SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kinderpr0n
irritante kut bots die alles eronder spammen met dezelfde zooi
![]()
16 jarige meisjes
![]()
![]()
![]()
bonus nsfw:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door swarmahoer op 28-08-2009 20:22:41 ]
Het diepste gat van internet denk ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
Nee, dat is /b/quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:20 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Het diepste gat van internet denk ik
oquote:
Dat is al best knap jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:21 schreef Ereinion het volgende:
Jij kan normale posts van spam onderscheiden op /b/ ?
je link verneukte hetquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:22 schreef RickoKun het volgende:
ligt het aan mij of is die OP fucked up?
Beidequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:22 schreef RickoKun het volgende:
ligt het aan mij of is die OP fucked up?
Rickorun mag nog geen grote mensenbrowserquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:27 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Internet Explorer~~~~~~~~~~~_________-----------======+++++++++;;;:::::''\\\]]]///!
quote:
http://sovjet-nederland.nl/pb/b/quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:36 schreef Shoombak het volgende:
Waar gaat dit in vredesnaam over?
/b/??
Niet helemaal van deze wereldquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:19 schreef Penisbaard het volgende:
Wat de neuk is /B/?
12chanquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:03 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Niet helemaal van deze wereld
/b/tards die blijven hangen in verlopen JB...
12chan ftw
Zeiden kennelijk.. Weer eens downquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:04 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
12chanLelijke russische modellen en smerige oude mannen die de raarste dingen zeggen
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:09 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Zeiden kennelijk.. Weer eens down
En wie houdt er nu niet van wat CP op zijn tijd?
[ afbeelding ]
/p/quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:12 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Dan is het nogal altijd
\q\
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:13 schreef BasementDweller het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat /b/ is
quote:/b/ staat voor Bakkerij. Ze verkopen hier heerlijke krentenbollen en tompouces. Verder zijn bakkerijen zeer willekeurig en daarom is alle inhoud op /b/ willekeurig. Zo willekeurig zelfs dat er haast geen regels zijn behalve de gebruikelijke 'geen KP posten!'.
Het volk dat naar /b/ gaat worden in het engels b-tards genoemd wat 'b-taarten' of gewoon 'verveeld persoon op het internet' in het Nederlands is.
http://www.4chan.org/ is an image posting, sharing and discussion website, much of which is of an adult nature. /b/ is the directory in that website for random images.quote:/b/ 4chan What does it mean?
/b/ What does this symbole mean? the little slash b slash?
And whats 4chan?
Hallo, ik kom even langs om te vertellen dat jij degene bent die je haat. Of, dat is wat je woorden impliceren.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:17 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
of \q\
Overigens kijk wat je gedaan hebt met dit topic.
Alleen maar meer nieuweflikkers.
Waarsch. problemen met justitie. Nogal een pedo site.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:25 schreef fespo het volgende:
waarom werkt 12chan nooit?
http://12chan.org/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |