abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72454115
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 01:30 schreef Johan_81 het volgende:

[..]

Ik begrijp dat maar dat kan niet want wat moet ik zonder haar...
ik kan haar niet van de een op de andere dag missenl, ik zou niet weten hoe. gvd, niet dit!
Hallo, je bent een kerel van 28 jaar, nu kom je over als 12 jaar, je verdient beter dan haar.
pi_72454119
Das dus einde oefening
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_72454130
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 16:05 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Zo zijn vrouwen nu eenmaal, ze nemen voor zichzelf al de beslissing,maar brengen het in kleine stapje aan hun partner.
Geloof ons nu maar en ga er vanuit dat ze niet terugkomt en sta niet gek te kijken als ze vlug/snel een ander heeft, die zal ze nu al wel langer op het oog hebben.
Probeer verder gaan met je leven en ga dingen doen, waardoor je niet constant loopt te malen!
Dat maak je zelf uit, gewoon de waarheid uit haar krijgen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_72454353
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 03:28 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Hallo, je bent een kerel van 28 jaar, nu kom je over als 12 jaar, je verdient beter dan haar.
Ja weet ik niet de bedoeling maar nogal lastig om je groot te houden op zon moment. Ik zal er et beste van maken voorlopig.
Ik denk altijd eerst goed na,... voordat ik iets stoms zeg. - Loesje
pi_72454354
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 06:40 schreef Johan_81 het volgende:

[..]

Ja weet ik niet de bedoeling maar nogal lastig om je groot te houden op zon moment. Ik zal er et beste van maken voorlopig.
Ik begrijp je wel. Nu voel je je gewoon heel kut en dat heeft niks met leeftijd te maken.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zaterdag 5 september 2009 @ 10:31:04 #156
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_72455526
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 06:40 schreef Johan_81 het volgende:

[..]

Vrienden blijven werkt vrijwel nooit. Je komt er sneller overheen als je geen contact meer met haar hebt, hoe moeilijk dat ook is. Anders blijf je alleen maar hoop houden.
pi_72455551
Tel alles eens bij elkaar op, dan weet je al dat het voorbij was.
  zaterdag 5 september 2009 @ 11:15:20 #158
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_72456259
quote:
Op donderdag 3 september 2009 02:00 schreef Zzyzx het volgende:
Ooit overwogen om eens flink boos op dr te worden? Als je na zoveel jaar in de steek wordt gelaten om een zooi vaagheden dan valt dat toch niet zomaar te accepteren? Je hebt inmiddels je leven ingericht met het idee om samen met haar invulling daaraan te geven en zij moet loyaal zijn. Als ze dat echt niet kan opbrengen, afijn, dan is het over, maar het klinkt mij allemaal nogal slapjes in de oren zo. En ik zou haar zeker uithoren over wat die 'vriendinnen' hebben lopen bekokstoven want dat klinkt inderdaad niet in de haak. Als die hebben lopen stoken dan moet je haar flink duidelijk maken dat ze geen jarenlange relatie heeft gehad met die opgeschoten stukken onbenul maar met jou en dat dat meer waard is dan de acceptatie van die bende teven.

Uiteraard kan ik er naast zitten want ik ben geen expert in dit soort zaken en al was ik dat wel dan is dit nog altijd geen exacte wetenschap.
Dit dus.

Je moet je niet zo als een lulletje in een hoek laten duwen. Is moeilijk, dat weet ik.

Maar je zult zien dat deze ervaring je die kracht in de toekomst zal geven. Je kunt als man één keer het lulletje zijn maar daar moet je wel van leren.

Eigen ervaring ftw...
Intelligent, but fucked up.
  zaterdag 5 september 2009 @ 11:26:29 #159
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_72456445
quote:
Op donderdag 3 september 2009 21:11 schreef Johan_81 het volgende:
Haha.. tja maar dat zou wel erg schijnheilig zijn he! Dan kan ik het haar ook moeilijk kwalijk nemen als ze dat zou doen of ik moet zeggen "WE WERE ON A BREAK" maar dat helpt geloof ik ook niet!
gast, het IS voorbij.

Pak tenminste dat ene kansje om je eer te behouden. Fok die snol. Laat 'r lekker met d'r uitgezakte vriendinnen een liksessie gaan doen.

Of blijf zwelgen.
pi_72459378
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 11:26 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

gast, het IS voorbij.

Pak tenminste dat ene kansje om je eer te behouden. Fok die snol. Laat 'r lekker met d'r uitgezakte vriendinnen een liksessie gaan doen.

Of blijf zwelgen.
Lees ff terug,. het is ook voorbij. En ik heb daar 3 uur gezeten, waarbij ik natuurlijk ook boos ben geweest maar dat heeft echt geen zin.. ze heeft besloten, klaar. Ik ga ook zeker niet als een lulletje wegkwijnen hier maar ik weet even niet waar ik mee begin.. ik ga vandaag in ieder geval gewoon uit.
Ik denk altijd eerst goed na,... voordat ik iets stoms zeg. - Loesje
  zaterdag 5 september 2009 @ 13:45:08 #161
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_72459540
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 13:38 schreef Johan_81 het volgende:

[..]

Lees ff terug,. het is ook voorbij. En ik heb daar 3 uur gezeten, waarbij ik natuurlijk ook boos ben geweest maar dat heeft echt geen zin.. ze heeft besloten, klaar. Ik ga ook zeker niet als een lulletje wegkwijnen hier maar ik weet even niet waar ik mee begin.. ik ga vandaag in ieder geval gewoon uit.
Oh, my bad

Vanavond sowieso een tent met lekkere wijven opzoeken lijkt me?
pi_72460192
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 03:27 schreef THEFXR het volgende:

[..]

x2
x3, klinkt natuurlijk veel fijner dat je vrienden blijft met iemand waar je heel veel moois mee heb gedeeld, maar het werkt voor geen ene moer. Je gaat jezelf alleen maar gek lopen maken in je hoofd. Sterkte de komende tijd kerel.
pi_72466631
quote:

[..]

Je hebt iig levenservaring opgedaan, we hebben het bijna allemaal weleens aan de hand gehad, vandaar ook onze voorspellingen.
Ik zou idd geen contact met haar willen, anders kom je er ook achter dat ze waarschijnlijk een ander heeft.
Heb je je hele leven op haar ingericht? zodat het contact met vrienden/vriendinnen verwaterd is door de loop der jaren?
pi_72475089
-nvm-
pi_72476035
quote:

[..]

Tsja, die zagen we natuurlijk allemaal al aankomen. Maar klote voor jou. En misschien zul je er uiteindelijk wel blij mee zijn dat het zo gelopen is. Maar nu nog even niet. Sterkte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')