Het laatste, duh.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:04 schreef Breach het volgende:
Wow, wat is er aan de hand met die mods
Is dat serieus? Of zitten jullie nou te kutten?
Maar Ray heeft toch geen ruzie met Sjimz..quote:
Jullie waren eigenlijk tot de goal niet te horen. Maar ik sta aan de overkant he, geeft altijd een vertekend beeld.quote:
Ik edit nooit voor niets.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:13 schreef Robinhoo het volgende:
Maar die post die jij edit zijn wel hoax Prosac, dat moet
Van de ruzie was een HOAX.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:09 schreef denthemen het volgende:
Sjimz, wees eens eerlijk: Hoax of niet?
De rest leest dit toch niet
Er stond: Tyf eens gauw op.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:13 schreef Robinhoo het volgende:
Maar die post die jij edit zijn wel hoax Prosac, dat moet
Dat mag toch?quote:
Ja dus de edit was wel een hoax.quote:
Hehe, zo ken ik er nog een! Die gooide zijn jas (+/- 200 euro) weg nadat ie was gaan pinnen in zn eentje in de zatte bui. Had ie het warm maar hij had zijn geld er ook in gedaan, kwam ie terug wou ie bestellen kwam hij er achter dat het toch in zijn jas zatquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:59 schreef Breach het volgende:
[..]
Hehe, maatje van me was gister schijnbaar zo bezopen dat ie zn vest in de prullenbak gooide omdat ie geen zin had om in de rij te staan bij de garderobe
Nu vindt ie het toch wel zonde van zn 80 euro
quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:41 schreef denthemen het volgende:
Verschrikkelijke overtreding net in het Belgische voetbal, onder de spoiler een gifjeDie gaat niet fit zijn voor Anderlecht - AjaxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
En ik hoop dat Witsel dit seizoen niet meer mag voetballen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:43 schreef Breach het volgende:
[..]
Die gaat niet fit zijn voor Anderlecht - Ajax
Ben benieuwdquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:41 schreef RayMania het volgende:
Zo, thuis. Leuk weekend.
Nu eens kijken of de foto's en video's wat zijn geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |