Wacht even hoor. Wie sliep nou waar?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:43 schreef Raznet het volgende:
Even klagen, heb een rij-instructeur die vaak kwartier, of half uur te laat komt, en een keer zelfs drie kwartier. Kom ik zelf een half uur te laat omdat ik godverdomme 6 uur op moet staan om twee uur naar huis te reizen, want was bij vriendin gaan slapen, haar ouders zijn gescheiden en haar vader woont in andere stad we waren daar gaan slapen.
Overtuigendquote:
Overtuigendquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:43 schreef Raznet het volgende:
, ik ga dan waarschijnlijk ook gewoon niet betalen, dikke lul.
Wat vinden jullie?
Make up your mind man, betaal je nou wel of niet?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:43 schreef Raznet het volgende:
...
Ik betaal er godverdomme voor, ik ga dan waarschijnlijk ook gewoon niet betalen, ...
Misschien betaalt hij wel gewoon twee keer de helft.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:51 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Make up your mind man, betaal je nou wel of niet?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:49 schreef ufopiloot het volgende:
Rijles nemenVraag je pa voor een paar lessen en vraag direct examen aan. Scheelt gelijk minimaal 800 euro.
Hoezo, hebben ze in Nederland geen grote parkeerplaatsen?quote:
xD xDquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:58 schreef Raznet het volgende:
Ze moeten autorijschool auto's verhuren xD.
begin er nou niet over....quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Misschien betaalt hij wel gewoon twee keer de helft.
X'(quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:58 schreef Raznet het volgende:
Ze moeten autorijschool auto's verhuren xD.
Hoeveel is dat eigenlijk?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Misschien betaalt hij wel gewoon twee keer de helft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |