moussy gefeliciteerd ik vind jouw idee van een fijne verjaardag, gewoon klein met z'n viertjes, heel prima klinken Fijne dag!

Storm in dat pakje te lief gewoon

Fee had ik al vaker op de foto gezien, maar Ive nog niet zo vaak, volgens mij. Wat een mooi mannetje!

Lishe, fijne verloofde heb je, geen wonder dat je met hem trouwt
  maandag 31 augustus 2009 @ 09:44:22 #201
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_72302645
Goeiemorgen! Moussy gefeliciteerd met je 23e

En een dikke kus voor Lishe. Fijn dat je zo'n lieve verloofde hebt dan toch maar. Sterkte vandaag.
Dan nu maar echt de strijk.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 31 augustus 2009 @ 09:46:12 #202
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72302684
moussy, gefeliciteerd!

Lishe, fijn he?
Zo'n verloofde had ik ook en nu is het mijn man
  maandag 31 augustus 2009 @ 09:47:05 #203
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_72302705
Fee en Ive!
En Cas en René zo lief aan de poppenwas.
  maandag 31 augustus 2009 @ 09:55:20 #204
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_72302881
Moussy van harte

Storm

Kindjes cattie

Lishe, ik zwelg met je mee tot aan woensdag Samen de wereld kut vinden enzo ons plots te verrassen met kadootjes en het toch weer afnemen

Poppenwas
  maandag 31 augustus 2009 @ 10:14:56 #205
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_72303231
Lishe en Rottdog dikke dikke
(ookal wilde je geen kussen en knuffels Lishe, ik vind dat je daar na onze trip gewoon niet onderuit komt )
Het heeft meer impact dan sommigen zich kunnen voorstellen.

Moussy toch alweer 23 zeg goh! Je zou het niet zeggen.
Fijne dag vandaag.

Dat pakje van Storm, te cute gewoon. En ik zou hem ook niet gauw mee over straat laten gaan, maar het is echt ubercute.

Belana, ik was al benieuwd hoe Beekse Bergen was nu. Kan je daar nog steeds door die safari? Echt, heeeeeel lang geleden daar geweest.

Lois, hoe gaat het eigenlijk met Eva en haar slapen?
  maandag 31 augustus 2009 @ 10:36:14 #206
37150 livelink
pi_72303610
Moussy, gefeliciteerd
Die foto van die poppenwas , dat was mijn droom voor als ik later kinderen zou krijgen. Maar helaas, er wordt hier niet met poppen gespeeld. Daar ga ik met mijn dromen over kleertjes.

Lishe en Rottdog, alvast een kusje voor deze week.
pi_72303683
Gefeliciteerd Moussy!

En Lishe en Rottdog, veel sterkte... Zoiets moet echt vreselijk zijn.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 31 augustus 2009 @ 10:53:17 #208
13151 crew  Rewimo
pi_72303975
Mous, 23? Ik gaf je geen dag ouder dan 22

Gefeliciteerd!

Storm Erg retro pakje
pi_72303990
Moussy van harte!

Lishe en Rottdog

Hier gisteravond een klein meisje met pseudokroep. Ik schrok me rot Gelukkig ging het na een half uurtje in een stomende badkamer stukken beter.
En ik loop weer zonder krukken
  maandag 31 augustus 2009 @ 10:56:16 #210
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72304042
Oh bah, pseudokroep klinkt vreselijk!
En yay voor krukloos
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 31 augustus 2009 @ 11:03:40 #211
13151 crew  Rewimo
pi_72304190
Pseudokroep, lijkt me zo eng. Goed dat je weet wat je dan moet doen en dat ze dan weer opknapt.

Geen krukken meer, goed zo! Hier nog wel helaas.
pi_72304212
Hoe lang denk je nog Rewimo?

Enne, ik wist niet wat ik moest doen dus de doktersdienst gebeld
  maandag 31 augustus 2009 @ 11:09:26 #213
108648 cattie
lieve moeder
pi_72304315
Snoopy, dat is eng! Gelukkig is het weer over.

Van mijn moeder hebben Ive en Fee een spaarpot met kleingeld gekregen (grootste is 50 cent) met ongeveer 60 euro. Waar zou ik dat kunnen storten? Bij het postkantoor?
pi_72304339
als je een postbank rekening hebt kan je dat volgens mij gewoon storten.
Anders in je eigen portemonee doen en dan overschrijven naar hun rekening??
en dan het kleingeld inwisselen bij de supermarkt/kruidvat ofzo, zijn ze altijd wel heel erg blij mee
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 31 augustus 2009 @ 11:37:36 #215
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72304899
Wij zitten bij de Rabobank en kunnen dat gewoon storten bij de bank zelf
pi_72305155
Moussy, gefeliciteerd!

Oh, die Storm...
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_72305203
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 08:19 schreef cattie het volgende:
Het gaat geweldig met Fee! Het is zo'n schatje, ze heeft nu ook haar eerste tandje. Ze wordt groot.

Het pesthumeur is langzaam over gegaan, gisteravond was hij wel weer vrolijk!
o tandjesfee
hier nog steeds niets *grijns*
moussy van hartelijkdingest!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 31 augustus 2009 @ 12:16:33 #218
13151 crew  Rewimo
pi_72305804
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 11:04 schreef snoopy het volgende:
Hoe lang denk je nog Rewimo?

Enne, ik wist niet wat ik moest doen dus de doktersdienst gebeld
Ik weet het niet, 't wil nog niet erg

pi_72305830
Kleurdoos, ik zuo langzaam gaan uitkijken naar een kunstgebitje
pi_72306152
jarige moussy, van harte!

onze pc is ten prooi gevallen aan een of ander trojaans paard-virus en we krijgen windows niet meer aan de praat. balen! nu even snel vanaf m'n werk m'n verslaving bijwerken. maar als jullie me de komende tijd weinig zien, dan komt dat hierdoor. niet dat je denkt dat ik ineens een leven heb ofzo.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 31 augustus 2009 @ 12:30:28 #221
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_72306161
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 11:09 schreef cattie het volgende:
Snoopy, dat is eng! Gelukkig is het weer over.

Van mijn moeder hebben Ive en Fee een spaarpot met kleingeld gekregen (grootste is 50 cent) met ongeveer 60 euro. Waar zou ik dat kunnen storten? Bij het postkantoor?
postkantoor is niet meer he even bij de ING langs gaan en dan kun je dat gewoon storten. hooguit dat ze aangeven dat je de muntjes bij elkaar in een zakje moet doen en aan moet geven hoeveel erin zit
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 31 augustus 2009 @ 12:41:47 #222
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_72306426
Olé, Moussy is jarig! Gefeliciteerd!

En ik ga Lishe tegen haar zin even knuffelen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 31 augustus 2009 @ 12:42:45 #223
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_72306453
Moussy gefeliciteerd met je verjaardag
Today is life -

Dale Carnegie
pi_72306462
oh dan deel ik ook een ongewenste intimiteit uit aan lishe. en rottdog krijgt er ook een, gewenst of ongewenst.
  maandag 31 augustus 2009 @ 12:47:18 #225
37150 livelink
pi_72306580
Hoi Bix, al iets gehoord van je sollicitatie?
pi_72306651
ontvangstbevestiging, that's all...
  maandag 31 augustus 2009 @ 12:51:11 #227
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72306683
Yns! Hoe was je weekend met nichtjelief?
  maandag 31 augustus 2009 @ 12:51:20 #228
37150 livelink
pi_72306686
Ach ja, het was vakantietijd natuurlijk.
  maandag 31 augustus 2009 @ 12:56:52 #229
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_72306828
Ik heb nog niks vernomen, maar ik heb pas vrijdag wat gestuurd natuurlijk.
Hmmm, misschien zou ik eventjes moeten bellen. Aaaaah.
  maandag 31 augustus 2009 @ 13:03:01 #230
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_72306955
Oh spannend Sugar en Bix, waar hebben jullie op gesolliciteerd?

Ik heb mijn oppas beloofd pannekoeken te bakken voor haar en Stella straks, maar ik heb helemaal geen zin om pannekoeken te bakken. Echt, poeh wat heb ik daar geen zin in .
  maandag 31 augustus 2009 @ 13:05:15 #231
223453 Guuzewuus
pi_72307010
Hoe zijn jullie eigenlijk op dit forum terecht gekomen? Als ik hier niet twee mensen gekend had, was ik nooit op het idee gekomen, had ik het nooit gevonden, had ik nooit de stap gezet iets te schrijven, had ik er nooit zo'n plezier aan beleefd...

Misschien zou ik wel op een 1-oudersite willen meeschrijven, maar ja, daar ken ik dus niemand... .
  maandag 31 augustus 2009 @ 13:08:31 #232
223453 Guuzewuus
pi_72307086
Jaja....

Misschien ga ik dan toch maar pannekoeken bakken nu .
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 31 augustus 2009 @ 13:14:41 #233
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_72307216
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 12:51 schreef Asyniur het volgende:
Yns! Hoe was je weekend met nichtjelief?
heerlijk
t is zo'n lief ding, ben wel doodmoe
Today is life -

Dale Carnegie
pi_72307218
guus, ik ben er tentijde van de eerste serie BigBrother programma's toevallig beland doordat we met collega's een soort wedstrijd hielden over BB. iemand tipte me toen fok! (hier werd erg intensief over BB geschreven destijds), en ik ben er nogal blijven hangen...

bij een nieuw forum mee gaan schrijven: gewoon proberen hoor. die mensen zijn er ooit ook gewoon begonnen, toch? ik weet wel uit ervaring dat 't nogal kan verschillen per forum, hoe de sfeer is en de manier van op elkaar reageren. bij sommige fora is 't gebruikelijk dat je in elk bericht op alle voorgaande berichten reageert (nou ja, zo ongeveer dus). niet te doen en 't haalt de snelheid en spontaniteit er ook wel uit vind ik.

iets meer over mijn sollicitatie vertel ik wel als ik de baan heb.

en pannenkoekenbelofte: lastig!! misschien toch maar even zin maken. of een leuk alternatief verzinnen om ze op te trakteren waar je wel zin in hebt?
pi_72307306
Guus, ik ben hier door Ravage heen gesleurd toen het hem duidelijk werd dat ik foto's van beestjes heel vond. Naar F&F dus. En dan ga je vanzelf rondneuzen...

Sollicitatie, spannend altijd!
Sugar, heb je geen ontvangstbevestiging gekregen?
pi_72307509
Ik heb geen idee meer hoe ik hier gekomen ben maar ik geloof dat Moussy er wel iets mee te maken had...

Zo ben weer uitgewerkt (wel 2 hele lesuren : lang leve de reintergratie) en weer nar de hypotheekadviseur
pi_72307564
Guus, ik ben hier gekomen omdat mijn broer hier ooit héééél lang geleden een account had (hij was weer overgestroomd vanaf Tweakers). Ik ben blijven hangen, hij is weer weggegaan
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 31 augustus 2009 @ 13:30:24 #238
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_72307617
Gaat het goed Stout, zo langzaamaan weer terugkeren?

Ik ben op Fok! verzeild geraakt door BB (5 geloof ik) En nou ja, dan wordt je Fok! wereld steeds groter.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_72307775
Ik ben hier beland tijdens BB1, toen een tijdje weggeweest en toen ik zwanger was van Morris weer hier terechtgekomen.
  maandag 31 augustus 2009 @ 13:38:23 #240
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_72307833
Nee, geen ontvangstbevestiging gekregen nog. En Guus: een baan als tekstschrijver bij een bureau.

Ik kwam ook lang geleden hier door iemand die ik via een uitzendbaantje kende. Eerst los van OUD trouwens, want alweer ruim 8 jaar geleden.
  maandag 31 augustus 2009 @ 13:40:37 #241
37150 livelink
pi_72307898
Ik ben hier ook met BB1 al gekomen, alleen heb ik me pas 3 jaar later geregistreerd. Ik was echt een enorme lurker.
Sowieso was ik helemaal gegrepen door Big Brother en dat het nu al 10 jaar geleden is, is onvoorstelbaar

Vroeger keek mijn vriend trouwens ook mee, dat was wel het leukst. Nu zit ik alleen te kijken naar dingen als Idols, X-factor, So You Think You can Dance, enz. enz.
En dan ben ik zo blij dat ik gewoon lekker op Fok kan meelullen. Met lurken alleen zou ik het nu niet meer redden.
Het stomme is trouwens dat ik me een enorme oldbie voel, maar dus niet ben. Ik had me toch eerder over mijn schroom heen moeten zetten.
  Jubileum moderator maandag 31 augustus 2009 @ 13:42:51 #242
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_72307963
Ik hang hier al rond sinds de start van de site
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 31 augustus 2009 @ 13:43:41 #243
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_72307988
Fossiellois.
Bootylicious.
Delicious.
  maandag 31 augustus 2009 @ 13:51:29 #244
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_72308223
Lois is echt inventaris hier.
(ik vroeg trouwens eerder hoe het nu met Eva ging en met jullie zelf natuurlijk)

Via BB1, stond toen in de krant wat linkjes van sites waar je BB kon volgen. Het heeft best nog wel even geduurd voordat ik mijn eerste post geplaatst heb. Eerste post vond ik trouwens doodeng. Wat zet je er neer? Waarom eigenlijk?
Och, die goeie ouwe tijd...
  maandag 31 augustus 2009 @ 13:53:28 #245
223453 Guuzewuus
pi_72308295
Zooooo, pannekoeken (mèt of zonder tussen-n???) zijn klaar , afwas gedaan, klaar is Kees.

Wat leuk om te lezen wanneer en waarom iedereen hier terecht kwam.

Bix, dan hoop ik dat je die baan krijgt, want nu ben ik wel benieuwd natuurlijk . En Sugar, jouw antwoord zegt me ook nog niet zoveel, maar fijn dat het in ieder geval zo in je straatje ligt (nou ja, anders had je natuurlijk ook niet gesolliciteerd ).

Ik ga voor jullie duimen .
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 31 augustus 2009 @ 13:54:23 #246
13151 crew  Rewimo
pi_72308312
Ik ben hier door qltel heengesleept Want er was een leuk topic over baby's en zwangerschap en zo. En Christan was toen 4 maanden, dus ik wilde natuurlijk graag over hem praten
  Moderator maandag 31 augustus 2009 @ 13:55:45 #247
5428 crew  miss_sly
pi_72308349
Ik via Frontpage. Mijn ex las Frontpage altijd, en ik las er ook wel eens. In een verveelbui eens verder doorgeklikt en toen op forum terechtgekomen. Eerst ook alleen maar lezen, maar al snel ook posten.
pi_72308443
Een nieuwe baan, Bix? Ben benieuwd. Wel nog in het onderwijs (want dat deed je toch?)

En Sugar ook succes.

Ik blijf al 10 jaar hangen in mijn oude baan (althans hetzelfde bedrijf, ik heb hier binnen wel geswitched). Op zich bevalt ie ook wel maar het is ook een deel laksheid van mijn kant.

Hier hang ik ook alweer bijna 10 jaar rond trouwens (18 oktober 1999 om precies te zijn).
Ook door BB1
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 31 augustus 2009 @ 14:00:01 #249
13151 crew  Rewimo
pi_72308455
Nah zeg, ik moet straks dwars door de Vuelta heen om mijn kind op te halen. Alles wordt afgezet en ik heb geen idee hoe ik bij de school moet komen want daar rijden al die wielrenners dus langs. Aan de ene kant kan ik er niet in want daar komen de wielrenners langs, dan rijden ze om het dorp heen - waar dus ook de straat naar de school begint - en dan aan de andere kant er weer uit. En aan die kant kan ik er dan ook niet in

Wordt nog leuk straks, ik heb nog geen idee hoe ik dat aan ga pakken
pi_72308680
Pak je renfiets, Rewimo
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 31 augustus 2009 @ 14:10:12 #251
13151 crew  Rewimo
pi_72308705
Oja, en dan gewoon ertussendoor fietsen met Christan achterop
  † In Memoriam † maandag 31 augustus 2009 @ 14:10:51 #252
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_72308718
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 14:00 schreef Rewimo het volgende:
Nah zeg, ik moet straks dwars door de Vuelta heen om mijn kind op te halen. Alles wordt afgezet en ik heb geen idee hoe ik bij de school moet komen want daar rijden al die wielrenners dus langs. Aan de ene kant kan ik er niet in want daar komen de wielrenners langs, dan rijden ze om het dorp heen - waar dus ook de straat naar de school begint - en dan aan de andere kant er weer uit. En aan die kant kan ik er dan ook niet in

Wordt nog leuk straks, ik heb nog geen idee hoe ik dat aan ga pakken
In de bezemwagen springen klauteren?
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 31 augustus 2009 @ 14:12:02 #253
13151 crew  Rewimo
pi_72308743
Krukkenwagen is wel een idee
  maandag 31 augustus 2009 @ 14:12:25 #254
108648 cattie
lieve moeder
pi_72308746
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 12:30 schreef Ynske het volgende:

[..]

postkantoor is niet meer he even bij de ING langs gaan en dan kun je dat gewoon storten. hooguit dat ze aangeven dat je de muntjes bij elkaar in een zakje moet doen en aan moet geven hoeveel erin zit
Postkantoren zijn er nog wel hoor! www.postkantoor.nl En ik zoek iets met een telautomaat, want 2 kg muntjes sorteren duurt me wat te lang.

Ik ben hier gekomen vanwege temptation island, daar werden erg leuke posts over geschreven en toen ben ik verder gaan lezen en hier terecht gekomen.
  Jubileum moderator maandag 31 augustus 2009 @ 14:15:46 #255
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_72308828
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 13:51 schreef dutchie het volgende:
(ik vroeg trouwens eerder hoe het nu met Eva ging en met jullie zelf natuurlijk)
Dat had ik weer niet gezien sorry

Het gaat, ben erg moe maar we leven nog Slapen zit weinig verbetering in door die pillen heb ik het idee, hoewel ze nu door de weeks wel wat beter slaapt door school.
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 31 augustus 2009 @ 14:16:55 #256
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_72308867
Mensen!
Ik heb gebeld naar die plek waar ik gesolliciteerd heb, om te vragen of ze het allemaal ontvangen hebben. Zeg ik "Of alles goed is aangekomen, het hele gedoetje." (Gedóetje!!!) Dus die man aan de andere kant, half lachend, maar ook wel kritisch: "Zei je nou 'gedoetje'?" Aaaaaaaah!
Wat een ramp dat bellen. Ik zei het toch! Nu bellen of mailen ze me of het er is. En als het er niet is, kunnen ze me niet eens bellen of mailen, want ik heb heul geen gegevens doorgegeven net. Aaaaaah.
pi_72309023
Wat erg Sugar. Of ze liggen nu in een deuk daar of je bent al aangenomen.
*OUD heilige*
  maandag 31 augustus 2009 @ 14:23:56 #258
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_72309049
Aangekomen nog wel.
  maandag 31 augustus 2009 @ 14:24:09 #259
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_72309054
Oh, edit, sorry.
  maandag 31 augustus 2009 @ 14:25:44 #260
35189 Troel
scherp en bot
pi_72309099
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 13:42 schreef Lois het volgende:
Ik hang hier al rond sinds de start van de site

Tsss, jij bent lang niet zo oldbee als Bert
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 31 augustus 2009 @ 14:32:00 #261
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72309276
Ik was zwanger van middelste en hing al rond op wat andere fora maar daar waren ze nog niet aan kinderen toe. Viavia van Fok gehoord, eerst heel lang aan het lurken geweest in LIF waar het zwangerschaps en kleine kindertjestopic liep en uiteindelijk toch maar aangemeld en mee gaan kletsen.
De eerste kliekjesrel volgde al vrij snel
  Jubileum moderator maandag 31 augustus 2009 @ 14:35:35 #262
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_72309378
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 14:25 schreef Troel het volgende:

[..]

Tsss, jij bent lang niet zo oldbee als Bert
je bedoelt qua usernummer? Klopt want ik had eerst een andere nick
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 31 augustus 2009 @ 14:38:49 #263
35189 Troel
scherp en bot
pi_72309473
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 14:35 schreef Lois het volgende:

[..]

je bedoelt qua usernummer? Klopt want ik had eerst een andere nick

Ik vind het nog steeds grappig dat Bert op Fok uitkwam omdat zijn collega iets te maken had met de streaming website ofzo. Ik geloof dat de de helft van zijn 8 posts van mij zijn. Maar het is wel stoer om als ubernerd nummertje 256 te hebben natuurlijk.

Ik had zelf eerst een andere account, geen idee hoe ik hier ooit gekomen ben, volgens mij heeft die account ook helemaal geen posts en uiteindelijk een nieuwe account aangemaakt, maar vraag me niet waarom. Ik heb wel al tijden daarvoor meegelezen en dergelijke.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72309498
ik ben hier via Djeez gekomen.
pi_72309516
Er hing bij ons op de hogeschool een briefje en omdat ik toen amper websites kende, ben ik maar eens gaan kijken. En toen BB Ruud werd uitgescholden om zijn zachte g, moest ik natuurlijk reageren. De zachte g is keigaaf.
*OUD heilige*
  maandag 31 augustus 2009 @ 14:56:41 #266
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_72309989
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 14:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik was zwanger van middelste en hing al rond op wat andere fora maar daar waren ze nog niet aan kinderen toe. Viavia van Fok gehoord, eerst heel lang aan het lurken geweest in LIF waar het zwangerschaps en kleine kindertjestopic liep en uiteindelijk toch maar aangemeld en mee gaan kletsen.
De eerste kliekjesrel volgde al vrij snel
Ja? Stond jij aan de wieg van de kliekjesrellen?
Dus het is gewoon allemaal jouw schuld!
Jammer hoor, je kijkt er zo onschuldig op.

Sugar, argghh!!! Dat is zo'n moment dat je het liefst heel diep onder een steen weg wilt kruipen.
Op zich niet zo heel erg dat je dat zei, maar dat hij nou net zo bijdehand moest zijn om te vragen of je dat echt zei.
Typisch geval van, later lach je erom.
Want zelf bellen met het bedrijf waar je gesolliciteerd hebt geeft absoluut een goed beeld van de sollicitant. Dus gewoon blijven doen.
dat je dan toevallig zoiets grappigs zegt van de zenuwen, moeten ze maar over heen kijken hoor
  maandag 31 augustus 2009 @ 14:58:13 #267
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_72310040
Ik ben hier ook terecht gekomen door BB1. In 1999 alweer. Ik weet niet meer wanneer ik precies in OUD terecht ben gekomen, daarvoor postte ik weinig, vooral in MUZ en R&P volgens mij.

Oh, it is I, Igraine
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_72310164
Ik was geloof ik aan het googelen op iets en kwam hier uit

Geregd, beetje gelurkt, toen botste ik 3 weken later tegen TARA aan en nog een week later ook maar een account gemaakt.
pi_72310197
Ow en Sugar wat een heerlijk *onder de tafel duiken! moment
Balen zeg!
  maandag 31 augustus 2009 @ 15:04:29 #270
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_72310234
Ik weet al een leuke titel voor het volgende bankje:
Waar de Intertoys-gidsen op de deurmat vallen...
Als waarschuwing voor de ouders.
Dat wordt weer 3 maanden lang: "Mag ik die mama? En die? Die wil ik ook. Waarom niet? Nouuuuhoooou!!!"
pi_72310341
Bedankt voor de waarschuwing Dutchie!

Kan Kim vast gaan aftellen voor sint en haar verjaardag. En kijken wat ze leuk vind.Heeft Tyler gelukkig nog niet door.
pi_72310398
Inderdaad Sugar. Gewoon doen en bellen als je daar zin in hebt. Dat soort dingen kan echt alle kanten opgaan.

Ik ben ooit eens ergens uitgenodigd voor een gesprek omdat ze het zo'n absurd slechte sollicitatiebrief vonden dat ze wel eens wilde weten wie daar nu achter zat
En dus ook nog aangenomen
  maandag 31 augustus 2009 @ 15:11:52 #273
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_72310456
Echt, Lily? dat is wel briljant!
Maar euhm ik heb dus al gebeld, he? Ik hoef toch niet opnieuw, hoop ik?!
pi_72310518
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 15:11 schreef Sugar het volgende:
Echt, Lily? dat is wel briljant!
Maar euhm ik heb dus al gebeld, he? Ik hoef toch niet opnieuw, hoop ik?!
nee, nee (wacht nu maar even af )

nou ja, briljant
in eerste instantie is het niet zo leuk natuurlijk

Daarom, dat hele sollicteren, bah. Ik heb daar zo geen zin in.
Ik blijf gewoon lekker zitten waar ik zit (schijterd, ben ik)...

Maar ik werk in een supergroot bedrijf dus hier binnen kan ook van alles...
  maandag 31 augustus 2009 @ 15:17:38 #275
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_72310641
Ja, nou, ik bedoelde dat jijzelf dan wel briljant bent geweest daar, want je moest 'van ver komen' dus om die brief goed te maken. Solliciteren is ook suf vind ik. En toch blijven sommige werkplekken me trekken!
pi_72310883
Het is ook gewoon leuk, verandering. Vind ik ook.
Maar toch... dat gedoe iedere keer...
Ik ben er niet zo goed in.

Maar als je wat wilt dan moet het en ik heb respect voor mensen die gewoon gaan voor wat ze willen.
  maandag 31 augustus 2009 @ 15:32:26 #277
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_72311027
Hier ook een keer gebeld, nadat ik af gewezen was op mijn brief.
Aangenomen en voila, dankzij die baan eindelijk op de plek terecht gekomen waar ik het naar mijn zin heb.
Assertief zijn, dat werkt vaak goed.
  maandag 31 augustus 2009 @ 15:37:17 #278
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72311148
Ik heb nog nooit echt gesolliciteerd op een baan
Ben er altijd viavia aangekomen Mooiste was mijn laatste baan, die was via iemand die ik op Fok had leren kennen..Moralia voor de oldbies
  † In Memoriam † maandag 31 augustus 2009 @ 15:38:47 #279
37843 lady-wrb
kortaf
pi_72311198
na een paar keer te zijn gewezen op de hyves van de dochter van mijn heb ik toch maar eens een kijkje genomen.
ik vond het nog meevallen (afgezien van de eerste foto's )
normaal takelt ze zich erger toe

ik heb vandaag een jack gekocht bij de makro
  † In Memoriam † maandag 31 augustus 2009 @ 15:40:23 #280
37843 lady-wrb
kortaf
pi_72311250
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 15:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ben er altijd viavia aangekomen Mooiste was mijn laatste baan, die was via iemand die ik op Fok had leren kennen..Moralia voor de oldbies
jaaa moralia, hangt die hier nog ergens rond of is die zomaar ineens verdwenen?
goh, zit ik hier ook al zo'n tijd?
pi_72311275
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 13:30 schreef debuurvrouw het volgende:
Gaat het goed Stout, zo langzaamaan weer terugkeren?

ja hoor ! T is wel lekker eigenlijk zo weinig uren Maar daar komt vanzelf weer verandering in.
ik ben aan het reintergreren naar een volledige baan !
  maandag 31 augustus 2009 @ 15:41:33 #282
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72311294
Moralia komt nog wel eens op fok maar die zit tegenwoordig volgens mij meer op SecondLife volgens mij
  maandag 31 augustus 2009 @ 15:42:46 #283
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_72311335
Oh, nou het toch over solliciteren gaat.... Ik kreeg een afwijzing (op een open sollicitatie ) aan het begin van mijn vakantie. Toen vond ik het te laat om nog weer terug te bellen over hoe en waarom maar nu knaagt het. 4 weken na dato bellen is te lang geleden denk ik hè?
  † In Memoriam † maandag 31 augustus 2009 @ 15:54:26 #284
7074 moussy
kuttekop
pi_72311696
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 15:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:

Jaaah dat weet ik nog! In de lingeriezaak!
  † In Memoriam † maandag 31 augustus 2009 @ 15:56:07 #285
7074 moussy
kuttekop
pi_72311763
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 15:42 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, nou het toch over solliciteren gaat.... Ik kreeg een afwijzing (op een open sollicitatie ) aan het begin van mijn vakantie. Toen vond ik het te laat om nog weer terug te bellen over hoe en waarom maar nu knaagt het. 4 weken na dato bellen is te lang geleden denk ik hè?
Nee hoor, kan best.
pi_72312084
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 07:24 schreef moussy het volgende:
Oh nuchtere maag... Dan nog maar een hysterisch taartje er bij, olé olé

[ afbeelding ]

Ik ben weer eens 23 geworden
Gefeliciteerd moussy
  maandag 31 augustus 2009 @ 16:09:22 #287
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72312206
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 15:54 schreef moussy het volgende:

[..]

Jaaah dat weet ik nog! In de lingeriezaak!
Ja inderdaad
  maandag 31 augustus 2009 @ 16:12:32 #288
37150 livelink
pi_72312322
Moralia, die was ik helemaal vergeten
Mij staat nog een chocolaterie of delicatessenzaak bij van jou, De_Taartjesfee.
  maandag 31 augustus 2009 @ 16:19:36 #289
37150 livelink
pi_72312573
En de_buurvrouw, ik dacht dat jij was aangenomen bij een callcenter. Is dat toch anders gelopen?
Volgens mij kun je na 4 weken wel nog bellen, maar ik betwijfel of ik het zou durven.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 31 augustus 2009 @ 16:52:14 #290
13151 crew  Rewimo
pi_72313546
Omgereden, kind via sluipwegen opgehaald, thuis snel omkleden en door papa nog net op tijd bij de training afgezet
  maandag 31 augustus 2009 @ 16:53:16 #291
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72313579
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 16:12 schreef livelink het volgende:
Moralia, die was ik helemaal vergeten
Mij staat nog een chocolaterie of delicatessenzaak bij van jou, De_Taartjesfee.
Klopt ook! Tapas, belegde broodjes, kaas en meer van dat soort dikmakende dingen
Wat een geheugen hebben jullie joh
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 31 augustus 2009 @ 17:14:12 #292
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_72314091
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 16:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Klopt ook! Tapas, belegde broodjes, kaas en meer van dat soort dikmakende dingen
Wat een geheugen hebben jullie joh
klinkt lekker, krijg ik honger van
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 31 augustus 2009 @ 18:03:18 #293
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_72315425
Ontvangstbevestiging is inmiddels binnen en ze houden me op de hoogte. Fjieuw.
Hopelijk hebben ze me m'n gedoetje vergeven.
  maandag 31 augustus 2009 @ 18:16:51 #294
14746 k_i_m
pi_72315795
Ik denk wel dat ze je niet meer zomaar vergeten . Kan ook een hele goede tactiek zijn natuurlijk!
In my life
Why do I smile
  maandag 31 augustus 2009 @ 18:18:13 #295
14746 k_i_m
pi_72315834
Ik had net bijna mijn quiche verpest, doordat ik weer met een half oog het recept had zitten lezen .
In my life
Why do I smile
  Moderator maandag 31 augustus 2009 @ 18:21:44 #296
5428 crew  miss_sly
pi_72315942
Wat had je verkeerd gelezen dan?

Wij hadden lekkere tortellini met geitenkaas/honing en met asperges/nog wat van de bio-markt vna gisteren en die was echt heerlijk

Eind september is die markt weer, dus dan gaan we even lekker inslaan en een lekker etentje plannen met die zalige produkten
pi_72316370
Sugar <-Je zou bijna willen dat je jezelf zo zou kunnen tegenhouden met een pleister

Een vriendin van mij heeft thuis baby-egeltjes opgevangen, ben er even geweest vanmiddag.. Zo lief!
Nu alleen eten, dus uit de diepvries een stoofpotje. Aardappeltjes erbij, klaar!
  maandag 31 augustus 2009 @ 19:10:33 #298
14746 k_i_m
pi_72317283
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 18:21 schreef miss_sly het volgende:
Wat had je verkeerd gelezen dan?

Wij hadden lekkere tortellini met geitenkaas/honing en met asperges/nog wat van de bio-markt vna gisteren en die was echt heerlijk

Eind september is die markt weer, dus dan gaan we even lekker inslaan en een lekker etentje plannen met die zalige produkten
Dan lees ik niet ver genoeg en dan vergeet ik de helft omdat het een zin verder pas staat .
In my life
Why do I smile
  maandag 31 augustus 2009 @ 19:12:32 #299
24188 Belana
kloon van belana
pi_72317333
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 14:16 schreef Sugar het volgende:
Mensen!
Ik heb gebeld naar die plek waar ik gesolliciteerd heb, om te vragen of ze het allemaal ontvangen hebben. Zeg ik "Of alles goed is aangekomen, het hele gedoetje." (Gedóetje!!!) Dus die man aan de andere kant, half lachend, maar ook wel kritisch: "Zei je nou 'gedoetje'?" Aaaaaaaah!
Wat een ramp dat bellen. Ik zei het toch! Nu bellen of mailen ze me of het er is. En als het er niet is, kunnen ze me niet eens bellen of mailen, want ik heb heul geen gegevens doorgegeven net. Aaaaaah.
ow sorry, maar ik moet echt even zoooo lachen om je post
stormy waters...
sailin'
pi_72317370
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 18:39 schreef Morretje het volgende:
Sugar <-Je zou bijna willen dat je jezelf zo zou kunnen tegenhouden met een pleister

Een vriendin van mij heeft thuis baby-egeltjes opgevangen, ben er even geweest vanmiddag.. Zo lief!
Nu alleen eten, dus uit de diepvries een stoofpotje. Aardappeltjes erbij, klaar!
en ik las: baby-egeltjes, aardappeltje erbij, klaar!
pi_72317855
Ik moest lachen Suug
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')