Waarom in vredesnaam moest je daarom lachen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:42 schreef Smart_ass het volgende:
Hihi, ik las een stukje in de nrc next waar ik best hard om moest lachen. Het was iets van deze strekking:
"Mijn zoontje van 8 jaar wil graag alleen naar Zuid-Frankrijk. Ik houd het maar uit de media."![]()
bierquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:42 schreef jordeeeh het volgende:
Grote patat joppie
Frikadel speciaal
Kipcorn
Fuck yeah.
Ben jij nou dè jordeeeh die eens gepermband was of vergis ik me nu?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:42 schreef jordeeeh het volgende:
Grote patat joppie
Frikadel speciaal
Kipcorn
Fuck yeah.
Bier heb ik al op tijdens t werk, en zometeen weer ofcquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:44 schreef d_b01 het volgende:
[..]
bier![]()
hoe gaat het tussen jou en de boswachtert???
Je vergist je niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:45 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ben jij nou dè jordeeeh die eens gepermband was of vergis ik me nu?![]()
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:45 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Bier heb ik al op tijdens t werk, en zometeen weer ofc
Wat zou er tussen mij en bossie zijn dan?
Heb je dat hele nieuws om dat 13-jarige onwetende meisje dat alleen de wereld over wil zeilen gemist?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waarom in vredesnaam moest je daarom lachen?
Misschien omdat het grappig isquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waarom in vredesnaam moest je daarom lachen?
Goede humor dan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Misschien omdat het grappig is?
wtfquote:
Dank.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:49 schreef Marurk het volgende:
[..]
Welkom terug dan.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen, of wil ik dat niet weten.
heb je ook gestemd???quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:52 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
wtf
[..]
Dank.
Gewoon, m'n spierballen laten zien.
Oke, neuken?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:56 schreef Breathtaking het volgende:
En bij deze, m'n bed zonder dekbedovertrek want die heb ik net gewassen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je houd wel van wit, of nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:56 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is veel te netjes.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:56 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:58 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dan valt het minder op als er iets op komt
Mooie kamer overigens, BT:![]()
Ja ik heb net opgeruimd dickheadquote:
Een tweepersoonsbed? Dat heb je toch helemaal niet nodig?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:56 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niks, en k koop niemand om hoor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:00 schreef d_b01 het volgende:
het gaat nog niet zo goed jordeeh, je staat dik achter, wat ga je hier aan doen???![]()
op mensen omkopen na dan
en dat biertje/patatje dan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:02 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Niks, en k koop niemand om hoor.
Eindelijk iemand met humor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Misschien omdat het grappig is?
Hoe moet ik dat weten DICKHEAD.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik heb net opgeruimd dickheadlogisch dat het netjes is.
Jaquote:
Je went er zo aan hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Een tweepersoonsbed? Dat heb je toch helemaal niet nodig?
Dat is voor degenen die al gestemd hebben.quote:
Daar had ik het net echt non-stop overquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:04 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten DICKHEAD. [ afbeelding ]
Thanksquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:04 schreef Smart_ass het volgende:
En ik blijf het een mooie kamer vinden bt.
Whehe.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja!
[..]
Je went er zo aan hoorMandy: 'Je was vannacht weer rete-irritant, elke keer als je je omdraaide maakte je van die tevreden geluidjes maar als ik dan in de weg lag was het grmblll
!'
Zoveel werk-, hoorcolleges om 8.45? Dat is zo kut.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:05 schreef Smart_ass het volgende:
Trouwens net m'n rooster bekeken, wat een kankerrooster zeg. Dat wordt dus 4 dagen in de week 5.45/6.00u m'n bed uit. Ben benieuwd hoelang ik dat vol ga houden.
2 pers bed.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:56 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe je goedquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe.Ik duw de ander meestal gewoon het bed uit met m'n kont.
[..]
Zoveel werk-, hoorcolleges om 8.45? Dat is zo kut.
Yeah me too, ik vind vooral de kleur van de muur erg mooi, heel fris en sfeervol.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:04 schreef Smart_ass het volgende:
En ik blijf het een mooie kamer vinden bt.
Hihiquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Yeah me too, ik vind vooral de kleur van de muur erg mooi, heel fris en sfeervol.
Jawel toch? Of is het heel licht grijs?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihiik denk trouwens dat ik die interieurstickers die ik heb bij die witte muur bij m'n bed ga plakken.. Maar zouden grijze stickers daar wel genoeg opvallen?
Je bent niet alleenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:12 schreef Fascination het volgende:
Gadver, als ik mezelf op foto's zie denk ik altijd: wat een grote bakkes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |