quote:Esther Kremer (29)
20 aug, 18:41
Er is nu ook een hyve voor mensen bij wie het plaatsen van een spiraaltje erg pijnlijk was:
http://www.plaatsenspiraaltje.hyves.nl
En vertel je ervaringen over het plaatsen op deze hyve.
quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:32 schreef Biels het volgende:
[ afbeelding ] .
Positief dat zij niet zomaar bezwangerd kan worden, dat wel.
quote:
Ik wou hem net posten, godverdomme wat een schaap zeg!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:32 schreef Biels het volgende:
[ afbeelding ] .
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:29 schreef de_boswachter het volgende:
Er zijn zelf MANNEN last van de spiraaltje hyves.!
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:32 schreef Biels het volgende:
[ afbeelding ] .
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:54 schreef CantFazeMe het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Nee Almere is de plek waar de echte Amsterdammers wonen en die verdienen dit soort volk nietquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:59 schreef de_boswachter het volgende:
Kunnen we niet gewoon Almere voorzien van hekken en al dat soort gedrochten daarin plaatsen ?
Deze zin snap ik niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:05 schreef J.Herrer het volgende:
Nee Almere is de plek waar de echte Amsterdammers wonen en die verdienen dit soort volk niet
Amsterdammers moeten zich voort kunnen plantenquote:
Mooie stringquote:
Je zusje?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:00 schreef o.us het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Maar waarom wonen ECHTE Amsterdammers in fucking Almere ?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:12 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Amsterdammers moeten zich voort kunnen planten
Meer leefruimte en veiliger voor de kids ofzoquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maar waarom wonen ECHTE Amsterdammers in fucking Almere ?
Ze proberen in Almere ook zo goed mogelijk op Amsterdam te lijkenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:39 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Meer leefruimte en veiliger voor de kids ofzo
Plus de invasie van boeren en yuppen naar de grote stad
quote:
Blijft 1 grote lelijke vinexwijk ja, maar ze proberen het tenminste op te knappen qua winkelaanbod en uitgaansgelegenheden. De laatste keer dat ik er was vond ik het centrum al flink verbeterd in vergelijking met de vorige keer dat ik er wasquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:51 schreef Pumatje het volgende:
Dan nog, almere.. mijn god
laatste plek in Nederland waar ik wonen wil
Het enige positieve aan Lelystad is de trein naar Amsterdam, en dat ik er mijn auto theorie heb gehaaldquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:03 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Blijft 1 grote lelijke vinexwijk ja, maar ze proberen het tenminste op te knappen qua winkelaanbod en uitgaansgelegenheden. De laatste keer dat ik er was vond ik het centrum al flink verbeterd in vergelijking met de vorige keer dat ik er was
Dan is lelykstad nog veel erger want daar gebeurd echt 0,0
whehe same herequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:04 schreef afcajos het volgende:
[..]
Het enige positieve aan Lelystad is de trein naar Amsterdam, en dat ik er mijn auto theorie heb gehaald
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |