MJ met kort haarquote:Op woensdag 9 september 2009 15:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik weet nog zo goed dat ik de VMA's in 2001 live keek. Opeens kwam Michael![]()
Je bedoelt die millenium award wat geen echte award was maar hij dacht van welquote:Op woensdag 9 september 2009 17:05 schreef DrDentz het volgende:
Ik vond het niet echt schattig maar eerder een beetje crappy. Een jaar later werd het nog gênanter met die award die hij opeiste maar niet gekregen had ofzo.
Nee, lang haar johquote:
Bij die award had ik echt plaatsvervangende schaamte, hij had Britney verkeerd begrepenquote:Op woensdag 9 september 2009 17:05 schreef DrDentz het volgende:
Ik vond het niet echt schattig maar eerder een beetje crappy. Een jaar later werd het nog gênanter met die award die hij opeiste maar niet gekregen had ofzo.
Echt zo'n epic fail was datquote:Op woensdag 9 september 2009 17:28 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Je bedoelt die millenium award wat geen echte award was maar hij dacht van wel![]()
Die hij van Britey kreeg in dat foute leren pakje
quote:
Nee, hij had MTV verkeerd begrepen. MTV had later laten weten dat het om een grap ging (beetje misplaatst, maar ach) De beste man had zelfs een speech voorbereid. Iets wat MTV niet had voorzien (sure...)quote:Op woensdag 9 september 2009 17:33 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Bij die award had ik echt plaatsvervangende schaamte, hij had Britney verkeerd begrepen
Jaquote:Op woensdag 9 september 2009 17:35 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nee MJ met wit shirt, wind en wapperkrulle ( earth song )
lang haar is ook wel okequote:
Er stond zelfs op hun site dat ze de Artist of the Millennium Award gingen uitreiken.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nee, hij had MTV verkeerd begrepen. MTV had later laten weten dat het om een grap ging (beetje misplaatst, maar ach) De beste man had zelfs een speech voorbereid. Iets wat MTV niet had voorzien (sure...)
Britney stond er gewoon een beetje dom naast
Britney en dat pakquote:Op woensdag 9 september 2009 17:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nee, hij had MTV verkeerd begrepen. MTV had later laten weten dat het om een grap ging (beetje misplaatst, maar ach) De beste man had zelfs een speech voorbereid. Iets wat MTV niet had voorzien (sure...)
Britney stond er gewoon een beetje dom naast
quote:Op woensdag 9 september 2009 17:40 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Er stond zelfs op hun site dat ze de Artist of the Millennium Award gingen uitreiken.![]()
Anders zou MJ ook niet komen, als hij geen award kreeg.
quote:Op woensdag 9 september 2009 18:34 schreef Braddie het volgende:
Wat ik begrepen heb van pagina 9 over de This Is It Dvd, Is at er ook een extra dvd komt met een volledig rehearsal van MJ?
Dat is gaaf...
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Come Together vind ik dus echt een ruknummer
Snap ook niet waarom dat nummer op het HIStory album is verschenen. Vloekt een beetje met de rest van de nummers op HIStory, ergo een echte filler
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |