Based on?quote:
Hij heeft maar 1 vriend en is maar 200x bekeken en stalkt maar door. Denk dan dat het niet echt handig om je identiteit openbaar weer te geven als je zulke foute dingen doet.quote:
Moet je geen gekuikte films en muziek redden van de ondergang?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:49 schreef TimKuik het volgende:
Zouden jullie mijn foto's hier weg willen halen AUB..
Groet,
Jon
Ok, let's take the fucker downquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:49 schreef o.us het volgende:
[..]
Hij heeft maar 1 vriend en is maar 200x bekeken en stalkt maar door. Denk dan dat het niet echt handig om je identiteit openbaar weer te geven als je zulke foute dingen doet.
Dat is String Emil.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:49 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Zijn foto is iig niet in Nederland genomen.
Nee, dat doe ik doordeweeks. In het weekend ben ik Jon.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:51 schreef o.us het volgende:
[..]
Moet je geen gekuikte films en muziek redden van de ondergang?
Ouders die het grote boze internet niet snappenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:49 schreef Draconian het volgende:
Ik ga voorlopig even voor haar internet afsluiten. Aangezien ze dus inderdaad haar profiel op openbaar heeft staan en niet wilt luisteren om dat te veranderen moeten er maatregelen genomen worden.
Bedankt voor de tip trouwens.
shirlyquote:
ze houdt wel van paarden, en heeft aan haar hyves-profielnaam te zien een slechte muzieksmaak. 109 is ook een beetje te oud voor mijquote:
Klopt, heb ik zelf maar snel aangepast. Dat kreng had alles eerlijk ingevuld. Ze is BLOND! aaaaaaaaaaaaaaaa.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:55 schreef erikkll het volgende:
[..]
shirly
ik heb even gekeken he, maar waarom zou dat op privé moeten? ze heeft werkelijk NIETS belangrijks op dr profiel staan, zelfs dr leeftijd niet. Lijkt me een verstandig meisje.
Relatie: Onbekend
Verjaardag: 6 augustus
Leeftijd: 109
Woonsituatie: Bij mijn ouders
Spots:
Talen: Nederlands
klikken op de 'dit is niet ok' knop? maar kom op, dit profiel is gewoon totale bullshitquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:58 schreef Draconian het volgende:
Zelf heb ik geen Hyves maar man man man, wat een taal.
Nog tips om zo een profiel dicht te gooien?
Nee, gelukkig niet. Woon niet in de stad.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:02 schreef swarmahoer het volgende:
je dochtertje is 12 jaar, en ze zegt opkankerenwoon je in rotterdam ofzo
volgens mij is dit allemaal bullshit. als ik naar dr foto's kijk, is ze ook geen 12quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:02 schreef swarmahoer het volgende:
je dochtertje is 12 jaar, en ze zegt opkankerenwoon je in rotterdam ofzo
Ach, ik zag dat een vriendinnetje ook al iets had geschreven, het is van hun kant nu natuurlijk ook even stoer doenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:04 schreef Draconian het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Woon niet in de stad.
Dit soort taal mag ook niet dus ik schrik er zelf ook van.
Nee, dit is serieus. Ze is echt 12.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:04 schreef erikkll het volgende:
[..]
volgens mij is dit allemaal bullshit. als ik naar dr foto's kijk, is ze ook geen 12
Hyves laat veel toe zo te zien.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:10 schreef Shoombak het volgende:
Heinrich kan er ook wat van trouwens: http://hhimmler.hyves.nl/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |