Based on?quote:
Hij heeft maar 1 vriend en is maar 200x bekeken en stalkt maar door. Denk dan dat het niet echt handig om je identiteit openbaar weer te geven als je zulke foute dingen doet.quote:
Moet je geen gekuikte films en muziek redden van de ondergang?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:49 schreef TimKuik het volgende:
Zouden jullie mijn foto's hier weg willen halen AUB..
Groet,
Jon
Ok, let's take the fucker downquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:49 schreef o.us het volgende:
[..]
Hij heeft maar 1 vriend en is maar 200x bekeken en stalkt maar door. Denk dan dat het niet echt handig om je identiteit openbaar weer te geven als je zulke foute dingen doet.
Dat is String Emil.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:49 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Zijn foto is iig niet in Nederland genomen.
Nee, dat doe ik doordeweeks. In het weekend ben ik Jon.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:51 schreef o.us het volgende:
[..]
Moet je geen gekuikte films en muziek redden van de ondergang?
Ouders die het grote boze internet niet snappenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:49 schreef Draconian het volgende:
Ik ga voorlopig even voor haar internet afsluiten. Aangezien ze dus inderdaad haar profiel op openbaar heeft staan en niet wilt luisteren om dat te veranderen moeten er maatregelen genomen worden.
Bedankt voor de tip trouwens.
shirlyquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |