Heb je voorbeelden van die foto's uit de verte?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:13 schreef Stali het volgende:
[..]
Dan hang je niet met je hoofd op een matras. (foto 1) en ook zijn er dan niet een paar foto's vanuit de verte en de rest in coma.
Of het is iemand geweest die zijn moeder/tante buurvrouw (whatever) op de foto heeft genomen toen ze sliep. Heeft het op MP gezet met een vaag verhaal om te kijken wat voor reacties het oplevert. Misschien is het zelfs wel een fokker.....quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:50 schreef Stali het volgende:
[..]
Wat ik vreemd vind is die coupe soleil en haarlengte. Die foto's lijken heel kort achter elkaar genomen te zijn maar dan die verschillende plaatsen en kussens maar dus wel met hetzelfde haar.
En geen randje van een nachtjapon o.i.d. Mensen liggen niet naakt zonder een soort schortje in een ziekenhuis.
Die voorbeelden heeft ze niet, want de drie foto's die hier staan waren ook de enige die op marktplaats in de advertentie stonden bij mijn weten.quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:11 schreef Dinus het volgende:
[..]
Heb je voorbeelden van die foto's uit de verte?
Sommige mensen in coma kunnen heel goed met een hoofd wat opzij hangen hoor, en zelfs in een stoel zitten, en zelfs eten of drinken in sommige gevallen.
Ik hoop het echt nooit in m'n omgeving mee te zullen maken
Het kan natuurlijk ook zijn dat deze vrouw gewoon heeft meegewerkt aan de hoax en dus deed alsof ze sliep. En even op drie verschillende plekken is gaan liggen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:50 schreef Stali het volgende:
[..]
Wat ik vreemd vind is die coupe soleil en haarlengte. Die foto's lijken heel kort achter elkaar genomen te zijn maar dan die verschillende plaatsen en kussens maar dus wel met hetzelfde haar.
want?quote:
Dat vermoeden heb ik ook, de vrouw zelf is erachter gekomen, er is een abuse melding richting MP gegaan, weg advertentie.quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:54 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Of het is iemand geweest die zijn moeder/tante buurvrouw (whatever) op de foto heeft genomen toen ze sliep. Heeft het op MP gezet met een vaag verhaal om te kijken wat voor reacties het oplevert. Misschien is het zelfs wel een fokker.....
Waarom? Geen idee maar ik heb wel vreemdere dingen gezien op internet.
Dit vind ik wel een beetje érg ver gezocht,quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:50 schreef Stali het volgende:
[..]
En geen randje van een nachtjapon o.i.d. Mensen liggen niet naakt zonder een soort schortje in een ziekenhuis.
Laten jullie in ieder geval de laatste postruimte voor mij over?quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:16 schreef CherryLips het volgende:
TerugVindPostDan staat ie in je actieve topics.
Helemaal mee eens - it makes a good readquote:Op zondag 30 augustus 2009 02:34 schreef wonderer het volgende:
SpannendEn wat boeit het of het een hoax is, de zoektocht is toch al gewoon leuk?
Dat dus, sensatie topic/hoaxquote:Op zondag 30 augustus 2009 03:34 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Als jij je hier nu écht zorgen om zou maken, dan had je deze advertentie meteen en direct gemeld bij de digitale recherche, en dan was je er niet een sensatietopic over gestart.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 03:29 schreef Kinz het volgende:
TVP, met de bedoeling om pottenkijkers ook maar eens te gaan bezichtigen.
De woordgrap, wie ziet hem?
Ik was al bang !quote:Op maandag 31 augustus 2009 05:52 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
[..]
ja die kwam wel over hoor!
is dat een geintje van je? of ken je haar écht?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:56 schreef Ringo het volgende:
Dat is Sanne Berkens. Is ooit buur van me geweest toen ik nog in Assen woonde. Vond haar altijd wel raar, ze zeiden dat ze alcoholist was maar in die tijd dronk ik zelf ook best veel dus dat viel me niet echt op.Nooit echt contact met haar gehad trouwens. Op een gegeven moment was ze weg. Geen idee waar naartoe, maar ik heb er nooit meer gezien.
Grappig dat je zo iemand op deze manier tegenkomt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is er gewoon nog niet. Er is nog een FOK!ker die nu meehelpt met zoeken.quote:
quote:Geachte heer, mevrouw, Er heeft vandaag een advertentie gestaan waarin gebrui...
Vraag en antwoord
---------------------------------------------------------------
Reactie (Barbara) - 01-09-2009 10:13
Geachte mevrouw/meneer,
Hartelijk dank voor uw bericht.
De advertentie is inderdaad verwijderd van de site. Ik kan helaas niet voor u nagaan waarom dit is gebeurd.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Barbara
Helpdesk medewerker
www.marktplaats.nl
Neen. En posten jullie dit topic alsjeblieft niet vol?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |