Ik dacht dat ze niet altijd hoeven te spugen bij reflux, je hebt ook verborgen reflux. Maar ik weet het fijne er niet van.. Maar ik heb wel het idee dat je niet helemaal serieus wordt genomen bij het cb. Mischien kun je dit bespreken met je huisarts?quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:58 schreef Stiemie het volgende:
Ja dat huilen zie ik ook niet zitten. Daar is ze echt nog te klein voor. En bovendien ben ik ook bang dat ze Linde dan 's avonds wakker gaat huilen en dan ben ik nog verder van huis af.
Speentje wil ze soms, maar niet altijd. Dan trekt ze een heel vies gezicht en duwt 'm eruit.
Reflux had ik ook al bedacht en met het cb besproken, maar ze denken niet dat dat het is. Ze spuugt namelijk echt bijna nooit. Alleen soms als ze ligt en ze moet nog een erg late boer laten. En 's nachts slaapt ze soms wel ineens 3 a 4 uur achter elkaar. Dan zou ze daar toch ook last van moeten hebben of werkt dat bij reflux niet zo?
Ik zou dan 5u 9u 13u 17u en 21u proberen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:24 schreef mikoxx het volgende:
Goh wat lastig om dan op vier flessen uit te komen. Wat zouden jullie doen?
Ze zijn volgende week 4 maanden en zitten qua gewicht op ruim 6 kilo. Ze krijgen nu de fles om 5u, 8u, 12u, 16u en 20u. Alle flessen 180/6 en die van 20u 210/7 met 2 eetl nutrix. Als we de fles van 20u later geven, komen ze nog rond 5u voor een voeding, dus da's geen optie. Maar de flessen van 5u en 8u zitten nu wel dicht op elkaar natuurlijk, die van 8u gaat ook niet leeg. Ze komen nu aan 900cc per dag ongeveer. Als ik naar vier flessen zou willen gaan, dan zou die van 8u moeten vervallen, maar dan redden ze t niet tot 12u en kom ik 's avonds weer zo raar uit. En is het niet zo dat als je naar 4 flessen gaat, ze dan te weinig krijgen? In 5 flessen zit immers meer....of verdeel je dan 900cc over 4 flessen?
Stiemie, ik zou d'r ook niet te lang laten huilen hoor, maar wel iets van 10 min ofzo, dat werkte bij ons wel goed. En 10 min vond ik lang duren.....!
Ik heb trouwens van mijn kraamzorg begrepen dat overstappen op andere voeding pas echt te merken is na zeker een week / twee weken.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:46 schreef Stiemie het volgende:
Esmee haalt de 600 ml per dagNadeel is alleen dat ze dat doet in zo'n 12 voedingen van rond de 55 ml
![]()
Ik heb nu van nutrilon hypoallergene voeding gehaald. Maar de fles die ze zojuist daarmee gekregen heeft, dronk ze ook maar weer 55 ml. Ben nu vanaf 10 uur met haar bezig en ze slaapt gewoon nog niet.
O ja vanmorgen nog met het cb gesproken en die adviseren ons dus andere voeding te proberen (check!), lauw water tussen de voedingen te geven zodat we er 3 uur tussen kunnen krijgen (check!) en een beetje ritme krijgen en anders om haar maar gewoon te laten huilen tot de volgende voeding
hij krijgt eten voor hongerige babys van nutrilon iets anders gaat ie alleen maar nog meer van schreeuwen van de honger want hij blijft dan eten.quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:29 schreef Deepfreeze het volgende:
McWurth , venkelthee wordt tegenwoordig weer afgeraden inderdaad. Heb je al een voeding geprobeerd speciaal tegen krampjes, zoals nutrilon Omneo? En anders zijn er nog wat druppels op de markt tegen krampjes (Cinababy, Infacol)
ja dat weet ik maar zoals ik ook al schreef kon ik het zo gauw niet terug vinden.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:56 schreef mikoxx het volgende:
McWurth, er is ook een topic over darmkrampjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |