abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72460125
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 13:43 schreef jakkop het volgende:
W00tw00tw00000t!

.......................

Leuk zeg zo'n warm welkom! Hoeveel km had je nu ongeveer gefietst en in welke streek zit je eigenlijk?
pi_72460294
Een km of 70, niet ontzettend veel dus. Zit in de West Midlands, tegen Birmingham aan.

Overigens rijden er ook nog nog een paar oude mannen mee, die in hun dagen behoorlijk aardig konden trappen. Eentje met een zilveren Olympische medaille.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_72460919
Net ff een klein tochtje gemaakt maar man wat kan ik me irriteren aan sommige mensen.
Loopt er zo'n kakkerig wijf(oud-zuid) op het fietspad die mij aan ziet komen en wil ze gewoon niet opzij gaan(terwijl de stoep helemaal leeg was).
Ik ging dus ook niet opzij en dus botste die trut tegen mijn pols aan.

Ik snap die haat tegen renners echt niet
Volgende duw ik ze wel weg en dat meen ik(ik snap dat de haat dan alleen maar erger wordt maar dat is dan jammer).
pi_72461137
Op die manier maak je de haat alleen maar groter. Ze had natuurlijk aan de kant moeten gaan, maar als je afgeremd had en had gevraagd of ze aan de kant wil gaan omdat fietspad etc., dan krijgt ze meteen al een beter beeld van wielrenners.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_72461446
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 14:49 schreef jakkop het volgende:
Op die manier maak je de haat alleen maar groter. Ze had natuurlijk aan de kant moeten gaan, maar als je afgeremd had en had gevraagd of ze aan de kant wil gaan omdat fietspad etc., dan krijgt ze meteen al een beter beeld van wielrenners.
Als iemand zo'n arrogant als zij deed doet dan ga ik echt niet netjes vragen of ze opzij wilt gaan, ze had geen enkele reden om daar te lopen.
Oké ik zal niemand gaan duwen denk ik(ben ik veel te schijterig voor ) maar ik ga ook weer niet over de stoep omdat zij zo nodig op het fietspad wilt lopen.
Ik ging trouwens maar 25km/h.
pi_72461551
25 km/h is voor een wielrenner misschien een rustig tempo, maar als je loopt is dat angstaanjagend snel.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_72461610
Ik had pas ook een gezin voor me waarvan de man het nodig vond om te gaan klieren. Ik heb hem overdreven bedankt dat hij alsnog aan de kant ging toen we zowat stilstonden. Ook in dit geval was er ruimte genoeg op het dubbel fietspad. Ik snap dat soort akties niet al denk ik wel dat best veel wielrenners ook echt aso zijn aan de hand van wat ik zo regelmatig zie gebeuren. Geen bel, mensen schrikken zich de tering en krijgen ook nog de volle laag...
pi_72463570
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 15:07 schreef jakkop het volgende:
25 km/h is voor een wielrenner misschien een rustig tempo, maar als je loopt is dat angstaanjagend snel.
Snel genoeg om mij van tientallen meters te zien en rustig midden op het fietspad door te blijven lopen?
pi_72464141
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 16:31 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Snel genoeg om mij van tientallen meters te zien en rustig midden op het fietspad door te blijven lopen?
Zoals ik al zei, ze had aan de kant moeten gaan.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_72467435
Zojuist even flink inkopen gedaan. Helm, shirt, regenjasje, beenwarmers. En dat voor een ruime 60 euro! Lang leve Ebay!
Eins, zwei, hoeplakai.
  zondag 6 september 2009 @ 12:18:53 #86
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_72482390
Zo terug van Frankrijk
Alpe D'Huez 1.15 (dorp), 1.21 (officiële finish)
Telegraph 0.58
Galibier 2.02 Niet onder de 2 uur gehouden

Het was er nog goed warm. Bij het begin van de Galibier gaf de teller 38 graden aan.
Verder tot en met woensdag toch gauw richting de 30 graden gehad.

Nu maar eens focussen hoe we de winter door gaan komen
pi_72482527
quote:
Op zondag 6 september 2009 12:18 schreef ursel het volgende:
Zo terug van Frankrijk
Alpe D'Huez 1.15 (dorp), 1.21 (officiële finish)
Telegraph 0.58
Galibier 2.02 Niet onder de 2 uur gehouden

Het was er nog goed warm. Bij het begin van de Galibier gaf de teller 38 graden aan.
Verder tot en met woensdag toch gauw richting de 30 graden gehad.

Nu maar eens focussen hoe we de winter door gaan komen
Top prestatie man!
pi_72485786
Vandaag lekke band gehad omdat er een steentje door mijn buitenband heenstak. Aangezien ik deze Conti's gp4000s pas 500km heb, wil ik op een of andere manier dat gaatje even dichtmaken. Iemand tips waarmee dat het beste gaat?
Dus toch .
pi_72487591
Hahaha! Mijn eerste 60+ km. ritje gedaan (65,44 km.).Lelystad-Almere-Lelystad. Nog wel met een gemiddelde van net boven de 25 km/u, maar ja....... Alle begin is moeilijk zullen we maar zeggen. Mijn bovenbenen stonden af en toe op ontploffen!!
pi_72487998
Kut wind op de dijk richting Odijk . Wel weer eens 90km weggetikt .
  FOK!fotograaf zondag 6 september 2009 @ 20:04:23 #91
73911 ultra_ivo
pi_72496304
Vandaag een lekker ritje gemaakt op een meet van het fiets forum. Een speciale staalmeet. Schitterend om alle oude klassieke merken uit een vervlogen tijdperk weer om me heen te zien. Een vlak ritje met een groep is toch goed voor het zelfvertrouwen. Hier hal ik een gemiddelde van 28 over 90km gewoon nooit. Nu ging het makkelijk.
pi_72497222
Vandaag de Charly Gaul gereden (een cyclo in Luxemburg). Op de eerste klim zat ik wat te ver van achteren (ondanks dat de eerste 20 km vlak was en op een brede weg, was opschuiven niet zo makkelijk), dus ik kon niet met de eersten mee. In een grote groep terechtgekomen en de volgende beklimmingen daar steeds met de eerste mee, totdat op 125 km de tank een beetje leeg was. Wel jammer, want ik zat toen in een groepje van een man of 10 wat was weggereden uit ons peloton. Nu kwam dus het hele peloton weer over mee heen.
150 km, 1600 hm. 4:28 oid (34 gemiddeld). 175e van de 550 of zo.
pi_72498247
Iemand een goede tip voor een rijwielhandel in Rotterdam? Vandaag schakelen naar lichtste versnelling maar blijkbaar had m'n derailleur een tikkie gehad tijdens de terugreis in de bus van vorige week. Vol in m'n wiel, twee spaken gebroken, velg krom getrokken en ik kon met de trein terug naar huis

[ Bericht 0% gewijzigd door FJD op 06-09-2009 21:01:02 ]
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  zondag 6 september 2009 @ 20:55:59 #94
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_72498484
quote:
Op zondag 6 september 2009 20:50 schreef FJD het volgende:
twee spaken gesproken
Wat zeiden ze?
pi_72498732
quote:
Op zondag 6 september 2009 20:55 schreef Zelva het volgende:
Wat zeiden ze?
Knak
pi_72503010
quote:
Op zondag 6 september 2009 20:50 schreef FJD het volgende:
Iemand een goede tip voor een rijwielhandel in Rotterdam? Vandaag schakelen naar lichtste versnelling maar blijkbaar had m'n derailleur een tikkie gehad tijdens de terugreis in de bus van vorige week. Vol in m'n wiel, twee spaken gebroken, velg krom getrokken en ik kon met de trein terug naar huis
Das balen

Wanneer kom je weer in POL? Ik mis je felheid een beetje
pi_72503672
quote:
Op zondag 6 september 2009 22:30 schreef EchtGaaf het volgende:
Das balen
Allang blij dat t geen ongeluk opleverde. Opeens blokkeert je achterwiel en kun je geen kant meer op. Met wat minder fortuin ga je onderuit net als er een auto voorbij komt. Nu ist alleen materiaal schade.
quote:
Wanneer kom je weer in POL? Ik mis je felheid een beetje
Ik zou er niet op wachten. Zeg nooit nooit, over een paar jaar heb ik vast weer andere interesses maar op dit moment boeit het me weinig.
pi_72503899
quote:
Op zondag 6 september 2009 22:43 schreef FJD het volgende:

[..]

Allang blij dat t geen ongeluk opleverde. Opeens blokkeert je achterwiel en kun je geen kant meer op. Met wat minder fortuin ga je onderuit net als er een auto voorbij komt. Nu ist alleen materiaal schade.
[..]
Was vast erg schrikken
Nou gelukkig dat je het relatief goed heb afgebracht....
quote:
Ik zou er niet op wachten. Zeg nooit nooit, over een paar jaar heb ik vast weer andere interesses maar op dit moment boeit het me weinig.
Ach POL zelf heeft ook ups and downs..... Nou hoe dan ook, je bijdragen mag ik wel..... Dus kijk maar
  zondag 6 september 2009 @ 23:02:44 #99
11102 knep
Mountainfreak
pi_72504867
Vanavond nog een mooi stukje gefietst, 82 km met 26 gemiddeld.
Zaten nog een paar pittige klimmetjes in, vooral ene bij Spaubeek nekte me nogal, die kende ik nog niet.
pi_72508646
weekendje ardennen was eigenlijk een weekendje limburg

maar weer thuis nu en ik moet een schokkende mededeling/bekenning doen, waarvan ik niet had verwacht dat ik het ooit nog zou zeggen: klimmen is best leuk... vooral de wat minder steile/geleidelijkere klimmetjes (3 landenpunt, camerig etc) gingen best lekker!
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')