abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 september 2009 @ 14:46:36 #201
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_73210775
Ik merk trouwens bij het oefenen van de theorie en dan vooral het gevaarherkenning-gedeelte dat bij Veka-best wel wordt geremd om de snelheid eruit te halen of andere dingen worden gedaan bij een bepaalde situatie (kind loopt op een voetpad rechts van de rijbaan in een bocht. Het kind loopt wel redelijk midden-links van het voetpad, auto rijdt 40 km/h). Ik zou gas loslaten ipv. remmen.

Wanneer ik de vragen op de anwb cdrom maak heb ik dat probleem niet. Dan is het in principe altijd duidelijk.

Wat moet ik nu aanhouden tijdens het theorie examen?
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_73220644
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 14:46 schreef monsterd. het volgende:
Wat moet ik nu aanhouden tijdens het theorie examen?
Ze kloppen allebei

Vekbest vond ik meer overeenkomen met het examen, maar ik had alleen als test die vragen (ze waren met een proef toen bezig). Kreeg er een stuk of 10 ook maar. Zat wel een aardige bij met een trambaan en ik was de enige die in de achteruitkijkspiegel zag dat er een ambulance aankwam , erg grappig. We kregen wel gelijk de antwoorden.

Ik neem aan dat de testvragen gelijk aan het huidige niveau zijn, dus ik zou vekbest zeggen, anwb vond ik wat onduidelijker, maar het boek van de anwb vond ik weer fijner.

De verjo cd vond ik echt minder goed.
  woensdag 30 september 2009 @ 09:54:35 #203
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_73234038
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 20:19 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Ze kloppen allebei

Vekbest vond ik meer overeenkomen met het examen, maar ik had alleen als test die vragen (ze waren met een proef toen bezig). Kreeg er een stuk of 10 ook maar. Zat wel een aardige bij met een trambaan en ik was de enige die in de achteruitkijkspiegel zag dat er een ambulance aankwam , erg grappig. We kregen wel gelijk de antwoorden.

Ik neem aan dat de testvragen gelijk aan het huidige niveau zijn, dus ik zou vekbest zeggen, anwb vond ik wat onduidelijker, maar het boek van de anwb vond ik weer fijner.

De verjo cd vond ik echt minder goed.
ik vind het anwb boek namelijk ook veeel veeeeel fjiner. Vandaar de vraag
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_73240811
oh de tijd gaat weer snel.
vrijdag ben ik weer aan de beurt in een nieuwe ronde voor het rijbewijs
pi_73241260
yannick veel succes!
mijn chinese buurvrouwtje is gisteren met haar 4e examen geslaagd !
Single mama met 2 prachtige en lieve dochters van 5 en 11 jaar.
motto: heb je naaste lief (en lig niet dwars als een ander een andere mening of levenstijl heeft dan jezelf)
  FOK!Fotograaf woensdag 30 september 2009 @ 14:53:40 #206
145146 Andyy
pi_73243183
TVP
Maandag opgegeven bij een rijschool
pi_73250300
heb morgen weer les om 8 uur 's ochtends ik hoop dat ik dan weer beter ben want ben vandaag ziek
pi_73250539
Beterschap, hopelijk voel je je idd beter morgen!

Ik moet over een half uurtje, les 33.. Ik geloof dat ik clusteropdrachten ga doen..
  woensdag 30 september 2009 @ 18:37:24 #211
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_73250617
ik had om half vijf les en meneer zat bij de tandarts, is mijn eerst les bij een nieuwe rijschool sinds ik verhuisd ben. Meneer heet Ahmet en kost 40e voor 1,5 uur Hij komt mij nu om zeven uur ophalen.
pi_73253095
quote:
Op woensdag 30 september 2009 18:37 schreef Plasterk het volgende:
ik had om half vijf les en meneer zat bij de tandarts, is mijn eerst les bij een nieuwe rijschool sinds ik verhuisd ben. Meneer heet Ahmet en kost 40e voor 1,5 uur Hij komt mij nu om zeven uur ophalen.
goed begin
pi_73254519
quote:
Op woensdag 30 september 2009 18:37 schreef Plasterk het volgende:
Goedkoop=duurkoop I guess .
Ik betaal +/-(heb een pakket...) ¤80 voor 2 uur.
  woensdag 30 september 2009 @ 20:31:10 #214
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_73254619
Net gelest, prima kerel volgens mij. Nieuwe instructeur en dus nieuwe auto, Mercedes A klasse. Even wennen aan de 6 versnellingen. Volgens hem kon ik binnen een week op voor mn herexamen.
pi_73257063
quote:
Verjo Examentraining Personenauto 10.0 is de bestandsnaam, staat in alt.boneless (mei 2009 versie).

Even de nieuwsgroepen aanzwengelen dus.
pi_73257161
quote:
Op woensdag 30 september 2009 21:35 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Verjo Examentraining Personenauto 10.0 is de bestandsnaam, staat in alt.boneless (mei 2009 versie).

Even de nieuwsgroepen aanzwengelen dus.
Koning!
Dat ik daar niet aan gedacht heb om daar ff te kijken
pi_73257737
thanks
pi_73260243
ah nee dit is echt niet normaal. volg afstand bij 80km per uur is 45 meter.
45meter(!) dat is bizar veel.
pi_73260609
U rijdt hier 30km/u, moet dat?

A: Nee, u mag ook zachter
pi_73261921
quote:
Op woensdag 30 september 2009 23:01 schreef fespo het volgende:
ah nee dit is echt niet normaal. volg afstand bij 80km per uur is 45 meter.
45meter(!) dat is bizar veel.
Je weet hoeveel meter per seconde je aflegt bij de snelheden...dan is het helemaal niet zoveel
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_73266497
quote:
Op woensdag 30 september 2009 23:52 schreef rene90 het volgende:

[..]

Je weet hoeveel meter per seconde je aflegt bij de snelheden...dan is het helemaal niet zoveel
Inderdaad wel verstandig, moest vanochtend voor een brandweerbusje (zonder sirene) op de rem op een stuk snelweg waar je 80 mag en van 80 naar 20 gaat niet zo snel en als je dan de achterliggers op je af ziet komen
pi_73275383
gister Theorie-Certificaat gehaald (in 1 keer!!11 )
morgen afspraak maken voor de TTT, en dan praktijk.

Ging er zo'n wazige Iranees naast mij zitten die bij elke vraag in zich zelf zat te praten.
Dat vrouwmens die daar in dat lokaal rondloopt zei bij hem: Niet geslaagd, en ik raad je een tolk aan.

Als ik door 1 persoon gezakt zou zijn, zou het door hem geweest zijn.
Tevoren moest die zich nog melden en zat die op de plek van iemand anders.

[ Bericht 7% gewijzigd door Knuks op 01-10-2009 15:06:59 ]
Puur zonder Vuur in de Natuur.
pi_73275673
hehehe.

Feli
pi_73275727
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 09:52 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Inderdaad wel verstandig, moest vanochtend voor een brandweerbusje (zonder sirene) op de rem op een stuk snelweg waar je 80 mag en van 80 naar 20 gaat niet zo snel en als je dan de achterliggers op je af ziet komen
Dat is inderdaad flink klote. Had het laatst ook op de snelweg, van 100 ging het opeens stilstaan, gelijk alarmlichten aan en spiegelen om te kijken of degene achter je het ook oppakt en anders nog kunnen uitwijken naar de vluchtstrook.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_73278544
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:09 schreef rene90 het volgende:

[..]

Dat is inderdaad flink klote. Had het laatst ook op de snelweg, van 100 ging het opeens stilstaan, gelijk alarmlichten aan en spiegelen om te kijken of degene achter je het ook oppakt en anders nog kunnen uitwijken naar de vluchtstrook.
Vanmiddag helemaal leuk, ongeluk op het fietspad gebeurd, ambulances en politieauto's overal en allemaal mensen over de snelweg aan het rennen en ik kom eraan met 100... gelukkig niet druk, maar mijn god, dat soort dingen kwam ik tijdens de rijlessen nooit tegen.

Die alarmlichten gelijk aan inderdaad, dat is me trouwens nooit verteld tijdens de rijlessen dat dat verstandig is. Dus wel handig om hier duidelijk neer te zetten. In Duitsland zag ik dat voor het eerst, het is daar heel normaal om te doen als er opeens een opstopping is.

Ben wel benieuwd of de lessers op dit moment dat leren of dat het standaard is dat ze dat niet vertellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')