Waarom in vredesnaam moest je daarom lachen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:42 schreef Smart_ass het volgende:
Hihi, ik las een stukje in de nrc next waar ik best hard om moest lachen. Het was iets van deze strekking:
"Mijn zoontje van 8 jaar wil graag alleen naar Zuid-Frankrijk. Ik houd het maar uit de media."![]()
bierquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:42 schreef jordeeeh het volgende:
Grote patat joppie
Frikadel speciaal
Kipcorn
Fuck yeah.
Ben jij nou dè jordeeeh die eens gepermband was of vergis ik me nu?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:42 schreef jordeeeh het volgende:
Grote patat joppie
Frikadel speciaal
Kipcorn
Fuck yeah.
Bier heb ik al op tijdens t werk, en zometeen weer ofcquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:44 schreef d_b01 het volgende:
[..]
bier![]()
hoe gaat het tussen jou en de boswachtert???
Je vergist je niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:45 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ben jij nou dè jordeeeh die eens gepermband was of vergis ik me nu?![]()
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:45 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Bier heb ik al op tijdens t werk, en zometeen weer ofc
Wat zou er tussen mij en bossie zijn dan?
Heb je dat hele nieuws om dat 13-jarige onwetende meisje dat alleen de wereld over wil zeilen gemist?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waarom in vredesnaam moest je daarom lachen?
Misschien omdat het grappig isquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waarom in vredesnaam moest je daarom lachen?
Goede humor dan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Misschien omdat het grappig is?
wtfquote:
Dank.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:49 schreef Marurk het volgende:
[..]
Welkom terug dan.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen, of wil ik dat niet weten.
heb je ook gestemd???quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:52 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
wtf
[..]
Dank.
Gewoon, m'n spierballen laten zien.
Oke, neuken?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:56 schreef Breathtaking het volgende:
En bij deze, m'n bed zonder dekbedovertrek want die heb ik net gewassen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je houd wel van wit, of nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:56 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is veel te netjes.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:56 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:58 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dan valt het minder op als er iets op komt
Mooie kamer overigens, BT:![]()
Ja ik heb net opgeruimd dickheadquote:
Een tweepersoonsbed? Dat heb je toch helemaal niet nodig?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:56 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niks, en k koop niemand om hoor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:00 schreef d_b01 het volgende:
het gaat nog niet zo goed jordeeh, je staat dik achter, wat ga je hier aan doen???![]()
op mensen omkopen na dan
en dat biertje/patatje dan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:02 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Niks, en k koop niemand om hoor.
Eindelijk iemand met humor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Misschien omdat het grappig is?
Hoe moet ik dat weten DICKHEAD.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik heb net opgeruimd dickheadlogisch dat het netjes is.
Jaquote:
Je went er zo aan hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Een tweepersoonsbed? Dat heb je toch helemaal niet nodig?
Dat is voor degenen die al gestemd hebben.quote:
Daar had ik het net echt non-stop overquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:04 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten DICKHEAD. [ afbeelding ]
Thanksquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:04 schreef Smart_ass het volgende:
En ik blijf het een mooie kamer vinden bt.
Whehe.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja!
[..]
Je went er zo aan hoorMandy: 'Je was vannacht weer rete-irritant, elke keer als je je omdraaide maakte je van die tevreden geluidjes maar als ik dan in de weg lag was het grmblll
!'
Zoveel werk-, hoorcolleges om 8.45? Dat is zo kut.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:05 schreef Smart_ass het volgende:
Trouwens net m'n rooster bekeken, wat een kankerrooster zeg. Dat wordt dus 4 dagen in de week 5.45/6.00u m'n bed uit. Ben benieuwd hoelang ik dat vol ga houden.
2 pers bed.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:56 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe je goedquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe.Ik duw de ander meestal gewoon het bed uit met m'n kont.
[..]
Zoveel werk-, hoorcolleges om 8.45? Dat is zo kut.
Yeah me too, ik vind vooral de kleur van de muur erg mooi, heel fris en sfeervol.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:04 schreef Smart_ass het volgende:
En ik blijf het een mooie kamer vinden bt.
Hihiquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Yeah me too, ik vind vooral de kleur van de muur erg mooi, heel fris en sfeervol.
Jawel toch? Of is het heel licht grijs?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihiik denk trouwens dat ik die interieurstickers die ik heb bij die witte muur bij m'n bed ga plakken.. Maar zouden grijze stickers daar wel genoeg opvallen?
Je bent niet alleenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:12 schreef Fascination het volgende:
Gadver, als ik mezelf op foto's zie denk ik altijd: wat een grote bakkes.
Ja.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe.Ik duw de ander meestal gewoon het bed uit met m'n kont.
[..]
Zoveel werk-, hoorcolleges om 8.45? Dat is zo kut.
Nou best wel licht ja maar ik denk dat het juist wel leuk subtiel is..quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jawel toch? Of is het heel licht grijs?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:12 schreef Fascination het volgende:
Gadver, als ik mezelf op foto's zie denk ik altijd: wat een grote bakkes.
Nee, wordt tijd dat je een kamer bemachtigt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja.Vier dagen in de week.
Als het nou op andere tijden was had het me niet uitgemaakt, maar 6.00u of eerder m'n bed uit ga ik denk ik niet lang volhouden.
Zal ik je eens tegenkomen op de faculteit denk je? [ afbeelding ]
Heb je trouwens al resultaten terug?
Just do it!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou best wel licht ja maar ik denk dat het juist wel leuk subtiel is..
Godver.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, wordt tijd dat je een kamer bemachtigt.![]()
Hmm, ik weet niet, denk het niet.
Ja, niet gehaald.Ik was vandaag ook behoorlijk pissed off.
[..]
Just do it!
Waaat.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je bent niet alleenik ging gisteren pasfoto's laten maken voor op m'n collegekaart en ik had echt gewoon een heel dik hoofd
zelfs de fotografe gaf het toe.
Ja strafrecht een 5, volgens mij heb ik dat net niet gehaald.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Godver.Wat voor cijfer had je?
Ik word wel bang van die resultaten van jou.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja strafrecht een 5, volgens mij heb ik dat net niet gehaald.![]()
En burg. recht een 4,5.
Terwijl dat voor m'n gevoel best goed ging. Zal wel weer een extreem gemierenneuk zijn geweest. Ik zag ook zoveel mensen uit m'n eerste jaar het nog herkansen
het zijn echt kankervakken.
Jawel hoor, volgens mij ben je intelligenter dan ik ben en ik heb het ook vrijwel in een jaar gehaald. Bij veel vakken is het overigens een kwestie van veel lezen, maar ja je kunt je vrije tijd wel leuker indelen he.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik word wel bang van die resultaten van jou.Wel kut trouwens, een 5. Echt zo net niet.
Maar je P binnen 2 jaar halen is wel te doen toch, of ook niet?
Boh, dat is niet waar. Ik vond vooral jouw essays die ik heb gezien echt erg goed.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jawel hoor, volgens mij ben je intelligenter dan ik ben en ik heb het ook vrijwel in een jaar gehaald. Bij veel vakken is het overigens een kwestie van veel lezen, maar ja je kunt je vrije tijd wel leuker indelen he.
Nee, het was te kankerdruk (lees: de rij om naar binnen te komen stond aan de overkant van de straat) en ik ben ziek (lees: ik was vanochtend dus te moe om me in te spannen)quote:
Ik ga ze via internet bestellen. Heb ik Arnhem en Utrecht gezocht, maar ze hadden ze daar nergens.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, het was te kankerdruk (lees: de rij om naar binnen te komen stond aan de overkant van de straat) en ik ben ziek (lees: ik was vanochtend dus te moe om me in te spannen)
Jij hier?quote:
Whehe.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Wat een ditjes en datjes heb jij altijd.
Met file american.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:58 schreef Breathtaking het volgende:
Bohhhh ik heb trek in een beschuitje!
Gadverdamme nee. Met muisjesquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gadverdamme nee. Met hagelslag!
vanaf vandaag niet meer. Wen er maar aanquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Huh. Zit jij hier niet meestal onder werktijd?
Ook lekker jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gadverdamme nee. Met muisjes!
In je handen klappen, terwijl met zware spullen in je handen sjouwt.quote:
Jitze is ontslagen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
vanaf vandaag niet meer. Wen er maar aan
Ik heb nog wel wat voor je.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben vergeten smeerkaas te kopen.
Jordy is een vuilak.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:12 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat voor je.
Je mag het er zelf afschrapen.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:12 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:12 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik wil smeerkaas uit een pakje....quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:12 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
quote:
Jep.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
jaha, dat zou je wet willen weten
Jep.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
jaha, dat zou je wel willen weten
Wat?quote:
Ja. Eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
jaha, dat zou je wet willen weten
Ja. Eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
jaha, dat zou je wel willen weten
Zegt ie toch niet.quote:
Standaard !quote:
Mongool. Heb je je achterlijke tv al afgestoft en die wanstantelijke auto al binnen?quote:
dinsdag komt de dodgequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mongool. Heb je je achterlijke tv al afgestoft en die wanstantelijke auto al binnen?![]()
Hahaha.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mongool. Heb je je achterlijke tv al afgestoft en die wanstantelijke auto al binnen?![]()
quote:
Ik zou het niet weten.quote:
Mensen zonder biervoorraad.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:24 schreef jordeeeh het volgende:
Bier is op
[ afbeelding ]
Nu moet ik de deur uit om bier te drinken
De 17 kratten zijn bij de vriend van m'n moederquote:
Pwnd.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:26 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
De 17 kratten zijn bij de vriend van m'n moeder![]()
Dag hoor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben een klein geil visjeen ik smeer 'm nu voor betere bezigheden
ciao
!
Ja echt he.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:35 schreef wolvendagen het volgende:
WHEHEHE DAT WIJF VAN FANSik blijf me kankerkapot lachen om haar
Fans.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:35 schreef wolvendagen het volgende:
WHEHEHE DAT WIJF VAN FANSik blijf me kankerkapot lachen om haar
9 SEPTEMBERquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:35 schreef wolvendagen het volgende:
Come up to meet you, tell you I'm sorry, you don't know how lovely you are.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
JIj hier? Op dit tijdstip? Overwerken?
hoor ik daar mensen zonder leven?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nacht van vrijdag op zaterdag, vreemd he?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
whehequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, want als ik een keer thuis blijf heb ik geen leven.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
hoor ik daar mensen zonder leven?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:52 schreef Devvie het volgende:
Ik moest mij melden
grappig dat je je aangesproken voeltquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, want als ik een keer thuis blijf heb ik geen leven.
Jij bent wel vaak keren thuisquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, want als ik een keer thuis blijf heb ik geen leven.
HIJ HEEFT TENMINSTE EEN HUISquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij bent wel vaak keren thuis
Ik ga dan ook niet vaak uit.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij bent wel vaak keren thuis
Of het kloosterquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hij woont in het blijf-van-mijn-lijf huis voor mannen
Zolang je computer het goed, gaat het goed met jou.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ga dan ook niet vaak uit.
waar is die gay smilie?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hij woont in het blijf-van-mijn-lijf huis voor mannen
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zolang je computer het goed, gaat het goed met jou.
Waar is het hoofdingrediënt, PATAT?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:13 schreef NoelGallagher het volgende:
Boh, 2 frikandellen, 2 kipcorns en een kroket in de frituur
Patat is bij mij het bij-ingrediënt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waar is het hoofdingrediënt, PATAT?
kras krasquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:26 schreef wolvendagen het volgende:
ITS NOT MY PROBLEM. ITS NOT MY PROBLEEEM. WHOOOOOOOHOOOOOOO!
Haha, hoevaak ik dat wel niet zeg op m'n werkquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als het niet in de winkel staat, dan hebben we het niet meer....
Ik ging altijd voor de vorm even naar het magazijn (naar de wc of wat water drinken) en dan kwam ik terug om te zeggen dat het volgende week binnen kwam.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha, hoevaak ik dat wel niet zeg op m'n werk
Misschien moet je eens dichterbij gaan wonen? En anders skip je die colleges toch gewoonquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:05 schreef Smart_ass het volgende:
Trouwens net m'n rooster bekeken, wat een kankerrooster zeg. Dat wordt dus 4 dagen in de week 5.45/6.00u m'n bed uit. Ben benieuwd hoelang ik dat vol ga houden.
Sociologiequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
En mijn opleiding bestaat uit 70-75% vrouw.
Hier nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Meisjes doen dat alleen in besloten kringen.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:13 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Zo nou moet jij iets erbij tekenen Japwel als PNG opslaan!
Dat is toch die film over cheerleaders?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 03:49 schreef jordeeeh het volgende:
Boh, ben Bring it On 3 aan t kijken. Als k ze zo zie dansen heb k echt zin om naar een fuuucking chille club te gaan en helemaal loesoe te gaan
Dat is niet in 3quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 03:58 schreef Siniti het volgende:
Ik hoop dat je die film alleen kijkt omdat Hayden Panettiere. Anders moet je als homooooo bestempelen.
Joah, maar dat was dat stukje dat ze op zo'n feest staan te dansenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 03:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is toch die film over cheerleaders?
Dat is wel in 3quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 04:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat is niet in 3
3 is met Christina Millian
Ja, laat imdb dat fixen dan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 04:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is wel in 3
http://en.wikipedia.org/wiki/Bring_It_On:_All_or_Nothing
Douchebag
Waar zie jij staan dat het deel 3 isquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 04:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, laat imdb dat fixen dan.
http://www.imdb.com/title/tt1349482/
Die bedoel ik iig
Geen idee, wist ik veel dat er al zoveel delen zijn. In de titel van de download staat bring it on 3quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 04:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waar zie jij staan dat het deel 3 is![]()
En waarom wou je deze film zo graag zien, dat je hem voor de release al download![]()
Zo goed is hij verder niet als ik zo die ratings op IMDB zie
Nee, maar meestal kijk je chick flicks ook alleen maar als ze echt goed en / of lekker zijnquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 04:11 schreef jordeeeh het volgende:
En daarnaast heb ik nooit gezegd dat het een goede film is
En daarom gebruik ik dus gewoon binsearch, kom je alleen tegen wat je zoektquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 04:10 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Geen idee, wist ik veel dat er al zoveel delen zijn. In de titel van de download staat bring it on 3!
Wie zegt dat ik m graag wilde zien?Ik kwam m tegen op FTD.
K kwam er tijdens het kijken achter dat Christina erin speelt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 04:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, maar meestal kijk je chick flicks ook alleen maar als ze echt goed en / of lekker zijn
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 04:12 schreef Siniti het volgende:
En Christina Milian is nou niet echt een reden om een film te gaan kijken.
Ik wil ook dingen tegenkomen die ik niet zoek, maar wat me wel leuk lijkt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 04:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En daarom gebruik ik dus gewoon binsearch, kom je alleen tegen wat je zoekt
Als ze goed zijn niet nee, maar shit als sequels van Bring it On en John Tucker Must Die zijn wel heel foutquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 04:13 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
K kwam er tijdens het kijken achter dat Christina erin speelt.
Niks mis met chick flicks though
Daarvoor gebruik ik Genius + Beatport + Myspace + Youtube voor om nieuwe muziek te ontdekken. En films die vind ik gewoon via IMDBquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 04:14 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik wil ook dingen tegenkomen die ik niet zoek, maar wat me wel leuk lijkt.
Daarnaast is cheerleaden vet om te zien
Probeer het nou maar gewoon niet eens, je verliest de discussie toch welquote:
True. Film afgelopen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 04:17 schreef Japsnars het volgende:
En nu wordt het onderhand wel tijd om te gaan slapen
Is dat niet die van het Eurovisiesongfestival 2006/2007 ofzoquote:
Jowquote:
Hoi!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 04:19 schreef Q.E.D. het volgende:
DIt meot wel een goeie slowchat zijn als er nu gepost wordt...
Hoi mensen!!!![]()
Ja maar het word nu wel 80% rustiger want ik ga slapenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 04:19 schreef Q.E.D. het volgende:
DIt meot wel een goeie slowchat zijn als er nu gepost wordt...
Hoi mensen!!!![]()
Had wel zoiets gelezen. Maar ik ken m van GTA 4quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 04:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
IS dat neit die van het Eurovisiesongfestival 2006/2007 ofzo
Kick ass nachtbrakers!quote:
Krijg aids. Ik heb gelijk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 04:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Probeer het nou maar gewoon niet eens, je verliest de discussie toch wel
Nigger.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 04:35 schreef Siniti het volgende:
Ik heb de discussie gewonnen want ik heb het laatste woord.
Beatstad jeweetzelluf.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 06:41 schreef Zotheid het volgende:
Tuut tuut tuut...
quote:
quote:
quote:
Dit.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:53 schreef BigKahuna het volgende:
Eyo bitches fafi fafi
Wiebel met je laffie taffie.
Kom maar op met je nakkie nakkie.
...goeiemorgen ben een beetje brakkie.
Ik heb me flink vermaaktquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dit.![]()
Hoe vond je het feest jongeuh?Ik had wel een bazige gast gespot in Paradiso, maar ik wist niet of jij dat was.
Oh, dan heb ik de verkeerde jongen gehosseldquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:28 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik heb me flink vermaakt. Maar ik ben niet in Paradiso geweest, ik heb heen en weer geswitched tussen Melkweg en Sugar Factory.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:09 schreef wolvendagen het volgende:
A heart of gold but it lost it's pride. Beautiful veins and bloodshot eyes. I've seen your face in another light. Why'd you have to go and let it die
Ah, dat is al een stuk duidelijkerquote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:16 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ah, dat is al een stuk duidelijkerHet is niet helemaal mijn smaak, maar hij kan ermee door
![]()
Dat doen ze hier ook. Om 8 uur 's ochtends.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:24 schreef Smart_ass het volgende:
Ineens allemaal toeterende vrachtwagens hier.Volgens mij rijden er weer mongooltjes mee ofzo.
![]()
Mooi nummerquote:
Die vinden dat prachtigquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:24 schreef Smart_ass het volgende:
Ineens allemaal toeterende vrachtwagens hier.Volgens mij rijden er weer mongooltjes mee ofzo.
![]()
Dat is zo hinderlijk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:24 schreef Smart_ass het volgende:
![]()
Ja, lief he.quote:
Ik gun die mongooltjes dat soort leuke dingen welquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:29 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja, lief he.
Och, het is hier pas sinds 10 minuten begonnen, gelukkig niet om 8 uur 's ochtends dus.
KSSJT het zijn geestelijk gehandicaptenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:31 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik gun die mongooltjes dat soort leuke dingen welMaar als ze het om 8 uur in de ochtend doen, ben ik er minder blij mee
En ach... het is maar voor even
Nee, ze zijn verstandelijk beperkt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:39 schreef Devvie het volgende:
[..]
KSSJT het zijn geestelijk gehandicapten
Neuh, gewoon achterlijk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:39 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee, ze zijn verstandelijk beperkt.
en dan gaan er allemaal gasten met intershirts lopen, terwijl ze geen band hebben met de clubquote:
altijd zoquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:27 schreef dagdag het volgende:
[..]
en dan gaan er allemaal gasten met intershirts lopen, terwijl ze geen band hebben met de club
Ik heb die vans besteld.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:12 schreef Japsnars het volgende:
Wat is het rustig hier
Ik ben verdomme hartstikke ziek
jawel,quote:
Nice, waar heb je ze nou besteld?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb die vans besteld. [ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |