Ze kloppen allebeiquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:46 schreef monsterd. het volgende:
Wat moet ik nu aanhouden tijdens het theorie examen?
ik vind het anwb boek namelijk ook veeel veeeeel fjiner. Vandaar de vraagquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:19 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Ze kloppen allebei![]()
Vekbest vond ik meer overeenkomen met het examen, maar ik had alleen als test die vragen (ze waren met een proef toen bezig). Kreeg er een stuk of 10 ook maar. Zat wel een aardige bij met een trambaan en ik was de enige die in de achteruitkijkspiegel zag dat er een ambulance aankwam, erg grappig. We kregen wel gelijk de antwoorden.
Ik neem aan dat de testvragen gelijk aan het huidige niveau zijn, dus ik zou vekbest zeggen, anwb vond ik wat onduidelijker, maar het boek van de anwb vond ik weer fijner.
De verjo cd vond ik echt minder goed.
quote:Op woensdag 30 september 2009 18:37 schreef Plasterk het volgende:
ik had om half vijf les en meneer zat bij de tandarts, is mijn eerst les bij een nieuwe rijschool sinds ik verhuisd ben. Meneer heet Ahmet en kost 40e voor 1,5 uurHij komt mij nu om zeven uur ophalen.
Goedkoop=duurkoop I guessquote:Op woensdag 30 september 2009 18:37 schreef Plasterk het volgende:
ik had om half vijf les en meneer zat bij de tandarts, is mijn eerst les bij een nieuwe rijschool sinds ik verhuisd ben. Meneer heet Ahmet en kost 40e voor 1,5 uurHij komt mij nu om zeven uur ophalen.
Verjo Examentraining Personenauto 10.0 is de bestandsnaam, staat in alt.boneless (mei 2009 versie).quote:Op woensdag 30 september 2009 17:46 schreef Beaudelaire het volgende:
[GEZ] Verjo Theorie-examen CD-rom 2009 (personenauto)
Koning!quote:Op woensdag 30 september 2009 21:35 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Verjo Examentraining Personenauto 10.0 is de bestandsnaam, staat in alt.boneless (mei 2009 versie).
Even de nieuwsgroepen aanzwengelen dus.
Je weet hoeveel meter per seconde je aflegt bij de snelheden...dan is het helemaal niet zoveelquote:Op woensdag 30 september 2009 23:01 schreef fespo het volgende:
ah nee dit is echt niet normaal. volg afstand bij 80km per uur is 45 meter.
45meter(!) dat is bizar veel.
Inderdaad wel verstandig, moest vanochtend voor een brandweerbusje (zonder sirene) op de rem op een stuk snelweg waar je 80 mag en van 80 naar 20 gaat niet zo snel en als je dan de achterliggers op je af ziet komenquote:Op woensdag 30 september 2009 23:52 schreef rene90 het volgende:
[..]
Je weet hoeveel meter per seconde je aflegt bij de snelheden...dan is het helemaal niet zoveel
Dat is inderdaad flink klote. Had het laatst ook op de snelweg, van 100 ging het opeens stilstaan, gelijk alarmlichten aan en spiegelen om te kijken of degene achter je het ook oppakt en anders nog kunnen uitwijken naar de vluchtstrook.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:52 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Inderdaad wel verstandig, moest vanochtend voor een brandweerbusje (zonder sirene) op de rem op een stuk snelweg waar je 80 mag en van 80 naar 20 gaat niet zo snel en als je dan de achterliggers op je af ziet komen![]()
Vanmiddag helemaal leuk, ongeluk op het fietspad gebeurd, ambulances en politieauto's overal en allemaal mensen over de snelweg aan het rennen en ik kom eraan met 100... gelukkig niet druk, maar mijn god, dat soort dingen kwam ik tijdens de rijlessen nooit tegen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:09 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad flink klote. Had het laatst ook op de snelweg, van 100 ging het opeens stilstaan, gelijk alarmlichten aan en spiegelen om te kijken of degene achter je het ook oppakt en anders nog kunnen uitwijken naar de vluchtstrook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |