quote:VVV doet water bij de wijn en trekt gesprekken vlot
De overgang van Keisuke Honda naar CSKA Moskou is in een stroomversnelling geraakt. VVV-Venlo hield lang vast aan een vraagprijs van tien miljoen euro, maar voorzitter Hai Berden laat doorschemeren dat de club wat water bij de wijn heeft gedaan. "We hebben er alles aan gedaan om zo dicht mogelijk in de buurt van de vraagprijs te komen. Als het allemaal lukt, is het een uniek transferbedrag voor een club met een jaarbegroting van 7,5 miljoen euro."
Media in Japan en Rusland maken melding van een transferbedrag van negen miljoen euro voor de Japanse middenvelder. Een overeenkomst tussen beide clubs zou slechts een kwestie van tijd zijn. Berden erkent in De Telegraaf dat de gesprekken na een moeizaam begin zijn vlotgetrokken. "De kwestie-Honda gaat inderdaad naar zijn climax. Ik heb heel goede hoop dat we er snel uitkomen met CSKA Moskou, maar je kunt niet zeggen dat er al sprake is van een deal, want daarvoor moet eerst alles netjes zwart op wit komen."
Volgens Berden zal de transfer mogelijk dinsdag worden afgerond. VVV gaat met de Honda-miljoenen direct weer de transfermarkt op. Maya Yoshida, een 21-jarige Japanse verdediger van Nagoya Grampus, maakt zelf al melding van een akkoord over een contract. "We gaan zeker weer een of meerdere Japanners aantrekken, omdat we de draad met Japan in stand willen houden", bevestigt Berden
Dat hoort toch bij onderhandelingen dat je hoog inzet? Als je meteen met 9 miljoen begint ben je niet meer geloofwaardig als je ineens 10 vraagt.quote:
quote:'Hiddink wordt de nieuwe trainer van Juventus'
Guus Hiddink wordt komend weekeinde aangesteld als nieuwe trainer van Juventus, schrijft Corriere Dello Sport. De Italiaanse krant meent dat de teruggekeerde vice-voorzitter Roberto Bettega de huidige trainer Ciro Ferrara weg wil hebben en deze week al met Hiddink zou hebben onderhandeld over een contract. Informeel zouden beide heren al tot een akkoord zijn gekomen.
Nou, dan haalt 'ie nog snel even Van der Wiel op. En Suarez.quote:
A.u.b. geen Huntelaar terug bij Ajax. Dan zou Ajax opnieuw in de fout gaan.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:35 schreef Barca het volgende:
http://www.sportweek.nl/v(...)markt_voor_Huntelaar
Babel kopen moeten we denk ik ook niet doen. We zouden dat dan, zo zie ik het, min of meer op de pof doen. Babel is geen Europese subtopper. Het middenveld en de verdediging hebben meer prioriteit.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:41 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
A.u.b. geen Huntelaar terug bij Ajax. Dan zou Ajax opnieuw in de fout gaan.
Eensquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:53 schreef Barca het volgende:
[..]
Babel kopen moeten we denk ik ook niet doen. We zouden dat dan, zo zie ik het, min of meer op de pof doen. Babel is geen Europese subtopper. Het middenveld en de verdediging hebben meer prioriteit.
n oranje zeker niet geweldig, maar als de club waar hij nu zit toch gedwongen moet verkopen ... Schaars. Al is dat geen Europese subtopper. Hij zou het middenveld van Ajax denk ik wel beter maken. En, beter dan veel bankspelers.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:14 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Eens
Bij Babel moet ik altijd denken aan het spelletje ren-je-rot. Als een kip zonder kop loopt hij maar, totdat hij zich weer een keer vast loopt op een tegenstander. Van enig inzicht is bij hem geen sprake. Haalt Ajax zowel Huntelaar als Babel in de winterstop, dan kan Ajax het seizoen wel helemaal vergeten.
Een goede middenvelder en minimaal twee goede verdedigers ( zeker als er spelers weggaan, maar anders ook ) zou beter zijn.
Bedoel je dan Schaars ipv De Zeeuw of Schaars én De Zeeuw op het middenveld?quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:51 schreef Barca het volgende:
[..]
n oranje zeker niet geweldig, maar als de club waar hij nu zit toch gedwongen moet verkopen ... Schaars. Al is dat geen Europese subtopper. Hij zou het middenveld van Ajax denk ik wel beter maken. En, beter dan veel bankspelers.
Zelfde geldt denk ik voor Feyenoorders als Vlaar (ook nog redelijk jong, dus nog een toekomst?) en Landzaat. De Guzman zal wel te duur worden.
Ja, Feyenoorders noemen is voor velen vloeken in de kerk.
Schaars én De Zeeuw! Want waarom Schaars i.p.v. De Zeeuw? De Zeeuw doet het toch goed? In ieder geval de beste middenvelder van Ajax.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:57 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Bedoel je dan Schaars ipv De Zeeuw of Schaars én De Zeeuw op het middenveld?
Vlaar ipv Wielaert, ik teken direct. Dat Vlaar dan een feyenoorder is moet dan maar even door de vingers gezien worden.
Landzaat is zelf toch een échte Amsterdammer?
Enoh is voor mij een vaste waarde, dus vandaar dat ik Schaars wel eens naast hem zou willen zien spelen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:02 schreef Barca het volgende:
[..]
Schaars én De Zeeuw! Want waarom Schaars i.p.v. De Zeeuw? De Zeeuw doet het toch goed? In ieder geval de beste middenvelder van Ajax.
Ja, Vlaar i.p.v. Wielaert. Met Alderweireld in het centrum en Vertonghen op het middenveld.
Landzaat is volgens mij inderdaad een Amsterdammer, maar ex-AZ en nu Feyenoord. Dus of dat goed valt bij extreme Ajacieden?
Ik vind Feyenoord zeker geen geweldige ploeg maar ze hebben wel een paar leuke jonge spelers. Of die echter Europese subtop kunnen worden?
quote:'Juventus richt vizier op Benitez en Mascherano'
Juventus wil inkopen gaan doen bij Liverpool. De club uit Turijn wil Rafael Benitez overnemen als trainer en hij zou Javier Mascherano mee moeten nemen uit Engeland.
30 dec. 2009 13:29:46
Corriere Dello Sport meldt dat Juventus de momenteel geblesseerde Mascherano in de zomer wil overnemen van Liverpool. De Argentijnse middenvelder heeft nog een contract tot 2012 bij The Reds.
Juventus zou willen profiteren van de slechte prestaties van Liverpool dit seizoen. De club is in de Champions League al uitgeschakeld en draait erg stroef in de Premier League. Mocht Liverpool zich niet weten te plaatsen voor de Champions League, dan zou Mascherano een overstap wel zien zitten.
Ook Juventus draait dit seizoen niet erg lekker. Trainer Ciro Ferrara staat dan ook onder druk. Benitez zou de trainer moeten vervangen bij De Oude Dame. (YV)
Ben benieuwd wat dat dan betekent voor Kuyt en Babel.quote:
Idd. Als Juventus slim is, halen ze Hiddink. Maar ja, moet Hiddink daar nou naar toe gaan? Zijn er nou echt geen mooiere clubs voor een goede trainer als Hiddink?quote:Op woensdag 30 december 2009 21:31 schreef Barca het volgende:
Maar ... dat Benitez in de belangstelling staat van Juve betekent toch niet dat Hiddink naar Liverpool gaat?
Liverpool. Maar ja, als je niet zo lang geleden Chelsea hebt gehad ...quote:Op woensdag 30 december 2009 21:39 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Idd. Als Juventus slim is, halen ze Hiddink. Maar ja, moet Hiddink daar nou naar toe gaan? Zijn er nou echt geen mooiere clubs voor een goede trainer als Hiddink?
Wie weet wil Hiddink idd een compleet nieuwe ervaring.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:49 schreef Barca het volgende:
[..]
Liverpool. Maar ja, als je niet zo lang geleden Chelsea hebt gehad ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |