't Is wel een verdomd goede cover, maar je hebt wel een punt. Zeker omdat het nummer al eind jaren 80 is opgenomen, lijkt het verdomd veel op een statement.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:12 schreef DrDentz het volgende:
Het was volgens mij een statement, kijk eens wie de Beatles-rechten heeft
HIStory is toch z'n meest kwade album, kan me niet voorstellen dat hij dat nummer er om artistieke redenen op gezet heeft
Nou leuk..quote:
Klinkt zeker aannemelijk. Aan de andere kant, dan was ie wel laat met die statementquote:Op donderdag 10 september 2009 00:12 schreef DrDentz het volgende:
Het was volgens mij een statement, kijk eens wie de Beatles-rechten heeft
HIStory is toch z'n meest kwade album, kan me niet voorstellen dat hij dat nummer er om artistieke redenen op gezet heeft
Statement of niet het is inderdaad een verdomd goede cover.....volgens mij zijn enige of niet?quote:Op donderdag 10 september 2009 00:20 schreef Zapato het volgende:
[..]
't Is wel een verdomd goede cover, maar je hebt wel een punt. Zeker omdat het nummer al eind jaren 80 is opgenomen, lijkt het verdomd veel op een statement.
Smile, origineel door Chaplin. Voor de rest niet inderdaad. Origineel angelegd he, die Michael.quote:Op donderdag 10 september 2009 09:49 schreef veuvje het volgende:
[..]
Statement of niet het is inderdaad een verdomd goede cover.....volgens mij zijn enige of niet?
O ja natuurlijk (een van mijn lievelingsnummers...slecht hoorquote:Op donderdag 10 september 2009 10:46 schreef Zapato het volgende:
[..]
Smile, origineel door Chaplin. Voor de rest niet inderdaad. Origineel angelegd he, die Michael.
AAF - Smooth Criminalquote:Op donderdag 10 september 2009 10:52 schreef veuvje het volgende:
[..]
O ja natuurlijk (een van mijn lievelingsnummers...slecht hoor)
Ja het is best knap dat je al zolang mee draait en maar 2 covers hebt (wel allebei super)
Zijn liedjes worden wel veel gecoverd en daar heb je hele goeiein maar ook hele slechte
!!
Wat vinden jullie de beste en de slechtste?
Klopt dat vind ik ook een briljante cover!quote:
(iets met kogels)quote:Op donderdag 10 september 2009 13:05 schreef veuvje het volgende:
[..]
Klopt dat vind ik ook een briljante cover!![]()
Maar ook Beat it van Fall out boy is erg leuk. Ik zit nu op me werk dus kan even geen clippie toevoegen dus als iemand het met me eens is misschien wil die hem even invoegen!
En Krezip tsja wat moeten we daar van zeggen
Nee joh, "The Golden Bullet Award" goes to Amy Winehouse with Beat It!!quote:
hmmmm kunnen we doen ja!quote:
lafaardquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |