Ja, het laatste 'nieuwe' liedje komt uit 2004, dus dit is best speciaal.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:11 schreef Bevin het volgende:
[..]
Komt er een cd met 1 nieuw liedje?
Oh, ongetwijfeld, was alleen om aan te geven dat Jermaine met namen van beroemdheden strooide en nu met Akon, Chris Brown aan komt zetten...quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:05 schreef DrDentz het volgende:
Heb je Whitney recentelijk niet horen zingen dan? Die kunnen ze beter thuis laten.
Zal ik het ook eens bewust meemaken dat er nieuwe muziek van hem gereleased wordtquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:12 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja, het laatste 'nieuwe' liedje komt uit 2004, dus dit is best speciaal.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:26 schreef matthijst het volgende:
[..]
Oh, ongetwijfeld, was alleen om aan te geven dat Jermaine met namen van beroemdheden strooide en nu met Akon, Chris Brown aan komt zetten...
Al moet ik toegeven dat ik verrast ben dat er ueberhaupt een concert komt. Hoewel: de 26e is nog een paar weken weg.
Nou Sideshowbobbie een beetje jammer hoorquote:Op woensdag 9 september 2009 09:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Sowieso, mocht het concert doorgaan; ontzettend leuk initiatief. Maar ik heb toch echt geen zin in Mariah Carey taferelen
quote:Op woensdag 9 september 2009 09:20 schreef veuvje het volgende:
[..]
Nou Sideshowbobbie een beetje jammer hoor![]()
Maar je hebt helemaal gelijk, vind het ook prima als het op tv uitgezonden wordt ik hoef daar echt geen kaartjes voor!
Wauw dat is wel laat....quote:
NY! En inderdaad zonde is dat he!quote:Op woensdag 9 september 2009 12:23 schreef Rebbedebje het volgende:
Ligt er ook aan waar het is, LA of NY.
Vroegah werd het nog wel gewoon live uitgezonden die VMA's en Movie Awards e.d., maar nu soms een week later pas.Stom gedoe. Weet je al wie er gewonnen heeft door de radio enzo.
![]()
Mtv zal het vast nog wel herhalen. (denk ik teminste)quote:Op woensdag 9 september 2009 12:56 schreef veuvje het volgende:
[..]
NY! En inderdaad zonde is dat he!![]()
Maar hij komt inderdaad vast en zeker op youtube terecht dus dan kunnen we het als nog kijken alleen zou het makkelijker zijn om te kijken op tv.
Ik vond het wel slecht, destijds. Hij zag er moe uit. Alles vanaf 2000 is gewoon een beetje crappy van MJ.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik weet nog zo goed dat ik de VMA's in 2001 live keek. Opeens kwam Michael![]()
Ik weet nog heel goed hoe geschokt ik was wauw wat zag hij er slecht uit zeg!!!!quote:Op woensdag 9 september 2009 15:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vond het wel slecht, destijds. Hij zag er moe uit. Alles vanaf 2000 is gewoon een beetje crappy van MJ.
Dat wel, maar het was een verrassing dat ie opeens op dat podium stond. Hij was een wrak in 2001quote:Op woensdag 9 september 2009 15:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vond het wel slecht, destijds. Hij zag er moe uit. Alles vanaf 2000 is gewoon een beetje crappy van MJ.
Ach das het probleem niet, ik vraag me überhaupt af óf ik het wel kan zien en óf het überhaupt zo speciaal is om het te willen zien..quote:
Ik vind het wel liefquote:Op woensdag 9 september 2009 15:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |