Ja, met pics van baby Evi en pics van de kittens.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:45 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Net??!!! een minuut of 8 ofzo....
maar je had zeker net een leuke tt bedacht![]()
dat mag nog hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:49 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ja, met pics van baby Evi en pics van de kittens.
Dag mevrouw burgertrutquote:
en trots op mijn mooie stadquote:
idd...het pure geluk straalt er vanafquote:
Goed bezig!!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:42 schreef febster het volgende:
'Mijn' studievereniging (RAAK) komt van de grond. We hebben nu 200 leden en over een maand zullen dat er rond de 400 zijn
. Gister 43k aan boeken verkocht (provisie!) dus ik begin een rijke penningmeester te worden
.
Dat zijn er meerquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:38 schreef -moppie- het volgende:
Juup is ben erg benieuwd naar het geboortekaartje.
Lijkt mij toch wel lekker dat weer, ik hou daar wel van. Winter vind ik ook zo fijn, alleen jammer dat wij honden hebben met hun natte poten als wij van buiten komen want dan kan ik meestal gelijk gaan dweilenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:08 schreef Inu het volgende:
Evi is echt een poepiescheetjeIk heb vandaag met 100 km/h wind en ijsregen het noorden van IJsland verkend
Wel erg mooi, maar dat weer
Ik hou van winter en van sneeuw, maar niet van ijsregenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Lijkt mij toch wel lekker dat weer, ik hou daar wel van. Winter vind ik ook zo fijn, alleen jammer dat wij honden hebben met hun natte poten als wij van buiten komen want dan kan ik meestal gelijk gaan dweilen
quote:What NOT to say to a man
I've smoked fatter joints than that
Aahh, it's cute
But it still works, right?
Does it come with an air pump?
Maybe it looks better in natural light
Why don't we just cuddle?
You know they have surgery to fix that?
And yet your feet are so big!
I guess this makes me the early bird
It's OK, we'll work around it.
It's a good thing you have so many othger talents.
Why is God punishing me?
Can I be honest with you?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:40 schreef amaranta het volgende:
Evicheck post!
En hele gave naam'
Juup en Duch, nogmaals gefeliciteerd!
ik ook van jouquote:
*laat broek zakken*quote:
*trekt broek omhoog*quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:11 schreef Juup© het volgende:
Kleine verschonen en eten geven en dan slapen
was het ooit gestopt dan?quote:
wanneer kom je terug? ik heb zin om te poolenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:18 schreef Inu het volgende:
[..]Heb net mn excel-bestandje met sollicitaties gemaild voor mn WW
Ik heb 3 weken niks anders gedaan dan gefeestquote:
owwwwww JOUW werkleven begint weer...ik dacht ff dat de hele wereld vakantie hadquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:20 schreef febster het volgende:
[..]
Ik heb 3 weken niks anders gedaan dan gefeest, dus ja het stond even stil. Nu begint het ook meteen goed, vanaf maandag 40 uur per week school, 15 uur per week werk, en ik heb nu 1 vergadering, 1 borrel en 2 boekensale in mijn agenda staan voor RAAK
. Maar het is allemaal tof, ik ga alleen op school een bed neerzetten denk ik
.
Het halve noordelijke halfrond feitelijkquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
owwwwww JOUW werkleven begint weer...ik dacht ff dat de hele wereld vakantie had
Is dit een sneer naar R8?quote:
Montag, ben wel ergens in de week weer in Brabant, maar weet nog niet wanneer ik pooltijd hebquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wanneer kom je terug? ik heb zin om te poolen
Geen idee, van die informatie ben ik niet op de hoogtequote:
Nee! Niet doen!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:41 schreef ArTiC het volgende:
ik heb straks aan een zakje weed geroken...en nu heb ik echt weer zin
het mag wel hoor...ik doe het gewoon niet meerquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:49 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee! Niet doen!
Waarom mag je niet blowen?
op een gegeven moment groei je er wel overheen idd...het is gewoon een puberale fase ofzoquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:55 schreef febster het volgende:
Ik doe het nog zelden, geen 'tijd' meer voor
Nja, als je er zin in hebt en je hebt morgen tijd om brak te zijn...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het mag wel hoor...ik doe het gewoon niet meer
Ik word er juist minder brak van, het lost de alcohol beter op ofzoquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:58 schreef Inu het volgende:
[..]
Nja, als je er zin in hebt en je hebt morgen tijd om brak te zijn...
Precies, al heb ik op lowlands er nog wel een paar gerookt, bij Snoop bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
op een gegeven moment groei je er wel overheen idd...het is gewoon een puberale fase ofzo
gimme dat treequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:00 schreef febster het volgende:
[..]
Precies, al heb ik op lowlands er nog wel een paar gerookt, bij Snoop bijvoorbeeld, maar dat hoort
Ik heb er nooit echt de lol van ingezien... word er alleen moe van en hongerigquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:59 schreef febster het volgende:
[..]
Ik word er juist minder brak van, het lost de alcohol beter op ofzo(als ik blow doe ik dat na een stapavond), wordt er alleen heel erggg slaperig van
Nee, geen tijd voorquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:58 schreef Inu het volgende:
[..]
Nja, als je er zin in hebt en je hebt morgen tijd om brak te zijn...
Mijn ervaring is dat vrouwen vaak 'zooi' roken. Als ik ze iets aanbied vinden ze het meestal erg fijnquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:01 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb er nooit echt de lol van ingezien... word er alleen moe van en hongerig
Het was prima wat ik rookte, kwam ook meestal van meer ervaren blowers afquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:03 schreef febster het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat vrouwen vaak 'zooi' roken. Als ik ze iets aanbied vinden ze het meestal erg fijn(maar ik rook dan ook white widow of haze)
Alles in verhoudingquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:31 schreef Inu het volgende:
[..]
Montag, ben wel ergens in de week weer in Brabant, maar weet nog niet wanneer ik pooltijd heb
[..]
Geen idee, van die informatie ben ik niet op de hoogteHij heeft wel grote voeten trouwens...
grote voeten...nog groter hoofdquote:
Klopt, mijn hoofd is inderdaad te grootquote:
Sorry was hem vergetenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:52 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Goed bezig!!
Op hoeveel aanwezige en hoeveel actieve leden hoop je?
(als in je hebt x aantal leden die lid zijn voor de goedkope boeken, x aantal leden voor de gezelligheid die aanwezig zijn bij borrels en activiteiten en x aantal leden die dingen meeorganiseren en later evt. intro's willen organiseren e.d.).
en je wilde nog 30 reizen doen?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:25 schreef Inu het volgende:
Ok, zonder geld is IJsland best saai... ofja, Akureyri iigWilde gaan paardrijden, maar mn bankrekening vond dat geen goed plan, dus toen wilde ik de stad verkennen, maar was al klaar na een uur...
Ja, ik heb wel gespaard daarvoor, maar heb al zoveel uitgegeven voor deze reis dat ik dat geld eigenlijk wil bewaren voor Azie.... dus nu maar een dagje vervelen en morgen weer met de bus door het binnenland naar Reykjavikquote:
W8 maar totdat ze ouder zijn en elke twee dagen de bank onderkotsenquote:
Studententijd.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:10 schreef r8ality het volgende:
[..]
W8 maar totdat ze ouder zijn en elke twee dagen de bank onderkotsen.
Maar nu zijn ze wel cute ja![]()
.
Als je ze geen zalm en stink kaas geeft kotsen ze niet iedere dag.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:10 schreef r8ality het volgende:
[..]
W8 maar totdat ze ouder zijn en elke twee dagen de bank onderkotsen.
Maar nu zijn ze wel cute ja![]()
.
Om de dag geeft ook een puinhoopquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:53 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Als je ze geen zalm en stink kaas geeft kotsen ze niet iedere dag.
Veel oude nummers voorbij horen komen tijdens haar set, was een leuke memory-tripquote:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:53 schreef r8ality het volgende:
Naas heeft muis gevangen. En half opgegeten
.
Ja Miss Djax programmeren, dan krijg je datquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:25 schreef amaranta het volgende:
Dynamo was iets te hard naar mijn idee. Sjors was het er ook niet mee eens.
Tuurlijkquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:46 schreef bleiblei het volgende:
Ik doe een poging tot baardgroei (ff kijken hoeveel baard ik nu kan genereren in 3 weken), besef ik nu dat ik morgen een soort van intake voor een training heb. Is dat acceptabel om daar met een 5 dagen baard naartoe te gaan?.
Ik las kerstboomquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:47 schreef bleiblei het volgende:
Oh! En de elektriciteitmeuk in de tuin werkt![]()
De aanlichting van de kersenboom is echt super mooi.
Veel alcohol in jouw bloed.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:38 schreef febster het volgende:
Deur wagenwijd open en ik heb alleen een broek aan en het toch niet koud hebben
/warmbloedig
Rondlopen op open schoenen en een t-shirtje in IJslandquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:38 schreef febster het volgende:
Deur wagenwijd open en ik heb alleen een broek aan en het toch niet koud hebben
/warmbloedig
Een warmbloedige vrouwquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:33 schreef Inu het volgende:
[..]
Rondlopen op open schoenen en een t-shirtje in IJsland
Ik ben een wandelende kachelquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:49 schreef febster het volgende:
[..]
Een warmbloedige vrouw*high five geeft*
Ik zie Lowlands beelden en wil ook weer terug (/niet weg), bah
Tsjaa, slapen kan ook in het vliegtuig natuurlijkquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:52 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ben een wandelende kachel![]()
De taxi staat hier vannacht om 4.40 uur voor de deur, dus nu inpakken en slapen is wel verstandiger, maar dan geef ik eraan toe dat ik weer terug ga naar het gewone leven in Nederland
In principe wel, ware het niet dat ik net ook al mijn vriendinnen heb uitgezwaaid... En alleen stappen lijkt me niet zo heel leukquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:54 schreef febster het volgende:
[..]
Tsjaa, slapen kan ook in het vliegtuig natuurlijken de laatste uren in ijsland zijn ook mooier/leuker te besteden lijkt me
.
Kan heel leuk zijnquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:56 schreef Inu het volgende:
[..]
In principe wel, ware het niet dat ik net ook al mijn vriendinnen heb uitgezwaaid... En alleen stappen lijkt me niet zo heel leuk
Ja, en IJslanders zijn echt heel erge eigenheimers, die gaat echt niet zomaar tegen iemand nieuws aanpraten...quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:00 schreef febster het volgende:
[..]
Kan heel leuk zijn, maar jij bent een vrouw en das toch anders
Ja, was ik toenstraks alquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:14 schreef febster het volgende:
Hmm en er is geen favo plek waar je voor het laatst nog even naar toe kan?
Wat kan ze allemaal?quote:
ik gaf ze het voordeel van de twijfelquote:Op maandag 31 augustus 2009 09:39 schreef -moppie- het volgende:
[..]
hmm...
maar wat is er zoaan dan?
Serieus?quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:43 schreef FUFR het volgende:
[..]
maar ik heb net een contract moeten tekenen waaronder de belofte geen sexuele intimidatie staat
He jij daarquote:Op maandag 31 augustus 2009 10:45 schreef amaranta het volgende:
C# is dat haar cupmaat???
nog niet bijnaquote:Op maandag 31 augustus 2009 10:45 schreef amaranta het volgende:
C# is dat haar cupmaat???
Hoe is t met Sjors? Gaat alles goed?quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:51 schreef amaranta het volgende:
Ja was leuk.
Hoi, welkom terug!quote:
Niets bijzonders denk ik.quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:18 schreef -moppie- het volgende:
Ik heb me net ingeschreven voor cursus Italiaans.
Alweer door de beschuit met muisjes heen?quote:
Beschuit met muisjes zijn er maar een paar van gemaakt aangezien wij geen kraambezoek willen hebben en een kraamfeest regelen. Geboortekaartje zal ik nog wel posten, maar niet eerder dan morgenquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:20 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Alweer door de beschuit met muisjes heen?
Ik ben trouwens nog steeds erg benieuwd naar het geboortekaartje... doe die es posten.
Ze is aangereden door een autoquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:27 schreef amaranta het volgende:
Bedankt voor de update.
Wat leuk voor inu en reaal dat ze meer dan vrienden zijn geworden.
En Duchessx is bevallen is natuurlijk ook leukEn ze is zo mooi! En Evi is echt een leuke naam.
En eh, niet zo gaaf dat de kat van C en M mishandeld is.
Nou, ik zal eens even een vakantie update geven.
Eva is dus echt verweg het gaafste kind uit het dorp he. En dat zeg ik natuurlijk niet als moeder. Maar dat is gewoon wat iedereen tegen me zegt. Onvoorstelbaar, ze is echt super populair.
In Salou ben ik gewoon meerdere keren door vreemden aangesproken om me te zeggen wat voor een mooi en lief en leuk kind ik heb. Gewoon midden op straat!!! Ik helemaal heppie natuurlijk!!
Maargoed, Eva is dus verslaafd aan de schapen (beeee) en aan de grote honden van mijn oom (kiiiiiiiii, hond heet Kyra en nu denkt ze dat alle honden kyra heten du noemt ze alle honden kiiii) en aan de kuikens van mijn tante. Gek kind.
Ze heeft ook gewoon gezoend met een jongen. Op de mond. Ze zaten elkaar steeds te kussen.
En van dr andere vriendje heeft ze een fietsje gekregen, was ze ook helemaal vet mee.
Het strand vond ze trouwens ook geweldig.
En verder lekker niks gedaan en genoten. Ik zal eens op zoek gaan naar wat leuke fotos.
Ohja, nog 2 keer met draak op de SEH gezeten. Mevrouw heeft een bovengevoelige huid en had bizarre uitslag. Eerst in dr gezicht (salou) en toen op de achterkant van dr benen....
Ohja, en mn NDS is gejatvuile kut zigeuners.
IK heb alleen geen aangifte gedaan. Zal ik het kunnen verhalen op mn verzekering??
oh, heb ik iets gemist over jullie poes?quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:19 schreef -moppie- het volgende:
Juup, inderdaad, dat was het volgens mij wel zo'n beetje.
Doe nog es een pic van Evi
even de locatie van diefstal aanpassen naar eindhoven (station ofzo) met een goed verhaal..quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:27 schreef amaranta het volgende:
Bedankt voor de update.
En Duchessx is bevallen is natuurlijk ook leukEn ze is zo mooi! En Evi is echt een leuke naam.
Nou, ik zal eens even een vakantie update geven.
Eva is dus echt verweg het gaafste kind uit het dorp he. En dat zeg ik natuurlijk niet als moeder. Maar dat is gewoon wat iedereen tegen me zegt. Onvoorstelbaar, ze is echt super populair.
In Salou ben ik gewoon meerdere keren door vreemden aangesproken om me te zeggen wat voor een mooi en lief en leuk kind ik heb. Gewoon midden op straat!!! Ik helemaal heppie natuurlijk!!
Maargoed, Eva is dus verslaafd aan de schapen (beeee) en aan de grote honden van mijn oom (kiiiiiiiii, hond heet Kyra en nu denkt ze dat alle honden kyra heten du noemt ze alle honden kiiii) en aan de kuikens van mijn tante. Gek kind.
Ze heeft ook gewoon gezoend met een jongen. Op de mond. Ze zaten elkaar steeds te kussen.
En van dr andere vriendje heeft ze een fietsje gekregen, was ze ook helemaal vet mee.
Het strand vond ze trouwens ook geweldig.
En verder lekker niks gedaan en genoten. Ik zal eens op zoek gaan naar wat leuke fotos.
Ohja, nog 2 keer met draak op de SEH gezeten. Mevrouw heeft een bovengevoelige huid en had bizarre uitslag. Eerst in dr gezicht (salou) en toen op de achterkant van dr benen....
Ohja, en mn NDS is gejatvuile kut zigeuners.
IK heb alleen geen aangifte gedaan. Zal ik het kunnen verhalen op mn verzekering??
arm beestquote:
Ik gok op R8.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:36 schreef FUFR het volgende:
ik weet bijna zeker dat het Artic was![]()
/stook
Allebeiquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:35 schreef amaranta het volgende:
aangereden of doodgereden??
balen zeg, gecondoleerdquote:
met?quote:
Hmm das niet leukquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:31 schreef amaranta het volgende:
dit dus
http://www.consumed.nl/ziekten/133/Atopisch_eczeem
opmerkzaam fuf!quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
met?
oh, Sam heeft vrijdag dr oorbelgaatjes laten prikken. De held
ze ziet er heel schattig uit zelfsquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
opmerkzaam fuf!
En ziet ze er niet schattig uit?
Eva heeft overigens wel gejankt, of eerder een driftbui gehad, maar niet van de pijn. NEe, omdat papa en de juwelier haar stevig vasthielden. Ze zit er nooit aan en heeft er ook helemaal geen last van (gehad).
en wie is dat?quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:54 schreef amaranta het volgende:
en [ afbeelding ]
en samen met haar lookalike
[ afbeelding ]
en meer spam ik niet
quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:56 schreef amaranta het volgende:
ze hebben dezelfde wenkbrAuwvorm
En oorbellen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:56 schreef amaranta het volgende:
ze hebben dezelfde wenkbrouwvorm
jaar of 13?quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:58 schreef amaranta het volgende:
Zij is de dochter van mijn oom. Haar vader en mijn vader zijn broers.
zij heeft babyfoto waar ze gewoon prcies Eva is. Eva lijkt heel veel op haar en haar vader.
Op vakantie veel gegeten.quote:
zou je zo niet zeggen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:05 schreef amaranta het volgende:
Ze wordt dit jaar 20 volgens mij.
ik vraag mijn stagaire er een paar te maken!quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:07 schreef Levitation het volgende:
[..]
Op vakantie veel gegeten.Ik moet volgend jaar maar naar Vietnam ofzo, hebben ze ook loempia's
is je ook opgevallen dat veel broertjes/zusjes ongeacht leeftijd vaak dezelfde kleren dragen?quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:12 schreef FUFR het volgende:
[..]
zou je zo niet zeggen.
wel een mooi meisje.
Veel tweelingen in spanje trouwens! niet normaal!
we zagen er iedere dag wel 2 of 3 (en nee niet iedere keer dezelfde)
Thanx Amaquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:27 schreef amaranta het volgende:
Bedankt voor de update.
bij tweelingen wel, verder eigenlijk niet opgevallenquote:Op maandag 31 augustus 2009 12:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
is je ook opgevallen dat veel broertjes/zusjes ongeacht leeftijd vaak dezelfde kleren dragen?
Het heeft me veel moeit gekost om jouw naam en leuk in 1 zin te krijgen dus koester die post maarquote:
A#quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik vraag mijn stagaire er een paar te maken!
hoe is het met je vinger? Of mogen we het daar nu ineens niet meer over hebben?quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het heeft me veel moeit gekost om jouw naam en leuk in 1 zin te krijgen dus koester die post maar
Lijkt me (nog) niet verstandigquote:Op maandag 31 augustus 2009 12:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
hoe is het met je vinger? Of mogen we het daar nu ineens niet meer over hebben?
quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het heeft me veel moeit gekost om jouw naam en leuk in 1 zin te krijgen dus koester die post maar
hands up!!!quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:41 schreef Juup© het volgende:
Speciaal voor amaranta, mijn bureaublad:
[ afbeelding ]
troost je, van mij zijn er ook maar weinig babyfoto's over.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:11 schreef ArTiC het volgende:
ik heb geen babyfoto's...ik hoor er niet meer bij
alleen tekeningen en schilderijen denk ik? of bestond het fototoestel toen al?quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:17 schreef FUFR het volgende:
[..]
troost je, van mij zijn er ook maar weinig babyfoto's over.
Koolstoftekeningen in een grot.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
alleen tekeningen en schilderijen denk ik? of bestond het fototoestel toen al?
ja, netquote:Op maandag 31 augustus 2009 13:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
alleen tekeningen en schilderijen denk ik? of bestond het fototoestel toen al?
he jammer..je hebt hem nogquote:Op maandag 31 augustus 2009 13:56 schreef r8ality het volgende:
Was ik me daar toch bijna mijn inlog kwijt.
Wat is dat een dagritmequote:Op maandag 31 augustus 2009 12:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
hands up!!!
en hoe is je dagritme nu?
tuurlijk, zo klein is het niet (en ik ken r iemand..)quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:00 schreef bleiblei het volgende:
hoi! wisten jullie dat er in leusden bussen rijden?
Hoi! Wat doe jij in Leusden?quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:00 schreef bleiblei het volgende:
hoi! wisten jullie dat er in leusden bussen rijden?
Niets gedaan dus?quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:00 schreef r8ality het volgende:
En weer een enerverende werkdag bij het ROC.
Klinkt logisch.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:11 schreef bleiblei het volgende:
had een intake voor een training. "inzicht in invloed". essentieel als je samenwoont met sq
quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:11 schreef bleiblei het volgende:
had een intake voor een training. "inzicht in invloed". essentieel als je samenwoont met sq
quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:11 schreef bleiblei het volgende:
Nog steeds bezig met nietsdoenquote:
Heb je er ook wat aan in de nabije toekomst?quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:16 schreef bleiblei het volgende:
maar het klonk wel als een toffe cursus.
nietsdoen voor gevorderden.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:18 schreef bleiblei het volgende:
waarvoor ben je aangenomen bij het roc?
zeker! gaat voornamelijk om gelijk krijgen in conflicten, goed communiceren, leren hoe je je invloed uit kunt oefenen, inzicht krijgen van je eigen gedrag. dat soort dingen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:17 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heb je er ook wat aan in de nabije toekomst?
Ik word nooit ergens aangenomen. Ik word ingezetquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:18 schreef bleiblei het volgende:
waarvoor ben je aangenomen bij het roc?
Dat lijkt me wel wat voor mij zo'n cursus. Waarschijnlijk word ik na 10 minuten al buitengeflikkerd, maar dat mag de pret niet drukkenquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:21 schreef bleiblei het volgende:
[..]
zeker! gaat voornamelijk om gelijk krijgen in conflicten, goed communiceren, leren hoe je je invloed uit kunt oefenen, inzicht krijgen van je eigen gedrag. dat soort dingen.
Waar issie en wanneer kan ik hem volgenquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:23 schreef bleiblei het volgende:
het is ook geen cursus dat via een standaard patroon verloopt maar wat beïnvloed wordt door hoe de cursisten zijn.
Das wel een mooi voordeel van flesvoeding ja. Ik mag straks de nachtvoedingen allemaal zelf doen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat is dat een dagritme
Nee hoor gaat goed, Ik ga er 's nachts en 's morgens vroeg uit om te voeden e.d. en DuchessX doet het overdag. Wij zijn een goed team
van je Nxx?quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:26 schreef r8ality het volgende:
Tis niet te geleuven. Na een firmware-update (dezelfde als die er al opstond) en het installeren van een nieuwe Nokia Maps (nu OVI-maps geheten) werkt m'n GPS ineens wel fatsoenlijk
.
quote:
ik denk dat het idd een verrekte goeie cursus voor je zou zijnquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:22 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel wat voor mij zo'n cursus. Waarschijnlijk word ik na 10 minuten al buitengeflikkerd, maar dat mag de pret niet drukken.
Nu pas?quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:33 schreef amaranta het volgende:
De post was leuk!![]()
super leuk en super originele inleg
ik heb mijn n95 1x geupdate, blijft erg langzaam en die routedingesquote:
Ik ook niet maar ik dacht dat de mensen die een kaartje krijgen het kaartje vorige week ofzo al hadden gehadquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:47 schreef FUFR het volgende:
nu pas? ik heb nog niets ontvangt
welke routedinges gebruik je?quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:47 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb mijn n95 1x geupdate, blijft erg langzaam en die routedingesdat is het m niet...
Morgen krijgen we de digitale versie te zien. Maar ik vond het een beetje laat, wanneer is Evi geboren?quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:49 schreef amaranta het volgende:
ik weet het niet, vraag het hem zelf
eh... hij heet kaartenquote:
vorige week, valt wel mee dusquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:55 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Morgen krijgen we de digitale versie te zien. Maar ik vond het een beetje laat, wanneer is Evi geboren?
oh, je hebt die standaard Nokia app...die zuigt idd..je kan beter sygic McGuider gebruiken, heb ik ook. is gewoon een namaak tomtom die zonder truukjes werkt met je interne GPSquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
eh... hij heet kaarten![]()
staat op een miniSD.
Verder weet ik er niets van..
en hoe kom ik er aan en vervang ik die oude?quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh, je hebt die standaard Nokia app...die zuigt idd..je kan beter sygic McGuider gebruiken, heb ik ook. is gewoon een namaak tomtom die zonder truukjes werkt met je interne GPS
gebruiknet, nee, die blijft er ook op staan (kun je wel verwijderen natuurlijk)quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
en hoe kom ik er aan en vervang ik die oude?
nou ja zeg wat een ondankbaarheid!quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:26 schreef Levitation het volgende:
Collega moest een testklant uit de productiedatabase verwijderen. Gooit 'ie het hele domein weg waar de applicatie op draait.Moeten we de backup van gisteren bij een externe partij opvragen.
Nee.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
nou ja zeg wat een ondankbaarheid!
die testklant is toch weg nu?
maandagochetndmiddag failquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee.![]()
Maar niemand kan nu meer werken in het systeem en we hebben 5.000 gebruikers.
![]()
je ziet het punt niet: het doel heiligt de middelenquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee.![]()
Maar niemand kan nu meer werken in het systeem en we hebben 5.000 gebruikers.
![]()
We vinden dat de betreffende collega loempia's moet halen. Da's toch het minste wat hij voor z'n collega's kan doen.quote:
ja, maar het heeft niet geholpen. Het doel is dus niet gehaald met dit middel.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:46 schreef FUFR het volgende:
[..]
je ziet het punt niet: het doel heiligt de middelen
quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
We vinden dat de betreffende collega loempia's moet halen. Da's toch het minste wat hij voor z'n collega's kan doen.
Dat is wel handig voor jou denk ikquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:21 schreef bleiblei het volgende:
[..]
zeker! gaat voornamelijk om gelijk krijgen in conflicten, goed communiceren, leren hoe je je invloed uit kunt oefenen, inzicht krijgen van je eigen gedrag. dat soort dingen.
Dankquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:33 schreef amaranta het volgende:
De post was leuk!![]()
super leuk en super originele inleg
Nee idd, en aangezien jij nog steeds geen antwoord hebt gegeven heb ik jou niets kunnen sturen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:37 schreef Levitation het volgende:
Ik wil ook post van Juup, maar ik denk niet dat Juup weet waar mijn huis woont.
Ik heb nog steeds de E65 en die werkt goed. Alleen TomTom maakt geen updates voor de kaarten meer voor Symbian toestellen blijkbaar dus ik wil in de nabije toekomst toch naar een Windows based toestel toe.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:47 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb mijn n95 1x geupdate, blijft erg langzaam en die routedingesdat is het m niet...
Dat ga ik even opslaan, bedankt voor de tipquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh, je hebt die standaard Nokia app...die zuigt idd..je kan beter sygic McGuider gebruiken, heb ik ook. is gewoon een namaak tomtom die zonder truukjes werkt met je interne GPS
quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee idd, en aangezien jij nog steeds geen antwoord hebt gegeven heb ik jou niets kunnen sturen.
Is ook altijd leuk als TNT het pakket beschadigd en opnieuw moet verpakken waardoor het pas vrijdagmiddag om 17:45 uur binnen kwam en de kaarten pas in het weekeinde gepost konden worden.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:55 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Morgen krijgen we de digitale versie te zien. Maar ik vond het een beetje laat, wanneer is Evi geboren?
Da's inderdaad balen! Erg slordig van TNT.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Is ook altijd leuk als TNT het pakket beschadigd en opnieuw moet verpakken waardoor het pas vrijdagmiddag om 17:45 uur binnen kwam en de kaarten pas in het weekeinde gepost konden worden.
Ik post de digitale versie morgen wel.
Dat is balen inderdaad!quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Is ook altijd leuk als TNT het pakket beschadigd en opnieuw moet verpakken waardoor het pas vrijdagmiddag om 17:45 uur binnen kwam en de kaarten pas in het weekeinde gepost konden worden.
Ik post de digitale versie morgen wel.
gevalletje overmacht lijkt me. Kan zij ook niks aan doen. Voor het zelfde geld is die arme mevrouw (2) nog niet bevallen!quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:08 schreef Juup© het volgende:
Goffedomme, de verloskundige zou vanmorgen een afsluitend gesprek komen houden maar had een spoedbevalling. Dus zou zijn tussen 15:00 uur en 1:00 uur komen en zij is er nog nietKan haar wel gaan bellen maar ik wacht wel af, misschien heeft zij het nog steeds wel erg druk. Als wij straks gaan wandelen en dus niet thuis zijn dan stuur in haar wel een sms.
Kweet het en daar hou ik ook rekening mee, blijft wel dat ik op z'n minst even een berichtje had verwachtquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
gevalletje overmacht lijkt me. Kan zij ook niks aan doen. Voor het zelfde geld is die arme mevrouw (2) nog niet bevallen!
Gebruiksnet levert mij nu de data. Ben benieuwdquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Haha, was wel zo netjes geweest, maar wat ik net zei, je weet niet waar ze meee bezig is en het kan zijn dat er gewoon geen tijd is voor een belletje of smsje.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kweet het en daar hou ik ook rekening mee, blijft wel dat ik op z'n minst even een berichtje had verwacht
Komt allemaal goed
eenquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:58 schreef febster het volgende:
Ik heb dus een fiets. Zo'n hippe met een bagagerek voorop met zo'n krat erop. Ik zet hem vanochtend op het station neer om hem vanmiddag weer mee te nemen. Heeft dus een of andere malloot het bagagerek+krat er op klaarlichte dag afgeschroefd![]()
![]()
.
Ze is er alquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Haha, was wel zo netjes geweest, maar wat ik net zei, je weet niet waar ze meee bezig is en het kan zijn dat er gewoon geen tijd is voor een belletje of smsje.
VK zijn is nou eenmaal zo'n beroepig beroep.
ik klik wel een keer op resize images hoorquote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik klik wel een keer op resize images hoor
Jij ziet er ook zo eerlijk uitquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:28 schreef ColtZ40 het volgende:
*plop![]()
Ik hoef trouwens niet meer naar het uwv. Ze vertrouwen mij wel, eens per 2 maanden een mailtje is goed.
quote:
Samsungquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:56 schreef Inu het volgende:
[..]![]()
Ik heb een kleintje ooit zelf gekocht en toen heb ik een grotere gekregen van een vriend, zo'n bakbeest. En die vond ik lelijk, dus had ik gevraagd of ze mijn kleine oude weer mee wilden nemen hierheen wanneer ze de wasmachine hier neer zouden zetten. En toen zei mn vader dat ik hun platte wel mocht van de bijkamer, maar mn moeder vond die daar wel mooi staan, dus nu heb ik een nieuween hij maakt een geluidje als je hem aan en uit zet
Vind het niet zo ergquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:59 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Samsung![]()
Boekje erbij pakken om dat uit te zetten.
Heb je twee witbier op en wacht je nu 1 uur tot er een afgebroken is door je lichaam?quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:01 schreef r8ality het volgende:
Ik moest met de bus naar huis vanwege witbier. Over een uur maar auto ophalen
.
Wij hebben dat ding op de slaapkamer staan. Zet je hem uit ben je weer klaar wakker.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:00 schreef Inu het volgende:
[..]
Vind het niet zo ergHij staat wel alleen op een tafeltje dat niet meer schoon wordt en die grote lompe tv verborg dat zo netjes
Heb van 15.00 tot 19.30 twee witbier, een erdinger en 2 bavjes op. Ff wachten dus...quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:03 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Heb je twee witbier op en wacht je nu 1 uur tot er een afgebroken is door je lichaam?
Oh, maar het is best zacht... maar idd, als ik er weer wakker van word gaat het uitquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:04 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Wij hebben dat ding op de slaapkamer staan. Zet je hem uit ben je weer klaar wakker.
Ik heb hem meestal op volume 4 staan en het afsluitgeluid is een stuk harder.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:05 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, maar het is best zacht... maar idd, als ik er weer wakker van word gaat het uit
De mijne heeft een rood lampje bij de aan en uit knop, die dan ook weer geen knop is, maar gewoon een touchdingetjequote:Op maandag 31 augustus 2009 21:08 schreef r8ality het volgende:
Ik heb ook een Samsung maar die maakt geen geluidjeZal wel oude serie zijn...
Ik ga eens bij die van mij kijken. Kan de uit knop niet vinden.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:12 schreef Inu het volgende:
[..]
De mijne heeft een rood lampje bij de aan en uit knop, die dan ook weer geen knop is, maar gewoon een touchdingetjeVet sjiek, zo'n tv
Veel te klein voor jouw smaakquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:16 schreef bleiblei het volgende:
dat doen mijn ouders niet. televisies geven. hoe groot is ie?
Rechtsonder gewoon zo'n uit-knop-plaatje en als je daar je vinger op legt gaat ie uitquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:17 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik ga eens bij die van mij kijken. Kan de uit knop niet vinden.
fietsenquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:04 schreef r8ality het volgende:
[..]
Heb van 15.00 tot 19.30 twee witbier, een erdinger en 2 bavjes op. Ff wachten dus...
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:19 schreef Inu het volgende:
[..]
Veel te klein voor jouw smaak![]()
[..]
Rechtsonder gewoon zo'n uit-knop-plaatje en als je daar je vinger op legt gaat ie uit
Das gewoon de uit en aan knop...quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:20 schreef bleiblei het volgende:
wat is eigenlijk een touchdingetje? wat kan je daarmee?
onze slaapkamer samsung kan ook niet uit. maar das wel een ouwe. 20 inch ofzo.
Doe ik ook met mn magnetron enzoquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:21 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik heb de stekker eruit getrokken voordat ik op vakantie ben gegaan.
a. sinds wanneer ken je mijn smaak.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:19 schreef Inu het volgende:
[..]
Veel te klein voor jouw smaak![]()
[..]
Rechtsonder gewoon zo'n uit-knop-plaatje en als je daar je vinger op legt gaat ie uit
Ik heb jullie huis toch gezienquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
a. sinds wanneer ken je mijn smaak.
en b. ondanks wat velen denken is groter absoluut niet beter dan groot bij tv's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |