quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:44 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:17 schreef Tacobell het volgende:
Ik zou haar geven.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:54 schreef afcajos het volgende:
Ik zou die slet zo hard willen geven he, zo van achter en als ik dan klaarkom in die zaadvragende puppy oogjes spuiten.
ik ook, 15 euro voor de kapper. stomme haarkleurquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:17 schreef Tacobell het volgende:
Ik zou haar geven.
Zeker!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:29 schreef RickoKun het volgende:
Maar de vraag is, zou je die 2 meiden van Icarly ook willen geven?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze is net 18quote:
Neuk ja.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:29 schreef RickoKun het volgende:
You go girl!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:39 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ga dit weekend naar haar film, lijkt me zo tof!![]()
![]()
![]()
Alleen carly, die andere is kklelijkquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:29 schreef RickoKun het volgende:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Alleen carly, die andere is kklelijk
quote:
Neen! Dat weirde meisje ui Ned's Declassified School Survival Guide dan weer welquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:29 schreef RickoKun het volgende:
Noem het dan gewoon Ned's survival gidsquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:35 schreef Roi het volgende:
[..]
Ned's Declassified School Survival Guide
quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:39 schreef Juicyhil het volgende:
![]()
![]()
Ben je 12 ofzo?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:49 schreef Juicyhil het volgende:
Man, ik heb zin in december. Ga ik haar zien in Londen en jullie niet![]()
Neequote:
Als ik een 14-jarig tienermeisje was geweest was ik nu stikjaloersquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:49 schreef Juicyhil het volgende:
PUB SC? Wasda?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:01 schreef naatje_1 het volgende:
JH is wel puber, want ze postte in PUB SC
Of je vind d`r tof omdat de muziek van haar goed is en ze goed acteert enzo.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:02 schreef Alices het volgende:
Durven/kunnen jullie geen échte vrouw aan, dat jullie op allemaal onbereikbare 16-jarige geilen!?![]()
ze = een hijquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:01 schreef naatje_1 het volgende:
JH is wel puber, want ze postte in PUB SC
jaaaa maar jij bent een uitzonderingquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Of je vind d`r tof omdat de muziek van haar goed is en ze goed acteert enzo.
ik weet niet of ik nu moet huilen of lachenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:49 schreef Juicyhil het volgende:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Tjonge jonge.Het wordt steeds treuriger hierquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Haha. Goede. 14.gif.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Jetix idd.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:39 schreef naatje_1 het volgende:
mensen die HM leuk vindensowieso, jetix (of was het nou nickelodeon
)
Miley heeft dan ook een almachtig vreemde bek.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:30 schreef Fascination het volgende:
Ik keek het laatst ook.Het was op zich best vermakelijk, maar mien god wat een imbecielenhumor. Oh en Miley trekt zo raar met haar bekkie de godganse tijd.
Ja, want nagesynchroniseerde series zijn veul beterquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Noem het dan gewoon Ned's survival gids
Mee eensquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:06 schreef StefanoSanders het volgende:
Vroeger toen er nog kindernet bestond en in de begin tijden van fox kids toen had je nog prima tv voor de jeugd. En omdat alles nog gewoon in het engels was leerde je er nog wat van ook en je kon het vaker kijken eerst om het beeld toen een jaar later om het verhaal omdat je kon lezen en dan wanneer je wat engels kon nog een keer voor het totaal plaatje. Heerlijk was dat toen X-men , Power rangers . Samurai Pizza cats en bij kindernet Dommel . David de kabouter. Het wakkere woud . Dat was nog eens wat.
De meeste niet komisch bedoelde cartoons hadden ook nog eens een verhaalijn ook. Cartoons nou ik het zeg Cartoon network die was ik helemaal vergeten . Dat was ook nog tof dexter in het engels en Ren And stimpy is puur genot . Even als Pinky And the Brain . Die ik overig laatst totaal verkankert in het Nederlands heb gezien in het Nederlands. De tranen sprongen me bijna in de ogen.
Deze mening wordt door zoveel mensen gedeeld en ik kan er niet bij waarom niet wat wordt gedaan met zulke kritiek.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:06 schreef StefanoSanders het volgende:
Jetix en Nickelodeon is allebij natuurlijk puur kanker.
Vraagt me moeder zich nog af waarom ik nooit eens een weekendje langs kom.
Mijn tien jaar! jongere broertje kijkt die zooi nog. Nee mam dan zit ik liever thuis kom maar een keer gezellig bij mij op visite. Kijken we die zooi ook niet.
Vroeger toen er nog kindernet bestond en in de begin tijden van fox kids toen had je nog prima tv voor de jeugd. En omdat alles nog gewoon in het engels was leerde je er nog wat van ook en je kon het vaker kijken eerst om het beeld toen een jaar later om het verhaal omdat je kon lezen en dan wanneer je wat engels kon nog een keer voor het totaal plaatje. Heerlijk was dat toen X-men , Power rangers . Samurai Pizza cats en bij kindernet Dommel . David de kabouter. Het wakkere woud . Dat was nog eens wat.
De meeste niet komisch bedoelde cartoons hadden ook nog eens een verhaalijn ook. Cartoons nou ik het zeg Cartoon network die was ik helemaal vergeten . Dat was ook nog tof dexter in het engels en Ren And stimpy is puur genot . Even als Pinky And the Brain . Die ik overig laatst totaal verkankert in het Nederlands heb gezien in het Nederlands. De tranen sprongen me bijna in de ogen.
Ik dacht - vooral na het zien van zijn foto's - dat hij echt 14/15 wasquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:12 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Jezus man, je wordt 20 volgend jaar.Wat heb ik een medelijden met jouw ouders.
Man o man, zij is zo'n slechte acteur in vergelijking tot vele anderenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
quote:
quote:
Is een leuke film! Ik heb hem al gezien voor hij in de bios draaidequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:39 schreef Juicyhil het volgende:
![]()
![]()
Ja maar ik was op vakantie toen hij hier uitkwamquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:17 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Is een leuke film! Ik heb hem al gezien voor hij in de bios draaide
Ik wil de film alleen ook nog in 3D zien.
Smullen geblazenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:20 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja maar ik was op vakantie toen hij hier uitkwam
Maar net gezienHannah montana ( :')__ )
En in december naar Londen om haar te zien
En heb je ook stiekem op haar gefapt onder je lange regenjas?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:20 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar net gezienHannah montana ( :')__ )
Super!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:20 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar net gezien[FILM] Hannah Montana The Movie
WTF?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:29 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Super!
Ga maar vast de Hoedown Throwdown oefenen, zal ze leuk vinden.
Dit meisje kan het ook erg goedquote:
Na het zien van dat filmpje (Ja ik heb hem volledig gezienquote:
Trouwens, even serieus, is HM een soort homomoeder?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:32 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Dit meisje kan het ook erg goed
Het is Hilaryquote:Op zondag 30 augustus 2009 01:36 schreef DJJoris het volgende:
De film was best aardig, die van Hillary Duff was een stuk slechter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |