abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73405249
Moet ook wel Denk niet dat de examinator erg positief is als je met plankgas en hoge toeren wegscheurt!
pi_73405322
Woesj, nog iets meer dan een maand en dan mag ik eindelijk lessen! Kan echt nieeeet meer wachten. Gelukkig staat mijn praktijkexamen ook al vast, nu ik die verhalen hoor dat mensen van hun instructeur nog niet op mogen... Ik móet op op 30 november van m'n instructeur hehe.

Rij nog steeds 1x per week terug van m'n werk, en dat gaat hartstikke lekker. Dus hoop dat 't net zo goed gaat bij m'n rijlessen binnenkort!
pi_73406046
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 21:08 schreef Bhuddy het volgende:
Woesj, nog iets meer dan een maand en dan mag ik eindelijk lessen! Kan echt nieeeet meer wachten. Gelukkig staat mijn praktijkexamen ook al vast, nu ik die verhalen hoor dat mensen van hun instructeur nog niet op mogen... Ik móet op op 30 november van m'n instructeur hehe.

Rij nog steeds 1x per week terug van m'n werk, en dat gaat hartstikke lekker. Dus hoop dat 't net zo goed gaat bij m'n rijlessen binnenkort!
Mag niet hè!
  maandag 5 oktober 2009 @ 21:35:01 #279
263519 PolkaDots
inevitability
pi_73406706
Wow ik belde vanmiddag naar de rijschool die ik heb uitgekozen en ik kan aanstaande woensdag beginnen Spanneeeend!
  maandag 5 oktober 2009 @ 21:37:08 #280
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_73406823
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 21:07 schreef GuitarJJ het volgende:
Moet ook wel Denk niet dat de examinator erg positief is als je met plankgas en hoge toeren wegscheurt!
Nee dat is weer het andere uiterste
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
pi_73407542
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 21:08 schreef Bhuddy het volgende:

mag toch hopen dat er wat joeten meelezen hier. Sorry hoor maar vind het ronduit belachelijk wat jij steeds flikt door vast te rijden met je 17e. Nu maar hopen dat je vlak na je 18e gepakt wordt zodat je een flinke ontzegging krijgt en voorlopig je lessen kan shaken.
Zo moeilijk ben je niet te achterhalen op internet...
Single mama met 2 prachtige en lieve dochters van 5 en 11 jaar.
motto: heb je naaste lief (en lig niet dwars als een ander een andere mening of levenstijl heeft dan jezelf)
pi_73407673
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 21:51 schreef singlemetkids het volgende:

[..]

mag toch hopen dat er wat joeten meelezen hier. Sorry hoor maar vind het ronduit belachelijk wat jij steeds flikt door vast te rijden met je 17e. Nu maar hopen dat je vlak na je 18e gepakt wordt zodat je een flinke ontzegging krijgt en voorlopig je lessen kan shaken.
Sja dat is een (groot) risico wat mijn vader en ik nemen en hebben genomen. Nu ga ik wel minderen, want 't duurt toch niet zo lang meer. Heb wel redelijk wat ervaring nu dus dat scheelt gewoon in de kosten, feit. Dat ik vlak na m'n 18e (13 november jarig) gepakt wordt gaat niet lukken, want dan rij ik gewoon in een lesauto, niet meer in onze eigen auto zonder rijbewijs. Totdat ik 18 ben is mijn vader verantwoordelijk en kan ik geen rijontzegging krijgen.. 30 november praktijkexamen en daarna kan ik hopelijk legaal zelf rijden

[ Bericht 11% gewijzigd door Bhuddy op 05-10-2009 22:05:57 ]
pi_73409443
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 21:51 schreef singlemetkids het volgende:

[..]

Puur zonder Vuur in de Natuur.
pi_73414964
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 21:54 schreef Bhuddy het volgende:

[..]

Sja dat is een (groot) risico wat mijn vader en ik nemen en hebben genomen. Nu ga ik wel minderen, want 't duurt toch niet zo lang meer. Heb wel redelijk wat ervaring nu dus dat scheelt gewoon in de kosten, feit. Dat ik vlak na m'n 18e (13 november jarig) gepakt wordt gaat niet lukken, want dan rij ik gewoon in een lesauto, niet meer in onze eigen auto zonder rijbewijs. Totdat ik 18 ben is mijn vader verantwoordelijk en kan ik geen rijontzegging krijgen.. 30 november praktijkexamen en daarna kan ik hopelijk legaal zelf rijden
wakker worden ?! Denk je nou echt dat als jij iemand op je 17e op weg naar huis doodrijdt dat je vader verantwoordelijk is ?
Dan wordt het echt tijd dat je eens gaat rondvragen wat voor consequenties dit voor jou kan hebben...
motto: heb je naaste lief (en lig niet dwars als een ander een andere mening of levenstijl heeft dan jezelf)
pi_73414969
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 22:36 schreef Knuks het volgende:

[..]

ben benieuwd of je ook zo kotst op het moment dat hij je moeder/vader/zusje/broer ofzo doodrijdt !
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 09:33:03 #286
263519 PolkaDots
inevitability
pi_73416557
Ik begin dus woensdag met lessen, mag ik ook in de OP?
pi_73419329
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 07:45 schreef singlemetkids het volgende:

[..]

ben benieuwd of je ook zo kotst op het moment dat hij je moeder/vader/zusje/broer ofzo doodrijdt !
Houd je smoel man.
Alsof jij nu zo verantwoord rijdt omdat je met de hakken over de sloot je papiertje hebt gehaald.
Dat maakt je echt geen beter chauffeur.
Puur zonder Vuur in de Natuur.
pi_73419368
Je mag gewoon niet op de openbare weg rijden als je 17 bent of geen rijbewijs hebt. Je bent dan niet alleen een gevaar voor jezelf, maar voor iedereen. Doe het gewoon niet, ook al denk je dat je al geweldig kunt rijden.
There are only 151 Pokémon.
pi_73419381
ik quote deze even uit een andere topic.
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 09:49 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Vind ik niet, ik was het in ieder geval niet gewend, en er zit wel degelijk een verschil in Benzine en Diesel [ afbeelding ]
iemand een idee?
pi_73419852
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 11:36 schreef fespo het volgende:
ik quote deze even uit een andere topic.
[..]

iemand een idee?
Idee? Ja een benzine rijdt lastiger dan een diesel.
Een benzine kan eerder afslaan.
Maar eenmaal eraan gewend komt het wel goed neem ik aan.
pi_73420793
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 11:34 schreef Knuks het volgende:

[..]

Houd je smoel man.
Alsof jij nu zo verantwoord rijdt omdat je met de hakken over de sloot je papiertje hebt gehaald.
Dat maakt je echt geen beter chauffeur.
a ben ik een vrouw en heb gewoon een mond. B had ik het niet over jou verder toch ? Of rijdt je ook lekker rond zonder rijbewijs, rijles ed ?
Verantwoord rondrijden, tja, ik weet wel zeker dat ik verantwoorder rond rijdt dan hem. Want als ik brokken maak ben ik wel verzekerd ! En hij is totaal niet verzekerd , strafbaar ed.

Daarnaast ben ik 35, heb het al die jaren ook volgehouden hoor zonder auto te rijden , ben moeder van 2 kinderen waarvoor ik verantwoordelijk ben dus zal echt wel voorzichtig zijn in het verkeer. Op het moment dat hij (of een ander zonder rijbewijs) een van mijn dochtertjes zou doodrijden hebben ze toch echt een mega groot probleem. Want dan rust ik niet tot het recht in elk geval zegeviert...

Je kan nog zo'n grote mond hebben , maar het feit dat jullie niet openstaan voor de mening van mensen die zeggen dat het gewoon stom is om te rijden zonder rijbewijs (zelfde geld meestal voor alcoholisten in het verkeer die kunnen ook niet tegen die kritieken) bewijst alleen al dat jullie nog niet toe zijn aan een rijbewijs. Ga eerst maar uitpuberen.
pi_73420820
Zullen we het wel even gezellig houden?

Vind het nog steeds belachelijk dat je 5 dagen moet wachten en 30 euro extra moet betalen voor een spoedaanvraag
pi_73420986
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 12:32 schreef Yannick567 het volgende:
Zullen we het wel even gezellig houden?

Vind het nog steeds belachelijk dat je 5 dagen moet wachten en 30 euro extra moet betalen voor een spoedaanvraag
heb mijn pasje net opgehaald ! Kan alleen nu dus niet rijden want benzine tank bleek bij een naad te lekken. Auto staat bij de garage en wordt andere tank ingezet.
pi_73421405
Heb geen spoedaanvraag gedaan, als ik dat gedaan had was hij er bij mij pas morgen geweest. Ik heb toch nog geen voiture dus dan wacht ik die paar dagen extra wel
pi_73422241
Even tvp, nou al 2 keer gezakt.
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
pi_73422333
Vandaag eerste boete na een jaar in het bezit te zijn van het rijbewijs. Na correctie 4km/h te hard
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_73423070
nog een vraagje
hoe wordt je beoordeelt of je medisch geschikt bent voor een rijbewijs?
en dan voornamelijk geestelijk en niet lichamelijk.

dit staat namelijk op cbr.nl
Een Verklaring van geschiktheid krijgt u als u voldoet aan de eisen voor geestelijke en lichamelijke gezondheid die de overheid aan rijbewijshouders stelt. Veilig aan het verkeer kunnen deelnemen staat daarbij voorop. Het CBR beoordeelt of u medisch geschikt bent.

Op verschillende momenten kunt u in aanraking komen met de afdeling medische zaken of vorderingen van het CBR. Dit kan zijn als u een rijbewijs aanvraagt of uw rijbewijs moet vernieuwen. Maar ook als uw medische toestand is gewijzigd of het rijbewijs is gevorderd. Alle informatie hierover vindt u in dit hoofdstuk.
pi_73423140
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:52 schreef fespo het volgende:
nog een vraagje
hoe wordt je beoordeelt of je medisch geschikt bent voor een rijbewijs?
en dan voornamelijk geestelijk en niet lichamelijk.

dit staat namelijk op cbr.nl
Een Verklaring van geschiktheid krijgt u als u voldoet aan de eisen voor geestelijke en lichamelijke gezondheid die de overheid aan rijbewijshouders stelt. Veilig aan het verkeer kunnen deelnemen staat daarbij voorop. Het CBR beoordeelt of u medisch geschikt bent.

Op verschillende momenten kunt u in aanraking komen met de afdeling medische zaken of vorderingen van het CBR. Dit kan zijn als u een rijbewijs aanvraagt of uw rijbewijs moet vernieuwen. Maar ook als uw medische toestand is gewijzigd of het rijbewijs is gevorderd. Alle informatie hierover vindt u in dit hoofdstuk.
Ze laten je een kenteken lezen van iets van 15 meter afstand Verder heb ik er niks van gemerkt
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_73423418
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 12:30 schreef singlemetkids het volgende:

[..]

a ben ik een vrouw en heb gewoon een mond. B had ik het niet over jou verder toch ? Of rijdt je ook lekker rond zonder rijbewijs, rijles ed ?
Verantwoord rondrijden, tja, ik weet wel zeker dat ik verantwoorder rond rijdt dan hem. Want als ik brokken maak ben ik wel verzekerd ! En hij is totaal niet verzekerd , strafbaar ed.

Daarnaast ben ik 35, heb het al die jaren ook volgehouden hoor zonder auto te rijden , ben moeder van 2 kinderen waarvoor ik verantwoordelijk ben dus zal echt wel voorzichtig zijn in het verkeer. Op het moment dat hij (of een ander zonder rijbewijs) een van mijn dochtertjes zou doodrijden hebben ze toch echt een mega groot probleem. Want dan rust ik niet tot het recht in elk geval zegeviert...

Je kan nog zo'n grote mond hebben , maar het feit dat jullie niet openstaan voor de mening van mensen die zeggen dat het gewoon stom is om te rijden zonder rijbewijs (zelfde geld meestal voor alcoholisten in het verkeer die kunnen ook niet tegen die kritieken) bewijst alleen al dat jullie nog niet toe zijn aan een rijbewijs. Ga eerst maar uitpuberen.
je hoeft echt niet elke keer er bij te halen dat je moeder van 2 kinderen bent hoor. dat heb je nu al wel zeker 3 keer gepost.
pi_73424265
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 07:44 schreef singlemetkids het volgende:

[..]

wakker worden ?! Denk je nou echt dat als jij iemand op je 17e op weg naar huis doodrijdt dat je vader verantwoordelijk is ?
Dan wordt het echt tijd dat je eens gaat rondvragen wat voor consequenties dit voor jou kan hebben...
Wettelijk gezien is het mijn vaders verantwoordelijkheid. Voor mij heeft dit als consequentie mocht ik iemand aanrijden dat ik dan een lening moet afbetalen (officieel mijn vader, maar dan betaal ik die af). Het is idd niet slim wat we doen, maar goed, dat is het risico en dat neem ik Als ik iemand doodrijdt dan loop ik daar m'n hele leven mee, I know. Ik rijd niet fantastisch, maar ik ben al wel zo ver dat ik snel genoeg op m'n rem kan trappen in een noodsituatie en dat ik die noodsituatie ook snel genoeg kan herkennen. Ik rijd altijd (als het kan) ver (10%) onder de maximum snelheid, dat maakt 't nog wat overzichtelijker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')