Dit is het filmpje waar hij zijn auto kwijt was, fans aanwezig beschermden hem tegen de fotografen en brachten hem naar zijn auto:quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:46 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Ik heb heel wat filmpjes gezien, maar die jij beschrijft nog niet! Ben het helemaal met je eens....
ziet er leuk uitquote:Op woensdag 2 september 2009 14:22 schreef veuvje het volgende:
Ik weet niet zeker of hij hier al gepost is maar als je dit soort dingen leest dan steekt het weer even harder dat het niet doorgaat![]()
Thriller show at the O2....
Die staat op een van die HIStory DVDs, HIStory on Film IIquote:Op woensdag 2 september 2009 20:58 schreef R4m0n_46 het volgende:
ik hoorde vandaag ineens een rare versie van Blood On The Dancefloor...
leek een remix, is deze er ook toevallig?
edit: heb hem al gevonden
Gewoon de link hier plaatsenquote:Op woensdag 2 september 2009 21:08 schreef mmetje41 het volgende:
Gaat niet helemaal goed geloof ik, hoe kan ik een filmpje van Youtube hier plaatsen?
Wat een raar filmpjequote:
je hoort niet echt veel in dit filmpje moet ik zeggen (qua zang dan)quote:
Het is dat mmetje41 er zo op aandrong, anders had ik dat filmpje nooit geplaatst.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:20 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
je hoort niet echt veel in dit filmpje moet ik zeggen (qua zang dan)
Ie bint nie wiesquote:Op woensdag 2 september 2009 21:39 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het is dat mmetje41 er zo op aandrong, anders had ik dat filmpje nooit geplaatst.
Ach dat wisten we toch alquote:
Helsinki History tourquote:Op woensdag 2 september 2009 23:50 schreef mmetje41 het volgende:
IK wil een paar Concert Dvd's bestellen van Michael,heb een site gevonden waar je bijna allemaal kan bestellen, maar welke zijn nou de beste?
O dat concert kan ik echt blijven kijken!!quote:Op donderdag 3 september 2009 10:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Daarentegen kan ik dat concert dromen en is die niet zo heel bijzonder meer![]()
Hoewel Michael daar inderdaad gruwelijk goed bezig was!
Mijn favoriet blijft toch HIStory Kuala Lumpur of Manilla
Ach die plaback shows vind ik toch niet echt geweldig.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:05 schreef veuvje het volgende:
[..]
O dat concert kan ik echt blijven kijken!!
Maar inderdaad die HIStory in Kuala Lumpur is ook briljant om te zien!
Daarom is de Bad tour ook gewoon zo goed!quote:Op donderdag 3 september 2009 11:52 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Ach die plaback shows vind ik toch niet echt geweldig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |