juh de oude is er nog zonder updates..maar ben druk bezig met een nieuwequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:58 schreef oeke het volgende:
Kleurdoos, heb jij geen webwinkel meer? Met leuke haaksels en dergelijke?
juhpquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:10 schreef huuphuup het volgende:
leuk! ziet er tof uit. Mutsje ook gehaakt?
ik ben gek op zulke mutsjes in de winterdraag altijd van die dingen. Ik heb een mutshoofd
quote:Op zondag 30 augustus 2009 08:03 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik had gisteren ook wel dat hersenloze vermaak willen zien a la let's dance. K2 zoekt K3 heb ik vorige week gekeken en dat doe ik me zelf niet meer aan. Helaas was er voor mij gisteren avond helemaal geen tv maar zaten we weer eens op de dokterspost met de jongste. Blijkt dat hij dus ook erg allergisch reageerd op soja melk. Iets wat hij al 8 maanden krijgt maar gisteren kennelijk teveel van het goede was. Arme kind zat onder de uitslag, was opgezwollen en had het benauwd. En dan heb je een eikel van een arts die vraagt wat ik denk dat hij voor me kan betekenen.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 08:03 schreef Faja-Lobi het volgende:
En dan heb je een eikel van een arts die vraagt wat ik denk dat hij voor me kan betekenen.
Ben ik nou de enige die het wel normaal vind dat een arts vraagt wat je denkt dat hij voor je kan betekenenquote:Op zondag 30 augustus 2009 09:03 schreef Stout het volgende:
Wat eng Faja en dan zo'n HORK van een arts....ik vind echt dat ze daar wat aan moeten doen in de opleiding. T lijkt wel mode te zijn of zo... hoe bot kan ik zijn. Jammer, alleen met wat medeleven/sympathie bereik je wat.
Het stomme is dat ik belde met de centrale doktersdienst omdat ik wou weten of ik hem de medicatie mocht toedienen van de oudste. De assistente vond het noodzaak dat ik langs kwam zonder overleg met de arts en als je dan daar heen gaat en krijgt te horen "en wat denk je dat ik voor je kan betekenen?" dan kan ik echt zo kwaad worden. Dan nog eens niet kijken naar hoe het kind er uit ziet en "tsja het ziet er uit als een voedselallergoe". Goh daar waren wij ook nog niet achter. Dus ik leg uit dat ik allergisch ben voor pinda's en dat ik op zwel, jeuk krijg, benauwd wordt en mijn keel dicht gaat zitten als ik het eet. En dat ik bang ben dat hij niet kenbaar kan maken dat zijn keel dicht gaat zitten en hoe ik daar achter kan komen voor het kind blauw aanloopt zegt ie alleen maar dat ik hem zijn pufjes moet geven. Nou geloof me als ik zo een allergische reactie heb dat mijn keel dicht gaat zitten werkt een pufje ventolin echt niet.quote:Op zondag 30 augustus 2009 09:03 schreef Stout het volgende:
Wat eng Faja en dan zo'n HORK van een arts....ik vind echt dat ze daar wat aan moeten doen in de opleiding. T lijkt wel mode te zijn of zo... hoe bot kan ik zijn. Jammer, alleen met wat medeleven/sympathie bereik je wat.
Laat mij dan ook maar een hork zijn, als je zelf al aangegeven hebt zelf te willen gaan dokteren zou ik ook vragen wat ik voor je kan doenquote:Op zondag 30 augustus 2009 09:41 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Het stomme is dat ik belde met de centrale doktersdienst omdat ik wou weten of ik hem de medicatie mocht toedienen van de oudste. De assistente vond het noodzaak dat ik langs kwam zonder overleg met de arts en als je dan daar heen gaat en krijgt te horen "en wat denk je dat ik voor je kan betekenen?" dan kan ik echt zo kwaad worden. Dan nog eens niet kijken naar hoe het kind er uit ziet en "tsja het ziet er uit als een voedselallergoe". Goh daar waren wij ook nog niet achter. Dus ik leg uit dat ik allergisch ben voor pinda's en dat ik op zwel, jeuk krijg, benauwd wordt en mijn keel dicht gaat zitten als ik het eet. En dat ik bang ben dat hij niet kenbaar kan maken dat zijn keel dicht gaat zitten en hoe ik daar achter kan komen voor het kind blauw aanloopt zegt ie alleen maar dat ik hem zijn pufjes moet geven. Nou geloof me als ik zo een allergische reactie heb dat mijn keel dicht gaat zitten werkt een pufje ventolin echt niet.
Maar goed, ik neem dat alles wel mee in een gesprek met de kinderlongarts waar we binnenkort weer heen moeten en vraag dan wel om een uitgebreide allergietest.
ik ga denk ik maar eens me zelf nuttig maken, anders val ik zo in slaap ben ik bang.
die in het park ? Veel plezier ! Schijnt leuk te zijnquote:Op zondag 30 augustus 2009 08:51 schreef Kleurdoos het volgende:
Wij gaan vandaag naar zo'n openlucht feestdinges.. ben benieuwd..vorig jaar konden we niet omdat mn vriend een meloenhoofd had van de operatie
Niet standaard, want ik heb andere voor Cas.quote:Op zondag 30 augustus 2009 10:27 schreef Faja-Lobi het volgende:
het is een medicijn dat ze standaard voorschrijven bij een allergische reactie en ik heb het hem juist niet gegeven zonder toestemming van een arts. Ik wil niet zelf gaan dokteren maar als ik dan langs moet komen om het te laten zien dan verwacht ik toch wel dat de arts in kwestie weet waarom ik daar ben.
Maar als iemand nou toch al aangegeven heeft wat een oplossing is, is dat toch niet zo héél gek?quote:Op zondag 30 augustus 2009 10:29 schreef Stout het volgende:
T ging mijn meer om zo van : je ziet een opgezwollen kind dat het benauwd heeft dan ga je toch niet vragen wat kan ik voor je doen maar hulp bieden... Of ben ik nu zo maf ?
Ik heb zelf tavegyl, iets wat ze naast aerius ook vaak toedienen bij allergische reacties. Het gaat mij er om dat als ik zelf doktertje wil spelen ik niet de moeite zal nemen om een arts te raadplegen. En een dokter moet mij de oplossing bieden die verlichting geeft aan mijn kind.quote:Op zondag 30 augustus 2009 10:28 schreef moussy het volgende:
[..]
Niet standaard, want ik heb andere voor Cas.
Hork is voor mij zo iets als : lomp en verder niets... maar ik hou mijn mond wel weer...quote:Op zondag 30 augustus 2009 10:44 schreef snoopy het volgende:
Ik vond het gewoon een normale vraag van een arts die gewoon wil weten wat jij denkt dat er aan de hand is. Maar als je iemand dan al een eikel en een hork noemt...
neee johquote:
Maar hij is wel schitterendquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:22 schreef moussy het volgende:
katten... vandaag weer 1 met de wind in zn kont..![]()
Ik deed echt niets hoor..
[ afbeelding ]
Hij doet natuurlijk nog steeds niets!
[ afbeelding ]
Écht niet!
[ afbeelding ]
*zucht*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |