En?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:46 schreef foxtrotc het volgende:
Ik heb een aantal toiletten bezocht
Ik had ergens gelezen dat je dan op Lowlands uitkwam via een gang ofzo, maar kan het ook verkeerd geïnterpreteerd hebben.quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:51 schreef Filiassi_Jane het volgende:
Wat was het idee van Dreamyourtopia nou? Ik zag daar wel mensen wachten en van die 'bewakers' rondlopen, maar wat kon je doen als je eenmaal binnen was?
Ze hebben daar toch gewoon stoelen met rugleuning? Vorig jaar welquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:16 schreef julian6 het volgende:
Ja, ik zou ook gaan slapen als ik die film al gezien heb en het 2 uur 's nachts is. Niks mis met die echo, maar ze mogen wel wat aan die houten bankjes doen. Nog nooit zo'n last van me reet gehad.
Briljant!!!!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:46 schreef foxtrotc het volgende:
Ik heb een aantal toiletten bezocht
Totaal niet meegekregen, wat is dat?quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:51 schreef Filiassi_Jane het volgende:
Wat was het idee van Dreamyourtopia nou? Ik zag daar wel mensen wachten en van die 'bewakers' rondlopen, maar wat kon je doen als je eenmaal binnen was?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |