Beter halen ze die hele site wegquote:
Hmm tsja, moet je wel de kwaliteiten in de jeugd hebbenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:51 schreef PLAE@ het volgende:
Waarom wil iedereen hier aankopen? Nergens voor nodig volgens mij. Ga maar eens rustig iets opbouwen vanuit de jeugd.
Kom jij eens met een mooie opstelling dan ouwe rammerquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:51 schreef PLAE@ het volgende:
Waarom wil iedereen hier aankopen? Nergens voor nodig volgens mij. Ga maar eens rustig iets opbouwen vanuit de jeugd.
Foute keuze van Jolquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Voor iedereen die nog hoop had dat Lindgren in de basis komt:
http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=9545
Wat komen we tekort dan? Voor creativiteit hebben we toch weer een zak geld uitgegeven aan de Zeeuw.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Kom jij eens met een mooie opstelling dan ouwe rammer
Er moet een CV bijquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:58 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Wat komen we tekort dan? Voor creativiteit hebben we toch weer een zak geld uitgegeven aan de Zeeuw.
Voor de rest is het een prima team. Geen top maarja
oja ik had Luque in A'dam gehoudenals die tenminste nog enigzins zou willen.
nieuwe spits d'r bij ofzo? Wat een onzin.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Voor iedereen die nog hoop had dat Lindgren in de basis komt:
http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=9545
Een medogenloze verdediger lijkt me sowieso wel handig. Aan de andere kant moeten we gewoon een X-aantal wedstrijden met hetzelfde team blijven spelen. Als het dan gaat lopen, zie ik niet zo snel een ploeg die ons nog kan stoppen. Kwaliteit is er op zich wel.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:58 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Wat komen we tekort dan? Voor creativiteit hebben we toch weer een zak geld uitgegeven aan de Zeeuw.
Suarez zie zijn enkelbanden scheurt, is genoeg om ons in kwaliteit gelijkwaardig te laten zijn aan Feyenoord. En dan beschouw ik het nog positief.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Een medogenloze verdediger lijkt me sowieso wel handig. Aan de andere kant moeten we gewoon een X-aantal wedstrijden met hetzelfde team blijven spelen. Als het dan gaat lopen, zie ik niet zo snel een ploeg die ons nog kan stoppen. Kwaliteit is er op zich wel.
De Zeeuw moet in dienst spelen van een creatieve middenvelder en niet zelf de creatieve middenvelder zijn, aangezien hij daarvoor tekort komt. Aissati is die creatieve middenvelder, maar zonder scorend vermogen. Er is nooit echt een opvolger voor Wesley Sneijder gekomenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:58 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:38 schreef BigKahuna het volgende:
[..]Wielaert moet voor maandag 18:00 opgetieft zijn, drama die gast. Had nooit in een Ajax shirt mogen voetballen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJAX AMSTERDAM!
Ja ik zie liever Robbie oprotten dan Oleguerquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:17 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Wielaert moet voor maandag 18:00 opgetieft zijn, drama die gast. Had nooit in een Ajax shirt mogen voetballen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |