abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 20:01:00 #251
263519 PolkaDots
inevitability
pi_73342227
Nog meer mensen die vandaag op de open dag van de ANWB zijn geweest? Ik wel dus en ik heb iets van 25 minuten gereden, ging lekker Wat een mietjes die alleen maar in de simulator durfden
pi_73342262
Nee, heb mijn plasticje al. Zou me best grappig lijken trouwens om nu eens een proefles te boeken bij iemand en die dan helemaal gek maken . Gewoon niet zeggen dat je al een jaar je rijbewijs hebt en alles verneuken tot het irritante aan toe. Wegrijden met handrem, continu af laten slaan ,verkeerde versnelling, als je naar links gaat je ruitenwisser aantikken i.p.v. knipperlicht
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_73343450
Vandaag eerste les gehad, beetje sturen en gas bijgeven. Tof hoor, op naar les 2
pi_73347032
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 20:49 schreef jens007 het volgende:
Vandaag eerste les gehad, beetje sturen en gas bijgeven. Tof hoor, op naar les 2
succes ! Hoop dat je snel en goed alles oppakt zodat je zsm je rijbewijs op zak hebt.
Goh wat lijkt het lang geleden die eerste les, terwijl die in half maart pas was...
Single mama met 2 prachtige en lieve dochters van 5 en 11 jaar.
motto: heb je naaste lief (en lig niet dwars als een ander een andere mening of levenstijl heeft dan jezelf)
  zondag 4 oktober 2009 @ 20:38:08 #255
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_73368397
Morgen theorie! Tips?
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_73373665
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 20:38 schreef monsterd. het volgende:
Morgen theorie! Tips?
Gebruik je gezonde verstand, daar moet je al een heel eind mee kunnen komen....!
pi_73376477
quote:
Morgen theorie! Tips?
Goed leren, ennnnnnnnnnnn::
Je best doen
En dat bord met die wit-groene schuine strepen is dat aan 2 kanten autosnelweg is, en geen vrachtwagen zoals die jongen voor mij had

oja en dat vierkante bord met die auto is een AUTOWEG waar je 100 mag, dat met die 2 banen is AUTOSNELWEG waar je 120 mag

( )

succes gewenst
Puur zonder Vuur in de Natuur.
  zondag 4 oktober 2009 @ 22:54:05 #258
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_73377439
Ook maar eens mijn theorie aangevraagd. De 15e s'ochtend mag ik op. Afgelopen week het boek doorgenomen, nu nog anderhalve week voor proefexamens, moet te doen zijn.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_73384233
quote:
Morgen theorie! Tips?
Niet te veel na denken
JA!
pi_73386302
vanmorgen gelijk om half 9 naar gemeentehuis. Die miep was nog niet wakker. Ik zei dat ik kwam om mijn rijbewijs aan te vragen, zegt ze wat voor rijbewijs. Dus b, voor auto. O maar heeft u dan wel examen gedaan ???
Ja duhhh anders kom ik toch niet langs om hem aan te vragen...Daarna vroeg ze nog een keer om mijn oude rijbewijs , die ik dus niet heb en nooit gehad heb

Toch maar een spoed aanvraag gedaan. Morgen vanaf half 10 kan ik mijn pasje ophalen ! Dus morgen, oud papier inleveren, konijnenvoer zelf halen (20kilo zakken) hooi, zaagsel enz. Alle grote dingen om maar een excuus te hebben om te rijden haha.

Heb net mijn nieuwe tomtom ge update via internet en ben leuke stemmetjes aan het downen. Hebben de kinderen ook nog lol.
motto: heb je naaste lief (en lig niet dwars als een ander een andere mening of levenstijl heeft dan jezelf)
  maandag 5 oktober 2009 @ 12:39:59 #261
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_73388233
quote:
Morgen theorie! Tips?

Ik heb het gehaald hoor!

5 fouten in de gevaarherkenning en 2 in de regelkennis.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_73389698
*pakt certificaat erbij*
Had nog niet gemeld hoeveel fouten ik had

gevaarherkenning: 8
verkeersregels en inzicht: 4

Achteraf gezien met de hakken over de sloot dus
Puur zonder Vuur in de Natuur.
  maandag 5 oktober 2009 @ 16:04:52 #263
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_73393939
Volgende week zou mijn instructeur het rijexamen aanvragen.
Zit nu op 27 lessen, elke week een les gedaan en soms een week overgeslagen.
Toch behoorlijk irritant dat mijn instructeur mensen meerdere uren per week laat rijden zodat ik vrijwel alleen op kuttijden kan. 3 weken van te voren een afspraak maken is het enige wat ik kan doen.

Trouwens, ik betaal 39 euro voor 50 minuten rijles. Ik ging naar deze rijschool met de gedachte, hier betaal ik meer -> betere kwaliteit qua les -> sneller afrijden. DUS NIET. Voordat ik daadwerkelijk kan afrijden zit ik waarschijnlijk al op de 37 lessen.

37 x 39 = 1443 euro + 210 voor examen = 1653.
Er waren zat rijscholen die les gaven voor nog geen 25 euro per uur.
Zelfs al zouden ze me oplichten door me 40 lessen te laten rijden ben je er nog goedkoper uit. Echt leren rijden doe je toch wanneer je alleen bent en in een auto zit.

Zit al te kijken voor een goedkoop autootje Volvo 440. Ik vind het een prachtauto, mensen uit mijn omgeving vinden het een ouwe lullenbak

Bak met karakter.
pi_73394766
Vandaag 2e les gehad (hoewel, 2 x 2 uur totaal). Toen we bij mij thuis weg wouden rijden werden we aangesproken door een gast, hij wist niet hoe hij bij de snelweg moest komen i.v.m. afzettingen. Zei de instructeur dat hij maar achter ons aan moest rijden!. Bij de afslag naar de snelweg rechtdoor dus mocht al meteen op een 80-weg rijden
Niet wat snel voor een 2e keer? Nja nu dus ook wat toeval. Hij vertrouwde mij het wel toe iig
pi_73394817
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 16:04 schreef Biefstuk het volgende:
Toch behoorlijk irritant dat mijn instructeur mensen meerdere uren per week laat rijden zodat ik vrijwel alleen op kuttijden kan. 3 weken van te voren een afspraak maken is het enige wat ik kan doen.

Trouwens, ik betaal 39 euro voor 50 minuten rijles. Ik ging naar deze rijschool met de gedachte, hier betaal ik meer -> betere kwaliteit qua les -> sneller afrijden. DUS NIET. Voordat ik daadwerkelijk kan afrijden zit ik waarschijnlijk al op de 37 lessen.

37 x 39 = 1443 euro + 210 voor examen = 1653.
Er waren zat rijscholen die les gaven voor nog geen 25 euro per uur.
Zelfs al zouden ze me oplichten door me 40 lessen te laten rijden ben je er nog goedkoper uit. Echt leren rijden doe je toch wanneer je alleen bent en in een auto zit.

Zit al te kijken voor een goedkoop autootje Volvo 440. Ik vind het een prachtauto, mensen uit mijn omgeving vinden het een ouwe lullenbak

[ afbeelding ]

Bak met karakter.
Euh, op de kentekenplaat staat Mercedes
  maandag 5 oktober 2009 @ 16:40:01 #266
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_73395032
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 16:33 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Euh, op de kentekenplaat staat Mercedes
Heb ik ook maar van internet Het blijft een volvo 440
En de eerst les ging ik ook gelijk de snelweg op. Hoefde alleen te sturen maar was best eng
pi_73395600
En het roze pasje is ein-de-lijk aangevraagd
pi_73397424
quote:

[ afbeelding ]

Bak met karakter.
Ach boeie, dat zeiden een aantal (oude lullen ) in mijn omgeving ook toen ik mijn V40 kocht.
Dit overigens voor een gezamenlijke vakantie, waarna ik de auto zou overnemen, vandaar dat ik m'n auto al heb vóór mn rijbewijs (Het rijbewijs liet wat langer op zich wachten dan een tijdje geleden gepland )

Het zijn gewoon betrouwbare autootjes en goed betaalbaar, met een groot comfort en vaak best wat luxe...
Ik ben er in ieder geval blij mee... dus als jij het een prachtauto vind.... gewoon doen
pi_73398325
vandaag met een vriendin mijn auto gaan voltanken. 3 weken geleden had ik mijn renault al gekocht maar dus nog geen meter in gereden.
Komen we thuis dacht ik al, wat stinkt hij...
Na half uurtje vertrekt mijn vriendin en komt gelijk terug lopen, hij stinkt nu wel heel erg.
Dus ik kijk onder de auto, blijkt hij flink benzine te lekker ......
heb hem nu dus weer bij de garage waar ik hem gekocht heb. De baas was er niet maar die monteur maakte een opmerking van, dat heb je met oudere autos...
dus ik eroverheen, ja maar ik heb er nog geen meter mee gereden want ik krijg morgen pas mijn pasje en is de eerste keer dat ik tank sinds aankoop.....

Morgen ga ik heen te kijken hoe het ervoor staat...
pi_73398395
quote:

toch is 40 UUR lessen het gemiddelde aantal wat je nodig hebt om je rijbewijs te halen !
Dus met 37 lessen zou je er helemaal niet slecht gedaan mee hebben. Want met die 50 min zit je dan nog niet eens aan 31 volle lesuren.Misschien zo dat de instructeur vind dat je echt wat meer les nodig hebt voordat je toe bent aan je examen ?
  maandag 5 oktober 2009 @ 18:49:11 #271
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_73399205
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 18:22 schreef singlemetkids het volgende:

[..]

toch is 40 UUR lessen het gemiddelde aantal wat je nodig hebt om je rijbewijs te halen !
Dus met 37 lessen zou je er helemaal niet slecht gedaan mee hebben. Want met die 50 min zit je dan nog niet eens aan 31 volle lesuren.Misschien zo dat de instructeur vind dat je echt wat meer les nodig hebt voordat je toe bent aan je examen ?
Uiteraard beslist hij wanneer ik er klaar voor bent. Maar op mijn 15e rijles had ik de auto volledig onder controle, dat zei hij ook. Alleen moesten we wat aan het kijken doen. Nu heb ik zo'n 10 lessen gehad met minuscule foutjes. Denk aan iets te hard rijden en hele drukke kruispunten. De afgelopen lessen heb ik geen 1 keer gehoord dat ik iets moest verbeteren. Na 50 minuten gereden te hebben -> volgende klant ophalen -> thuis gebracht worden -> klaar.

Maarja, hopelijk haal ik hem in 1x anders moet ik naast 200 euro ook nog eens een paar lessen erbij nemen

quote:
Op maandag 5 oktober 2009 17:50 schreef Dennis121 het volgende:

[..]

Ach boeie, dat zeiden een aantal (oude lullen ) in mijn omgeving ook toen ik mijn V40 kocht.
Dit overigens voor een gezamenlijke vakantie, waarna ik de auto zou overnemen, vandaar dat ik m'n auto al heb vóór mn rijbewijs (Het rijbewijs liet wat langer op zich wachten dan een tijdje geleden gepland )

Het zijn gewoon betrouwbare autootjes en goed betaalbaar, met een groot comfort en vaak best wat luxe...
Ik ben er in ieder geval blij mee... dus als jij het een prachtauto vind.... gewoon doen
Ik vind het inderdaad een bak met luxe en bovenal niet duur
pi_73400179
ik dacht eerst ook zoveel lessen, dan examen en rijden maar. Maar nu 3 examens later en pas mijn pasje weet ik beter. Hoop voor je dat je spoedig je rijexamen zal mogen doen en slaagt.
pi_73403847
Maar even een TVPtje want binnenkort ben ik ook aan de beurt. Lijkt me erg leuk om te gaan rijden!
There are only 151 Pokémon.
  maandag 5 oktober 2009 @ 20:38:13 #274
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_73403941
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 19:15 schreef singlemetkids het volgende:
ik dacht eerst ook zoveel lessen, dan examen en rijden maar. Maar nu 3 examens later en pas mijn pasje weet ik beter. Hoop voor je dat je spoedig je rijexamen zal mogen doen en slaagt.
Wat ging er allemaal fout dan ?
  maandag 5 oktober 2009 @ 20:38:47 #275
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_73403978
Wat me trouwens wel opvalt, veel leerlingen in lesauto's trekken zo langzaam op Daar erger ik me nu al aan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')