Leuk zeg zo'n warm welkom! Hoeveel km had je nu ongeveer gefietst en in welke streek zit je eigenlijk?quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:43 schreef jakkop het volgende:
W00tw00tw00000t!
.......................
Als iemand zo'n arrogant als zij deed doet dan ga ik echt niet netjes vragen of ze opzij wilt gaan, ze had geen enkele reden om daar te lopen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:49 schreef jakkop het volgende:
Op die manier maak je de haat alleen maar groter. Ze had natuurlijk aan de kant moeten gaan, maar als je afgeremd had en had gevraagd of ze aan de kant wil gaan omdat fietspad etc., dan krijgt ze meteen al een beter beeld van wielrenners.
Snel genoeg om mij van tientallen meters te zien en rustig midden op het fietspad door te blijven lopen?quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:07 schreef jakkop het volgende:
25 km/h is voor een wielrenner misschien een rustig tempo, maar als je loopt is dat angstaanjagend snel.
Zoals ik al zei, ze had aan de kant moeten gaan.quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:31 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Snel genoeg om mij van tientallen meters te zien en rustig midden op het fietspad door te blijven lopen?
Top prestatie man!quote:Op zondag 6 september 2009 12:18 schreef ursel het volgende:
Zo terug van Frankrijk
Alpe D'Huez 1.15 (dorp), 1.21 (officiële finish)
Telegraph 0.58
Galibier 2.02 Niet onder de 2 uur gehouden![]()
Het was er nog goed warm. Bij het begin van de Galibier gaf de teller 38 graden aan.
Verder tot en met woensdag toch gauw richting de 30 graden gehad.
Nu maar eens focussen hoe we de winter door gaan komen![]()
Wat zeiden ze?quote:Op zondag 6 september 2009 20:50 schreef FJD het volgende:
twee spaken gesproken
Knakquote:
Das balenquote:Op zondag 6 september 2009 20:50 schreef FJD het volgende:
Iemand een goede tip voor een rijwielhandel in Rotterdam? Vandaag schakelen naar lichtste versnelling maar blijkbaar had m'n derailleur een tikkie gehad tijdens de terugreis in de bus van vorige week. Vol in m'n wiel, twee spaken gebroken, velg krom getrokken en ik kon met de trein terug naar huis
Allang blij dat t geen ongeluk opleverde. Opeens blokkeert je achterwiel en kun je geen kant meer op. Met wat minder fortuin ga je onderuit net als er een auto voorbij komt. Nu ist alleen materiaal schade.quote:
Ik zou er niet op wachten. Zeg nooit nooit, over een paar jaar heb ik vast weer andere interesses maar op dit moment boeit het me weinig.quote:Wanneer kom je weer in POL? Ik mis je felheid een beetje![]()
Was vast erg schrikkenquote:Op zondag 6 september 2009 22:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Allang blij dat t geen ongeluk opleverde. Opeens blokkeert je achterwiel en kun je geen kant meer op. Met wat minder fortuin ga je onderuit net als er een auto voorbij komt. Nu ist alleen materiaal schade.
[..]
Ach POL zelf heeft ook ups and downs..... Nou hoe dan ook, je bijdragen mag ik wel..... Dus kijk maarquote:Ik zou er niet op wachten. Zeg nooit nooit, over een paar jaar heb ik vast weer andere interesses maar op dit moment boeit het me weinig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |