Ja, met pics van baby Evi en pics van de kittens.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:45 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Net??!!! een minuut of 8 ofzo....
maar je had zeker net een leuke tt bedacht![]()
dat mag nog hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:49 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ja, met pics van baby Evi en pics van de kittens.
Dag mevrouw burgertrutquote:
en trots op mijn mooie stadquote:
idd...het pure geluk straalt er vanafquote:
Goed bezig!!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:42 schreef febster het volgende:
'Mijn' studievereniging (RAAK) komt van de grond. We hebben nu 200 leden en over een maand zullen dat er rond de 400 zijn
. Gister 43k aan boeken verkocht (provisie!) dus ik begin een rijke penningmeester te worden
.
Dat zijn er meerquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:38 schreef -moppie- het volgende:
Juup is ben erg benieuwd naar het geboortekaartje.
Lijkt mij toch wel lekker dat weer, ik hou daar wel van. Winter vind ik ook zo fijn, alleen jammer dat wij honden hebben met hun natte poten als wij van buiten komen want dan kan ik meestal gelijk gaan dweilenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:08 schreef Inu het volgende:
Evi is echt een poepiescheetjeIk heb vandaag met 100 km/h wind en ijsregen het noorden van IJsland verkend
Wel erg mooi, maar dat weer
Ik hou van winter en van sneeuw, maar niet van ijsregenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Lijkt mij toch wel lekker dat weer, ik hou daar wel van. Winter vind ik ook zo fijn, alleen jammer dat wij honden hebben met hun natte poten als wij van buiten komen want dan kan ik meestal gelijk gaan dweilen
quote:What NOT to say to a man
I've smoked fatter joints than that
Aahh, it's cute
But it still works, right?
Does it come with an air pump?
Maybe it looks better in natural light
Why don't we just cuddle?
You know they have surgery to fix that?
And yet your feet are so big!
I guess this makes me the early bird
It's OK, we'll work around it.
It's a good thing you have so many othger talents.
Why is God punishing me?
Can I be honest with you?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:40 schreef amaranta het volgende:
Evicheck post!
En hele gave naam'
Juup en Duch, nogmaals gefeliciteerd!
ik ook van jouquote:
*laat broek zakken*quote:
*trekt broek omhoog*quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:11 schreef Juup© het volgende:
Kleine verschonen en eten geven en dan slapen
was het ooit gestopt dan?quote:
wanneer kom je terug? ik heb zin om te poolenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:18 schreef Inu het volgende:
[..]Heb net mn excel-bestandje met sollicitaties gemaild voor mn WW
Ik heb 3 weken niks anders gedaan dan gefeestquote:
owwwwww JOUW werkleven begint weer...ik dacht ff dat de hele wereld vakantie hadquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:20 schreef febster het volgende:
[..]
Ik heb 3 weken niks anders gedaan dan gefeest, dus ja het stond even stil. Nu begint het ook meteen goed, vanaf maandag 40 uur per week school, 15 uur per week werk, en ik heb nu 1 vergadering, 1 borrel en 2 boekensale in mijn agenda staan voor RAAK
. Maar het is allemaal tof, ik ga alleen op school een bed neerzetten denk ik
.
Het halve noordelijke halfrond feitelijkquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
owwwwww JOUW werkleven begint weer...ik dacht ff dat de hele wereld vakantie had
Is dit een sneer naar R8?quote:
Montag, ben wel ergens in de week weer in Brabant, maar weet nog niet wanneer ik pooltijd hebquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wanneer kom je terug? ik heb zin om te poolen
Geen idee, van die informatie ben ik niet op de hoogtequote:
Nee! Niet doen!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:41 schreef ArTiC het volgende:
ik heb straks aan een zakje weed geroken...en nu heb ik echt weer zin
het mag wel hoor...ik doe het gewoon niet meerquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:49 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee! Niet doen!
Waarom mag je niet blowen?
op een gegeven moment groei je er wel overheen idd...het is gewoon een puberale fase ofzoquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:55 schreef febster het volgende:
Ik doe het nog zelden, geen 'tijd' meer voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |