quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:09 schreef afcajos het volgende:
Meisjes onder de elluf zijn voor pappa zelluf
Morgen met mijn schatje afgesproken, hopelijk vloeit er wat anders dan een klacht daar uit voort! Joe sabi!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:06 schreef J.Herrer het volgende:
Trifko topic en niet eens een onzin topic dat ie een wijf heeft gesplijt als mozes de rode zee
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:01 schreef RTB het volgende:
Betekend dit dat er ergens een blik rondzwerft met 9 worstjes?
TS heeft 1 van je worsten gestolenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:10 schreef Saaaaab het volgende:
Ik had ook een keer zo'n blik worstjes met 'ca. 10 stuks'.
ZATEN ER 7 INPrijs je gelukkig, TS.
Ik voel me nu schuldig!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:10 schreef Bomil het volgende:
[..]
TS heeft 1 van je worsten gestolen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:12 schreef enchufa het volgende:
[..]
Ik voel me nu schuldig!
HAHAAAHA IK WOU NET ZEGGE MAN KEREL JIJ BENT KK SPANG MET JE 11 WORSTEN!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en je vergeet mensen die elluf TYPENquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:16 schreef TUFKAL het volgende:
mensen die 11 als elluf schrijven en het ook zo uitspreken
Ik zeg ellef.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:16 schreef TUFKAL het volgende:
Inderdaad, dat zou de klacht moeten zijn.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:16 schreef TUFKAL het volgende:
Samen met dit.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:17 schreef Bomil het volgende:
[..]
en je vergeet mensen die elluf TYPEN
Ja en dan: ik ben geboren op de ellefde juuleiquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:18 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zou de klacht moeten zijn.
[..]
Samen met dit.
Er zaten er ELF in! Elf! Geen tien, maar elf. Een oneven getal! Twee per sneetje brood! Maar dat kan dus niet omdat het er maar elf zijn. Elf is geen tien. Tien is een mooi rond getal elf niet! Elf is heul erg verwarrend! Wie doet er nu expres elf worstjes in een blikje en sluit daarna het blikje. Hihi, wat zal die opkijken als hij er elf vindt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:18 schreef Afwazig het volgende:
Je klacht is dus dat er een worst teveel in je blik zat?
KLB never seizes to amaze me.
Dit slaat natuurlijk nergens op, hè?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:10 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Denk dat er vast wel zo'n grote e opstaat (Dus wel een e maar wel groot en geen E) Betekent dat ze er nooit minder dan aangegeven in mogen doen, maar wel meer..
Meid tochquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:10 schreef Saaaaab het volgende:
Ik had ook een keer zo'n blik worstjes met 'ca. 10 stuks'.
ZATEN ER 7 INPrijs je gelukkig, TS.
Ik had gehoopt dat dat de klacht was in dit topicquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:16 schreef TUFKAL het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |