Ik zie dat ik hier nog helemaal geen update heb gegeven na vrijdag middag.
Mijn vriend is uiteindelijk niet weer met Tommie naar de DA geweest, maar is alleen langsgeweest om de pijnstiller op te halen, Carprofen. Dan hoefde Tommie niet weer helemaal daarheen, met alle stress van dien. Hij had namelijk wel aardig gedronken, en ook wel gegeten, dus uitgedroogd was ie in ieder geval niet.
Thuis heeft vriendlief hem de pijnstillen gegeven, just to be sure. Tommie is daarna vrolijk verder gegaan met eten en drinken. Hij heeft hem nog wat extra water gegeven met een spuitje, maar verder niet.
En eigenlijk gaat het wel weer lekker. Als je tegen de voerzak aanstoot, komt meneer meteen het hok uitgestormd, hij knabbelt weer lekker op zijn hooi en drinkt ook goed.
Vandaag hebben we hem nog geen pijnstiller gegeven, en wel een dosis Cisaral. Maar als hij het zo goed blijft doen, gaan we daar ook mee stoppen. De keutels worden weer groter, en hij gedraagt zich praktisch weer normaal, dus dan blijven we hem ook niet volstoppen met medicijnen.
Overigens laat hij ook merken dat ie zich lekkerder in zijn vel voelt zitten. Gisterenavond deed ie een bunny-flop in zijn hok, en bleef heel lang lekker relaxed liggen.
[b]Op
zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef
Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*