Elke diesel kan je makkelijk laten afslaan hoor, gewoon de koppeling te snel laten opkomen en geen gas geven. Het werkt wel als je de koppeling rustig laat opkomen. Maar omdat ik zelf een benzineauto heb ben ik gewend dat de koppeling vrij hoog moet opkomen voordat er uberhaupt iets gebeurd. Die vw golf van het werk (diesel) met tdi is zo fel, als je de koppeling een heel klein beetje laat opkomen vliegt hij al weg en dan slaat hij gelijk af als je geen gas geeft.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:36 schreef fespo het volgende:
willempje even ter info, waarom slaat hij dan af als je Diesel rijdt?
je gaat dan toch sneller weg dus hoe kan hij dan afslaan?
Dat heb ik ook; ik mag morgen weer...maar ik sta nu (en morgenochtend ook niet) niet te springen...heel bizar altijd.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:31 schreef Angelic_Rose het volgende:
Hebben jullie dat trouwens ook he? Ik heb straks om 18.00 uur mijn 31e les en ik ben het echt zat..
In het begin zat ik ook helemaal zo van '![]()
![]()
rijden!
![]()
![]()
, en nu is het meer
![]()
![]()
Oh ja.. rijden..
![]()
![]()
..
Wacht maar tot je het roze pasje hebtquote:Op donderdag 17 september 2009 18:44 schreef Hippos het volgende:
maar ik sta nu (en morgenochtend ook niet) niet te springen...heel bizar altijd.
Niet vergeten te kijken of er niks naast je zit.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:40 schreef fespo het volgende:
en echt HEEL snel, ik had de eerste keer echt het gevoel dat ik tegen de stoep zou knallen.
Ik zit op ongeveer mijn 27e les en ik heb er meer lol in dan mijn eerste lessenquote:Op woensdag 16 september 2009 12:31 schreef Angelic_Rose het volgende:
Hebben jullie dat trouwens ook he? Ik heb straks om 18.00 uur mijn 31e les en ik ben het echt zat..
In het begin zat ik ook helemaal zo van '![]()
![]()
rijden!
![]()
![]()
, en nu is het meer
![]()
![]()
Oh ja.. rijden..
![]()
![]()
..
Congratz!quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:46 schreef Banzaiaap het volgende:![]()
Geslaagd. Geen fouten gemaakt, alleen omkeeropdracht gedaan. (Mja en geparkeerd bij CBR zelf nog).
Ging super chill en was terug voordat ik het wist.
Hoor ik wel vaker dat ze daarop mensen laten zakken. Echt bizar. Mijn rijleraar toendertijd zat ook altijd te zeiken als ik 110 reed, lekker relaxed op de snelweg. Moest ik de hele tijd 120/125 rijden en alles gaan inhalen, nu rijd ik vaak als ik langere afstanden maak gewoon 110, scheelt bijna 1 liter benzine op de 200 km en als je dagelijks minimaal 150 km maakt is dat toch op jaarbasis 200 euro en het is nog beter voor het milieu ook volgens mij, maarnee, ze gaan je gewoon zo pesten tijdens het examen terwijl het gewoon wettelijk toegestaan is daar 75 te rijden ipv 80.quote:
Serieus, flikker op van de weg en ga fietsen als je zo graag traag bentquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:59 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Hoor ik wel vaker dat ze daarop mensen laten zakken. Echt bizar. Mijn rijleraar toendertijd zat ook altijd te zeiken als ik 110 reed, lekker relaxed op de snelweg. Moest ik de hele tijd 120/125 rijden en alles gaan inhalen, nu rijd ik vaak als ik langere afstanden maak gewoon 110, scheelt bijna 1 liter benzine op de 200 km en als je dagelijks minimaal 150 km maakt is dat toch op jaarbasis 200 euro en het is nog beter voor het milieu ook volgens mij, maarnee, ze gaan je gewoon zo pesten tijdens het examen terwijl het gewoon wettelijk toegestaan is daar 75 te rijden ipv 80.
Nou nou, wat is 110 traag. Als je snel wil rijden moet je sowieso niet in Nederland staan, vandaag 5 uur in de auto gezeten waarvan bijna de helft in filesquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Serieus, flikker op van de weg en ga fietsen als je zo graag traag bent
File? Wat is dat?quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:08 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Nou nou, wat is 110 traag. Als je snel wil rijden moet je sowieso niet in Nederland staan, vandaag 5 uur in de auto gezeten waarvan bijna de helft in files
Op een 2 baansweg mogen ze van mij 75 rijden als het 80 is, dan kan ik er wel voorbij, maar ik rijd elke dag een kloteweg van Marssum naar Drachten waar een groot deel 100 km is (maar daar staan geen borden, alleen groene streep) en daar kan je niet inhalen en daar heb je gasten (niet eens vrachtwagens) die 75 rijden (zal wel op hun teller 80 staan) omdat ze niet begrijpen dat het een 100 km weg is, echt zoooo irritant. Zit je 20 km met 75 op een 100 km weg te rijden...quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:maar 75 op de teller is 68 in het echt.. flikekr op zeg.. 80 is 80 is 88 op de teller.. rijen met die hap!
gefeliciteerd !!!quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:46 schreef Banzaiaap het volgende:![]()
Geslaagd. Geen fouten gemaakt, alleen omkeeropdracht gedaan. (Mja en geparkeerd bij CBR zelf nog).
Ging super chill en was terug voordat ik het wist.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:47 schreef Yannick567 het volgende:
Ontdek dit topic nu pas. Leuk om te lezen
Verder heb ik zelf al 3xafgereden.
ingreep 1e keer, 2e keer teveel zenuwen en de 3e keer... tja. dat vroeg ik me af.
3e keer helemaal niks, geen ingreep ofzo, ging perfect. Kom ik terug bij cbr:
'ik moet je helaas teleurstellen want je bent niet geslaagd voor je praktijkexamen'
ik zo waarom niet? 'Ja je rijdt teveel links en je rijdt 75 waar je 80 mag, als je die auto's achter je ziet moet je gas bijgeven'
Instructeur en ik zo kijken van jahoor.......
geldkloppers. Maarja, examinators wil is helaas wet en als het nee is blijft het nee. Heb overigens geen links gereden maarja. 2 oktober mag ik voor de 4e keer
ik moet as woensdag in grunn voor de tweede keer.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:11 schreef singlemetkids het volgende:
[..]
hoi,
waar rijdt je af ??
Ben benieuwd of we dan leuke berichten krijgen die dag. Ik duim voor je althans !
Voor mij wordt het dan de 3e keer..
Leuk stuk is dat inderdaad, heerlijk weggetje.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:38 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ken die weg, is kut ja.... rij zlef elke dag Bolsward-Leeuwarden, heb je ook van die jostis
Ik rij af in Gorinchem, woon er zelf ook dus ben wel bekend met routes enzo.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:11 schreef singlemetkids het volgende:
[..]
hoi,
waar rijdt je af ??
Ben benieuwd of we dan leuke berichten krijgen die dag. Ik duim voor je althans !
Voor mij wordt het dan de 3e keer..
wens je veel succes ! Hoop voor je dat je mulder niet hebt, dat lijkt een toffe man maar ondertussen verzint hij de meest knullige redenen om iemand te laten zakken.. heb nou al 4 mensen die dat gehad hebben bij hem..quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:30 schreef Plasterk het volgende:
[..]
ik moet as woensdag in grunn voor de tweede keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |