succes ! Hoop dat je snel en goed alles oppakt zodat je zsm je rijbewijs op zak hebt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:49 schreef jens007 het volgende:
Vandaag eerste les gehad, beetje sturen en gas bijgeven. Tof hoor, op naar les 2
Goed leren, ennnnnnnnnnnn::quote:
quote:
Euh, op de kentekenplaat staat Mercedesquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:04 schreef Biefstuk het volgende:
Volgende week zou mijn instructeur het rijexamen aanvragen.
Zit nu op 27 lessen, elke week een les gedaan en soms een week overgeslagen.
Toch behoorlijk irritant dat mijn instructeur mensen meerdere uren per week laat rijden zodat ik vrijwel alleen op kuttijden kan. 3 weken van te voren een afspraak maken is het enige wat ik kan doen.
Trouwens, ik betaal 39 euro voor 50 minuten rijles. Ik ging naar deze rijschool met de gedachte, hier betaal ik meer -> betere kwaliteit qua les -> sneller afrijden. DUS NIET. Voordat ik daadwerkelijk kan afrijden zit ik waarschijnlijk al op de 37 lessen.
37 x 39 = 1443 euro + 210 voor examen = 1653.
Er waren zat rijscholen die les gaven voor nog geen 25 euro per uur.
Zelfs al zouden ze me oplichten door me 40 lessen te laten rijden ben je er nog goedkoper uit. Echt leren rijden doe je toch wanneer je alleen bent en in een auto zit.
Zit al te kijken voor een goedkoop autootjeVolvo 440. Ik vind het een prachtauto, mensen uit mijn omgeving vinden het een ouwe lullenbak
![]()
[ afbeelding ]
Bak met karakter.
Heb ik ook maar van internetquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:33 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Euh, op de kentekenplaat staat Mercedes
Ach boeie, dat zeiden een aantal (oude lullenquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:04 schreef Biefstuk het volgende:
Zit al te kijken voor een goedkoop autootjeVolvo 440. Ik vind het een prachtauto, mensen uit mijn omgeving vinden het een ouwe lullenbak
![]()
[ afbeelding ]
Bak met karakter.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:04 schreef Biefstuk het volgende:
Volgende week zou mijn instructeur het rijexamen aanvragen.
Zit nu op 27 lessen, elke week een les gedaan en soms een week overgeslagen.
Toch behoorlijk irritant dat mijn instructeur mensen meerdere uren per week laat rijden zodat ik vrijwel alleen op kuttijden kan. 3 weken van te voren een afspraak maken is het enige wat ik kan doen.
Trouwens, ik betaal 39 euro voor 50 minuten rijles. Ik ging naar deze rijschool met de gedachte, hier betaal ik meer -> betere kwaliteit qua les -> sneller afrijden. DUS NIET. Voordat ik daadwerkelijk kan afrijden zit ik waarschijnlijk al op de 37 lessen.
Uiteraard beslist hij wanneer ik er klaar voor bent. Maar op mijn 15e rijles had ik de auto volledig onder controle, dat zei hij ook. Alleen moesten we wat aan het kijken doen. Nu heb ik zo'n 10 lessen gehad met minuscule foutjes. Denk aan iets te hard rijden en hele drukke kruispunten. De afgelopen lessen heb ik geen 1 keer gehoord dat ik iets moest verbeteren. Na 50 minuten gereden te hebben -> volgende klant ophalen -> thuis gebracht worden -> klaar.quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:22 schreef singlemetkids het volgende:
[..]
toch is 40 UUR lessen het gemiddelde aantal wat je nodig hebt om je rijbewijs te halen !
Dus met 37 lessen zou je er helemaal niet slecht gedaan mee hebben. Want met die 50 min zit je dan nog niet eens aan 31 volle lesuren.Misschien zo dat de instructeur vind dat je echt wat meer les nodig hebt voordat je toe bent aan je examen ?
Ik vind het inderdaad een bak met luxe en bovenal niet duurquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:50 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Ach boeie, dat zeiden een aantal (oude lullen) in mijn omgeving ook toen ik mijn V40 kocht.
Dit overigens voor een gezamenlijke vakantie, waarna ik de auto zou overnemen, vandaar dat ik m'n auto al heb vóór mn rijbewijs(Het rijbewijs liet wat langer op zich wachten dan een tijdje geleden gepland
)
Het zijn gewoon betrouwbare autootjes en goed betaalbaar, met een groot comfort en vaak best wat luxe...
Ik ben er in ieder geval blij mee... dus als jij het een prachtauto vind.... gewoon doen![]()
Wat ging er allemaal fout danquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:15 schreef singlemetkids het volgende:
ik dacht eerst ook zoveel lessen, dan examen en rijden maar. Maar nu 3 examens later en pas mijn pasje weet ik beter. Hoop voor je dat je spoedig je rijexamen zal mogen doen en slaagt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |