quote:
Die fietsen zijn echt gruwelijkquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik had echt zo'n mazzel. Op de juiste plek om de juiste tijd.
En die fietsen!
Ja, ik zag het ook nadat ik het gepost had.quote:
Pfffquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:17 schreef Prosac het volgende:
Bij Anderlecht nu ook Polak eraf met gescheurde kniebanden.. zit ze niet mee zeg
Wat dan?quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:20 schreef M0NTANA het volgende:
Toch maar naar Mysteryland gegaan en goed vermaakt. Jammer alleen van het einde.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Homologatiequote:Op zondag 30 augustus 2009 22:35 schreef toma het volgende:
Jezus ik kijk nog even voor de zekerheid op internet naar m'n rooster staat er ineens bij een vak als opmerking: 'Uitsluiten voor Homologatie'
Wtf betekend dat
Op de brug over de snel weg kwam alles vast te staan. Werden meerdere mensen afgevoerd, omdat ze in de verdrukking kwamen. Heb nog steeds geen idee waarom dat alemaal was, maar zag er niet goed uit.quote:
succesquote:
hier moet ik ff op reageren..quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:09 schreef Kopbal het volgende:
Woehaaaa lekker middagje, alleen 2 p unten te weinig. Nu in de auto..
Was het een pingel?
Mja, als wij voor rust met 3-0 voorstaan heb je niks te klagen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:48 schreef 9christensen het volgende:
[..]
hier moet ik ff op reageren..
gelijkspel was wel terecht hoor
hij is jaloers op de kuipquote:Op maandag 31 augustus 2009 01:08 schreef denthemen het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #504: Vooralsnog aan kop!
Straks even solliciterenquote:
Komende tijd mag ik al blij zijn als ik uberhaupt tijd heb om op fok te komen.quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:59 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Komende tijd mag ik al blij zijn als ik uberhaupt tijd heb om op fok te komen.
quote:
alleen wie aan het draaien was zekerquote:Op maandag 31 augustus 2009 13:02 schreef Robinhoo het volgende:
Bruins was chill.
9christensen na bruins nog even naar pcf geweestWas 1 kerel
Ja en die viel bijna in slaap.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:03 schreef 9christensen het volgende:
[..]
alleen wie aan het draaien was zeker
hahaquote:
Ja 500 meter.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:10 schreef 9christensen het volgende:
[..]
haha
woon je daar dichtbij ofzo?
das echt buitenaf
quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:16 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja 500 meter.
maar de taxi bracht ons vanaf bruins erheen om 2.30 uur en haalde ons om 3.30 uur weer op
ja vaste taxi chauffeur hebben we voor bruinsquote:Op maandag 31 augustus 2009 13:19 schreef 9christensen het volgende:
[..]
haha, netjes van die taxi chauffeur
Jij dan al druk aan het solliciterenquote:
nog nietquote:Op maandag 31 augustus 2009 13:37 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Jij dan al druk aan het solliciteren
Doet ie dat niet al 9,5 jaarquote:Op maandag 31 augustus 2009 13:44 schreef Robinhoo het volgende:
Tong staat nu al te trappelen om de nieuwe mod te "ontgroenen".
Juistquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |