Ja, met pics van baby Evi en pics van de kittens.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:45 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Net??!!! een minuut of 8 ofzo....
maar je had zeker net een leuke tt bedacht![]()
dat mag nog hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:49 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ja, met pics van baby Evi en pics van de kittens.
Dag mevrouw burgertrutquote:
en trots op mijn mooie stadquote:
idd...het pure geluk straalt er vanafquote:
Goed bezig!!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:42 schreef febster het volgende:
'Mijn' studievereniging (RAAK) komt van de grond. We hebben nu 200 leden en over een maand zullen dat er rond de 400 zijn
. Gister 43k aan boeken verkocht (provisie!) dus ik begin een rijke penningmeester te worden
.
Dat zijn er meerquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:38 schreef -moppie- het volgende:
Juup is ben erg benieuwd naar het geboortekaartje.
Lijkt mij toch wel lekker dat weer, ik hou daar wel van. Winter vind ik ook zo fijn, alleen jammer dat wij honden hebben met hun natte poten als wij van buiten komen want dan kan ik meestal gelijk gaan dweilenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:08 schreef Inu het volgende:
Evi is echt een poepiescheetjeIk heb vandaag met 100 km/h wind en ijsregen het noorden van IJsland verkend
Wel erg mooi, maar dat weer
Ik hou van winter en van sneeuw, maar niet van ijsregenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Lijkt mij toch wel lekker dat weer, ik hou daar wel van. Winter vind ik ook zo fijn, alleen jammer dat wij honden hebben met hun natte poten als wij van buiten komen want dan kan ik meestal gelijk gaan dweilen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |