abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 november 2009 @ 11:25:39 #151
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_74413466
quote:
'Makaay moet Hertha BSC redden in degradatiestrijd'

Roy Makaay heeft in Duitsland nog steeds een goede naam. De voormalige spits van Bayern München zou in beeld zijn bij hekkensluiter van de Bundesliga, Hertha BSC.

5 nov. 2009 10:37:54

"Roy is al zijn hele loopbaan een echte doelpuntenmachine. Hij weet hoe de hazen lopen", was Michael Preetz, manager van Hertha, lovend tegenover Bild.

De Feyenoorder kwam tussen 2003 en 2007 uit voor Bayern. Hij maakte 78 goals in de Bundesliga voor Bayern. Na de komst van Luca Toni en Miroslav Klose vertrok de spits naar Feyenoord. In Rotterdam komt hij maar aan weinig speeltijd toe.

Hertha-coach Friedhelm Funkel was eerder al duidelijk naar wat voor spits hij op zoek is. "In de degradatiestrijd zoek ik een ervaren speler die bekend is met de Bundesliga en Duits spreekt." Aan die kenmerken voldoet Makaay allemaal. (RC)
bron

[ Bericht 6% gewijzigd door Happel op 05-11-2009 11:25:55 ( ) ]
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_74413639
quote:
Op donderdag 5 november 2009 11:25 schreef Happel het volgende:

[..]

bron
de basis is waarschijnlijk een Bild-bericht:

waarin overigens ook Marko Pantelic van Ajax als tweede optie genoemd wordt, die vroeger ook bij Hertha gespeelt heeft.
Hertha wil echter het liefst geen tranfersom betalen en hoop op een vrije overgang

http://www.bild.de/BILD/s(...)r-hertha-retter.html
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 5 november 2009 @ 13:37:47 #153
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_74417722
Makaay zal wel voor niks weg mogen gok ik
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_74555637
Benschop naar FC Utrecht, aldus Johannes Gerardus Derksen.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_74555750
Hij kwam eerder zelf met het feit dat Benschop naar AZ rond zou zijn volgens mij
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_74555818
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:47 schreef Tim86 het volgende:
Hij kwam eerder zelf met het feit dat Benschop naar AZ rond zou zijn volgens mij
Nee nee, dat AZ een optie heeft op Benschop.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 13 november 2009 @ 02:00:51 #157
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_74655324
quote:
'Huntelaar in beeld bij HSV'

HAMBURG - Nu de positie van Klaas-Jan Huntelaar in Milaan met de week lijkt te vertroebelen, is de aanvaller wel een 'target voor vele Europese clubs. Nadat Liverpool, Spurs en ook Ajax al een balletje hadden opgegooid, is nu volgens Bild ook Hamburger SV in beeld voor Huntelaar.
Huntelaar, die onder AC Milan-trainer Leonardo Filippo Inzaghi en Marco Borriello boven zich weet in de hiërarchie, zou bij HSV de langdurig geblesseerde spitsen Mladen Petric en Paolo Guerrero moeten vervangen.

Ook Rafael van der Vaart en Andrei Voronin staan in Hamburg op het verlanglijstje.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_74662080
Rasmus Elm in beeld bij
quote:
'Blackburn Rovers wil Rasmus Elm overnemen van AZ'

Blackburn Rovers benadert in de winterstop AZ voor Rasmus Elm, zo schrijft The Daily Mirror vrijdag. De 21-jarige Zweed verkoos in augustus de Nederlandse landskampioen boven Everton en zou spijt hebben van die beslissing.

Elm speelde tot nu toe zeven eredivisieduels, waarin hij niet tot scoren kwam. AZ betaalde afgelopen zomer ruim vier miljoen euro voor de middenvelder aan Kalmar FF en zou minimaal dat bedrag als compensatie eisen van Blackburn. Manager Sam Allardyce van de Premier League-club heeft de garantie van de clubleiding dat hij in de komende transferperiode mag investeren.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 13 november 2009 @ 18:24:20 #159
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_74673094
De Roover naar België
quote:
Sepp De Roover wil naar Belgische topper

Sepp De Roover hoopt zich met de Rode Duivels in de kijker te spelen van enkele Belgische (top)clubs. Het contract van de 25-jarige rechtsback bij FC Groningen loopt in juni af en De Roover wil graag terug naar het vaderland.
'Mijn contract loopt straks af en ik wil best terugkeren naar België', zegt De Roover, die zich erover verbaast dat nog geen enkele club informeerde. 'Maar dan enkel naar een topclub. Anders trek ik naar het buitenland. Dat kan ook. Want Groningen is te ver van huis en niet echt het buitenland.'
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 24 november 2009 @ 09:23:40 #160
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_74958878
quote:
'FC Twente heeft Japanse verdediger op het oog'
De Telegraaf meldt dat FC Twente geïnteresseerd is in verdediger Marcus Tulio Tanaka.

24 nov. 2009 08:19:28

De 28-jarige speelt momenteel voor Urawa Red Diamonds en is tevens international van Japan. Tanaka heeft een Japanse vader en een Italiaanse moeder en is geboren in Brazilië.

Bij de Tukkers zou men Tanaka beschouwen als een prima stand-in voor de verdedigers Douglas, Peter Wisgerhof en Slobodan Rajkovic. Laatstgenoemde is momenteel herstellende van een hernia-operatie. (TvE)

Tanaka kreeg in 2003 het Japans staatsburgerschap toegewezen. Zijn debuut voor de nationale ploeg volgde in augustus 2006. (TvE)
bron

Dezelfde speler waar Feyenoord enkele weken geleden al een oogje op had. Dat vergeten ze voor het gemak even te vermelden.
Elite
Tegen TTIP
pi_74965989
Best te begrijpen, effe een dagje naar huis is 6 uur rijden voor De Roover
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_75018879
quote:
Van Nistelrooy set to snub Arsenal for Liverpool

Thursday, 26 November 2009

Former Manchester United forward Ruud van Nistelrooy could be set for a January move to Liverpool.

The Dutchman has fallen down the pecking order at Real Madrid and is desperate for first-team football to secure a place at the World Cup.

Arsenal had reportedly been leading the chase but reports today suggest the 33-year-old favours a move to Anfield.

Van Nistelrooy has made it clear his is open to a return to the Premier League.

Rafael Benitez is desperate to bolster his strike force as his team fight for a place in the top-four.

It is understood that the Spaniard will be forced to sell to raise funds for any move, with Ryan Babel and Andriy Voronin expected to make way.
bron
Elite
Tegen TTIP
pi_75018902
quote:
Manchester United eye £11m defender Kjaer

Thursday, 26 November 2009

Manchester United are reportedly lining up an £11m bid for defender Simon Kjaer.

The Danish international has emerged as a target to replace unsettled Nemanja Vidic.

The Serbian defender has 18 months to run on his contract and appears likely to be sold in the summer to cash in before his contract runs down.

Sir Alex Ferguson has identified Kjaer, who plays for Italian side Palermo, as the ideal replacement.

The 20-year-old Danish international has an £11m buy-out in his contract, although United could face competition for his signature from Liverpool and Juventus.
bron
Elite
Tegen TTIP
pi_75019397
quote:
Hull City richt pijlen op Antolin Alcaraz

© Peter De Voecht

Hull City heeft 2,2 miljoen euro veil voor Antolin Alcaraz, de Paraguayaanse verdediger van Club Brugge. Dat meldt de Engelse krant The Sun.
Club Brugge is echter niet van plan Alcaraz zomaar te laten vertrekken.

'We zijn sterker met Alcaraz dan zonder', citeert The Sun manager Devroe. 'Een transfer is enkel mogelijk als er een goed bod komt.
bron
Elite
Tegen TTIP
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 26 november 2009 @ 18:33:27 #165
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_75028285
quote:
Op donderdag 26 november 2009 13:51 schreef Happel het volgende:

[..]

bron
En dan zou hij meer aan het spelen toe komen?
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 26 november 2009 @ 18:33:47 #166
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_75028296
quote:
Altintop in verband gebracht met PSV
25 november 2009 RvN

Hoe serieus het bericht is zal zoals altijd moeten blijken, maar volgens het Duitse Westline zou Fred Rutten belangstelling hebben voor Halil Altintop. De 26-jarige Turkse aanvaller van Schalke'04 komt bij zijn club nauwelijks meer aan spelen toe. Aan het einde van het seizoen loopt zijn contract af. Volgens het gerucht zou Rutten de speler mogelijk in de winter al weg willen halen bij zijn oude club.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_75031831
Ruud moet toch eerst maar eens fit worden en 5 wedstrijden op rij spelen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_75048349
quote:
Op donderdag 26 november 2009 20:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ruud moet toch eerst maar eens fit worden en 5 wedstrijden op rij spelen?
Precies, eerst kijken of hij weer zijn niveau haalt.
pi_75049209
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 14:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Best te begrijpen, effe een dagje naar huis is 6 uur rijden voor De Roover
En dat zeker in een Rover?
  vrijdag 27 november 2009 @ 23:15:50 #170
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_75073518
quote:
'Ook Feyenoord in de markt voor Tanaka'
Dat FC Twente verregaande interesse heeft in Marcus Tulio Tanaka was al bekend, maar nu blijkt ook Feyenoord bovengemiddelde belangstelling te koesteren voor de Japanner. Althans, zo verklaart de zaakwaarnemer van Tanaka.

27 nov. 2009 21:13:04

Volgens het Japanse Sankei Sports zien de Rotterdammers de 32-voudig international van Japan als een versterking voor de achterste linie. Doordat de 28-jarige verdediger een aflopend contract heeft, ziet de club uit Rotterdam z'n kans schoon.

"Er is nog niet gesproken met Feyenoord, maar ik verwacht snel een officieel bod", liet Masakatsu Kaede weten. De zaakwaarnemer is geen onbekende in Rotterdam. Kaede behartigde ook de zaken van Shinji Ono bij zijn overstap naar de Rotterdammers.

Tanaka speelt momenteel voor Urawa Red Diamonds. Hij heeft een Japanse vader en een Italiaanse moeder en is geboren in Brazilië. Naast Twente en Feyenoord heeft ook het Engelse Wigan Athletic de verdediger ook op het oog.
bron
Elite
Tegen TTIP
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 30 november 2009 @ 14:37:53 #171
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_75143175
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 30 november 2009 @ 14:50:58 #172
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_75143625
quote:
Manchester United in shock move for Micah Richards

Monday, 30 November 2009

Manchester United could make a shock move for Micah Richards according to a report today.

According to today's Mirror, Sir Alex Ferguson is ready to swoop for the unsettled Manchester City defender.

Richards has fallen out of favour at Eastlands due to a combination of competition for places and some erratic performances.

It is also understood that his relationship with Mark Hughes is strained, leading to speculation that he could leave, possibly as early as January.

Should the 21-year-old, who has 12 England caps, become available it is understood that United would enter the bidding.
bron
Elite
Tegen TTIP
pi_75144506
10 miljoen en hij is voor Everton
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 30 november 2009 @ 18:40:23 #174
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_75153026
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 2 december 2009 @ 15:43:18 #175
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_75214013
quote:
'Ajax en Feyenoord azen op Hongaars talent'

Zsolt Korcsmar heeft over belangstelling niet te klagen. De talentvolle Hongaar maakte indruk tijdens het WK voor spelers onder twintig en zou de belangstelling hebben getrokken van verschillende Europese topclubs, inclusief Ajax en Feyenoord.

1 dec. 2009 20:06:09

Korcsmar, onder contract bij Ujpest FC, staat ook in de belangstelling van Celtic en Real Madrid. Dat weet Daily Mail te melden. Het Engelse medium zegt dat Celtic binnenkort haar interesse gaat concretiseren door een bod uit te brengen.

De 20-jarige Korcsmar wekte in 2007 ook al de interesse. West Ham United had hem twee weken op proef, maar het talent werd niet goed genoeg bevonden.

In Hongarije staat de speler te boek als een zeer betrouwbare centrale verdediger, die het spel goed leest en zelfverzekerd is. In geval van nood kan Korcsmar ook als verdedigende middenvelder uit de voeten.(RW)
bron
Elite
Tegen TTIP
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')