juh de oude is er nog zonder updates..maar ben druk bezig met een nieuwequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:58 schreef oeke het volgende:
Kleurdoos, heb jij geen webwinkel meer? Met leuke haaksels en dergelijke?
juhpquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:10 schreef huuphuup het volgende:
leuk! ziet er tof uit. Mutsje ook gehaakt?
ik ben gek op zulke mutsjes in de winterdraag altijd van die dingen. Ik heb een mutshoofd
quote:Op zondag 30 augustus 2009 08:03 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik had gisteren ook wel dat hersenloze vermaak willen zien a la let's dance. K2 zoekt K3 heb ik vorige week gekeken en dat doe ik me zelf niet meer aan. Helaas was er voor mij gisteren avond helemaal geen tv maar zaten we weer eens op de dokterspost met de jongste. Blijkt dat hij dus ook erg allergisch reageerd op soja melk. Iets wat hij al 8 maanden krijgt maar gisteren kennelijk teveel van het goede was. Arme kind zat onder de uitslag, was opgezwollen en had het benauwd. En dan heb je een eikel van een arts die vraagt wat ik denk dat hij voor me kan betekenen.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 08:03 schreef Faja-Lobi het volgende:
En dan heb je een eikel van een arts die vraagt wat ik denk dat hij voor me kan betekenen.
Ben ik nou de enige die het wel normaal vind dat een arts vraagt wat je denkt dat hij voor je kan betekenenquote:Op zondag 30 augustus 2009 09:03 schreef Stout het volgende:
Wat eng Faja en dan zo'n HORK van een arts....ik vind echt dat ze daar wat aan moeten doen in de opleiding. T lijkt wel mode te zijn of zo... hoe bot kan ik zijn. Jammer, alleen met wat medeleven/sympathie bereik je wat.
Het stomme is dat ik belde met de centrale doktersdienst omdat ik wou weten of ik hem de medicatie mocht toedienen van de oudste. De assistente vond het noodzaak dat ik langs kwam zonder overleg met de arts en als je dan daar heen gaat en krijgt te horen "en wat denk je dat ik voor je kan betekenen?" dan kan ik echt zo kwaad worden. Dan nog eens niet kijken naar hoe het kind er uit ziet en "tsja het ziet er uit als een voedselallergoe". Goh daar waren wij ook nog niet achter. Dus ik leg uit dat ik allergisch ben voor pinda's en dat ik op zwel, jeuk krijg, benauwd wordt en mijn keel dicht gaat zitten als ik het eet. En dat ik bang ben dat hij niet kenbaar kan maken dat zijn keel dicht gaat zitten en hoe ik daar achter kan komen voor het kind blauw aanloopt zegt ie alleen maar dat ik hem zijn pufjes moet geven. Nou geloof me als ik zo een allergische reactie heb dat mijn keel dicht gaat zitten werkt een pufje ventolin echt niet.quote:Op zondag 30 augustus 2009 09:03 schreef Stout het volgende:
Wat eng Faja en dan zo'n HORK van een arts....ik vind echt dat ze daar wat aan moeten doen in de opleiding. T lijkt wel mode te zijn of zo... hoe bot kan ik zijn. Jammer, alleen met wat medeleven/sympathie bereik je wat.
Laat mij dan ook maar een hork zijn, als je zelf al aangegeven hebt zelf te willen gaan dokteren zou ik ook vragen wat ik voor je kan doenquote:Op zondag 30 augustus 2009 09:41 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Het stomme is dat ik belde met de centrale doktersdienst omdat ik wou weten of ik hem de medicatie mocht toedienen van de oudste. De assistente vond het noodzaak dat ik langs kwam zonder overleg met de arts en als je dan daar heen gaat en krijgt te horen "en wat denk je dat ik voor je kan betekenen?" dan kan ik echt zo kwaad worden. Dan nog eens niet kijken naar hoe het kind er uit ziet en "tsja het ziet er uit als een voedselallergoe". Goh daar waren wij ook nog niet achter. Dus ik leg uit dat ik allergisch ben voor pinda's en dat ik op zwel, jeuk krijg, benauwd wordt en mijn keel dicht gaat zitten als ik het eet. En dat ik bang ben dat hij niet kenbaar kan maken dat zijn keel dicht gaat zitten en hoe ik daar achter kan komen voor het kind blauw aanloopt zegt ie alleen maar dat ik hem zijn pufjes moet geven. Nou geloof me als ik zo een allergische reactie heb dat mijn keel dicht gaat zitten werkt een pufje ventolin echt niet.
Maar goed, ik neem dat alles wel mee in een gesprek met de kinderlongarts waar we binnenkort weer heen moeten en vraag dan wel om een uitgebreide allergietest.
ik ga denk ik maar eens me zelf nuttig maken, anders val ik zo in slaap ben ik bang.
die in het park ? Veel plezier ! Schijnt leuk te zijnquote:Op zondag 30 augustus 2009 08:51 schreef Kleurdoos het volgende:
Wij gaan vandaag naar zo'n openlucht feestdinges.. ben benieuwd..vorig jaar konden we niet omdat mn vriend een meloenhoofd had van de operatie
Niet standaard, want ik heb andere voor Cas.quote:Op zondag 30 augustus 2009 10:27 schreef Faja-Lobi het volgende:
het is een medicijn dat ze standaard voorschrijven bij een allergische reactie en ik heb het hem juist niet gegeven zonder toestemming van een arts. Ik wil niet zelf gaan dokteren maar als ik dan langs moet komen om het te laten zien dan verwacht ik toch wel dat de arts in kwestie weet waarom ik daar ben.
Maar als iemand nou toch al aangegeven heeft wat een oplossing is, is dat toch niet zo héél gek?quote:Op zondag 30 augustus 2009 10:29 schreef Stout het volgende:
T ging mijn meer om zo van : je ziet een opgezwollen kind dat het benauwd heeft dan ga je toch niet vragen wat kan ik voor je doen maar hulp bieden... Of ben ik nu zo maf ?
Ik heb zelf tavegyl, iets wat ze naast aerius ook vaak toedienen bij allergische reacties. Het gaat mij er om dat als ik zelf doktertje wil spelen ik niet de moeite zal nemen om een arts te raadplegen. En een dokter moet mij de oplossing bieden die verlichting geeft aan mijn kind.quote:Op zondag 30 augustus 2009 10:28 schreef moussy het volgende:
[..]
Niet standaard, want ik heb andere voor Cas.
Hork is voor mij zo iets als : lomp en verder niets... maar ik hou mijn mond wel weer...quote:Op zondag 30 augustus 2009 10:44 schreef snoopy het volgende:
Ik vond het gewoon een normale vraag van een arts die gewoon wil weten wat jij denkt dat er aan de hand is. Maar als je iemand dan al een eikel en een hork noemt...
neee johquote:
Maar hij is wel schitterendquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:22 schreef moussy het volgende:
katten... vandaag weer 1 met de wind in zn kont..![]()
Ik deed echt niets hoor..
[ afbeelding ]
Hij doet natuurlijk nog steeds niets!
[ afbeelding ]
Écht niet!
[ afbeelding ]
*zucht*
Wil je je even afreageren door het merk te noemen in dit topic? Toch weer wat negatieve reclame, kun je ze een beetje terugpakken.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:40 schreef k_i_m het volgende:
Ondanks dat ie nog geen 1 jaar oud is zit er toch geen garantie op, dus ik kijk wel effe wat ik ermee doe. Ik denk helemaal niks meer.
Ik heb allang een keer geroepen dat het om een Sony Vaio gaatquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:03 schreef phluphy het volgende:
[..]
Wil je je even afreageren door het merk te noemen in dit topic? Toch weer wat negatieve reclame, kun je ze een beetje terugpakken.![]()
Verder: zwaar klote!
Dat heb ik dus ookquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:42 schreef huuphuup het volgende:
Wat klote Kim!
Hier is de laptop ook weer stukhet contactpunt tussen laptop en adapter is weer stuk. Vorige keer was het op te lossen met een nieuwe adapter maar ik ben nu bang dat het toch echt het contactpunt in de laptop zelf is die het loodje heeft gelegd. Muh
In combinatie met Amsterdam dan, daar kan ik wel een dagje vertoevenquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:42 schreef snoopy het volgende:
Nou zo groot is het ook weer niet hoor, om er een dagje van te maken
ohquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:43 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Ineens valt de stekker eruit en ik ben echt niet over het draadje gestruikeld
.
Dat is zo fijn van mijn Apple laptop, het draadje van het stopcontact heeft een magnetisch stekkertje. Dus als je over het draadje mocht struikelen gaat ie gewoon zelf losquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:43 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Ineens valt de stekker eruit en ik ben echt niet over het draadje gestruikeld
.
Ow ja, ik heb ook heerlijke olijven gezien. En die blauwe druieven, die zagen er ook zalig uit!quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:22 schreef snoopy het volgende:
miss-sly, wij hebben olijven, frambozenmosterd, een fles witte wijn en spaghetti gekocht. Heb je die tortellini met asperges?![]()
Ja, dat zag ik! Maar volgens mij is dat dus in eht weekend van 12/13 september en dan hebben wij een familieweekendje. En dan valt het helaas af, want het leek me wel leuk. Het is in de buurt van Delft. Ongelofelijk dat zulke druiven zo dichtbij kunnen groeien!quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:13 schreef snoopy het volgende:
oooooh die blauwe druiven waren goddelijk. Volgens mr. snoopy is er binnenkort een of andere festiviteit bij die kwekerij. Foldertje slingert hier ergens rond.
Laat eens weten als je weet waar het is?quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:13 schreef snoopy het volgende:
oooooh die blauwe druiven waren goddelijk. Volgens mr. snoopy is er binnenkort een of andere festiviteit bij die kwekerij. Foldertje slingert hier ergens rond.
Gevonden: http://www.druivenkwekerij.nlquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Laat eens weten als je weet waar het is?
Beterschap voor de kleine man Faja!
Welnee, kan je een beetje solderen?quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:49 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ohdan is bij deze mijn hoop voor mn laptop helemaal weg
alleen mijne is wel een stuk ouder. Jaar of eh, vier ofzo nu?
Maar ik baal er gewoon van want ik heb helemaal geen zin om geld uit te geven aan een nieuween ook geen zin in gedoe met reparaties enzo.
Dat 'zei' laats ook iemand anders hier op het forum.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:59 schreef Poezebeest het volgende:
Deze spuit11 komt even een oude koe uit de sloot halen door nog even te reageren of de mooie trouwfoto's van Asyniur! iets met geresette wachtwoorden enzo
Asy, zag er erg mooi uit, zo stralend en gelukkig samen metHoop dat jullie een onvergetelijke dag hebben gehad! Had wel een heel ander persoon bedacht bij jouw posts....
Zat te wachten tot C. wakker was en zijn er toen in gedoken, wees gerust!quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:54 schreef Lishe het volgende:
Dutch, wat doe je hier? Durp in gij!
Faja, wat een schrik!
Ik moet nog tot 17.00 werken maar er is niks te doen . Ben maar aan het poetsen gegaan. Hmpf.
Miss, markt klinkt leuk.
Het leek me ook al stug dat al die reacties kwamen van de soja melk, omdat tie dat al een paar maanden krijgtquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:12 schreef Faja-Lobi het volgende:
Dank jullie wel voor de beterschapwensen.
@Fannie, we hebben hem vandaag helemaal geen sojamelk gegeven en daarom had ik niet verwacht dat hij er vanmiddag weer zo uit zou zien. Blijkt dat hij een virus heeft waarbij de rode vlekken normaal bijverschijnsel zijn.
Oh dat is her om de hoekquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:16 schreef snoopy het volgende:
[..]
Gevonden: http://www.druivenkwekerij.nl
Beterschap voor Nathan!
Ik had in ieder geval verwacht dat je blond was en kort haar had. Waarop ik dat baseer, geen idee... Maar ben ook wel heel benieuwd of je in het dagelijks leven lijkt op de trouwfoto's of dat je stiekem toch gewoon blond bent en kort haar hebtquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:44 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dat 'zei' laats ook iemand anders hier op het forum.![]()
Wat hadden jullie je dan voorgesteld?![]()
al vraag ik me af of je me aan de hand van één van de trouwfoto's ueberhaupt op straat zou herkennen. Mijsje heeft me in het echt gezien: mijsje, kom eens vertellen? Lijk ik in het normale leven op de persoon op de trouwfoto's?
![]()
En dat ik voor de bruiloft een pruik op hadquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:44 schreef Poezebeest het volgende:
Ik had in ieder geval verwacht dat je blond was en kort haar had. Waarop ik dat baseer, geen idee... Maar ben ook wel heel benieuwd of je in het dagelijks leven lijkt op de trouwfoto's of dat je stiekem toch gewoon blond bent en kort haar hebt
Het stond je in ieder geval dan wel erg goedquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:48 schreef Asyniur het volgende:
[..]
En dat ik voor de bruiloft een pruik op had
Ja, die was met veters aan de achterkantquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:53 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Het stond je in ieder geval dan wel erg goed![]()
Paste de jurk nog wel ivm de beebie in de buik?
Het is voor een goed doel hè... Maar ik herken het, ik had straplessjurk met halter en schrok op sommige foto's ook wel van mijn voorgevel en dan ben ik nog niet eens zwangerquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:56 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ja, die was met veters aan de achterkant
alleen toen ik een foto zag van mezelf van de zijkant schrok ik wel een beetje van mijn voorgevel![]()
Mja, ik heb nu 'maar' 1 cupmaatje meer dan normaalquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:02 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Het is voor een goed doel hè... Maar ik herken het, ik had straplessjurk met halter en schrok op sommige foto's ook wel van mijn voorgevel en dan ben ik nog niet eens zwanger![]()
jaaaa ik kan keigoed solderen!quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:33 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Welnee, kan je een beetje solderen?. Dan mag je die van mij ook doen, want ik haaaaaat solderen
.
en dat meld je dan wel ff van te voren natuurlijkquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:11 schreef Belana het volgende:
de kinderen hebben een prima dag gehad idder waren speeltuintjes, dus dat was prima
beekse bergen is gewoon zo groot en ruim dat je weinig dieren ziet, wel heerlijk voor die dieren zelf hoor, dat wel! volgende keer blijdorp
zit jij ook mee te janken?quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:29 schreef k_i_m het volgende:
Wat een zielige documentaire over Farah Fawcet op RTL4 trouwens.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:40 schreef Lishe het volgende:
Leuk! En een voorlezer! Dat is helemaal gezellig voor Marietje!
Toen Luuk en nichtje bij elkaar op de kamer sliepen voor het eerst stonden ze na 10 minuten huilend onderaan de trap, hadden ze elkaar opgestookt over heksen! nadat ze verjaagt waren sliepen ze binnen 5 minuten.
Mijn nichtje en ik logeren nog steeds bij elkaar. Daar droomden we vroeger al over "Als we later onze eigen huizen hebben gaan we ook bij elkaar logeren, goed?"
Edit: Beloofd!
Want dan ZIJN DE KINDEREN JARIG!![]()
jaquote:Op maandag 31 augustus 2009 08:59 schreef cattie het volgende:
Heeft Cas ze weer terug?![]()
Ik ga idd wel weer naar rood over een tijdje.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 08:19 schreef cattie het volgende:
Het gaat geweldig met Fee! Het is zo'n schatje, ze heeft nu ook haar eerste tandje. Ze wordt groot.
Het pesthumeur is langzaam over gegaan, gisteravond was hij wel weer vrolijk!
Ik weet het niet, 't wil nog niet ergquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:04 schreef snoopy het volgende:
Hoe lang denk je nog Rewimo?
Enne, ik wist niet wat ik moest doen dus de doktersdienst gebeld
postkantoor is niet meer hequote:Op maandag 31 augustus 2009 11:09 schreef cattie het volgende:
Snoopy, dat is eng! Gelukkig is het weer over.
Van mijn moeder hebben Ive en Fee een spaarpot met kleingeld gekregen (grootste is 50 cent) met ongeveer 60 euro. Waar zou ik dat kunnen storten? Bij het postkantoor?
heerlijkquote:Op maandag 31 augustus 2009 12:51 schreef Asyniur het volgende:
Yns! Hoe was je weekend met nichtjelief?
In de bezemwagen springen klauteren?quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:00 schreef Rewimo het volgende:
Nah zeg, ik moet straks dwars door de Vuelta heen om mijn kind op te halen. Alles wordt afgezet en ik heb geen idee hoe ik bij de school moet komen want daar rijden al die wielrenners dus langs. Aan de ene kant kan ik er niet in want daar komen de wielrenners langs, dan rijden ze om het dorp heen - waar dus ook de straat naar de school begint - en dan aan de andere kant er weer uit. En aan die kant kan ik er dan ook niet in
Wordt nog leuk straks, ik heb nog geen idee hoe ik dat aan ga pakken
Postkantoren zijn er nog wel hoor! www.postkantoor.nl En ik zoek iets met een telautomaat, want 2 kg muntjes sorteren duurt me wat te lang.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
postkantoor is niet meer heeven bij de ING langs gaan en dan kun je dat gewoon storten. hooguit dat ze aangeven dat je de muntjes bij elkaar in een zakje moet doen en aan moet geven hoeveel erin zit
Dat had ik weer niet gezien sorryquote:Op maandag 31 augustus 2009 13:51 schreef dutchie het volgende:
(ik vroeg trouwens eerder hoe het nu met Eva ging en met jullie zelf natuurlijk)
quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:42 schreef Lois het volgende:
Ik hang hier al rond sinds de start van de site
je bedoelt qua usernummer? Klopt want ik had eerst een andere nickquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:25 schreef Troel het volgende:
[..]
Tsss, jij bent lang niet zo oldbee als Bert![]()
quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:35 schreef Lois het volgende:
[..]
je bedoelt qua usernummer? Klopt want ik had eerst een andere nick
Ja? Stond jij aan de wieg van de kliekjesrellen?quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik was zwanger van middelste en hing al rond op wat andere fora maar daar waren ze nog niet aan kinderen toe. Viavia van Fok gehoord, eerst heel lang aan het lurken geweest in LIF waar het zwangerschaps en kleine kindertjestopic liep en uiteindelijk toch maar aangemeld en mee gaan kletsen.
De eerste kliekjesrel volgde al vrij snel
nee, nee (wacht nu maar even afquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:11 schreef Sugar het volgende:
Echt, Lily? dat is wel briljant!
Maar euhm ik heb dus al gebeld, he? Ik hoef toch niet opnieuw, hoop ik?!![]()
![]()
jaaa moralia, hangt die hier nog ergens rond of is die zomaar ineens verdwenen?quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb nog nooit echt gesolliciteerd op een baan
Ben er altijd viavia aangekomenMooiste was mijn laatste baan, die was via iemand die ik op Fok had leren kennen..Moralia voor de oldbies
ja hoor ! T is wel lekker eigenlijk zo weinig urenquote:Op maandag 31 augustus 2009 13:30 schreef debuurvrouw het volgende:
Gaat het goed Stout, zo langzaamaan weer terugkeren?
quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb nog nooit echt gesolliciteerd op een baan
Ben er altijd viavia aangekomenMooiste was mijn laatste baan, die was via iemand die ik op Fok had leren kennen..Moralia voor de oldbies
Nee hoor, kan best.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:42 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, nou het toch over solliciteren gaat.... Ik kreeg een afwijzing (op een open sollicitatie![]()
) aan het begin van mijn vakantie. Toen vond ik het te laat om nog weer terug te bellen over hoe en waarom maar nu knaagt het. 4 weken na dato bellen is te lang geleden denk ik hè?
![]()
Gefeliciteerd moussyquote:Op maandag 31 augustus 2009 07:24 schreef moussy het volgende:
Oh nuchtere maag... Dan nog maar een hysterisch taartje er bij, olé olé![]()
[ afbeelding ]
Ik ben weer eens 23 geworden
Ja inderdaadquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:54 schreef moussy het volgende:
[..]
Jaaah dat weet ik nog! In de lingeriezaak!
Klopt ook! Tapas, belegde broodjes, kaas en meer van dat soort dikmakende dingenquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:12 schreef livelink het volgende:
Moralia, die was ik helemaal vergeten![]()
Mij staat nog een chocolaterie of delicatessenzaak bij van jou, De_Taartjesfee.
klinkt lekker,quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Klopt ook! Tapas, belegde broodjes, kaas en meer van dat soort dikmakende dingen
Wat een geheugen hebben jullie joh
Dan lees ik niet ver genoeg en dan vergeet ik de helft omdat het een zin verder pas staatquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:21 schreef miss_sly het volgende:
Wat had je verkeerd gelezen dan?
Wij hadden lekkere tortellini met geitenkaas/honing en met asperges/nog wat van de bio-markt vna gisteren en die was echt heerlijk![]()
Eind september is die markt weer, dus dan gaan we even lekker inslaan en een lekker etentje plannen met die zalige produkten
ow sorry, maar ik moet echt even zoooo lachen om je postquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:16 schreef Sugar het volgende:
Mensen!
Ik heb gebeld naar die plek waar ik gesolliciteerd heb, om te vragen of ze het allemaal ontvangen hebben. Zeg ik "Of alles goed is aangekomen, het hele gedoetje." (Gedóetje!!!) Dus die man aan de andere kant, half lachend, maar ook wel kritisch: "Zei je nou 'gedoetje'?"![]()
![]()
![]()
Aaaaaaaah!
Wat een ramp dat bellen. Ik zei het toch! Nu bellen of mailen ze me of het er is. En als het er niet is, kunnen ze me niet eens bellen of mailen, want ik heb heul geen gegevens doorgegeven net. Aaaaaah.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:39 schreef Morretje het volgende:
Sugar<-Je zou bijna willen dat je jezelf zo zou kunnen tegenhouden met een pleister
![]()
Een vriendin van mij heeft thuis baby-egeltjes opgevangen, ben er even geweest vanmiddag.. Zo lief!![]()
Nu alleen eten, dus uit de diepvries een stoofpotje. Aardappeltjes erbij, klaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |