Dat wat niet live was?quote:Op donderdag 3 september 2009 15:59 schreef veuvje het volgende:
Waarschijnlijk gaan we straks weer de discussie hebben dat het niet live was.......![]()
Whoehoe ik heb de koffer met die 32 dvd`s ook.....moet alleen wachten tot me verjaardag
HIStory concertenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
De BAD tour.....een tijd geleden hadden we daar op dit forum ook al een discussie over vandaarquote:
Is toch duidelijk te horen dat dat wel live is. En anders had 'ie het tijdens History Tour ook wel zo laten klinken. Dan lijkt het in ieder geval nog alsof.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:16 schreef veuvje het volgende:
[..]
De BAD tour.....een tijd geleden hadden we daar op dit forum ook al een discussie over vandaar![]()
En de begrafenis wordt wel uitgezonden kijk maar even in showbizz!
Ze gaan bij de poorten staan en bekijken welke auto`s langs komen want dichterbij komen ze niet maar toch proberen!
Klopt ik ben het helemaal met je eens!quote:Op donderdag 3 september 2009 16:18 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Is toch duidelijk te horen dat dat wel live is. En anders had 'ie het tijdens History Tour ook wel zo laten klinken. Dan lijkt het in ieder geval nog alsof.
Showelementen en special effects? Sorry hoor, maar ik kan maar weinig spectaculairs ontdekken bij de HIStory Tour.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:50 schreef quirina het volgende:
History was spectaculair vanwege de showelementen/special effects en BAD qua zang.
Punt uit klaar.
Nou.. een tank..quote:Op donderdag 3 september 2009 18:58 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Showelementen en special effects? Sorry hoor, maar ik kan maar weinig spectaculairs ontdekken bij de HIStory Tour.
Ik ga ze in ieder geval allebei bestellenquote:Op donderdag 3 september 2009 09:09 schreef veuvje het volgende:
[..]
Ik ga helemaal met jouw mee Rnnz
Nee niet van de begrafenis zelf daarvoor is het echt helemaal afgesloten er is zelfs een verbod om erover heen te vliegen.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:55 schreef mmetje41 het volgende:
[..]
Ik ga ze in ieder geval allebei bestellen, heel erg bedankt!
Wordt er echt iets van de begravenis uitgezonden..? Op welke zender dan...dan ga ik echt wel kijken!
Gaaf, je zult hem mooi vinden.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:59 schreef veuvje het volgende:
Waarschijnlijk gaan we straks weer de discussie hebben dat het niet live was.......![]()
Whoehoe ik heb de koffer met die 32 dvd`s ook.....moet alleen wachten tot me verjaardag
Nee, nog steeds niet. Belachelijk overigens.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:06 schreef mmetje41 het volgende:
Hebben er al mensen de Ticket van This is it binnen?
Hoorde namelijk op de fandag afgelopen zaterdag in Hoofddorp dat er al mensen hem hadden gekregen!
Nee helaasquote:Op donderdag 3 september 2009 20:57 schreef R4m0n_46 het volgende:
Gaan er nog mensen vannacht kijken als het op CNN is?
Dank je wel en dat denk ik ook....ik heb de week na me verjaardag vrij gevraagd, sluit mezelf op om de hele week de koffer te kijken heerlijk kan niet wachten!!!quote:Op donderdag 3 september 2009 20:57 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Gaaf, je zult hem mooi vinden.
Vind hem zelf wel erg mooi namelijk.
Niet dat ik van plan was om het te gaan kijken ofzo, maar ik vroeg het me af.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:30 schreef veuvje het volgende:
[..]
Dank je wel en dat denk ik ook....ik heb de week na me verjaardag vrij gevraagd, sluit mezelf op om de hele week de koffer te kijken heerlijk kan niet wachten!!!![]()
En nee ik ga niet kijken niet omdat ik niet kan maar omdat ik het niet vind kunnen......
Wij hebben de memorial gehad geef nu de familie en zijn beste vrienden even hun moment.
Er is niks te zien daar heeft de familie voor gezorgd waarom zou je er dan een verslaggever neerzetten laat hun even met rust geeft ze die avond rust om hun vader, zoon, vriend te begraven......
Laat ze hun feestje houden in het restaurant laat ze inderdaad het op hun eigen manier verwerken.
Voor ons betekende hij heel erg veel maar voor hun is het bloed wat hun bindt en ondanks dat het niet altijd pays en vree was, weet ik zeker dat Michael van zijn familie hield en ook van zijn vader (luister maar naar de Oxford speech van 2001).
Dat is de reden waarom ik bezwaar heb om er naar te kijken en het dus ook niet zal doen ik (en vele andere) ben met me gedachte bij ze........dat is genoeg.....
Iedereen zijn ding toch als mensen het wel willen zien moeten ze dat gewoon doen het was alleen mijn meningquote:Op donderdag 3 september 2009 21:47 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Niet dat ik van plan was om het te gaan kijken ofzo, maar ik vroeg het me af.
Ik ga volgende week trouwens nog wel naar een concert, maar niet naar die van MJ helaas.
Dat was wel m'n doel, maarja, dat kan niet meer.
Ik ga namelijk naar Coldplay, ben ik ook erg fan van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |