Wacht even hoor. Wie sliep nou waar?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:43 schreef Raznet het volgende:
Even klagen, heb een rij-instructeur die vaak kwartier, of half uur te laat komt, en een keer zelfs drie kwartier. Kom ik zelf een half uur te laat omdat ik godverdomme 6 uur op moet staan om twee uur naar huis te reizen, want was bij vriendin gaan slapen, haar ouders zijn gescheiden en haar vader woont in andere stad we waren daar gaan slapen.
Overtuigendquote:
Overtuigendquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:43 schreef Raznet het volgende:
, ik ga dan waarschijnlijk ook gewoon niet betalen, dikke lul.
Wat vinden jullie?
Make up your mind man, betaal je nou wel of niet?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:43 schreef Raznet het volgende:
...
Ik betaal er godverdomme voor, ik ga dan waarschijnlijk ook gewoon niet betalen, ...
Misschien betaalt hij wel gewoon twee keer de helft.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:51 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Make up your mind man, betaal je nou wel of niet?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:49 schreef ufopiloot het volgende:
Rijles nemenVraag je pa voor een paar lessen en vraag direct examen aan. Scheelt gelijk minimaal 800 euro.
Hoezo, hebben ze in Nederland geen grote parkeerplaatsen?quote:
xD xDquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:58 schreef Raznet het volgende:
Ze moeten autorijschool auto's verhuren xD.
begin er nou niet over....quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Misschien betaalt hij wel gewoon twee keer de helft.
X'(quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:58 schreef Raznet het volgende:
Ze moeten autorijschool auto's verhuren xD.
Hoeveel is dat eigenlijk?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Misschien betaalt hij wel gewoon twee keer de helft.
das een rekenmachinefail....quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:40 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
2 x 0,5 = 0,1
10% van het totaalbedrag dus.
Diesel is veel makkelijkerquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:06 schreef wikwakka2 het volgende:
Ach, het kan ook zo zijn dat je nieuwe rijinstructrice beweerd dat er geen verschil zit tussen een diesel- en een benzine auto nadat je net 20 lessen in een benzine auto hebt gereden en je nu opeens in een diesel moet rijden.
Toen ik aan the typen was dacht ik:'ik ga klachten krijgen'.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:43 schreef Deetch het volgende:
[..]
gloeiendegloeiende zeg, kan iemand mij uitleggen waarom er steeds meer van klapmongolen komen die een dt gebruiken als er voor het werkwoord "ik" staat?
Verder is 2x de helft natuurlijk 75% korting.
Vind ik niet, ik was het in ieder geval niet gewend, en er zit wel degelijk een verschil in. Benzinequote:
Er zit zeker wel een verschil in, maar ik vind diesel makkelijker rijden, vooral in de filequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vind ik niet, ik was het in ieder geval niet gewend, en er zit wel degelijk een verschil in. Benzine [ afbeelding ]
12,5 toch?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:40 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
2 x 0,5 = 0,1
10% van het totaalbedrag dus.
Ah, dat kan best zo zijn. Ik rij alleen nooit in de filequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:49 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Er zit zeker wel een verschil in, maar ik vind diesel makkelijker rijden, vooral in de file
Ik zei ik bel vanavond nog wel terug. Maar ga hem denk ik vertellen vanavond dat ik naar andere rijschool ga. Deze faalt beetje zwaar, die man kan niet eens normaal nederlands en zit heel de fucking tijd te bellen in de auto.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:03 schreef jeroen25 het volgende:
Wat zei de rij-instructeur eigenlijk toen je hem erop aansprak?
Of heb je dat nog niet gedaan, TS?
Herenliefdequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:45 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Wat de neuk heeft dat varhaal waar jij al niet geslapen hebt met de klacht te maken?
Of hoopte je er ons van te overtuigen dat je wel een vriendin hebt en je dus niet van de herenliefde bent?
Bij deze :
FAIL
Aan zijn posthistorie te zien is TS inderdaad erg dom.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:11 schreef gniffie het volgende:
Ga dan bij iemand anders lessen. Ben je nou zo dom of lijkt het maar zo
wat voor verschil dan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vind ik niet, ik was het in ieder geval niet gewend, en er zit wel degelijk een verschil in. Benzine [ afbeelding ]
Diesel is makkelijker. Slaat minder snel af etc.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:32 schreef fespo het volgende:
[..]
wat voor verschil dan?
heb rijlessen in een diesel maar voor prive ga ik benzine rijden.
Diesel slaat wel sneller af als je benzine bent gewendquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Diesel is makkelijker. Slaat minder snel af etc.
Tss get a roomquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:42 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb de chillste instructeur aller tijden. Afzeggen is nooit een probleem, ook niet op de dag ervoor. Hij is altijd netjes op tijd, en belt mij wakker als het moet zonder gezeur. En hij neuriët net als ik mee op de radio
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |